Jij snapt et. Utreg is kut bezig laatse tijd dus komt helemaal goed. De Wijn gaat vlammen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef heiden6 het volgende:
Even winnen in Utrecht en we zijn zeker van de play-offs.
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Vlemmings had gewoon als eerste man moeten blijven. Beleefd , correct en tactisch sterk.
Been is het bij NEC inmiddels ook helemaal kwijt.
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat voor selectie heeft die daar? Ligt misschien ook beetje aan Been maar toch.
Dat laatste heb je gelijk in. Dat eerste deels want vind het bijv niet respectvol naar Michael Mols om hem soms 20 min te laten warm lopen en niet in te brengen. Zeker niet omdat we vaak achteruit lopen in de laatste fase van wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Men ziet hem als "de verlosser" . Vlemmings is net als v Marwijk meer een gentleman. Iemand die de spelers met respect en rust benaderd,
Als ik dan hoor dat Been al weer 4 mensen (al dan niet terecht) terug gezet heeft naar het 2e etc , voorspel ik voor komend seizoen een hoop gezeik.
We kunnen lullen wat we willen maar sinds Vlemmings de scepter zwaait is het rustig en worden er prima resultaten geboekt (op Volendam uit na)
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Wij zulleen volgend jaar laten zien waarom we de mooiste club zijn met het beste legioen!
Zou wel eens wat anders zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Jij bent volgend jaar toch weer wat vaker in de Kuip?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
oh ja? gaan er pro-Feyenoord liedjes gezongen worden?
Om half 6.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat gaat de combi bus morgen?
Heb geen email gehad
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?quote:
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
En Ajax wordt volgend jaar geen kampioen. Doei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal hoor.
Is je account overgenomen? Ambitie moet er toch zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Feyenoord-onwaardig eerlijk gezegd, of was het met een knipoog bedoelt?
gelukkig welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar toch weer wat vaker in de Kuip?
Wij spelen Europees. Geen gezeik, geen woorden maar daden, sterker door strijd enzoverder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal hoor.
die is naar je jorien@anderlechtdegekste.be adres gemaild hoorde ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat gaat de combi bus morgen?
Heb geen email gehad
Uh juist daarom? Ik vind "wij gaan Europa in" een term voor clubs als Utrecht en NEC (met alle respect).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is je account overgenomen? Ambitie moet er toch zijn?
Feyenoord gaat ook nog bijna elk seizoen Europa in. Het is normaal toch dat ze Europees spelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh juist daarom? Ik vind "wij gaan Europa in" een term voor clubs als Utrecht en NEC (met alle respect).
Ik ben er wel blij mee dat we uiteindelijk waarschijnlijk de PO's gaan halen en die misschien nog wel winnen maar per saldo blijft een 8e plek nog steeds een enorme wanprestatie voor Feyenoord. Zelfs al hebben we flinke schulden, we hebben alsnog de 3e begroting van Nederland en qua selectie zouden we (zoals nu blijkt) ook gewoon bij de eerste 5 moeten kunnen eindigen.
Dat ben ik nooit, hè.quote:
Wat denk je nou zelf. De play-offs zie ik ons ook nog niet winnen. Daar spelen ze veel te wisselvallig voor. Qua spel vind ik het maar middelmatig. Nu zit Feijenoord op het niveau subtop. Is nog wel wat voor nodig om dat ook richting top 5 te stuwen. Eerst maar eens zien wat er gebeurd op de transfermarkt (wie er vertrekken en wie er komen).quote:Dat Vlemmings uiteindelijk de schade goed heeft hersteld wil nog niet zeggen dat we straks met "WE GAAN EUROPA IN"-shirts moeten gaan lopen en de Coolsingel opmoeten. Het is gewoon een kutseizoen geweest.
Precies.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook nog bijna elk seizoen Europa in. Het is normaal toch dat ze Europees spelen.
Mee eens hoor. Daarom zei ik ook dat Vlemmings de schade beperkt heeft, hij heeft geen wonderen verricht (maar dat mag je ook niet verwachten). Er is nog genoeg aan te merken. Maar toch zijn we qua resultaten in de laatste 3 maanden gelijkwaardig aan AZ en Ajax, dat is geen toeval. Maar zonder alle onrust in de eerste seizoenshelft stonden we echt wel 5 plekken hoger dan nu, dat moet jij ook wel zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik nooit, hè.
[..]
Wat denk je nou zelf. De play-offs zie ik ons ook nog niet winnen. Daar spelen ze veel te wisselvallig voor. Qua spel vind ik het maar middelmatig. Nu zit Feijenoord op het niveau subtop. Is nog wel wat voor nodig om dat ook richting top 5 te stuwen. Eerst maar eens zien wat er gebeurd op de transfermarkt (wie er vertrekken en wie er komen).
Komt wel goed denk ik.quote:Gezien de financiële beperkingen en het gebrek aan investeerders zie ik weinig gebeuren op dat gebied.
hey marcel! hoest met karst?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gunnen we elkaar weer veel
Met weer een goal van onze 16 jarige superspits uit de B1 Luc Castagnoisquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord A1 is ook kampioen geworden.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Echt extreem goed. Had niemand verwacht na de vele spelers die daar weg/ geblesseerd waren dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat zit met Mario Been en Beenhakker op de juiste plekken wel goed. Heb ook het idee dat JP van Gastel goed bezig is, en dus op zijn plek zit!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooi van de A1, al vind ik het belangrijker dat er talenten goed en snel doorstromen.
TROLLquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moet wat als je nooit meer iets wint he
Dat was Jong Ajax.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef Rots het volgende:
Ik dacht dat die haakneuzen zowat kampioen waren? Leuk om te horen van de A1, hopelijk komen daar ook nog wat mooie talentjes uit voort.
Happel.quote:Van Bronckhorst ziet kansen volgend seizoen
Feyenoords aanvoerder Giovanni van Bronckhorst blikt zaterdag in De Telegraaf terug op het verlopen seizoen en kijkt vooruit naar de volgende competitie. Hij ziet kansen voor het huidige Feyenoord.
"Iedereen snakt naar dat nieuwe seizoen, waarin we de kans krijgen om op nul te beginnen met een nieuwe trainer en eventueel nieuwe spelers", vertelt de routinier in het dagblad. "Natuurlijk ben ik bezorgd over de financiële situatie waarin de club verkeert. Normaal gesproken moet er wel wat gebeuren met versterking."
Toch gelooft Gio in een goed seizoen onder de toekomstige trainer, Mario Been. "Indien er door omstandigheden toch niks of bijna niks mogelijk is, vind ik nog steeds dat we een goede spelersgroep hebben. Een groep die goed genoeg is om bij de eerste vijf te spelen, zoals Feyenoord wil", zijn de woorden van de oud-speler van FC Barcelona.
Van Bronckhorst baseert zijn mening onder andere op de doorbraak van een aantal talenten uit de Feyenoord-jeugd. "Met de doorbraak van jongens als Wijnaldum, Fer, Biseswar en Leerdam hebben we extra mogelijkheden gekregen. Het is één van de weinige positieve punten van dit jaar geweest, dat er jonge talenten zijn doorgebroken", weet de kapitein, die met Feyenoord waarschijnlijk nog wel een toetje krijgt in de vorm van de play-offs.
Bij een overwinning op FC Utrecht zondag plaatsen de Rotterdammers zich voor deze play-offs. En dan komt Europees voetbal plotseling weer dichtbij, weet Van Bronckhorst: "In de play-offs begint iedereen weer op nul. Je kunt niet spreken van favorieten. Het gaat om de onderlinge krachtsverhoudingen, maar het is een feit dat de onderlinge sfeer goed is bij ons en het vertrouwen groot."
Dus omdat hij het zegt is het waar.quote:
Nog steeds, ja.quote:Eigenlijk wel te idioot voor woorden dat ik hier door iedereen voor complete mongool verklaard werd toen ik dit zei.
Nee, maar ik neem aan dat je hem nu ook een mongool vindt. Hier in het topic is iedereen het 100 % met elkaar eens altijd, waardoor het lijkt alsof ik zulke vreemde ideeen heb.quote:
Is wel weer duidelijk dat wat ik ook zeg, het toch nooit goed is.quote:Nog steeds, ja.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Hier in het topic is iedereen het 100 % met elkaar eens altijd
Klopt dat zei hij mij gister avond ook al. Ben benieuwd.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Kopbal het volgende:
De Wijn gaat vlammen vandaag.
quote:Enkelblessure speelt El Ahmadi toch weer parten
Karim El Ahmadi leek klaar te zijn voor zijn rentree, maar lijkt zondagmiddag toch niet in actie te kunnen komen. De middenvelder van Feyenoord, die na een afwezigheid van weken terugkeerde in de selectie, is volgens De Telegraaf alsnog afgehaakt. El Ahmadi heeft nog teveel last van een pijnlijke enkel.
Deze kwetsuur hield de Marokkaan de afgelopen weken al langs de kant. El Ahmadi blesseerde zijn enkel in een oefeninterland van Marokko tegen Angola en miste hierna diverse competitiewedstrijden van Feyenoord. Tegen FC Utrecht zou El Ahmadi weer minuten kunnen maken, maar dit duel blijkt toch te vroeg te komen.
Feyenoord staat in de Domstad voor een bijzonder belangrijke wedstrijd, aangezien play-offs voor Europees voetbal veilig gesteld kunnen worden. Ook FC Utrecht is nog in de race voor een ticket voor deze nacompetitie. Feyenoord mist naast El Ahmadi ook Kevin Hofland, Andwele Slory, Jonathan de Guzman, Theo Lucius, Tim Vincken en Ron Vlaar.
aan de ene kant zeg ik f*ck the plee offs, aan de andere kant. Ze hebben onze steun nodigquote:Op zondag 3 mei 2009 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Twijfel nog of ik naar de plee offs ga als Feyenoord deze haalt. Vorige seizoenen heb ik dat gedrocht namelijk ook uit principe geboycot...
Vond het vorig jaar een goeie aankoop van Feyenoord, hij heeft alleen nauwlijks iets laten zien dit jaar...quote:
Same here!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:10 schreef TJDoornbos het volgende:
aan de ene kant zeg ik f*ck the plee offs, aan de andere kant. Ze hebben onze steun nodig
geen idee. Niet naar gekeken nog. Neem aan de eerste wedstrijd 24ste (week na bekerfinale)quote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here!
Maar goed, eerst maar eens de plee offs halen, en dan zien we wel weer verder. Wat zijn de speeldata van de plee offs overigens?
Daar twijfel ik geen moment aan. Blijf wel in een kroeg op Zuid.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Twijfel nog of ik naar de plee offs ga als Feyenoord deze haalt. Vorige seizoenen heb ik dat gedrocht namelijk ook uit principe geboycot...
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef Kopbal het volgende:
Ze mogen die play-offs wel gratis maken voor seizoenskaarthouders, ter compensatie voor dit teringseizoen.
moet je even bellen krijg je kijkcodequote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wedstrijd nog ergens te volgen? Heb je gvd EL maar zenden ze de wedstrijd niet uit.
Gratis neem ik aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
moet je even bellen krijg je kijkcode
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Die Tomasson was gewoon topscorer van Nederland geworden als ie niet een half seizoen geblesseerd was.
Wie heeft er rood gehad dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Kopbal het volgende:
Niet slecht 2-2, en dat terwijl je de hele tweede helft met 10 man speelt.
Inderdaad, maar thuis winnen we wel van Roda JCquote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Ritmo het volgende:
Jammer dat ze niet winnen, maar als ze nu nog de PO's mislopen...
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tomasson viel uit en Bruins kwam er toen in.
Jazeker weg met dat Rodaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week een dubbel feestje. Ons kwalificeren voor de Play-offs en Roda eruit knikkeren.
Dat mag ik hopen ja. Anders een seizoen lang verrot schelden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar thuis winnen we wel van Roda JC
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Kopbal het volgende:
Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag.
En elke dag straftraining eisen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Anders een seizoen lang verrot schelden.
Eerst een grote bek dat ze wel even gingen winnen van ons, toen verloren ze en was het "nou ja, maar we staan nog steeds hoger op de ranglijst!"quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jazeker weg met dat Roda
En we zijn NAC ook nog voorbij gegaan![]()
quote:Plan moet Feyenoord miljoenen opleveren
Feyenoord heeft in de zoektocht naar investeringen een manier gevonden om de financiele sanering kracht bij te zetten. Via de verkoop van de aandelen van de amateurtak in het stadion aan de gemeente Rotterdam moet een bedrag tussen de tien en vijftien miljoen euro beschikbaar komen. Dat meldt RTV Rijnmond. Dat gaat in de vorm van een overbruggingskrediet aan de Stadionclub. Daarmee kan Feyenoord een start maken met de financiele sanering van de club. Ook blijft volgens de lokale zender het geld dat mogelijke investeerders beschikbaar stellen op deze manier puur beschikbaar voor mogelijke versterkingen voor komend seizoen.
De groep investeerders die Feyenoord willen voorzien van een forse financiële injectie, vinden dat de Stadionclub eerst orde op zaken moeten stellen. De potentiële geldschieters zaten dit kalenderjaar diverse malen met de Raad van Commissarissen van Feyenoord om de tafel voor een ‘constructief gesprek.
Niet goed idd, maar stopt wel een penalty plus nog een goede redding. Vraag liever wat De Cler deed.quote:
Fer bedoel je.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet goed idd, maar stopt wel een penalty plus nog een goede redding. Vraag liever wat De Cler deed.
geen ruk, zoals vaker dit jaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Kopbal het volgende:
Wat de neuk doet Timmer bij die corner.
Wij zorgen ervoor dat heel Limburg naar de eerste divisie gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer! Een overwinning had ons zeker gesteld...
Volgende week Roda uit de ere divisie knikkeren?
Nee hoor, VVV is alweer terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgen ervoor dat heel Limburg naar de eerste divisie gaat.
Of niet natuurlijk, aangezien VVV al gepromoveerd is!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
Wij zorgen ervoor dat heel Limburg naar de eerste divisie gaat.
Sjesus, kap eens man.quote:
Nou ze vroegen er zelf om met hun 'degradeer voor ons'quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, aangezien VVV al gepromoveerd is!
Overigens heb ik persoonlijk niks tegen Roda, best sneu dat ze wellicht gaan degraderen, was altijd wel een leuke uitwedstrijd!
Dat hoop ik maar! Kan nu al niet wachten tot 10 mei!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben er helemaal niet blij mee dat we Roda eruit kunnen schoppen. Die gaan vechten voor hun leven...
Pingel was gewoon slecht ingeschoten. Keepers aan beide kanten maakten een zwakke indrukquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sjesus, kap eens man.Stopt wel gewoon een penal + een grote kans.
Zeik liever op die nutteloze Bruins.
Och, gut. Moet je jouw gelijk weer halen.quote:
Ik ben 100 keer voor mongool e.d. uitgemaakt omdat ik zeker wist dat we de PO's nog wel gingen halen. Mag ik dan ook een keer andersom wat terugzeggen nu?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, gut. Moet je jouw gelijk weer halen.![]()
Je bent zo goed, Ritmo. Wat moesten we zonder je geniale mening.
Namens (bijna) heel Nederlandquote:
Ik mag er vanuit gaan van wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Kopbal het volgende:
We hebben die play-offs nog niet gehaald hoor.
Nee, we moeten nog een wedstrijd. Ik ga nergens meer vanuit als het om Feyenoord gaat.quote:
Dani volgend seizoenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef TN-FR het volgende:
Hopelijk is het nu eindelijk duidelijk geworden bij vlemmings dat een echte rechtsback moet neerzetten als de tegenstander met een linksbuiten speelt. Leerdam is een middenvelder die wel rechtsback kan spelen als hij door kan schuiven.
Dacht dat vlemmings wel had geleerd van twente thuis.
Volgende week gelijk tegen joda denk ik.
Hele selectie de maas in dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog een wedstrijd. Ik ga nergens meer vanuit als het om Feyenoord gaat.
Zul je zien dat we volgende week tiende staan om half 5.
Nee, als er volgende week geen punt gehaald wordt dan ligt het voor 100 % aan de spelers en niet aan de mongolen in het Maasgebouw.quote:
Nee, het ligt altijd aan het Maasgebouw.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, als er volgende week geen punt gehaald wordt dan ligt het voor 100 % aan de spelers en niet aan de mongolen in het Maasgebouw.
Als we verliezen kunnen we nog wel gaan rellen bij het Maasgebouw. Hoef niet perse een rede voor te zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, als er volgende week geen punt gehaald wordt dan ligt het voor 100 % aan de spelers en niet aan de mongolen in het Maasgebouw.
Stoerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als we verliezen kunnen we nog wel gaan rellen bij het Maasgebouw. Hoef niet perse een rede voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |