Jij snapt et. Utreg is kut bezig laatse tijd dus komt helemaal goed. De Wijn gaat vlammen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef heiden6 het volgende:
Even winnen in Utrecht en we zijn zeker van de play-offs.
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Vlemmings had gewoon als eerste man moeten blijven. Beleefd , correct en tactisch sterk.
Been is het bij NEC inmiddels ook helemaal kwijt.
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.
Dat laatste heb je gelijk in. Dat eerste deels want vind het bijv niet respectvol naar Michael Mols om hem soms 20 min te laten warm lopen en niet in te brengen. Zeker niet omdat we vaak achteruit lopen in de laatste fase van wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,
Als ik dan hoor dat Been al weer 4 mensen (al dan niet terecht) terug gezet heeft naar het 2e etc , voorspel ik voor komend seizoen een hoop gezeik.
We kunnen lullen wat we willen maar sinds Vlemmings de scepter zwaait is het rustig en worden er prima resultaten geboekt (op Volendam uit na)
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Wij zulleen volgend jaar laten zien waarom we de mooiste club zijn met het beste legioen!
Zou wel eens wat anders zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Jij bent volgend jaar toch weer wat vaker in de Kuip?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Om half 6.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat gaat de combi bus morgen?
Heb geen email gehad
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?quote:
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
En Ajax wordt volgend jaar geen kampioen. Doei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal hoor.
Is je account overgenomen? Ambitie moet er toch zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |