abonnement Unibet Coolblue
pi_65577060


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 |41 |

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen '08 seizoen: voor zover ik ze nog kon vinden in MyAt

2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2008 Petronas Malaysian Grand Prix
2008 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
[F1] FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2008
[F1] Turkije topic
2008 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 1
[F1] Grand Prix de Magny Cours ; Stoppen voor rood!
[F1] British Grand Prix @ Silverstone
[F1] Formula 1 grosser preis Santander von Deutschland 2008
[F1] De grote prijs van Hongarije
2008 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2008 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2008
[F1]Singtel Singapore Grand Prix
[F1] Grand Prix van Japan - Fuji Speedway #1
[F1] Grand Prix of China @ Shanghai
[F1] De seizoensfinale 2008 @ Brazilië, Sao Paulo

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Toyota
- Scuderia Toro Rosso
- RedBull Racing
- Williams
- Honda
- Force India

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1
[PDF]2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site

Testschema



Wie staan er in 2009 aan de start

Mclaren
1. Lewis Hamilton - WDC 2008
2. Heikki Kovalainen

Ferrari - WCC 2008
3. Felipe Massa
4. Kimi Räikkönen

BMW Sauber
5. Robert Kubica
6. Nick Heidfeld

Renault
7. Fernando Alonso
8. Nelson Piquet jr.

Toyota
9. Jarno Trulli
10. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
11. Sébastien Bourdais (te bevestigen)
12. Sébastien Buemi
Kanshebbers: Rubens Barrichello, Bruno Senna, Takuma Sato.

Red Bull Racing
14. Sebastian Vettel
15. Mark Webber

Williams
16. Nico Rosberg
17. Kazuki Nakajima

Honda
18. Rubens Barrichello (nog te bevestigen)
19. Jenson Button (zo goed als zeker)
Eventuele kanshebbers: Bruno Senna, Lucas di Grassi

Force India
20. Giancarlo Fisichella
21. Adrian Sutil

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2009 Topic

De kalender voor 2009 met 17 races
quote:
29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
Data teampresentaties



*wijzigingen onder voorbehoud

FOK! F1-Manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Trystar op 31-01-2009 13:12:13 ]
pi_65577479
Please, make yourself uncomfortable.
pi_65579602
14.gif
pi_65583729
Nog maar een keer mijn vraag hier, ik heb gezocht, maar kon niets vinden. Heeft iemand nog een filmpje van de flexende ferrari voorvleugel?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 januari 2009 @ 01:42:34 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65587277
Terugblik Deel 3: F1-seizoen 2008 - race 7 t/m 12

Het nieuwe Formule 1-seizoen nadert met rasse schreden, maar hoe verging het de coureurs vorig jaar? FOK! geeft een terugblik in vier delen op de gebeurtenissen van 2008. Vandaag deel 3: de zevende tot en met twaalfde race van het seizoen. Het vorige deel, Terugblik Deel 2: F1-seizoen 2008 - race 1 t/m 6, ging over eerste zes races.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65587715
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef Peterselieman het volgende:
Terugblik Deel 3: F1-seizoen 2008 - race 7 t/m 12

Het nieuwe Formule 1-seizoen nadert met rasse schreden, maar hoe verging het de coureurs vorig jaar? FOK! geeft een terugblik in vier delen op de gebeurtenissen van 2008. Vandaag deel 3: de zevende tot en met twaalfde race van het seizoen. Het vorige deel, Terugblik Deel 2: F1-seizoen 2008 - race 1 t/m 6, ging over eerste zes races.
pi_65592591
luitjes
* Sally moet nog ff een mld zetten hoor, voor ik op vakaansie ga

Enne... Trystar? Het is de FOK! F1-manager. Maar dat is Joenes 'schuld'


De Lapo van deel 4:
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef Ared het volgende:

[..]

Misschien kun je het vergelijken met tenissen. Als ik me niet vergis betalen "kleine" toernooien grote bedragen startgeld aan toppers om ze te lokken, terwijl de mindere goden blij mogen zijn dat ze überhaupt uitgenodigd worden. Ik meen me te herinneren dat die aanwezigheidspremie meer kan zijn dan het prijzengeld, maar zeker ben ik daar niet van. Ik geloof dat het bij marathons ook zo werkt.
Bij wielrennen ook: Criteriums betalen voor de grote namen. Maar ook de kleinere wielerkoersen (in de dorpen enzo) betalen wel startgeld voor de 'lokale namen'.

Ik kan zo een aantal semi-profs en amateurs (en beloften) opnoemen die mij wel bekend in de oren klinken Mede omdat ik vaak 'naast de baan' heb gestaan bij de dorps- en kermiskoersen en mountainbike/veldritten, waar bekenden van mij meededen danwel omdat ik er moest EHBO'en
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_65592697
@ PSM: thnx voor het afmaken en plaatsen van Deel 3 en straks ook Deel 4 (het laatste deel)

* Sal gaat genieten van een internetloze tijd ergens in de sneeuw
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_65598085
VERSTAPPEN!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:24:37 #10
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_65599578
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef Giem het volgende:
Nog maar een keer mijn vraag hier, ik heb gezocht, maar kon niets vinden. Heeft iemand nog een filmpje van de flexende ferrari voorvleugel?
hier een compilatie filmpje van 2006. Op 3.40 zie je heel duidelijk de ''pre''-bridgewing flexen. Naderhand hebben ze die mooie tunneltjes eromheen gemaakt wat het probleem ''oploste''

edit: en nog een irritante .GIF

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 31-01-2009 17:31:29 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 1 februari 2009 @ 11:40:05 #11
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_65617944
Nog een paar maandjes...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_65648449
Lopen knippen en plakken in de 2008 nieuwtjes banner?

Zijn die tietjes je zo lief, Trystar?



(PNG : Portable Network Graphics )
Calm down, please!
pi_65649619
tvp
pi_65649966
Former McLaren boss dies : The American Teddy Mayer, the former McLaren Formula One boss who won titles with Emerson Fittipaldi and James Hunt in the 1970s, has died at aged 73.

Gascoyne begins legal action : Former Force India technical boss Mike Gascoyne is taking legal action against the team over his dismissal at the end of last year. Autosport.com reports that Gascoyne is seeking over £2 million from Force India after his three-year deal was terminated 12 months early.

Singapore to be fine-tuned to boost overtaking : Following consultation with the FIA and the teams, minor changes will be made to Turns One, 13 and 14 to further increase the potential for overtaking, whilst road surface improvements will be undertaken at Turns Five, Six and Seven, and revisions made to the pit-lane entry and exit as well as the Turn 22 runoff area.

Monza safe despite Rome GP bid : Monday 2 February at 08:30 : Feb.2 (GMM) Rome's bid to host a formula one street race should not pose a threat to the future of the existing Italian grand prix at Monza

Renault test R29 again near Oxfordshire base : Renault have tested their 2009 car again at Kemble airport near Enstone, following reports that the car is seriously underperforming. Spanish newspapers AS and Marca report that although the car only went for a straightforward straight-line test, the team unusually brought five transporter trucks’ worth of equipment with them.

Testing ban to be reversed : The on-season testing ban agreement is about to be cancelled, according to test team personnel that attended last week's session in Algarve. With KERS giving a lot of trouble to all the teams, as the batteries lose performance quite quickly and are still far from being fully operative during an entire race distance, there are now moves for at least three test sessions to be held during the season, to help improve the reliability.

[ Bericht 11% gewijzigd door Googolplexian op 02-02-2009 11:31:04 ]
Calm down, please!
pi_65650762
De FIA heeft een analyse gepubliceerd van de medailles als deze op vorige kampioenschappen werd toegepast. Hoewel ik een tegenstander ben van het medaillesysteem (omdat niet alleen overwinningen, maar ook consistentie moet gelden), wil ik jullie de resultaten niet onthouden.

De veranderingen ten opzichte van het huidige systeem.

1958 Stirling Moss - instead of Mike Hawthorn
1964 Jim Clark - instead of John Surtees
1967 Jim Clark - instead of Denny Hulme
1977 Mario Andretti - instead of Niki Lauda
1979 Alan Jones - instead of Jody Scheckter
1981 Alain Prost - instead of Nelson Piquet
1982 Didier Pironi - instead of Keke Rosberg
1983 Alain Prost - instead of Nelson Piquet
1984 Alain Prost - instead of Niki Lauda
1986 Nigel Mansell - instead of Alain Prost
1987 Nigel Mansell - instead of Nelson Piquet
1989 Ayrton Senna - instead of Alain Prost
2008 Felipe Massa - instead of Lewis Hamilton.

Opvallend is dat Nelson Piquet (waarbij twee met Brabham van Bernie Ecclestone) al zijn titels kwijt zou zijn.

Prost zou op vijf titels komen, Senna op 4 en Mansell op drie. Lauda zou er slechts een overhouden.

Ik sta nu voor een dilemma want ik vind de uitslagen (met uitzondering van 2008, maar dat komt door de FIA) beter recht doen aan de verhoudingen. Mansell was bijvoorbeeld in 1986 en 1987 de beste. Alleen hield domme pech (wie herinnert zich de klapband in Australië niet ) hem van die titels af.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_65652266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
Lopen knippen en plakken in de 2008 nieuwtjes banner?

Zijn die tietjes je zo lief, Trystar?

[ afbeelding ]

(PNG : Portable Network Graphics )
Ik wilde de afbeelding uit het vorige topic gebruiken maar die was niet meer te vinden.
En ja die tieten ...
Maar ik kan mijn post niet meer editen, dus als een modje de banner kan vervangen
  Leukste jonkie 2022 maandag 2 februari 2009 @ 12:40:26 #17
213457 engine
pi_65652488
tvp!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65657073
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
De FIA heeft een analyse gepubliceerd van de medailles als deze op vorige kampioenschappen werd toegepast. Hoewel ik een tegenstander ben van het medaillesysteem (omdat niet alleen overwinningen, maar ook consistentie moet gelden), wil ik jullie de resultaten niet onthouden.

De veranderingen ten opzichte van het huidige systeem.
<snip>
Opvallend dat sinds de FIA afgestapt is van het systeem waarbij alleen de beste zoveel resultaten (meestal 11 iirc) meetelden voor het kampioenschap, alleen 2008 een andere kampioen opgeleverd zou hebben.

Met de huidige puntentelling maakt het dus alleen in zeer marginale gevallen wat uit. Dat vind ik een slechte reden om van een systeem af te stappen dat al sinds 1950 gebruikt wordt, namelijk dat de rijder met de meeste punten kampioen is. We hebben net twee van de spannendste kampioenschappen aller tijden gehad. Wat is daar mis mee? If it ain't broke, don't fix it.

Al had ik het Senna wel gegund om vier titels op rij te pakken
pi_65666319
quote:
Gascoyne seeks Force India damage

Force India's former Chief Technical Officer Mike Gascoyne is suing the team for damages of more than £2 million over his dismissal at the end of last year, autosport.com has learned.

Gascoyne had his contract with the team terminated in November 2008, 12 months before his original three-year deal with them was due to come to an end.

Unhappy about what happened, he has now lodged legal paperwork in London's High Court for damages caused by his dismissal, plus other incidental costs.

Gascoyne is seeking the full $2.5 million (USD) wages that he was due for the final year of his deal, plus at least a percentage of the potential $5 million (USD) that he could have earned had he taken up a two-year contract extension option.

Life insurance cover claims, plus incidence of taxation and interest, are also mentioned in the writ that has been lodged with the High Court.

Gascoyne parted company with the team in November last year as team principal Vijay Mallya conducted a management reshuffle brought about by the outfit's switch to Mercedes-Benz engines.

Mallya said at the time: "Force India is my most difficult project to date and it has become clear that it requires more direct input from my side and greater performance accountability.

"We have come a long way this season, but we need more and that requires some radical reorganisation of the management structure to ensure the maximum productivity."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 februari 2009 @ 03:02:52 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65681232
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
De FIA heeft een analyse gepubliceerd van de medailles als deze op vorige kampioenschappen werd toegepast. Hoewel ik een tegenstander ben van het medaillesysteem (omdat niet alleen overwinningen, maar ook consistentie moet gelden), wil ik jullie de resultaten niet onthouden.

De veranderingen ten opzichte van het huidige systeem.

1958 Stirling Moss - instead of Mike Hawthorn
1964 Jim Clark - instead of John Surtees
1967 Jim Clark - instead of Denny Hulme
1977 Mario Andretti - instead of Niki Lauda
1979 Alan Jones - instead of Jody Scheckter
1981 Alain Prost - instead of Nelson Piquet
1982 Didier Pironi - instead of Keke Rosberg
1983 Alain Prost - instead of Nelson Piquet
1984 Alain Prost - instead of Niki Lauda
1986 Nigel Mansell - instead of Alain Prost
1987 Nigel Mansell - instead of Nelson Piquet
1989 Ayrton Senna - instead of Alain Prost
2008 Felipe Massa - instead of Lewis Hamilton.

Opvallend is dat Nelson Piquet (waarbij twee met Brabham van Bernie Ecclestone) al zijn titels kwijt zou zijn.

Prost zou op vijf titels komen, Senna op 4 en Mansell op drie. Lauda zou er slechts een overhouden.

Ik sta nu voor een dilemma want ik vind de uitslagen (met uitzondering van 2008, maar dat komt door de FIA) beter recht doen aan de verhoudingen. Mansell was bijvoorbeeld in 1986 en 1987 de beste. Alleen hield domme pech (wie herinnert zich de klapband in Australië niet ) hem van die titels af.
Prost op 5, dan ben ik met terugwerkende kracht voor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:50:13 #21
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_65681737
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef sasquatsch het volgende:

Ik sta nu voor een dilemma want ik vind de uitslagen (met uitzondering van 2008, maar dat komt door de FIA) beter recht doen aan de verhoudingen. Mansell was bijvoorbeeld in 1986 en 1987 de beste. Alleen hield domme pech (wie herinnert zich de klapband in Australië niet ) hem van die titels af.
Ik herinner me dat niet, ik denk dat ik te druk was met m'n Lego
Ik vind het ook wel opvallend dat Schumacher al z'n 7 wereldtitels kan blijven houden!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_65682099
D'r is niks mis met een puntensysteem ... d'r is alleen wat mis met DIT puntensysteem.

1st - 50 pts.
2nd - 35 pts.
3rd - 25 pts.
4th - 19 pts.
5th - 14 pts.
6th - 10 pts.
7th - 7 pts.
8th - 4 pts.
9th - 2 pts.
10th - 1 pt.

Da's toch veul beter
Calm down, please!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:31:01 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65722102
Wat een zin in het nieuwe seizoen
Waarom pas eind maart
pi_65722426
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 07:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik herinner me dat niet, ik denk dat ik te druk was met m'n Lego
Ik vind het ook wel opvallend dat Schumacher al z'n 7 wereldtitels kan blijven houden!



Calm down, please!
pi_65731499
quote:
Nieuw Amerikaans team?
A new Formula One team is under wraps in America and set to be launched officially later this month, it is reported on Wednesday.

The team, whose logo can be previewed at 'usf1.com', is fronted by F1 stalwart and broadcaster Peter Windsor, and American Ken Anderson, of IndyCar and NASCAR fame but also former Ligier Technical Director.

Briton Windsor, 56, has worked for Williams and Ferrari, but is best known today as a television pundit and writer.

The German website motorsport-total.com claims USF1 intends to make its Grand Prix debut in 2010, and already has the blessing of F1 Chief Executive Bernie Ecclestone.

The team will have the slogan 'Made In America' and be headquartered in the heart of NASCAR-country in Charlotte, North Carolina.

Reportedly, an agreement to use the new Windshear wind tunnel in North Carolina is already in place, while USF1 intends to be a showcase for American technology and US-born drivers.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')