Hoopt met je mee!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop dat Luis er 3 inknalt zondag.
Waarom? Jullie horen totaal niet in de CL thuis. Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment. Gewoon lekker knallen in de UEFA cup gek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.
Hij hoort gewoon te zeggen dat we in de CL thuishoren.
Oef, wat staat de verdediging toch weer te slapen bij die laatste vrije trap uit dat filmpje. Gewoon er maar vanuit gaan dat het goed komt ipv zo snel mogelijk naar de bal te rennen...quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
[..]
Luis gaat erhelemaal niks inknallen zondag gek.
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment.
Rots heeft nooit zo'n lang geheugen, hij kijk alleen naar de laatste 2 wedstrijden. Daarin haalt Feyenoord de maximale score tegenover Ajax.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
Laat maar gratis vertrekkenquote:Rommedahl is currently on loan from Ajax but NEC technical director Carlos Aalbers told AD Sportwereld: "We can't afford to pay him his Amsterdam wages and it's also a question if Ajax will let him go on a free transfer.
"A longer stay is out of the question at this point in time but there might be possibilities."
Geloof dat meer dan de helft van al die berichten ajax er gewoon bij is gezet. Denk ik danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom Ajax de laatste weken zoveel in het nieuws is m.b.t talenten/onbekende spelers, waar ook PSV of een andere Nederlandse club bij staat.. Zou het scouting apparaat eindelijk gaan werken, of zetten ze Ajax er gewoon bij voor jan lul?
Die jongen smeekt zowat om een plek bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat er geen clausule in zijn contract staat daar hij onlangs verlengd heeft. 10 miljoen gaat Ajax niet voor hem betalen. 5-6 miljoen zou meer dan genoeg moeten zijn.quote:Danijel Pranjic en Miralem Sulejmani kwamen een seizoen goed uit de verf met z'n tweeen. De Kroaat hoopt nog een keer met de Servische aanvaller te kunnen spelen. Of dit bij Ajax is, is nog de vraag.
"Ik weet dat ze geïnteresseerd zijn geweest", zegt Pranjic in gesprek met Voetbal Magazine. "En ik heb een keertje bij toeval, en vrijblijvend, met Marco van Basten gesproken, meer niet. Ik zou wel graag nog eens met mijn vriend Miki Sulejmani samenspelen, omdat we in het veld als een Siamese tweeling zijn: we kunnen lezen en schrijven met elkaar."
"Ik heb nog dagelijks contact met hem en we komen vaak bij elkaar over de vloer", vervolgt de 27-jarige Kroaat zijn verhaal. "Jammer genoeg wordt Miki bij Ajax vaak verkeerd gebruikt. Hij is een linksbuiten, die zijn acties vanaf de zijkant moet maken. Hij is zeker geen nummer tien, dus de kritiek op hem is onterecht. Maar volgend seizoen gaat hij zich revancheren, let op mijn woorden. Hij heeft meer dan genoeg klasse in huis."
Of Pranjic, die nog in het bezit is van een contract tot medio 2012, komende zomer vertrekt bij Heerenveen is nog afwachten. "Ik weet niet eens precies wat Heerenveen voor me vraagt, maar het zal rond de tien miljoen euro zijn. Dat is veel te veel, vind ik. Feit is dat ze kunnen vragen wat ze willen, omdat ik geen gelimiteerd bedrag in mijn verbintenis heb staan.''
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal wel Anita zijn dan aangezien je denkt dat het een jeugdspeler isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
Urby verpatsen en Pranjic halen zonder nog wat bij te leggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Pranjic is een Emanuelson die wél goed kan verdedigenIs Pranjic overigens een leider (op het middenveld)? Dan mogen ze hem van mij wel halen
Hoe weet je nou dat het een Ajax speler is?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nee hij had een vol trainingspak aan en een ajax sporttasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.
![]()
Ajacieden.
quote:'Huistra twee jaar coach van Jong Ajax'
De huidige interim-assistent-trainer van Marco van Basten, Pieter Huistra, zal volgend seizoen Jong Ajax leiden. De talentvolle coach tekent volgens de Telegraaf spoedig een tweejarig contract.
Volgens het dagblad ontbrak alleen de tijd om de laatste punten en komma's te zetten. Als dat gebeurt, wordt Huistra definitief de opvolger van Adrie Koster, die komend seizoen naar Club Brugge gaat.
Huistra loopt sinds begin dit seizoen in het kader van een trainerscursus stage bij Ajax. Omdat Rob Witschge begin april een achillespeesblessure opliep, nam Huistra zijn taken in de staf van Ajax tijdelijk over. De 42-jarige coach werd afgelopen zomer door Vitesse op straat gezet, waar hij werkte als assistent.
quote:Bergkamp: "Hoop dat ik bij Ajax aan de slag kan"
De stage van Dennis Bergkamp bij Ajax loopt bijna ten einde, maar als het aan de voormalig stervoetballer ligt blijft hij actief in Amsterdam. In mei hoopt Bergkamp zijn diploma te behalen, waarna hij rustig wil kijken wat hij leuk vindt.
"Ik hoop dat ik hier bij Ajax aan de slag kan", zegt Bergkamp tegenover AjaxLife. "We zijn dat aan het bespreken. Ik wil in elk geval rustig aan doen. Als ik het leuk vind, blijf ik het doen. Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."
De voormalig speler van Ajax en Arsenal geeft aan dat zijn inbreng bij het eerste elftal niet heel groot is. "Ik ben wel af en toe met de spelers bezig, maar ik ga niet zeggen wat ze moeten doen."
Bij de B1 van Ajax, zijn andere stageplek, heeft Bergkamp wel meer zeggenschap. "De jeugdopleiding van Ajax is heel gestructureerd, en met Robin Pronk heeft de B1 al een goede coach. Maar af en toe kan ik iets op mijn manier doen. Ik leid daar soms ook de training."
quote:Van Basten gaat in gesprek met spelers
Ajax-trainer Marco van Basten is begonnen met de evaluatie van het huidige seizoen. De oefenmeester gaat met iedere speler individueel in gesprek over zijn functioneren en het functioneren van Van Basten zelf.
"We zijn begonnen met de evaluatiegesprekken", zegt de voormalig bondscoach tegenover De Telegraaf. "Het streven is om voor de vakantie elke speler gesproken te hebben. Maar het is een grote groep, dus ik weet nu nog niet of dat helemaal gaat lukken."
Over de inhoud van de gesprekken wil Van Basten zich niet uitlaten. "Maar het spreekt voor zich dat zowel de speler als ik kunnen uitspreken wat we vinden dat er goed is gegaan en wat voor verbetering vatbaar is", zegt de trainer in de ochtendkrant. "We moeten het ook niet spannender maken dan het is, het is niet meer dan normaal om dit soort gesprekken te voeren, vind ik."
Ook het functioneren van de trainer zelf komt naar voren bij ieder gesprek. "Natuurlijk is het voor mij van belang om te horen wat een speler van mijn werkwijze vindt, dus dat komt ook ter sprake."
quote:Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."
Die ex-voetballers hebben toch ook maar een zwaar leven. Van Basten zal zich ook wel afvragen waar hij aan begonnen isquote:
Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.
Hij hoort gewoon te zeggen dat we in de CL thuishoren.
Pranjic kan prima linksback.quote:
En hoe graag ik ook wil: die komt niet naar Ajax.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat van Pranjic is toch totaal geen nieuw bericht?
Het heet niet voor niets Champions League. Alleen jammer dat de UEFA dat niet meer zo nauw neemt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.
A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:48 schreef Frankz0rz het volgende:
A1 het kampioenschap verspeeld door 2-2 gelijk te spelen uit bij Groningen..
Klopt. Dat is ook het belangrijkste. Wijnaldum, Fer, Pedro, Janota, Leerdam hadden qua leeftijd dit seizoen nog met de A1 mee mogen doen. Maar het is belangrijker dat deze jongens gewoon persoonlijk verder ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.
Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
Jong Ajax heeft vanmiddag op de Herdgang met 4-2 van Jong PSV verloren
Er stond niet veel meer op het spel dan de eer.... Jong Ajax al kampioen, Jong PSV een grijze middenmotor dit seizoenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |