abonnement Unibet Coolblue
pi_49922146
quote:
Max Power schreef:
Wil je beweren dat Dirk er geen geld in steekt dan?
Nee, dat niet; alleen niet zoveel en niet op de manier zoals El-Salvador vast bedoelde.
pi_49922212
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
pi_49922275
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
Die schuld lag bij het uitblijven van het nieuwe stadion dankzij de middenstand van Alkmaar.
Dirk heeft toen uiteindelijk garant gestaan voor het stadion omdat de kostne door het uitblijven torenhoog opliepen.

Had hij daarvoor niet garant gestaan, dan had AZ nu nog in de Alkmaarderhout gespeeld.

Maar of hij AZ nu utieindelijk voor een prikkie heeft gekocht weet ik niet, maar dat hij "eigenaar" van AZ is, is idd. wel zo..
pi_49922349
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.
pi_49922413
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Had hij daarvoor niet garant gestaan, dan had AZ nu nog in de Alkmaarderhout gespeeld.
En nog een eigen identiteit gehad.

ok, flauw
pi_49925227
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.
Overstad
pi_49926693
Kevin Rijnvis tekent voor 1 jaar bij AZ. Gaat keepen in jong AZ. Komt van RKC

bron is az.nl

Had dan Bulters laten staan
pi_49926712
Het gejank had er ook mee te maken, dat de winkeliers de mogelijke gevraagde huur veels te hoog vonden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49928432
Dirk Scheringa is een held
Ik support gevallen topclubs!
pi_49928485
Gaat Scheringa Feyenoord kopen?
pi_49928625
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:05 schreef BobRooney het volgende:
Gaat Scheringa Feyenoord kopen?
Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.
pi_49928688
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.
Hij kan het ze ook lenen
pi_49928833
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Hij kan het ze ook lenen
Mits tegen 12%
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:33:31 #15
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49929464
Boukhari verlaat AZ Officieel


ALKMAAR- Nourdin Boukhari verlaat AZ. De Marokkaans international kwam in januari op huurbasis over van FC Nantes en zal komend seizoen niet terugkeren in de selectie van AZ. De 26-jarige middenvelder kwam het afgelopen halfjaar in 21 officiële duels voor AZ uit en maakte daarin 3 doelpunten.



Directeur voetbalzaken Marcel Brands: “We hebben Nourdin Boukhari en zijn club FC Nantes afgelopen maandag laten weten dat we geen gebruik zullen maken van de optie tot koop die we bij zijn verhuur aan AZ in januari hebben bedongen. Hij zal dus in principe teruggaan naar Frankrijk, of er moet een andere club zich voor hem melden.”


Nordin bedankt gozert!


Lens en Vormer mogen verhuurd worden

ALKMAAR- Jeremain Lens en Ruud Vormer mogen komend seizoen verhuurd worden. Directeur voetbalzaken Marcel Brands liet woensdag weten dat het er vooral om gaat dat de twee talenten speelminuten krijgen. “We verwachten dat er voor deze spelers voldoende belangstelling zal komen”, aldus Brands. Kees Luijckx mag komend seizoen opnieuw verhuurd worden.

Voor Luijckx heeft zijn huidige club Excelsior inmiddels al belangstelling getoond om hem ook het komend seizoen te huren.

Mathijssen, Ikedia, Zwarthoed mogen vertrekken
Danny Mathijssen (verhuurd aan NAC Breda), Pius Ikedia (RKC Waalwijk) en Theo Zwarthoed (Excelsior) hebben van AZ te horen gekregen dat ze mogen uitkijken naar een andere club.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49929624
Hopelijk krijgen de verhuurde spelers nu wel clausules
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:42:08 #17
159022 AminBen
El Maestro
pi_49929773
Luijxck nog een jaartje uit Alkmaar wegblijven
pi_49929867
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Luijxck nog een jaartje uit Alkmaar wegblijven
Moest van Schaars
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:55:01 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49930216
Toch wel treurig.
Het is toch logisch dat een speler die verhuurt is gewoon voor 100% zijn best doet tegen zijn eigenlijke club?

Zie Beerens tegen PSV, en Verthongen tegen ajax.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_49930371
Tuurlijk. Je kan ook gewoon en clausule laten maken. En als die er niet is, dan moet zo een speler gewoon 100% zijn best doen.

helaas
pi_49934268
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef BobRooney het volgende:
Tuurlijk. Je kan ook gewoon en clausule laten maken. En als die er niet is, dan moet zo een speler gewoon 100% zijn best doen.

helaas
Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?
pi_49934496
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?
In Football manager hebt je het wel

Maar inderdaad, daarvan staat me ook iets bij. Maar Howard was toen niet verhuurd, maar al verkocht volgens mij. En als je al verkocht bent, mag zo een clausule niet. Bij verhuren mag het wel.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_454475.html hier wat info over die zaak.
pi_49935191
Zo'n clausule is in Nederland verboden meen ik mij te kunnen herinneren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49953708
Vaag, zo een clausule is verboden...maar je wel bonussen betalen aan spelers van andere clubs.
pi_49964242
Van Gaal genomineerd voor Rinus Michels Award



ALKMAAR- AZ-trainer Louis van Gaal is samen met Henk ten Cate (Ajax), Ronald Koeman (PSV) en Fred Rutten (FC Twente) voor de Rinus Michels Award genomineerd. De hoofdtrainers in het betaald voetbal mogen bij het Internationale Trainerscongres op 9 juni uit deze vier kiezen om te bepalen wie zich in hun ogen de beste coach van het seizoen 2006-2007 mag noemen.

De Rinus Michels Award zal bij het congres aan de winnaar worden uitgereikt. Ook wordt de beste jeugdopleiding in het betaald voetbal gekozen. Hiervoor zijn Ajax, Feyenoord en PSV genomineerd.

Daarnaast kiezen de trainers de beste coach en jeugdopleiding in het amateurvoetbal.


Nou die zal ie ook door zijn vingers zien glippen (Ik zal de Ajacieden ff voor zijn)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49964276
NOS roept AZ uit tot 'Club van het Jaar'
ALKMAAR- AZ heeft aan het seizoen 2006-2007 toch nog een ‘prijs’ overgehouden. AZ’s directeur voetbalzaken Marcel Brands kreeg woensdag tijdens het Radio1-programma Langs de Lijn de prijs van ‘Club van het Jaar’ uitgerekend. Brands: “Ik kende het fenomeen niet, maar het is natuurlijk wel een prijs van de journalisten van de NOS die ons wekelijks zien spelen."

In de toelichting die Brands tijdens de speciale voetbalavond van Langs de Lijn kreeg te horen, werd AZ de titel toegeschreven vanwege het aanvallende, attractieve voetbal en dat in combinatie met de jonge en nieuwe ploeg van AZ.

Sc Heerenveen-spits Afonso Alves werd door de sportredactie van de NOS tot ‘Speler van het Jaar’ gekroond.


Nou zo zie je maar... hebben we toch nog wat gewonnen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49965181
PSV en AZ in gesprek over transfer De Cler

AZ heeft liever dat Tim de Cler kiest voor een buitenlands avontuur. Maar de Alkmaarse club heeft de toenadering van PSV niet op voorhand afgeschoten en is in gesprek.
'De Cler is voor ons een interessante optie', stelde Ronald Koeman deze week in Voetbal International. Om de wens van de PSV-coach de defensieve mogelijkheden te vergroten in te willigen zit de Eindhovense club met AZ om de tafel.

AZ houdt rekening met een vertrek van De Cler, die geen aanstalten heeft gemaakt zijn tot medio 2008 lopende contract tussentijds te verlengen. De 28-jarige Leidenaar wees de aanbieding van AZ van de hand.

Half mei zong de interesse van PSV voor De Cler al rond. AZ had toen officieel nog niets gehoord uit Eindhoven. De Alkmaarse club had bovendien de hoop dat de Leidenaar kiest voor een buitenlands avontuur. 'We verkopen hem niet graag aan een concurrent', aldus technisch directeur Marcel Brands toen.


Ja ik weet het, 3 postings maar dan hebben we wat overzichtelijkheid
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49987440
quote:
‘AZ meldt zich ook voor Lazovic’

Danko Lazovic mag niet klagen over een gebrek aan belangstelling. De aanvaller van Vitesse staat in de belangstelling van PSV, maar geniet volgens het Algemeen Dagblad nu ook de interesse van AZ.

Naar verluidt moet de 24-jarige Servische aanvaller samen met de nieuwe aankoop Ariclenes da Silva Ferreira, voetbalnaam Ari da Silva, de aanval van de Alkmaarders vormen. Shota Arveladze dreigt immers zijn carrière te beëindigen, terwijl Danny Koevermans met buitenlandse interesse schermt.

Net als PSV zal ook AZ aan de vraagprijs van acht miljoen euro moeten voldoen om daadwerkelijk Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer te overtuigen. De kans dat de Arnhemmers hem voor veel minder van de hand doet is nihil.

Van de acht miljoen euro gaat volgens een clausule immers een derde naar Feyenoord. Bovendien hebben enkele externe personen, die de transfer vorig jaar mogelijk maakten, nog een bedrag van twee miljoen tegoed. Van de vraagprijs blijft dus een klein bedrag over, dat bovendien gebruikt moet worden om de schulden af te lossen
Voetbalzone ( )

Maar Shota stopt er tóch mee?
pi_49993134
Wat moet AZ met al die spitsen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49993431
Wat moet AZ met Lazovic? Zo'n druk irritant kereltje past helemaal niet bij AZ...da's meer iets voor Ajax
pi_49993609
Inderdaad. Optiefen met Lazovic.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:20:21 #32
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49996539
Lazovic is een geweldig goede spits, die heeft de laatste wedstrijden echt wel laten zien wat ie kan.
Ik hoop dat AZ zich meer gaat focussen op de verdediging i.p.v. het middenveld (is al helemaal vol) en aanvallers
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50011389
Lazovic is een goede spits, maar zijn gedrag is echt om van te kotsen. En maar denken dat het team alleen maar om hem draait, vuile tyfushond .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:55:48 #34
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50013548
Onder van Gaal hebben de spelers weinig in te brengen, dus kan je een lazovic ook omturnen..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50026886
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Onder van Gaal hebben de spelers weinig in te brengen, dus kan je een lazovic ook omturnen..
Volgens mij gaat dat ontzettend botsen tussen die 2.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:15:44 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50030819
Nee hoor, dat gaat niet botsen. Want Lazovic wil Champions League spelen, net hetgeen AZ hem niet kan bieden.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:17:01 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50030855
Roda wilt Agustien nog een jaar
Iedereen was net zo blij dat die opgerot was
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50035968
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Nee hoor, dat gaat niet botsen. Want Lazovic wil Champions League spelen, net hetgeen AZ hem niet kan bieden.
yup:
quote:
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.

De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.

“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”

“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.

De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
Godzijdank. Is er toch nog een positief punt aan het mislopen van de CL
pi_50037108
Hij gaat toch zwaar teleurstellen bij een "topclub" in NL. Ik weet het bijna zeker. PSV gaat een miskoop doen.
Gelukkig voor jullie dat hij niet wil.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50040413


Danko Lazovic

Een brutale speler zou AZ niet mistaan, winnen jullie nog is prijzen

Nee, ik leg niet de link tussen brutaliteit en prijzen pakken. Wel tussen weten wat nodig is om te winnen en prijzen pakken. Jullie hebben leuke voetballers, maar mentaal zwakke zieltjes. Mentale hardheid hebben jullie nodig.
pi_50043666
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef DeVinger het volgende:


Danko Lazovic

Een brutale speler zou AZ niet mistaan, winnen jullie nog is prijzen

Nee, ik leg niet de link tussen brutaliteit en prijzen pakken. Wel tussen weten wat nodig is om te winnen en prijzen pakken. Jullie hebben leuke voetballers, maar mentaal zwakke zieltjes. Mentale hardheid hebben jullie nodig.
klootzak zijn =! mentale hardheid.
Neem als voorbeeld Edgar Davids. Een harde speler die de ploeg goed helpt prijzen te pakken.....máááár het is geen irritant kutventje a la Lazovic.
pi_50043753
Yeah wha-ever, kom maar is met tegenargumenten

Ten eerste, het is geen irritant kutventje. Ten tweede, mits goede coach is het een topvoetballer.
Louis kan hem makkelijk aan en dan heb je nergens last van.
Dit seizoen heeft hij een keer lastig gedaan, tijdens de play offs, dat heeft de Mos uitstekend opgelost en vervolgens kegelt hij NEC uit de play offs. Kortom, hij laat zijn voeten spreken.
pi_50043912
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef DeVinger het volgende:
Yeah wha-ever, kom maar is met tegenargumenten

Ten eerste, het is geen irritant kutventje. Ten tweede, mits goede coach is het een topvoetballer.
Louis kan hem makkelijk aan en dan heb je nergens last van.
Dit seizoen heeft hij een keer lastig gedaan, tijdens de play offs, dat heeft de Mos uitstekend opgelost en vervolgens kegelt hij NEC uit de play offs. Kortom, hij laat zijn voeten spreken.
één keer lastig gedaan....bij Feyenoord was hij één en al last. Het is dat hij zo'n beetje elke keer in de basis stond bij Vitesse, anders had ik zeker wel verwacht dat hij nog meer van zulk soort "zeldzame" momenten gehad.

Bij AZ is voor hem geen basisplaats gegarandeerd. Komt Lazovic erbij, dan moet hij strijden met Koevermans, Dembele, Shota en de nieuwe Ari. Elke keer in de basis staan, laat staan ivnallen, zal hem absoluut niet gaan lukken...nou, en dan voorspel ik bij Lazovic gedragsproblemen
pi_50043964
Ga toch krassen....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_50043985
Oh, en ik kijk niet graag naar spelers waar ík me aan irriteer.
pi_50044146
Bij Feyenoord kunnen ze gewoon niet met voetballers omgaan en hij heeft nooit een eerlijke kans gehad. Het aankoopbedrag (7miljoen) en zijn succes bij Vitesse zegt alles over het wanbeleid bij Feyenoord. Noem ik bv de naam Van Persie. Overigens, Lazovic zou bij AZ direct de beste spits zijn. Dat durf ik met zekerheid te stellen. Een betere afmaker dan Dembele, een betere voetballer dan Koevermans. De nieuwe aankoop Ari ken ik niet en Shota is een geslepen spits (type Lazo), maar te oud. Maargoed, dat is mijn mening.

Ik denk dat Van Gaal wel met hem kan omgaan. Die ziet ten eerste zijn talent wel, en ten tweede is dat wél een people manager. Hijs bv ook gecharmeerd van Medujanin. Zelfde type qua karakter. Die Oostblokkers hebben gewoon een andere benadering nodig. Waarom zou je ze niet gewoon anders benaderen als ze dan wel goed voetballen? Natuurlijk moet het niet de spuigaten uitlopen, maar die grens kun je zelf stellen. Lazo is bij Vitesse ook gewoon paar keer gewisseld dat hij flink boos werd. Als je als coach hem dan direct aanpakt werk je hem alleen maar tegen je in het harnas. Beter dat je ff met hem babbelt en het uitlegt. Simpele moeite, kampioenschap voor terug.
pi_50044431
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef DeVinger het volgende:
Lazo is bij Vitesse ook gewoon paar keer gewisseld dat hij flink boos werd.
Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.

Nu kan ik er best flink naastzitten hoor, zeker aangezien AZ grote interesse in Lazovic had; blijkbaar willen ze toch meer toe naar spelers met meer individuele klasse & -uitstraling.
pi_50044485
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.

Nu kan ik er best flink naastzitten hoor, zeker aangezien AZ grote interesse in Lazovic had; blijkbaar willen ze toch meer toe naar spelers met meer individuele klasse & -uitstraling.
Nu beginnen we ergens te komen. Dat laatste hebben jullie zeker nodig wil je echt doorstoten naar de top.
Dat eerste hangt puur van de coach af. Ik denk dat hij de beste spits zou zijn en daarnaast denk ik dat Van Gaal wel met hem om zou kunnen gaan. Dat is wel een vereiste. Daarom hoop ik niet dat hij naar PSV (Koeman) gaat. Daar gaat hij zo de mist in, of hij moet vanaf het begin al onmisbaar zijn. Zo niet, dan komt hij daar niet aan de praat.
pi_50068667
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
That's all folks!
  maandag 4 juni 2007 @ 03:43:54 #50
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50081015
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
Daarom komt het dan ook van Voetbalprimeur
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50118964
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef DeVinger het volgende:
Nu beginnen we ergens te komen. Dat laatste hebben jullie zeker nodig wil je echt doorstoten naar de top.
Dat eerste hangt puur van de coach af. Ik denk dat hij de beste spits zou zijn en daarnaast denk ik dat Van Gaal wel met hem om zou kunnen gaan. Dat is wel een vereiste. Daarom hoop ik niet dat hij naar PSV (Koeman) gaat. Daar gaat hij zo de mist in, of hij moet vanaf het begin al onmisbaar zijn. Zo niet, dan komt hij daar niet aan de praat.
Beetje late reactie maar bij mij blijft hierbijd e vraag hangen:
Misschien dat van Gaal Lazovic wel aankan, maar kan Lazovic ook met van Gaal omgaan?
pi_50119762
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Beetje late reactie maar bij mij blijft hierbijd e vraag hangen:
Misschien dat van Gaal Lazovic wel aankan, maar kan Lazovic ook met van Gaal omgaan?
alle glory hunters zijn met vakantie
pi_50120894
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Boixos_Nois het volgende:
alle glory hunters zijn met vakantie
Opzouten graag jij
pi_50121272
quote:
Op maandag 4 juni 2007 03:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Daarom komt het dan ook van Voetbalprimeur
Die nemen meestal nieuws over van landelijke media, alleen zag ik nu geen bronvermelding.
That's all folks!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:22:07 #55
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50121327
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
Hij is ook niet goed genoeg om mee te groeien naar het niveau van een topclub. Eigenlijk vind ik Koevermans maar een lompe Houten Klaas.
pi_50121510
Klopt niet helemaal wat op Voetbalprimeur staat over Koevermans. Azfanpage.nl bericht het al heel anders.

Hij is voor van Gaal geen eerste keus meer, wat zoveel betekent dat hij als pinchhitter gebruikt zal worden. Shota is en blijft eerste keus spits van AZ, daar zal ook niks aan veranderen. Eigenlijk verandert er wat dat betreft weinig ten opzichte van dit seizoen....
pi_50121537
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef thewishmaster het volgende:
Hij is ook niet goed genoeg om mee te groeien naar het niveau van een topclub. Eigenlijk vind ik Koevermans maar een lompe Houten Klaas.
Hangt van de topclub af. Ik denk dat een betere Koevermans niet zou misstaan in een engelse beukcompetitie, maar dat hij verder niks in bijvoorbeeld SPanje te zoeken heeft....
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:31:10 #58
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50121630
Maar Shota Arveladze houdt misschien wel op met voetballen. Bovendien zal hij volgend seizoen vanwege zijn leeftijd minder vaak kunnen spelen vanwege blessures, vermoeidheid enzo. Maar van Gaal heeft gelijk als hij Dembele, Ari da Silva en eventueel Lazovic hoger inschaalt dan Koevermans.
pi_50121677
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Opzouten graag jij
Niet zo happen jij, viel me alleen op dat het hier erg rustig is/was

Ik denk dat Lazovic en Van Gaal niet gaat werken samen, 2 koppige persoonlijkheden en dat gaat botsen.
pi_50122004
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Hij is ook niet goed genoeg om mee te groeien naar het niveau van een topclub. Eigenlijk vind ik Koevermans maar een lompe Houten Klaas.
Hij heeft wel het niveau, het is een type speler dat een topclub meer mogelijkheden geeft en verder helpt.
That's all folks!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:44:26 #61
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50122078
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft wel het niveau, het is een type speler dat een topclub meer mogelijkheden geeft en verder helpt.
Glasgow Rangers had toch belangstelling in Koevermans? Laat hem dan maar daar naartoe gaan. Dan heeft AZ weer extra geld voor een echte topspits.
pi_50122448
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Glasgow Rangers had toch belangstelling in Koevermans? Laat hem dan maar daar naartoe gaan. Dan heeft AZ weer extra geld voor een echte topspits.
en waarom zou jij dat willen?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:13:17 #63
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50123080
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Boixos_Nois het volgende:

[..]

en waarom zou jij dat willen?
Ik wil dat niet, ik zeg alleen dat dat de beste manier van handelen is voor AZ.
pi_50126609
Zo maar wat AZ geruchten / nieuwtjes:

AZ duwt opnieuw door voor Sebastien Pocognoli

Het Nederlandse AZ praat op het einde van de week weer met Genk over linksachter Pocognoli. Die heeft zelf al een principeovereenkomst met AZ. Een eerste bod van AZ werd afgewezen. Intussen staat AZ-linksachter De Cler dicht bij PSV, waardoor de weg vrij komt voor Pocognoli.

'F.C. Barcelona wil Moussa Dembele'

De opmars van Moussa Dembele ontsnapt niet aan het oog van de grote clubs. HSV en Chelsea lieten al weten gecharmeerd te zijn van de Belgische aanvaller van AZ. Dembele staat nu ook op de verlanglijst van FC Barcelona en Internationale.

Dembele tekende in februari een nieuw en verbeterd contract bij AZ tot medio 2011.

'AZ'er Lens gaat ervaring op doen bij NEC'

NEC is de belangrijkste gegadigde om Jeremain Lens te huren van AZ, zo weet het Algemeen Dagblad. De negentienjarige aanvaller moet in Nijmegen aan meer speelminuten komen dan hij afgelopen seizoen in Alkmaar kreeg toebedeeld.

Lens kwam bij AZ geregeld als invaller binnen de lijnen, maar coach Louis van Gaal achtte hem nog niet rijp voor een basisplaats. De keuze om de aanvaller komend seizoen elders ervaring op te laten doen, kwam dan ook niet als een verrassing.

NEC is de belangrijkste gegadigde om Lens tijdelijk over te nemen. De Nijmegenaren maakten afgelopen seizoen op huurbasis gebruik van de diensten van twee andere jonge aanvallers: Chris Eagles (Manchester United) en Roy Beerens (PSV). Laatstgenoemde hoopt NEC ook komend seizoen te kunnen huren.

Steinsson verkozen tot speler van het jaar

Gretar Steinsson is gisteravond op het eindfeest van de Supportersvereniging verkozen tot speler van het jaar. In de weken voorafgaand aan de prijsuitrijking konden supporters aangeven welke speler volgens hen hiervoor in aanmerking zou moeten komen.

Danny Koevermans werd daarnaast topscorer van het jaar. Koevermans zelf was trouwens op de fiets gekomen omdat hij daarna nog de stad in wilde om te gaan stappen.

Thé Lau reikt AZ de hand

Thé Lau, de zanger van de herenigde band The Schen, biedt zich aan om een nieuwe clublied te schrijven voor de voetbalclub AZ.'

'Mijn vader nam me altijd mee naar Alkmaar '54, een voorloper van AZ. Toen was het een degradatieclub. Nu spelen ze Europacupvoetbal. Respect! Als ze me een VIP-box geven, verzin ik een lied', grinnikt de zanger.

Onlangs nam Lau met The Scene al een aubade op over de stad Alkmaar. Op een tekst van dichteres Neeltje Maria Min, met wie hij op het gymnasiumzat, gromt de Noord-Hollandse bard nu met liefdevolle woorden over 'de grote stenen brug bij de Kaasmarkt'.

'Ik heb een haat-liefde relatie met Alkmaar. Vroeger werd er veel gevochten. Neeltje heeft er een romantische draai aan gegeven'.
pi_50127329
Wat vinden de AZ'ers van Lens?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_50127491
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef Strooper het volgende:
Wat vinden de AZ'ers van Lens?
Nog niet goed genoeg voor het basiselftal, maar wel met een aantal leuke eigenschappen: behoorlijk balvast, goed schot, maar inzicht is nog niet alles. Dat mag hij hopelijk bij NEC gaan leren
pi_50127777
Hij heeft al best wat minuten gekregen bij AZ, maar nog niet veel gescoord, volgens mij maar 1 x.
Hij is wel erg bewegelijk en best snel. Nu nog scoren. Hoop dat hij zijn kans pakt bij NEC.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:07:25 #68
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50128461
Word misbruikt als Links of rechtsmidden/buiten. Hoort gewoon in de spits. In de jeugd was ie een heel goede afmaker.
pi_50130727
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Steinsson verkozen tot speler van het jaar

Gretar Steinsson is gisteravond op het eindfeest van de Supportersvereniging verkozen tot speler van het jaar.
Wat een kenners.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50130905
Hij is dan ook niet geselecteerd vanwege zijn kwalitatieve eigenschappen, maar meer als populairste jongetje op het veld
pi_50131269
Zo slecht vind ik hem niet
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:11:16 #72
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50132427
Treurig, zo veel spelers met potentie en kwaliteiten en dan de minst slechte slechtste basisspeler kiezen als speler van het jaar omdat hij Popie Jopie loopt te doen bij de fans.

[ Bericht 4% gewijzigd door thewishmaster op 05-06-2007 20:05:56 ]
pi_50135127
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef thewishmaster het volgende:
Treurig, zo veel spelers met potentie en kwaliteiten en dan de minst slechte basisspeler kiezen als speler van het jaar omdat hij Popie Jopie loopt te doen bij de fans.
Zoals het nu in je zin staat is het ook erg logisch. De minst slechte is de beste van het veld en dan is het logisch dat hij gekozen wordt.

Overigens zou ik zelf niet zo voor hem kiezen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:06:58 #74
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50138709
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zoals het nu in je zin staat is het ook erg logisch. De minst slechte is de beste van het veld en dan is het logisch dat hij gekozen wordt.

Overigens zou ik zelf niet zo voor hem kiezen.
Ik heb het al gecorrigeerd .
pi_50139247
Koevermans kwam op de fiets...lees het nu pas
pi_50141506
zal wel tijd worden, een prijs
pi_50189723
'AZ denkt aan capaciteit van 60.000'


Het DSB Stadion is nog geen jaar oud of AZ heeft al de bouwtekeningen binnen voor de uitbreiding van het DSB-stadion. De Alkmaarders kunnen de thuishaven uitbreiden naar veertigduizend óf zestigduizend zitplaatsen.

Mocht voor de laatste optie gekozen worden, dan zou AZ het grootste stadion van Nederland hebben. “Die laatste mogelijkheid is erg heftig”, reageerde preses Dirk Scheringa gelaten tegenover De Telegraaf. Nader onderzoek heeft aangetoond dat momenteel 28.000 personen dolgraag elke thuiswedstrijd van de Noord-Hollanders zouden willen bijwonen.

De Nederlandse regelgeving is voor Scheringa een doorn in het oog. “Wij verlangen in dit land een VOC-mentaliteit. Als je in Amerika ergens aan begint, proberen ze je aan alle kanten te helpen. Hier zeggen ze vooral waarom iets niet kan.” De preses doelt op de eis dat er zevenduizend parkeerplaatsen bij moeten komen.

Scheringa heeft al een systeem in zijn hoofd, waarbij legio bussen de provincie zouden moeten doorkruisen. “Ik ga binnenkort praten met de burgemeester van Alkmaar om te bezien of we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.”


Gelukkig ziet Scheringa zelf ook in dat 60.000 niet echt reëel is
pi_50189789
PSV lijkt De Cler te kunnen vergeten’


PSV staat dan wel op het punt om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse, maar het zal alle zeilen moet bijzetten om hetzelfde bij Tim de Cler te doen. De verdediger van AZ kan namelijk rekenen op veel buitenlandse interesse, maar ook uit Nederland.

“Vier clubs uit het binnen- en buitenland hebben zich inmiddels gemeld bij ons”, legde voorzitter Dirk Scheringa uit aan De Telegraaf. “Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen.”

Voor de Oranje-international lijkt daarmee zijn gewenste overgang realiteit te gaan worden. De 28-jarige linksback heeft een contract tot volgend jaar zomer en zijn positie zal hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend seizoen worden ingenomen door de talentvolle Sébastien Pocognoli van het Belgische RC Genk.

Ik heb ook liever dat de Cler naar het buitenland vertrekt. Zo maak je je concurenten ook niet sterker.Hoop wel dat Pocognoli naar AZ wil komen. Lijkt mij een goeie vervanger.
pi_50190199
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:34 schreef BobRooney het volgende:
Gelukkig ziet Scheringa zelf ook in dat 60.000 niet echt reëel is
is dit nou ambitie of arrogantie?
pi_50190471
Hoeveel inwoners heeft Alkmaar?
pi_50190523
De stad zelf 95.000. Maar voldoende potentieel publiek in de omgeving.
pi_50190553
Vooral in de richting Amsterdam
pi_50190621
Én west-friesland, de kop van noord-holland, gedeeltelijk flevoland, etc.
pi_50190632
en uiteraard ook Westlanders zoals deze jongen
pi_50190727
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

is dit nou ambitie of arrogantie?
Ik krijg een dejavu

Ik zie het in ieder geval als amibtieus.
pi_50190750
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:39 schreef MaxPower het volgende:
Vooral in de richting Amsterdam
Echte Amsterdammers zullen nooit naar AZ gaan. Maar zoveel echte Amsterdammers zitten er ook niet in de Arena. Ajax heeft gewoon fans door heel NL.
pi_50190818
quote:
Als het collectieve tv-contract volgend jaar afloopt, wil AZ alles in eigen boezem exploiteren. Collega-clubs zullen met nieuwsgierigheid toekijken, maar Scheringa denkt met deze manier weer een stap in de goede richting te kunnen maken. ‘’We hebben alle expertise in huis. De Alkmaarse club zal niet rigoureus veranderen qua selectie. De huidige onderhandelingen zijn redelijk duidelijk. De overgang van Tim de Cler naar PSV is overigens nog lang niet zeker. Er zijn onderhand vier clubs in binnen- en buitenland, die hem willen contracteren. Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen", aldus Scheringa.

In technisch opzicht wordt er ook het een en ander aangepast aan Jong AZ, daar zullen geen spelers van het eerste elftal meer in actie komen. Maar daar wordt voornamelijk een ambitieus team opgebouwd dat mee moet strijden om de titel.


van sport.fok.nl

Volgens mij is Scheringa best een goeie zakenman. Alleen dat van jong AZ snap ik niet zo. Dat is de perfecte plek voor spelers om hun ritme terug te krijgen na bijvoorbeeld een blesure. Jong AZ is ook niet zo goed dat ze mee strijden om de titel .
pi_50190939
Voor mijn begrip...is Jong AZ hetzelfde als AZ 2?
pi_50191045
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voor mijn begrip...is Jong AZ hetzelfde als AZ 2?
Ja.
pi_50191866
jongens even serieus, az met een stadioncapaciteit van 60.000. Dan kan je als supporter gaan liggen tijdens de wedstrijd.
AZ heeft een te kleine doelgroep om die capaciteit volledig te benutten en hoe kan je nou een stadion van 16.000 naar 60.000 uitbreiden, theoretisch en praktisch onhaalbaar.
Ik vrees alleen maar dat dirkie de concurrenten bang wilt maken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_50191957
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef El-Salvador het volgende:
jongens even serieus, az met een stadioncapaciteit van 60.000. Dan kan je als supporter gaan liggen tijdens de wedstrijd.
AZ heeft een te kleine doelgroep om die capaciteit volledig te benutten en hoe kan je nou een stadion van 16.000 naar 60.000 uitbreiden, theoretisch en praktisch onhaalbaar.
Ik vrees alleen maar dat dirkie de concurrenten bang wilt maken.
Praktisch wel degelijk uitvoerbaar (bij de bouw van het stadion is juist rekening gehouden met mogelijke grote uitbreidingen), maar van 16.000 naar 60.000 in één keer uitbreiden is té snel.

Mocht AZ jáááárenlang meedraaien in de top, dan zie ik de 60.000 dan nog wel reeel worden.....
pi_50191994
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Praktisch wel degelijk uitvoerbaar (bij de bouw van het stadion is juist rekening gehouden met mogelijke grote uitbreidingen), maar van 16.000 naar 60.000 in één keer uitbreiden is té snel.

Mocht AZ jáááárenlang meedraaien in de top, dan zie ik de 60.000 dan nog wel reeel worden.....
Dan heb je het over een termijn van 20 a 30 jaar en als dirkie de pijp uit is voorzie ik weinig groei meer.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_50193165
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Dan heb je het over een termijn van 20 a 30 jaar en als dirkie de pijp uit is voorzie ik weinig groei meer.
AZ heeft Dirk Scheringa zijn geld nu al niet meer nodig. Ze draaien voor het eerst sinds jaren nl winst.

En Als Dirk de pijp uit gaat, gaat al het geld toch naar AZ staat in zijn testament.
pi_50195104
60.000 is wat te vroeg idd, ik denk eerder aan 30.000 omdat er nu al 5000 mensen op de wachtlijst staan.

Ik geef Scheringa helemaal gelijk, wat een gezeur toch altijd in Nederland met die regels. Dit soort waardecreerende initiatieven moeten juist gesteund worden door de politiek!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:41:15 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50195292
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:31 schreef BobRooney het volgende:
En Als Dirk de pijp uit gaat, gaat al het geld toch naar AZ staat in zijn testament.
Ik denk eerder dat de financiele armslag van de familie Scheringa, waar het geld naartoe zal gaan, aan AZ verbonden blijft. Maargoed, tenzij die man onder een vrachtwagen komt gaat hij de eerstkomende 25 jaar niet dood.
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef Atyla het volgende:
60.000 is wat te vroeg idd, ik denk eerder aan 30.000 omdat er nu al 5000 mensen op de wachtlijst staan.

Ik geef Scheringa helemaal gelijk, wat een gezeur toch altijd in Nederland met die regels. Dit soort waardecreerende initiatieven moeten juist gesteund worden door de politiek!
Ja inderdaad, laten we maar gewoon een stadion van 60.000 plaatsen neerzetten zonder dat mensen de auto kwijt kunnen of er aan de bereikbaarheid is gewerkt...
pi_50199785
Doe eerst maar eens een prachtig voetbalstadion van 35.000 mensen, en dan ook echt tot in de puntjes uitgewerkt. Lijkt me beter dan een kolossale betonbak met weinig uitstraling.
pi_50202597
Wat een gezeik zeg over dat stadion, als het niet vol te krijgen is sluit je toch een aantal vakken. Alleen maar mooi lijkt me, vooral als het helemaal vol komt te zitten. Je hebt nu dan in ieder geval de mogelijkheid om (vrijwel) iedereen een kaartje te kunnen geven bij Europese wedstrijden enzo.
Ik support gevallen topclubs!
pi_50205598
quote:
Lens naar huis gestuurd bij Oranje Onder -21

Jeremain Lens is om disciplinaire redenen voortijdig naar huis gestuurd vanuit Toulon. De aanvaller van AZ moest het laatste groepsduel van Oranje Onder -21 daardoor missen. Lens ging op de trainingen onder meer regelmatig tegen de opdrachten van coach Hans Schrijver in.
Zonder Lens slaagden de Nederlandse beloften er niet in zich te plaatsen voor de halve finale van het Festival International Espoirs. Een overwinning op Portugal was nodig, maar na tachtig minuten strandde een beter Oranje op 0-0.
pi_50211867
Komt toch dat Amsterdamse weer in hem naar boven he...
pi_50231040
Donk verlaat trainingskamp Jong Oranje


Ryan Donk heeft het trainingskamp van Jong Oranje tijdelijk verlaten wegens ‘trieste familieomstandigheden’. De verdediger van AZ zal vandaag hoe dan ook niet meetrainen met de groep van bondscoach Foppe de Haan.

Later op de dag zullen Donk en zijn familie bepalen of hij komende zondag in actie kan komen tegen Israël. Deze wedstrijd geldt voor Jong Oranje als de opening van het toernooi.

Mocht Donk er niet bij zijn tijdens de opening van het Europees kampioenschap onder de 21 jaar, dan zal zijn plaats naar verwachting worden ingenomen door Willem II-speler Frank van der Struik.


Wanneer houdt het nou een keertje op voor jongen.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:26:13 #101
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_50277020
Louis van Gaal verkozen tot trainer van het jaar.
pi_50277839
Had het Rutten ook wel gegund.
pi_50279622
Pocognoli is bijna rond .
pi_50283152
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pocognoli is bijna rond .
Is ook niet goed, hij moet nog wel kunnen rennen en een conditie hebben hé
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 10 juni 2007 @ 09:48:44 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50291181
quote:
‘Koenders maakt overstap naar AZ’


Milano Koenders zal zo goed als zeker naar AZ verkassen. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

De Alkmaarders zouden zelfs al een principe-akkoord hebben bereikt met de verdediger van RKC Waalwijk. Naar verluidt verlopen de gesprekken tussen beide clubs ook voorspoedig en zal de transfer naar verwachting op korte termijn afgerond kunnen worden.

De 20-jarige Amsterdammer leek in eerste instantie voor FC Twente te kiezen, maar de afkoopsom bleek de Tukkers uiteindelijk te gortig. Koenders was in het afgelopen teleurstellende seizoen een lichtpuntje bij RKC.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50291384
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Is ook niet goed, hij moet nog wel kunnen rennen en een conditie hebben hé
  zondag 10 juni 2007 @ 11:16:25 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50292170
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Hoewel ik Koenders goed vond spelen denk ik dat het bij AZ qua balans een beetje teveel richting de jonkies uitslaat. Straks speel je met Steinsson, Donk, Koenders, Pocognoli achterin. Dat komt de ervaring niet ten goede.
pi_50292279
Koenders gaat eerst verhuurd worden gok ik zo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 10 juni 2007 @ 13:33:31 #109
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50295690
Ze hebben bij AZ een verdediger nodig van het type Jaap Stam/Alex, iemand die echt angst inboezemt.
pi_50296364
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:33 schreef thewishmaster het volgende:
Ze hebben bij AZ een verdediger nodig van het type Jaap Stam/Alex, iemand die echt angst inboezemt.


Maar wie?
  zondag 10 juni 2007 @ 15:00:15 #111
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_50297885
En weer een ex-Ajacied naar Alkmaar. De afgunst is groot naar alles wat met Ajax te maken heeft maar wel elke zomer een oud-Ajacied halen, apart.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 10 juni 2007 @ 16:12:09 #112
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50299871
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:59 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]



Maar wie?
Dat is inderdaad een groot probleem, want iemand zoals Boulahrouz gaat echt niet naar Alkmaar komen.
pi_50307236
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:00 schreef El-Salvador het volgende:
En weer een ex-Ajacied naar Alkmaar. De afgunst is groot naar alles wat met Ajax te maken heeft maar wel elke zomer een oud-Ajacied halen, apart.
Wat voor afgunst bedoel je ?
Raadsel: Wie verkloot het Nederlands elftal samen met MvB en was ooit trainer in Barcelona ?
pi_50307596
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een groot probleem, want iemand zoals Boulahrouz gaat echt niet naar Alkmaar komen.
Majstorovic?
  zondag 10 juni 2007 @ 21:22:53 #115
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50310492
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Majstorovic?
Dat lijkt me een goede suggestie. Het is in ieder geval een poging waard.
pi_50324429
'Van Marwijk wil Schaars, Perez persoonlijk rond met PSV'
Uitgegeven: 11 juni 2007 10:23
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 10:36

AMSTERDAM - Bert van Marwijk zou Stijn Schaars graag naar Feyenoord willen halen. De trainer, die persoonlijk rond is met Feyenoord, ziet in de AZ-speler de nieuwe leider op het middenveld. Dat wist Frits Barend zondagavond te melden in het Tien-programma De Wedstrijden.

Schaars, te gast bij de tv-zender, gaf aan daar niet van op de hoogte te zijn en AZ momenteel hoger in te schatten dan de club uit Rotterdam. 'Maar zeg nooit nooit', sloot de middenvelder zijn reactie af.




Feyenoord zou ook interesse hebben in Kevin Hofland, van het Duitse Wolfsburg, en Daniel Díaz van Boca Juniors. Voor Diaz - voetbalnaam 'Cata' - is al een bod uitgebracht, meldde Radio Rijnmond zondagavond. Diaz is een 28-jarige verdediger en drievoudig Argentijns international.

Perez

PSV is persoonlijk rond met Kenneth Perez, weet het Algemeen Dagblad te melden. De landskampioen onderhandelt met Ajax over de transfersom. De Deen speelde nog maar een jaar voor
pi_50325010
Nou met Feyenoord kunnen jullie niet concurreren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50327528

Feyenoord heeft geen geld genoeg om Schaars te kopen; dat kost hun het hele transferbudget...
  maandag 11 juni 2007 @ 14:31:19 #119
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50331660
Wat zou er met Luirink gebeuren? Helemaal nu ze ook Koenders willen halen.
pi_50332304
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Grulez het volgende:
Wat zou er met Luirink gebeuren? Helemaal nu ze ook Koenders willen halen.
Als het aan mijn ligt: verhuren of verkopen. Zo'n beetje iedere verdediger in de selectie van AZ staat nog hoger in de pikorde dan hij....
  maandag 11 juni 2007 @ 14:52:45 #121
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50332412
Je ziet dat ook terug in het veld dat hij geen vertrouwen krijgt. Feyenoord wil toch nog een verdediger
pi_50332456
Verhuren aan Feyenoord zijn mooi zijn
  maandag 11 juni 2007 @ 14:55:26 #123
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50332502
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Grulez het volgende:
Wat zou er met Luirink gebeuren? Helemaal nu ze ook Koenders willen halen.
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 11 juni 2007 @ 14:58:47 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50332627
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
Terugkopen voor een miljoen
  maandag 11 juni 2007 @ 15:04:36 #125
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50332805
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef twi het volgende:

[..]

Terugkopen voor een miljoen
Het zou wat zijn, en dan over een jaar of twee weer verkopen voor een miljoen of 4, Dat is nog eens winst maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50333062
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef venomsnake het volgende:
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
Zonde inderdaad, want het is op zich best een goede verdediger. Maar ik merkte wel in het veld dat hij té hard zijn best wilde doen en daardoor soms flink wat steken liet vallen.
pi_50335383
Koenders gaat mogelijk ook voor de rechtsback plek meestrijden achter Steinsson. Van Gaal schoolt hem wel om. Dat geschuif met Jaliens uit het centrum naar rechts zal dan afgelopen zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:44:17 #128
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50363040
Zo weer terug uit de USA...

Schaars heeft net zijn contract tot 2010 verlengd bij AZ.
Dus dat gerucht kan ook weer van tafel.

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=21084
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50363400
Middelsborough heeft intresse in Steinson...
pi_50363633
quote:
'Ook PSV en AZ in de markt voor Nigel de Jong'

Naast de belangstelling van Aston Villa, komt er ook interesse voor Nigel de Jong uit de Nederlandse markt op gang. De Jong ging 18 maanden geleden voor 1,2 miljoen euro van Ajax naar de Hamburger SV. In Nederland worden PSV en AZ in verband gebracht met een mogelijke transfer. Bij de club uit de Bundesliga is de middenvelder de best betaalde speler. Per week ontvangt hij 60 duizend euro. Gezien dit salaris zal het toch wel Engeland worden.
Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denken
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:17:08 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50363975
Voor de rechtsback positie als Steinsson vertrekt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:41:52 #132
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50364684
60mille per week?
Ik weet dat er dik betaald word bij AZ, maar ik geloof niet dat hij dit zal krijgen van AZ (indien hij gaat)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:48:52 #133
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50364906
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef BobRooney het volgende:
Middelsborough heeft intresse in Steinson...
Steinsson kan ploeggenoot Boateng worden

12/6/2007 8 :40

Middlesbrough heeft zich bij AZ gemeld voor de overname van Gretar Steinsson. De IJslandse rechtsback heeft wel oren naar een Engels avontuur.
'Gretar heeft het enorm naar zijn zin in Alkmaar, maar zijn ultieme droom is in Engeland te spelen', vertelde zaakwaarnemer Jerry de Koning aan Voetbal International. 'De Engelse voetbalopvatting is misschien ook wat meer de zijne.'

Steinsson zou voor zes miljoen euro mogen vertrekken uit Alkmaar. AZ plukte de IJslander twee jaar geleden weg bij het Zwitserse BSC Young Boys. De negentienvoudig international (drie goals) speelde tot dusverre 45 competitieduels in Alkmaarse dienst en scoorde vijf keer.

Middlesbrough eindigde het afgelopen seizoen als twaalfde in het Premiership. De Nederlander George Boateng staat al vijf seizoenen onder contract in het Riverside Stadium.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50367586
Verkopen zou ik zeggen
pi_50368812
6m . Voor 2,5 zou ik hem al met ticktet naar Engeland sturen . Hoewel het wel een cultvoetballer is en verdedigend z'n mannetje staat zou een topper op rechts niet verkeerd zijn .
pi_50400480
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Steinsson kan ploeggenoot Boateng worden

12/6/2007 8 :40

Middlesbrough heeft zich bij AZ gemeld voor de overname van Gretar Steinsson. De IJslandse rechtsback heeft wel oren naar een Engels avontuur.
'Gretar heeft het enorm naar zijn zin in Alkmaar, maar zijn ultieme droom is in Engeland te spelen', vertelde zaakwaarnemer Jerry de Koning aan Voetbal International. 'De Engelse voetbalopvatting is misschien ook wat meer de zijne.'

Steinsson zou voor zes miljoen euro mogen vertrekken uit Alkmaar. AZ plukte de IJslander twee jaar geleden weg bij het Zwitserse BSC Young Boys. De negentienvoudig international (drie goals) speelde tot dusverre 45 competitieduels in Alkmaarse dienst en scoorde vijf keer.

Middlesbrough eindigde het afgelopen seizoen als twaalfde in het Premiership. De Nederlander George Boateng staat al vijf seizoenen onder contract in het Riverside Stadium.
Voor 6miljoen zou ik hem zeker verkopen
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:56:29 #137
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50411426
Ik denk dat AZ het slimmer speelt dan Ajax. Ze vragen 6 en verkopen hem voor 4.
Ajax vraagt 15 en moet minimaal 15 hebben...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50411834
Nog meer goed nieuws

Nieuwe AZ-spits Ari staat in Zweden nog op nul


KALMAR - Ari da Silva Ferreira had zich in één wedstrijd tot topscorer van de Zweedse voetbalcompetitie kunnen kronen. De nieuwe spits van AZ kreeg gisteravond tegen Helsingborg (2-0 winst) veel kansen, maar scoorde niet. Hij staat na negen duels nog steeds 'droog', terwijl de beste schutter al zes streepjes achter zijn naam heeft staan.


De 21-jarige Braziliaan komt nog drie keer uit voor de ploeg die de koppositie deelt in Zweden. Zaterdag doet Ari mee tegen IFK Göteborg en op 26 juni is hij ook nog beschikbaar voor de topper tegen de andere lijstaanvoerder Malmö. Op maandag 2 juli neemt de Braziliaan in het eigen Frederiksskans Stadion tegen Örebro afscheid van het thuispubliek om zich drie dagen later voor de eerste training van AZ te melden.

Ari is in de Zweedse havenplaats Kalmar de grote lieveling van de fans. Hij kreeg gisteravond een minuut voor tijd een publiekswissel al was de Braziliaan vooral opgevallen door het missen van kansen. Met een bal op de lat was hij nog het dichtst bij succes geweest. Daarnaast was hij wel betrokken bij de eerste goal van zijn landgenoot Cesar, de andere spits die beide treffers voor zijn rekening nam.

Toen Ari als laatste naar de kleedkamer ging, liet hij niettemin tal van teleurgestelde supporters achter zonder handtekening. Ze moesten het doen met zijn innemende lach. ,,Het publiek houdt van Ari. En ik ook'', aldus coach Nanne Bergstrand. Dat zijn spits dit seizoen nog niet heeft gescoord baart hem geen zorgen. ,,Hij speelt ook heel goed in dienst van het team. En als die eerste goal er eenmaal is gaan ze weer achter elkaar vallen. Want dát is het beetje zelfvertrouwen dat een spits nu eenmaal nodig heeft.''
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:35:55 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50413152
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denken
Met alle respect, spelers van het kaliber Nigel de Jong zijn toch echt het maximaal haalbare voor AZ op dit moment. Spelers die beter zijn zullen echt niet komen, of het moeten 30 plussers zijn die af willen bouwen. Als AZ Nigel de Jong binnen zou kunnen halen (waarom eigenlijk, met de spelers die jullie hebben) zou dat een opzienbarende en goede aankoop zijn.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:56:55 #141
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50413901
quote:
Dan blijf ik nog ff langer thuis hijsen...
Golden Tulip zal ook wel balen, daar zit je altijd zo mooi.

En hoe gaan ze dat dan in het wok restaurant doen?
Onhaalbare kaart
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:14:22 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_50414485
quote:
Ik wilde het net posten. Sterkte er mee, heren!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50438074
AZ wil veel geld voor Koevermans

AZ is bereid om Danny Koevermans te verkopen, maar wil wel een groot bedrag voor de spits ontvangen. Dit meldt het Algemeen Dagblad in haar jongste editie.

Een groot aantal buitenlandse clubs heeft inmiddels interesse getoond voor de Schiedamse aanvaller. Volgens de ochtendkrant heeft een Duitse club deze week een bod gedaan op de Oranje-international.

“Daar is een tegenbod van AZ op gekomen”, bevestigde zaakwaarnemer Bas van Noortwijk. De Duitsers zouden echter geschrokken zijn van het miljoenenbedrag. Oof Feyenoord volgt de ontwikkelingen, maar de financiële huishouding is heden ten dage niet het sterkste punt van de Rotterdammers.

Ben benieuwd naar de clubs. Rangers had intresse. Feyenoord blijkbaar ook. Welke Duitse club zou er intresse hebben? En ik kan me niet voorstellen dat Koevermans zoveel moet kosten. Hij is al op leeftijd.


was een copy/past van voetbalzone....niet de betrouwbaarste...maar goed

[ Bericht 8% gewijzigd door BobRooney op 14-06-2007 08:15:19 (bron vergeten) ]
pi_50439290
werder bremen
pi_50441131
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
werder bremen
Zou goed kunnen als Klose vertrekt.
pi_50441369
dat was idd mijn redenatie
pi_50447072
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Nog meer goed nieuws

Nieuwe AZ-spits Ari staat in Zweden nog op nul


KALMAR - Ari da Silva Ferreira had zich in één wedstrijd tot topscorer van de Zweedse voetbalcompetitie kunnen kronen. De nieuwe spits van AZ kreeg gisteravond tegen Helsingborg (2-0 winst) veel kansen, maar scoorde niet. Hij staat na negen duels nog steeds 'droog', terwijl de beste schutter al zes streepjes achter zijn naam heeft staan.


De 21-jarige Braziliaan komt nog drie keer uit voor de ploeg die de koppositie deelt in Zweden. Zaterdag doet Ari mee tegen IFK Göteborg en op 26 juni is hij ook nog beschikbaar voor de topper tegen de andere lijstaanvoerder Malmö. Op maandag 2 juli neemt de Braziliaan in het eigen Frederiksskans Stadion tegen Örebro afscheid van het thuispubliek om zich drie dagen later voor de eerste training van AZ te melden.

Ari is in de Zweedse havenplaats Kalmar de grote lieveling van de fans. Hij kreeg gisteravond een minuut voor tijd een publiekswissel al was de Braziliaan vooral opgevallen door het missen van kansen. Met een bal op de lat was hij nog het dichtst bij succes geweest. Daarnaast was hij wel betrokken bij de eerste goal van zijn landgenoot Cesar, de andere spits die beide treffers voor zijn rekening nam.

Toen Ari als laatste naar de kleedkamer ging, liet hij niettemin tal van teleurgestelde supporters achter zonder handtekening. Ze moesten het doen met zijn innemende lach. ,,Het publiek houdt van Ari. En ik ook'', aldus coach Nanne Bergstrand. Dat zijn spits dit seizoen nog niet heeft gescoord baart hem geen zorgen. ,,Hij speelt ook heel goed in dienst van het team. En als die eerste goal er eenmaal is gaan ze weer achter elkaar vallen. Want dát is het beetje zelfvertrouwen dat een spits nu eenmaal nodig heeft.''
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.
pi_50447301
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.
Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
pi_50450773
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
Das waar maar misschien gaat het toch tellen aan het eind van het seizoen. We zullen zien.
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:57:46 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50450819
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
Hij zit nog steeds op de bank
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:58:12 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50453299


Ben er weer
Confidence through competence
pi_50454568
En dat allemaal door die
quote:
1-0 AZ, Cziommer
in de rust.

Welkom terug.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:44:53 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50455341
Foute tussenstand, ban voor koningdavid
Confidence through competence
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:15:15 #154
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50456493
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Foute tussenstand, ban voor koningdavid
Welcome back dude,
Hoe lang duurde die ban?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:16:05 #155
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50456523
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Welcome back dude,
Hoe lang duurde die ban?
Tot een paar dagen geleden
Confidence through competence
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:17:10 #156
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50456568
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tot een paar dagen geleden
Alleen voor die tussenstand? Dat is dan wel intriest.
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:30:21 #157
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50457107
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Alleen voor die tussenstand? Dat is dan wel intriest.
Okee, en doorposten met een kloon, maar het was een vriendelijke kloon
Confidence through competence
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:33:28 #158
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50457210
Humor hebben ze ook al niet...
pi_50457864
Mono toch . Ik vond hem wel goed gevonden .
pi_50466895
Ik dacht dat je op vakantie was
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:56:48 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50485706
Zondag 19 augustus
AZ - Roda JC
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50486127
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Zondag 19 augustus
AZ - Roda JC
Lijkt me best lullig voor jullie, met een dikke nederlaag te moeten beginnen
pi_50486203
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Zondag 19 augustus
AZ - Roda JC
1-0 voor AZ
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:10:56 #164
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50486258
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Lijkt me best lullig voor jullie, met een dikke nederlaag te moeten beginnen
Net zo makkelijk over denken als de voorgaande keer.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50488256
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Net zo makkelijk over denken als de voorgaande keer.
Ach...klein slippertje; iedereen zat al met zijn hoofd bij de oliebollen van die avond
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:14:43 #166
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50490883
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Zondag 19 augustus
AZ - Roda JC
KUT NEEEEEEEEEE!
Daar gaan we dus gewoon 3 punten laten liggen, Fuck fuck fuck....



Weddenschap afsluiten DarkShine? Ik heb er wel zin in....
En kom je dan zelf ook naar Alkmaar?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50493897
quote:
De Haan: 'Jenner is een beetje voetbalmoe'

14/6/2007 23:23

Julian Jenner lijkt voorlopig genoegen te moeten nemen met een bijrol in Jong Oranje. De rechtsbuiten van AZ is niet in de juiste toestand om tot een topprestatie te komen op het EK Onder-21.
'Hij is een beetje voetbalmoe', legde bondscoach Foppe de Haan uit op Tien. 'Julian heeft moeite de knop om te draaien. Of hij nog een kans krijgt? Hij moet eerst maar eens goed gaan trainen.'

Jenner heeft er een zwaar seizoen op zitten bij AZ. De 22-jarige dribbelaar knokte zich in de basis bij de Alkmaarders maar greep naast alle prijzen. 'Ik had een beetje het gevoel alsof er iemand overleden was', omschreef hij in Voetbal International wat er in zijn hoofd omging.

Op het EK gaf De Haan hem twee keer een basisplaats. Tegen Jong Israël werd hij een kwartier voor tijd gewisseld voor Daniël de Ridder. Tegen Jong Portugal sneuvelde Jenner in de rust voor Roy Beerens.
Ergens wel begrijpelijk. Maar aangezien zijn spel vóór het missen van alle prijzen ook niet altijd even goed (eerste helft seizoen was ie geweldig) geloof ik niet helemaal dat het alleen aan het missen van de prijzen ligt...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:56:26 #168
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50494022
Dit is ook pas zijn 2e volledige seizoen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:54:49 #169
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50495746
Beerens was/is beter dan Jenner, en ja dat komt uit mijn mond...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:36:59 #170
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50514881
15 juni 2007De Zeeuw bezegelt nieuw contract met handtekening
ALKMAAR- Een maand nadat Demy de Zeeuw AZ zijn jawoord gaf over een verlengd verblijf (2011) in Alkmaar zette de international vrijdag zijn handtekening. De middenvelder is sinds 2005 in dienst van AZ. Toch had het weinig gescheeld of hij had niet in Alkmaar gespeeld, zo bekent De Zeeuw in de nieuwe AZ Spreekt.

In de zomer van 2005 stond De Zeeuw namelijk op het punt een contract te tekenen bij FC Groningen. Een oefenwedstrijd tegen AZ deed Van Gaal, op advies van Overmars, besluiten een gok te wagen. De Zeeuw werd voor een ton gekocht om zich te bewijzen in Alkmaar.


Nice!

De trainer zei me dat ze, mede door blessures, zo’n spelers als ik miste in de ploeg. Ik werd een beetje gehaald als vervanger van Denny Landzaat. Maar het had niets gescheeld of ik had al getekend bij Groningen. Ik begreep ’s avonds van mijn zaakwaarnemer dat Marcel Brands zich gemeld had. Het was dat de voorzitter van Groningen ’s ochtends niet aanwezig was, anders had ik daar die dag al getekend.


Gaat goed zo met het verlengen van de contracten, Martens, Dembele, de Zeeuw, Waterman, Jenner, en Donk staan nu allemaal tot 2011 vast!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50515135
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:
15 juni 2007De Zeeuw bezegelt nieuw contract met handtekening
ALKMAAR- Een maand nadat Demy de Zeeuw AZ zijn jawoord gaf over een verlengd verblijf (2011) in Alkmaar zette de international vrijdag zijn handtekening. De middenvelder is sinds 2005 in dienst van AZ. Toch had het weinig gescheeld of hij had niet in Alkmaar gespeeld, zo bekent De Zeeuw in de nieuwe AZ Spreekt.

In de zomer van 2005 stond De Zeeuw namelijk op het punt een contract te tekenen bij FC Groningen. Een oefenwedstrijd tegen AZ deed Van Gaal, op advies van Overmars, besluiten een gok te wagen. De Zeeuw werd voor een ton gekocht om zich te bewijzen in Alkmaar.

[afbeelding]
Nice!

De trainer zei me dat ze, mede door blessures, zo’n spelers als ik miste in de ploeg. Ik werd een beetje gehaald als vervanger van Denny Landzaat. Maar het had niets gescheeld of ik had al getekend bij Groningen. Ik begreep ’s avonds van mijn zaakwaarnemer dat Marcel Brands zich gemeld had. Het was dat de voorzitter van Groningen ’s ochtends niet aanwezig was, anders had ik daar die dag al getekend.


Gaat goed zo met het verlengen van de contracten, Martens, Dembele, de Zeeuw, Waterman, Jenner, en Donk staan nu allemaal tot 2011 vast!
In 2010 dus even de CL winnen

Leuke dame overigens naast De Zeeuw.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:58:48 #172
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50515355
Maar ook minder nieuws......

Koevermans wil weg bij AZ
ALKMAAR - Danny Koevermans heeft voor zichzelf besloten dat een vertrek bij AZ voor hem het beste is. De Schiedammer zal dus niet ingaan op het aanbod van contractverlenging en wil zijn heil komend seizoen dus elders zoeken. Glasgow Rangers toonde al interesse, maar werd nog niet concreet.



Danny Koevermans

Bij Shaktar Donetsk kon hij een kapitaal verdienen, maar dat zag Koevermans niet zitten. Verder is er concrete Duitse interesse en gaat Feyenoord op korte termijn een visje uitgooien bij de Rijnmonder. De spits heeft een contract tot 2010 in Alkmaar en zal net als Gretar Steinsson niet makkelijk wegkomen, omdat AZ hoog in de boom gaat zitten voor gegadigden. De populaire spits ziet het niet zitten om als een van de vier of vijf Alkmaarse aanvallers vaak op de bank te komen zitten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50515463
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
en gaat Feyenoord op korte termijn een visje uitgooien bij de Rijnmonder.
Uhh.... wat?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:05:32 #174
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50515532
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uhh.... wat?
Ja wist je dat niet? Koevermans is eigenlijk een kat. En als je een visje uitgooit en die trek je vervolgens voorzichtig naar Rotterdam, dan vang je hem in de kuip en dan heb je Koevermans!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50518408
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja wist je dat niet? Koevermans is eigenlijk een kat. En als je een visje uitgooit en die trek je vervolgens voorzichtig naar Rotterdam, dan vang je hem in de kuip en dan heb je Koevermans!
Ik support gevallen topclubs!
pi_50520449
AZ dames 1 heeft een nieuwe spits...ik dacht dat Luijkx erg was

ALKMAAR- Pepijn Kluin (17) heeft vrijdag een driejarig contract tot 2010 bij AZ getekend. De spits van AZ A1 zal komend seizoen met Jong AZ trainen en afwisselend voor het belofteteam en de A1 uitkomen. Het is voor de jeugdinternational zijn eerste contract. Kluin: “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit is een eerste stap.”

Samen met ondermeer zijn vader kwam Kluin vrijdag naar het DSB Stadion om het eerste contract uit zijn carrière te tekenen. De spits die sinds 2002 in de jeugdopleiding van AZ speelt, was uiteraard verheugd met zijn driejarige contract. “Hier doe je het voor. Als je in de jeugdopleiding speelt, is je uiteindelijk doel natuurlijk om een contract te krijgen. Maar ook nu ik een contract heb zijn we er nog lang niet. Toch is de eerste stap gezet. Dit geeft vertrouwen.”

Vertrouwen
Kluin werd afgelopen seizoen vervroegd doorgeschoven naar de A1. De aanvalsleider kreeg dat ook de afgelopen maanden het gevoel dat zijn ontwikkeling de goede kant op gaat. “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit contract geeft me veel vertrouwen. Zeker omdat er ook veel vertrouwen van de club in mij uit spreekt

pi_50520588
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef BobRooney het volgende:
AZ dames 1 heeft een nieuwe spits...ik dacht dat Luijkx erg was

ALKMAAR- Pepijn Kluin (17) heeft vrijdag een driejarig contract tot 2010 bij AZ getekend. De spits van AZ A1 zal komend seizoen met Jong AZ trainen en afwisselend voor het belofteteam en de A1 uitkomen. Het is voor de jeugdinternational zijn eerste contract. Kluin: “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit is een eerste stap.”

Samen met ondermeer zijn vader kwam Kluin vrijdag naar het DSB Stadion om het eerste contract uit zijn carrière te tekenen. De spits die sinds 2002 in de jeugdopleiding van AZ speelt, was uiteraard verheugd met zijn driejarige contract. “Hier doe je het voor. Als je in de jeugdopleiding speelt, is je uiteindelijk doel natuurlijk om een contract te krijgen. Maar ook nu ik een contract heb zijn we er nog lang niet. Toch is de eerste stap gezet. Dit geeft vertrouwen.”

Vertrouwen
Kluin werd afgelopen seizoen vervroegd doorgeschoven naar de A1. De aanvalsleider kreeg dat ook de afgelopen maanden het gevoel dat zijn ontwikkeling de goede kant op gaat. “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit contract geeft me veel vertrouwen. Zeker omdat er ook veel vertrouwen van de club in mij uit spreekt

[afbeelding]
Lol ik dacht ff dat het echt een om jongedame ging. Wel een afstotelijke maar toch, ik begreep al niet waarom je de link met Luijkx legde .

Achja tegenwoordig heb je aan je voetbalkwaliteiten niet genoeg lijkt het wel.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50520825
Brands zit er ook wel heel erg gay bij op die foto
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:43:56 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50532158


Sebastien Pocognoli, maker van 2-2 tegen Nederland, wat een schot

De Cler mag wel naar PSV nu, ben zijn mislukte voorzetten zat
Confidence through competence
pi_50532574
hij werd gedold door De Ridder belooft nog wat
pi_50532757
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]

Sebastien Pocognoli, maker van 2-2 tegen Nederland, wat een schot

De Cler mag wel naar PSV nu, ben zijn mislukte voorzetten zat
Welke voorzetten ?

Lekker schot ja
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:17:51 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50533138
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef MaxPower het volgende:
hij werd gedold door De Ridder belooft nog wat
Ach, De Cler door Slory, en Steinsson kon op een goeie dag Babel aan etc.
Confidence through competence
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:26:32 #183
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50533330
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]

Sebastien Pocognoli, maker van 2-2 tegen Nederland, wat een schot
Goed schot, maar waardeloos gekeept natuurlijk.

Wel een goede speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:40:55 #184
148059 Pritt
Atheïst
pi_50533736
Ajax had hem klein jaartje geleden ook op de korrel zal dus wel een talentje zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:47:11 #185
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_50533899
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef BobRooney het volgende:
AZ dames 1 heeft een nieuwe spits...ik dacht dat Luijkx erg was

ALKMAAR- Pepijn Kluin (17) heeft vrijdag een driejarig contract tot 2010 bij AZ getekend. De spits van AZ A1 zal komend seizoen met Jong AZ trainen en afwisselend voor het belofteteam en de A1 uitkomen. Het is voor de jeugdinternational zijn eerste contract. Kluin: “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit is een eerste stap.”

Samen met ondermeer zijn vader kwam Kluin vrijdag naar het DSB Stadion om het eerste contract uit zijn carrière te tekenen. De spits die sinds 2002 in de jeugdopleiding van AZ speelt, was uiteraard verheugd met zijn driejarige contract. “Hier doe je het voor. Als je in de jeugdopleiding speelt, is je uiteindelijk doel natuurlijk om een contract te krijgen. Maar ook nu ik een contract heb zijn we er nog lang niet. Toch is de eerste stap gezet. Dit geeft vertrouwen.”

Vertrouwen
Kluin werd afgelopen seizoen vervroegd doorgeschoven naar de A1. De aanvalsleider kreeg dat ook de afgelopen maanden het gevoel dat zijn ontwikkeling de goede kant op gaat. “Hier heb je jaren voor gewerkt. Dit contract geeft me veel vertrouwen. Zeker omdat er ook veel vertrouwen van de club in mij uit spreekt

[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of zegt 'ie drie keer hetzelfde?
Ta mère bien.
pi_50598091
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:47 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of zegt 'ie drie keer hetzelfde?
Moet toch wat zeggen he
quote:

Arveladze Speler van het jaar in Georgië
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 18 juni om 19:45

Shota Arveladze is, voor de derde keer in zijn carrière verkozen tot Georgisch voetballer van het jaar. De aanvaller van AZ kreeg de meeste stemmen van de journalisten in zijn vaderland.

Arveladze (34) bleef in de verkiezing Kakha Kaladze (AC Milan) en Levan Kobiashvili (Schalke 04) voor. Beide spelers werden respectievelijk twee jaar geleden en vorig jaar in de schijnwerpers gezet. De 63-voudig international (27 treffers), die dit seizoen met AZ net naast zowel de landstitel als de nationale beker greep, pakte de prijs eerder in 1994 en 1998.

Het is nog onduidelijk of de geslepen spits zijn carrière zal voortzetten. Na het laatste duel in de play-offs tegen Ajax liet hij immers weten ernstig te twijfelen over het feit of hij fysiek nog wel in staat was om nog een volledig seizoen in actie te komen.
Zegt dat nou wat over Arveladze of Georgie? Zo geweldig was hij dit jaar niet toch?
  maandag 18 juni 2007 @ 23:25:20 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50598253
Opa Shota
Confidence through competence
pi_50603187
Hij blijft toch 2 aardige spelers voor.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:46:03 #189
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50644917
'Koenders en Pocognoli voor vijf jaar naar AZ'

AZ is op korte termijn waarschijnlijk twee verdedigers rijker. De onderhandelingen over de transfers van Milano Koenders en Sebastien Pocognoli bevinden zich in de afrondende fase.
Het Algemeen Dagblad en De Telegraaf melden dat Koenders persoonlijk akkoord is met AZ, waarbij laatstgenoemde krant weet te melden dat de twintigjarige verdediger zich voor vijf seizoenen zal verbinden aan de Alkmaarders. AZ moet nog wel overeenstemming bereiken met RKC Waalwijk voordat de overgang definitief zijn beslag krijgt.

Pocognoli zegt al langer overeenstemming te hebben met AZ, maar de club kon het met RC Genk nog niet eens worden over de afkoopsom voor de negentienjarige linksback. Belgische media en De Telegraaf melden dat er nu wel een akkoord is bereikt en dat de prijs is bepaald op 2,75 miljoen euro.

Beide partijen wachten met het afronden van de transfer tot na de halve finale van het EK Onder-21 waarin Pocognoli met de Belgische jeugdploeg aantreedt tegen Jong Servië. Als hij de medische keuring doorstaat, zet ook de linksback zijn handtekening onder een vijfjarig contract in Alkmaar.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:50:45 #190
52871 Blight
Supersized.
pi_50645056
AZ houdt dus vast aan het beleid van de jonge, goedkopere talenten? Ik ben benieuwd of ze het kunstje weer weten te flikken om met een relatief jonge selectie mee te draaien in de top. Dat zou zeker een prestatie zijn.

Toch ben ik benieuwd of Scheringa zijn woorden nog waar kan maken en spelers van de topclubs van Nederland weet te contracteren. Ik zie het niet gebeuren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:10:20 #191
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50645841
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef Blight het volgende:

Toch ben ik benieuwd of Scheringa zijn woorden nog waar kan maken en spelers van de topclubs van Nederland weet te contracteren. Ik zie het niet gebeuren.
Dat is exact mijn gedachte!
Waar blijft Motta? Of andere toppers. Leuk een topscorer uit Zweden, maar das niet wat ie beloofde.
Ik hoorde dat er 7 spelers bij Barca weggaan, of laat Dirk eens in de Italiaanse vijver gaan vissen...

Hoewel ik ook realiseer dat er nu (nog steeds) geen CL gespeelt word, de toppers ook niet zullen springen om te komen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:12:21 #192
52871 Blight
Supersized.
pi_50645917
Daar zit een beetje de valkuil inderdaad. Het mislopen van de Champions League zal de ambitie van Scheringa toch enigszins moeten drukken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:30:33 #193
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50646603
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef Blight het volgende:
Daar zit een beetje de valkuil inderdaad. Het mislopen van de Champions League zal de ambitie van Scheringa toch enigszins moeten drukken.
Zijn ambitie zal niet gedrukt worden, die van de mogelijke spelers die naar Alkmaar moeten komen wel!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50646750
. Alleen hebben ze toch echt wat ervaring nodig.

Als Shota er mee ophoudt heb je alleen Opdam en Jaliens met een beetje ervaring. Ze moeten mannen met CL ervaring en zo proberen te strikken..
pi_50647574
Ze hebben vorig jaar anders genoeg ervaring opgedaan hoe het niet moet.
pi_50651263
Veel spelers zitten tot 2011 qua contract aan AZ vast. Als het team dan enigszins wat bij elkaar blijft en zij met z'n allen ervaring opdoen heb je straks ook gewoon een ervaren 11-tal staan.
Het gelul met Nederlandse clubs is vaak dat spelers niet te houden zijn omdat Engelse, Spaanse en Italiaanse club elke speler met ook maar een beetje talent in z'n kleine teen wegkopen en je weer van vooraf aan kan beginnen.
Zo zal het bij Ajax ook veel schelen dat Sneijer en Huntelaar blijven. Gaan die weg moet je maar weer hopen op een flinke smak geld om er iemand neer te zetten met dezelfde kwaliteiten of een talentje die volgend jaar hetzelfde niveau gaat bereiken. Feit blijft wel dat je dit jaar dan toch weer wat zwakker bent, want zo vaak komt het niet voor dat een Sneijder weggaat en je er iemand van hetzelfde kaliber voor terugkrijgt.
Aan de ene kant is het kut als je geen CL haalt (toch inkomsten en dergelijke) maar aan de andere kant hou je wellicht wat langer je spelers binnen de club tot het moment dat het gehele 11-tal gaat knallen en het dan ook meteen helemaal goed doet.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:39:18 #197
52871 Blight
Supersized.
pi_50651500
Het grote nadeel van jong talent is echter dat ze vaak mentaal nog erg moeten groeien en dat soms zelfs de grootste talenten een enorme terugval kunnen krijgen. Het is vrij bijzonder dat spelers als Donk en Dembele bij AZ zo constant presteren. Als jongens zoals hen een terugval krijgen a la Maduro destijds bij Ajax, dan zit je met de gebakken peren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:39:46 #198
52871 Blight
Supersized.
pi_50651522
Correctie: dan zitten jullie met de gebakken peren. Ik hoop natuurlijk dat die terugval er daadwerkelijk komt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:15:49 #199
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50652851
Ik denk dat de sfeer bij AZ er toe bijdraagt dat deze jonkies zich zo goed ontwikkelen. Het is een heel familiaire sfeer waar niemand op je gaat bitchen als je een strafschop mist. Het team wordt ook niet uitgefloten als het een keer slecht gaat.
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:16:23 #200
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50652873
Correctie: jullie fluiten je team altijd uit als het slecht gaat. Ik hoop natuurlijk dat dat niet meer gaat gebeuren.
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:17:54 #201
52871 Blight
Supersized.
pi_50652931
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Correctie: jullie fluiten je team altijd uit als het slecht gaat. Ik hoop natuurlijk dat dat niet meer gaat gebeuren.
De enige reden dat ze bij AZ niet fluiten is omdat het zo verdomd lastig blaast op die klappertjes.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:27:15 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50653287
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Blight het volgende:

[..]

