Jij snapt et. Utreg is kut bezig laatse tijd dus komt helemaal goed. De Wijn gaat vlammen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef heiden6 het volgende:
Even winnen in Utrecht en we zijn zeker van de play-offs.
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Vlemmings had gewoon als eerste man moeten blijven. Beleefd , correct en tactisch sterk.
Been is het bij NEC inmiddels ook helemaal kwijt.
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.
Dat laatste heb je gelijk in. Dat eerste deels want vind het bijv niet respectvol naar Michael Mols om hem soms 20 min te laten warm lopen en niet in te brengen. Zeker niet omdat we vaak achteruit lopen in de laatste fase van wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,
Als ik dan hoor dat Been al weer 4 mensen (al dan niet terecht) terug gezet heeft naar het 2e etc , voorspel ik voor komend seizoen een hoop gezeik.
We kunnen lullen wat we willen maar sinds Vlemmings de scepter zwaait is het rustig en worden er prima resultaten geboekt (op Volendam uit na)
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Wij zulleen volgend jaar laten zien waarom we de mooiste club zijn met het beste legioen!
Zou wel eens wat anders zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Jij bent volgend jaar toch weer wat vaker in de Kuip?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Om half 6.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat gaat de combi bus morgen?
Heb geen email gehad
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?quote:
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
En Ajax wordt volgend jaar geen kampioen. Doei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal hoor.
Is je account overgenomen? Ambitie moet er toch zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
gelukkig welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar toch weer wat vaker in de Kuip?
Wij spelen Europees. Geen gezeik, geen woorden maar daden, sterker door strijd enzoverder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal hoor.
die is naar je jorien@anderlechtdegekste.be adres gemaild hoorde ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat gaat de combi bus morgen?
Heb geen email gehad
Uh juist daarom? Ik vind "wij gaan Europa in" een term voor clubs als Utrecht en NEC (met alle respect).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is je account overgenomen? Ambitie moet er toch zijn?
Feyenoord gaat ook nog bijna elk seizoen Europa in. Het is normaal toch dat ze Europees spelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh juist daarom? Ik vind "wij gaan Europa in" een term voor clubs als Utrecht en NEC (met alle respect).
Ik ben er wel blij mee dat we uiteindelijk waarschijnlijk de PO's gaan halen en die misschien nog wel winnen maar per saldo blijft een 8e plek nog steeds een enorme wanprestatie voor Feyenoord. Zelfs al hebben we flinke schulden, we hebben alsnog de 3e begroting van Nederland en qua selectie zouden we (zoals nu blijkt) ook gewoon bij de eerste 5 moeten kunnen eindigen.
Dat ben ik nooit, hè.quote:
Wat denk je nou zelf. De play-offs zie ik ons ook nog niet winnen. Daar spelen ze veel te wisselvallig voor. Qua spel vind ik het maar middelmatig. Nu zit Feijenoord op het niveau subtop. Is nog wel wat voor nodig om dat ook richting top 5 te stuwen. Eerst maar eens zien wat er gebeurd op de transfermarkt (wie er vertrekken en wie er komen).quote:Dat Vlemmings uiteindelijk de schade goed heeft hersteld wil nog niet zeggen dat we straks met "WE GAAN EUROPA IN"-shirts moeten gaan lopen en de Coolsingel opmoeten. Het is gewoon een kutseizoen geweest.
Precies.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook nog bijna elk seizoen Europa in. Het is normaal toch dat ze Europees spelen.
Mee eens hoor. Daarom zei ik ook dat Vlemmings de schade beperkt heeft, hij heeft geen wonderen verricht (maar dat mag je ook niet verwachten). Er is nog genoeg aan te merken. Maar toch zijn we qua resultaten in de laatste 3 maanden gelijkwaardig aan AZ en Ajax, dat is geen toeval. Maar zonder alle onrust in de eerste seizoenshelft stonden we echt wel 5 plekken hoger dan nu, dat moet jij ook wel zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik nooit, hè.
[..]
Wat denk je nou zelf. De play-offs zie ik ons ook nog niet winnen. Daar spelen ze veel te wisselvallig voor. Qua spel vind ik het maar middelmatig. Nu zit Feijenoord op het niveau subtop. Is nog wel wat voor nodig om dat ook richting top 5 te stuwen. Eerst maar eens zien wat er gebeurd op de transfermarkt (wie er vertrekken en wie er komen).
Komt wel goed denk ik.quote:Gezien de financiële beperkingen en het gebrek aan investeerders zie ik weinig gebeuren op dat gebied.
hey marcel! hoest met karst?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gunnen we elkaar weer veel
Met weer een goal van onze 16 jarige superspits uit de B1 Luc Castagnoisquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord A1 is ook kampioen geworden.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Echt extreem goed. Had niemand verwacht na de vele spelers die daar weg/ geblesseerd waren dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat zit met Mario Been en Beenhakker op de juiste plekken wel goed. Heb ook het idee dat JP van Gastel goed bezig is, en dus op zijn plek zit!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooi van de A1, al vind ik het belangrijker dat er talenten goed en snel doorstromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |