abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:56:02 #101
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68575308
Ik hoop dat Luis er 3 inknalt zondag.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68575830
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoopt met je mee!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:00:35 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68579945
Wat Aanvoerder zegt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68582020
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.

Hij hoort gewoon te zeggen dat we in de CL thuishoren.
pi_68582649
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.

Waarom? Jullie horen totaal niet in de CL thuis. Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment. Gewoon lekker knallen in de UEFA cup gek.

Latapatie
pi_68582652
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Luis gaat erhelemaal niks inknallen zondag gek.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:47:30 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68584079
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Oef, wat staat de verdediging toch weer te slapen bij die laatste vrije trap uit dat filmpje. Gewoon er maar vanuit gaan dat het goed komt ipv zo snel mogelijk naar de bal te rennen...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:50:40 #109
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68584113
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:

[..]

Luis gaat erhelemaal niks inknallen zondag gek.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68584286
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment.
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68584631
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
Rots heeft nooit zo'n lang geheugen, hij kijk alleen naar de laatste 2 wedstrijden. Daarin haalt Feyenoord de maximale score tegenover Ajax.

Maarja, je moet toch wat als je Feyenoord in een beter daglicht wil zetten als Ajax
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68584906
quote:

[..]

pi_68586182
quote:
Rommedahl is currently on loan from Ajax but NEC technical director Carlos Aalbers told AD Sportwereld: "We can't afford to pay him his Amsterdam wages and it's also a question if Ajax will let him go on a free transfer.

"A longer stay is out of the question at this point in time but there might be possibilities."
Laat maar gratis vertrekken
pi_68586248
Vraag me eigenlijk af waarom Ajax de laatste weken zoveel in het nieuws is m.b.t talenten/onbekende spelers, waar ook PSV of een andere Nederlandse club bij staat.. Zou het scouting apparaat eindelijk gaan werken, of zetten ze Ajax er gewoon bij voor jan lul?
pi_68586453
Ik geloof dat de scouting haar werk eindelijk doet (werd ook eens tijd, het is nl om je voor te schamen dat Ajax geen talent/kwaliteit kan scouten)... maar time will tell. Als de zomer voorbij is, zullen we zien hoe ons scoutingsapparaat er voor staat. Ajax staat er niet voor lul bij, misschien als het bericht van Ajax showtime komt, maar niet op internationale sites.

Drie middenvelders van 22/23 jaar zijn in de afgelopen maanden gescout. Wat hebben ze met elkaar gemeen? Allemaal aanvallen ingesteld, zeer technisch en allemaal +1,80m.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:53:46 #116
175985 Silaz
drie bier
pi_68586639
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom Ajax de laatste weken zoveel in het nieuws is m.b.t talenten/onbekende spelers, waar ook PSV of een andere Nederlandse club bij staat.. Zou het scouting apparaat eindelijk gaan werken, of zetten ze Ajax er gewoon bij voor jan lul?
Geloof dat meer dan de helft van al die berichten ajax er gewoon bij is gezet. Denk ik dan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_68586696
quote:
Danijel Pranjic en Miralem Sulejmani kwamen een seizoen goed uit de verf met z'n tweeen. De Kroaat hoopt nog een keer met de Servische aanvaller te kunnen spelen. Of dit bij Ajax is, is nog de vraag.

"Ik weet dat ze geïnteresseerd zijn geweest", zegt Pranjic in gesprek met Voetbal Magazine. "En ik heb een keertje bij toeval, en vrijblijvend, met Marco van Basten gesproken, meer niet. Ik zou wel graag nog eens met mijn vriend Miki Sulejmani samenspelen, omdat we in het veld als een Siamese tweeling zijn: we kunnen lezen en schrijven met elkaar."

"Ik heb nog dagelijks contact met hem en we komen vaak bij elkaar over de vloer", vervolgt de 27-jarige Kroaat zijn verhaal. "Jammer genoeg wordt Miki bij Ajax vaak verkeerd gebruikt. Hij is een linksbuiten, die zijn acties vanaf de zijkant moet maken. Hij is zeker geen nummer tien, dus de kritiek op hem is onterecht. Maar volgend seizoen gaat hij zich revancheren, let op mijn woorden. Hij heeft meer dan genoeg klasse in huis."

Of Pranjic, die nog in het bezit is van een contract tot medio 2012, komende zomer vertrekt bij Heerenveen is nog afwachten. "Ik weet niet eens precies wat Heerenveen voor me vraagt, maar het zal rond de tien miljoen euro zijn. Dat is veel te veel, vind ik. Feit is dat ze kunnen vragen wat ze willen, omdat ik geen gelimiteerd bedrag in mijn verbintenis heb staan.''
Die jongen smeekt zowat om een plek bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat er geen clausule in zijn contract staat daar hij onlangs verlengd heeft. 10 miljoen gaat Ajax niet voor hem betalen. 5-6 miljoen zou meer dan genoeg moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dvm86 op 02-05-2009 12:01:31 ]
pi_68586797
We hebben verdedigers nodig
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68586920
Pranjic is een Emanuelson die wél goed kan verdedigen Is Pranjic overigens een leider (op het middenveld)? Dan mogen ze hem van mij wel halen
pi_68587542
quote:

[..]

pi_68587636
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_68587691
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
Zal wel Anita zijn dan aangezien je denkt dat het een jeugdspeler is
pi_68587841
quote:
Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.

Ajacieden.
pi_68587922
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Pranjic is een Emanuelson die wél goed kan verdedigen Is Pranjic overigens een leider (op het middenveld)? Dan mogen ze hem van mij wel halen
Urby verpatsen en Pranjic halen zonder nog wat bij te leggen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:59:31 #125
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68588128
quote:
Hoe weet je nou dat het een Ajax speler is?
Jawel, je keek.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:01:29 #126
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68588163
Een neger uit een jeugdteam, dan hou je dus nog zo'n 95% over.
pi_68588275
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef Rots het volgende:

[..]

Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.

Ajacieden.
Nee hij had een vol trainingspak aan en een ajax sporttas
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_68588826
Pranjic zie ik graag komen; heeft ervaring, speelt al een aantal seizoenen op een constant niveau bij een Nederlandse club, is een soort van leider (kan het team op sleeptouw nemen), scoort veelvuldig, geeft assists, heeft een goede voorzet en heeft bewezen met Sulejmani aan de linkerkant te kunnen spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:47:26 #129
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68588897
quote:
'Huistra twee jaar coach van Jong Ajax'
De huidige interim-assistent-trainer van Marco van Basten, Pieter Huistra, zal volgend seizoen Jong Ajax leiden. De talentvolle coach tekent volgens de Telegraaf spoedig een tweejarig contract.

Volgens het dagblad ontbrak alleen de tijd om de laatste punten en komma's te zetten. Als dat gebeurt, wordt Huistra definitief de opvolger van Adrie Koster, die komend seizoen naar Club Brugge gaat.

Huistra loopt sinds begin dit seizoen in het kader van een trainerscursus stage bij Ajax. Omdat Rob Witschge begin april een achillespeesblessure opliep, nam Huistra zijn taken in de staf van Ajax tijdelijk over. De 42-jarige coach werd afgelopen zomer door Vitesse op straat gezet, waar hij werkte als assistent.
quote:
Bergkamp: "Hoop dat ik bij Ajax aan de slag kan"
De stage van Dennis Bergkamp bij Ajax loopt bijna ten einde, maar als het aan de voormalig stervoetballer ligt blijft hij actief in Amsterdam. In mei hoopt Bergkamp zijn diploma te behalen, waarna hij rustig wil kijken wat hij leuk vindt.

"Ik hoop dat ik hier bij Ajax aan de slag kan", zegt Bergkamp tegenover AjaxLife. "We zijn dat aan het bespreken. Ik wil in elk geval rustig aan doen. Als ik het leuk vind, blijf ik het doen. Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."

De voormalig speler van Ajax en Arsenal geeft aan dat zijn inbreng bij het eerste elftal niet heel groot is. "Ik ben wel af en toe met de spelers bezig, maar ik ga niet zeggen wat ze moeten doen."

Bij de B1 van Ajax, zijn andere stageplek, heeft Bergkamp wel meer zeggenschap. "De jeugdopleiding van Ajax is heel gestructureerd, en met Robin Pronk heeft de B1 al een goede coach. Maar af en toe kan ik iets op mijn manier doen. Ik leid daar soms ook de training."
#FreeHat
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:48:42 #130
166976 DuvelDuvel
pi_68588922
quote:
Van Basten gaat in gesprek met spelers
Ajax-trainer Marco van Basten is begonnen met de evaluatie van het huidige seizoen. De oefenmeester gaat met iedere speler individueel in gesprek over zijn functioneren en het functioneren van Van Basten zelf.

"We zijn begonnen met de evaluatiegesprekken", zegt de voormalig bondscoach tegenover De Telegraaf. "Het streven is om voor de vakantie elke speler gesproken te hebben. Maar het is een grote groep, dus ik weet nu nog niet of dat helemaal gaat lukken."

Over de inhoud van de gesprekken wil Van Basten zich niet uitlaten. "Maar het spreekt voor zich dat zowel de speler als ik kunnen uitspreken wat we vinden dat er goed is gegaan en wat voor verbetering vatbaar is", zegt de trainer in de ochtendkrant. "We moeten het ook niet spannender maken dan het is, het is niet meer dan normaal om dit soort gesprekken te voeren, vind ik."

Ook het functioneren van de trainer zelf komt naar voren bij ieder gesprek. "Natuurlijk is het voor mij van belang om te horen wat een speler van mijn werkwijze vindt, dus dat komt ook ter sprake."
#FreeHat
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:53:36 #131
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68589008
quote:
Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:53:55 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68589013
Bergkamp !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:57:18 #133
166976 DuvelDuvel
pi_68589063
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:53 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die ex-voetballers hebben toch ook maar een zwaar leven. Van Basten zal zich ook wel afvragen waar hij aan begonnen is
#FreeHat
pi_68589085
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:

Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:58:02 #135
166976 DuvelDuvel
pi_68589089
Carriere van Overmars nu echt voorbij trouwens. Heeft een kuitbeenbreuk opgelopen gister.
#FreeHat
pi_68589944
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef MaxC het volgende:
We hebben verdedigers nodig
Pranjic kan prima linksback.

Ik zie hem graag komen. Maar niet voor 10 miljoen euro...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68590695
Dat van Pranjic is toch totaal geen nieuw bericht?
pi_68590867
Ook weer wakker

Morgen maar naar Sparta als ik optijd wakker kan worden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:19:02 #139
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68590926
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat van Pranjic is toch totaal geen nieuw bericht?
En hoe graag ik ook wil: die komt niet naar Ajax.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:25:53 #140
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68591081
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.
Het heet niet voor niets Champions League. Alleen jammer dat de UEFA dat niet meer zo nauw neemt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68593067
A1 het kampioenschap verspeeld door 2-2 gelijk te spelen uit bij Groningen..
pi_68593073
Jammer jongens. Ik dacht dat jullie A1 zo enorm goed was? Of was dat de B1?
Die van ons waren toch net eens stukje beter dit seizoen.
pi_68593094
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:48 schreef Frankz0rz het volgende:
A1 het kampioenschap verspeeld door 2-2 gelijk te spelen uit bij Groningen..
A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68593238
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.
Klopt. Dat is ook het belangrijkste. Wijnaldum, Fer, Pedro, Janota, Leerdam hadden qua leeftijd dit seizoen nog met de A1 mee mogen doen. Maar het is belangrijker dat deze jongens gewoon persoonlijk verder ontwikkelen.
pi_68593292
Jong Ajax heeft vanmiddag op de Herdgang met 4-2 van Jong PSV verloren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68593431
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
Jong Ajax heeft vanmiddag op de Herdgang met 4-2 van Jong PSV verloren
Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.
pi_68593495
- normaal doen -

[ Bericht 88% gewijzigd door Prosac op 02-05-2009 17:26:02 ]
AJAX AMSTERDAM!
pi_68593514
- normaal doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 02-05-2009 17:26:55 ]
pi_68593548
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.
Er stond niet veel meer op het spel dan de eer.... Jong Ajax al kampioen, Jong PSV een grijze middenmotor dit seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68594051
kan dus weg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')