De enige reden dat ze bij AZ niet fluiten is omdat het zo verdomd lastig blaast op die klappertjes.
Klappertjes FTW!
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:58 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50653348
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:

[afbeelding]
lekkere meid wel die ernaast zit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:47:45 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50653999
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

lekkere meid wel die ernaast zit.
Is dat niet gewoon de vriendin van Demy?
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:48:45 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50654036
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon de vriendin van Demy?
Volgens mij wel maar dan kan VS het toch wel een lekkere meid vinden of niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50654228
Conclusie: gewoon een lekker wijf
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:54:51 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50654247
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij wel maar dan kan VS het toch wel een lekkere meid vinden of niet?
Zeg ik dat dat niet kan dan Waarom altijd weer zo negatief
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:00:54 #208
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50654469
Cut the crap people!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50654528
Dat mokkeltje van de Zeeuw is inderdaad lekker, zat tijdje terug op zijn hyves te kijken( hyves ja ) ..daar zag ze er nog lekkerder uit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:06:13 #210
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50654654
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zeg ik dat dat niet kan dan
Nou, ik ben toch wel een stuk minder hitsig als een half uurtje geleden nu ik weet dat de Zeeuw met zijn lepel in dat potje roert.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50655219
Salmon
pi_50655500
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Salmon
Goeie invaller.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:16:35 #213
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50657066
idd goede invaller.

Het is nu wel duidelijk dat de voorhoede en het middenveld geen probleem meer is.
Verdediging is Pog voor de Cler gekomen, dus 1 man extra.

Ik vestig mijn hoop nog op die zware mannen, hoewel ik echt twijfels heb bij grote namen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:03 #214
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50686048
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....

In "De Standaard" staat dat Pocognoli voor 2,75Miljoen naar AZ is gegaan. Contract van 5 jaar.
Mooie opvolger voor de Cler.
Eindelijk definitief

[ Bericht 43% gewijzigd door fuckbuddy op 21-06-2007 11:59:15 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50687475
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....

In "De Standaard" staat dat Pocognoli voor 2,75Miljoen naar AZ is gegaan. Contract van 5 jaar.
Mooie opvolger voor de Cler.
Eindelijk definitief
Zag zoiets ook in de Spits staan vandaag.
pi_50688839
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....
When does the hurting stop
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:05:03 #217
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50690536
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

When does the hurting stop
Na de titel, dus CL en de beker volgend seizoen pas.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:09 #218
52871 Blight
Supersized.
pi_50690568
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Na de titel, dus CL en de beker volgend seizoen pas.
Ik denk dat je glazen bol kapot is, fuckbuddy.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50690595
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....

In "De Standaard" staat dat Pocognoli voor 2,75Miljoen naar AZ is gegaan. Contract van 5 jaar.
Mooie opvolger voor de Cler.
Eindelijk definitief
3 van de 16 en 1 van de eerste 5.. niet zo heel boeiend dus
pi_50691024
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:30 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Goeie invaller.
Als invaller was Salmon vaak dramtisch (bij FCG). Het is niet echt een speler die een wedstrijd kan openbreken. Ik zou het in iedergeval een hele slechte aankoop vinden. Maar ik denk ook niet dat het zover komt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50691069
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Archiee het volgende:

[..]

3 van de 16 en 1 van de eerste 5.. niet zo heel boeiend dus
Tegen Sinouh kan je de hele dag penalties nemen, hij stopt er echt geen 1.
pi_50691236
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Pritt het volgende:

[..]

Als invaller was Salmon vaak dramtisch (bij FCG). Het is niet echt een speler die een wedstrijd kan openbreken. Ik zou het in iedergeval een hele slechte aankoop vinden. Maar ik denk ook niet dat het zover komt.
Zijn stats zijn zowiezo niet zo denderend. Maar het zou mij niet verbazen als Salmon bij AZ tekent hoor.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:45:57 #223
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50696525
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Tegen Sinouh kan je de hele dag penalties nemen, hij stopt er echt geen 1.
Amen brother...amen.
Het stond te zwaaien als een aap in dat doel.

offtopic,

Uit nieuwsschierigheid, gaan er nog mensen zaterdag naar Indian Summer?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:21:44 #224
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50697683
Geweldig trouwens hoe Donk gisteren in Jong Oranje een tijd centrumspits speelde en de assist voor de omhaal van Rigters verzorgde

Toppertje, die Donk. *bonk bonk*
Confidence through competence
pi_50697875
Hij liet de penalties wel aan zich voorbij gaan .
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:38:03 #226
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50698177
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij liet de penalties wel aan zich voorbij gaan .
Deed ie goed, deed me denken aan Seedorf....

Wel zielig voor zo'n jonge gozer, maar dat komt wel goed!

Donk speelde super, en waterman was de man of the match voor mij.
Niet weer Rigters..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:41:49 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50698290
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij liet de penalties wel aan zich voorbij gaan .
Moeilijk penals nemen, met een zak ijs op je knie

(hij was door een Engelse speler onderuit geschoffeld, 5 minuten voor tijd)
Confidence through competence
pi_50699197
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]


Uit nieuwsschierigheid, gaan er nog mensen zaterdag naar Indian Summer?
Ik

Beetje jammer van het weer alleen.
pi_50701103
Boy Waterman genoot wel van de penaltiereeks . Na de penal van Carsson en die van hemzelf een beetje dollen met elkaar .
pi_50720458
en weg is ie:
De Cler naar Feyenoord

Of het nou een sportieve verbetering voor De Cler is.....
pi_50720785
Hij zal wel voor de uitdaging gaan ?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:05:20 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_50728071
quote:
Feyenoord wint dan toch de strijd om De Cler

22/6/2007 13:20

Tim de Cler voetbalt komend seizoen toch voor Feyenoord. De linksback van AZ ondergaat vrijdagmiddag een medische keuring bij de Rotterdamse club. En zet daarna zijn handtekening onder een vierjarig contract, meldt Feyenoord op zijn website. Zo grijpt PSV alsnog naast de negenvoudig Oranje-international.
Donderdagavond liet AZ's technisch directeur Marcel Brands al weten dat de Alkmaarse leiding met Feyenoord tot een akkoord was gekomen over een transfer van de 28-jarige geboren Leidenaar. De linksback stond nog tot medio 2008 onder contract bij AZ.

In reactie op de uitlatingen van Brands meldde zaakwaarnemer Rob Jansen echter dat PSV de meest waarschijnlijke bestemming voor De Cler was: 'Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zó ver met PSV, dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'

De Cler is de eerste aankoop van de nieuwe coach Bert van Marwijk. Andwelé Slory en Luigi Bruins tekenden al eerder bij de Stadionclub.

Op zijn beurt zal AZ vrijdag de beoogde opvolger van De Cler keuren: Sebastien Pocognoli. De Alkmaarse club is het al eens met RC Genk over een transfersom van naar verluidt 2,75 miljoen euro.
Nu dus ook gemeld op VI.nl en de website van Feyenoord. Zal AZ er nog wat voor terughalen of is het de bedoeling dat een jonkie als Pocognoli het moet gaan doen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:38:18 #233
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50731658
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef Blight het volgende:

[..]

Nu dus ook gemeld op VI.nl en de website van Feyenoord. Zal AZ er nog wat voor terughalen of is het de bedoeling dat een jonkie als Pocognoli het moet gaan doen?
Lukt wel, heb er wel vertrouwen in. En anders zou Molhoek daar ook nog kunnen spelen. Deed ie in de UEFA cup ook verdienstelijk.

En ik vond De Cler dit seizoen niet al te sterk spelen. Verdedigend heel veel fouten (ook in UEFA-cup) en leuk als hij eens de achterlijn haalt, maar 90% van de tijd werd de voorzet geblokt. Dus ja, ik hoop dat Pocognoli een verbetering is.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stereotomy op 22-06-2007 15:44:58 ]
Confidence through competence
pi_50732042
Leuk! De Cler vind ik een goede speler

Edit: Ik dacht dat ik in het Feyenoord topic was, sorry
Ik support gevallen topclubs!
pi_50734158
wat een sukkel is de cler, wie kiest er nou voor feyenoord?? was dan naar het buitenland gegaan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:25:15 #236
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50736895
Ik geloof dat Medunjanin het (alweer) helemaal verbruid heeft bij Foppe. Als Bakkal niet meespeelt, gaat Beerens of misschien Bruins op 10 spelen. Haris helemaal achterin de pikorde.
Confidence through competence
pi_50740613
'Ik kom uit een Feyenoord-familie'

De keuze van Tim de Cler voor Feyenoord is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Vandaag werd bekend dat de 28-jarige linksback de overstap maakt van Alkmaar naar Rotterdam, terwijl hij ook bij landskampioen PSV Champions League had kunnen spelen.

De Cler hoopt echter op termijn ook voor Feyenoord op het mijoenenbal uit te komen. "Ik kom uit een echte Feyenoord-familie, van kinds af aan ben ik supporter van deze club geweest. Het was daarom voor mij geen moeilijke keuze toen de club bij mij aanklopte", legt De Cler bij zijn officiele presentatie uit.

"De plannen van Feyenoord en de mensen binnen de club hebben daarvoor gezorgd. Natuurlijk heeft Feyenoord een teleurstellend seizoen achter de rug, maar ik ga de uitdaging hier aan om met de club terug te keren naar de top. De trainer spreekt mij heel erg aan en de plannen die er liggen geven mij het vertrouwen dat het gaat lukken. Ik vind het een grote eer om voor Feyenoord te spelen."

"Ja, ik snap ook wel dat mensen dit een verrassende overstap vinden. Maar ik ben niet iemand die per sé naar het buitenland wil. Zo zit ik niet in elkaar, die behoefte had ik niet. En ja, met PSV had ik Champions League kunnen spelen. Natuurlijk speelt dat mee, maar ik geloof in Feyenoord. Ik geloof er in dat ik, op termijn, ook met Feyenoord Champions League kan spelen", zo sluit hij af.

Technisch directeur Peter Bosz was uiteraard blij met de komst van De Cler. "Er zijn in Nederland niet veel linkervleugelverdedigers, laat staan goede linkervleugelverdedigers. Daarom zijn we hartstikke blij dat we met Tim de Cler een Nederlands international vast hebben kunnen leggen."

"Ik denk dat het met de komst van Tim de Cler en Bert van Marwijk makkelijker wordt om spelers aan te trekken, dat geeft vertrouwen naar mogelijke versterkingen. Het eerste schaap is in ieder geval over de dam", aldus Bosz.


WHAT DE FUCK

copypaste van voetbalzone
pi_50740860
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:54 schreef addictivebeat het volgende:
wat een sukkel is de cler, wie kiest er nou voor feyenoord?? was dan naar het buitenland gegaan.
Wat een onzin reactie, waarom zou je niet voor de club kiezen waar je supporter van bent
Ik support gevallen topclubs!
pi_50741136
ga terug naar je topic.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:33:22 #240
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50741262
Veel succes Tim!

Had je liever bij AZ gehouden, maar wat niet kan moet maar
Confidence through competence
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:20:31 #241
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50742736
Hij komt uit een echte Feyenoordfamilie en was altijd voor Feyenoord, daarom heeft hij jarenlang bij Ajax gespeeld natuurlijk.
pi_50743024
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef addictivebeat het volgende:
ga terug naar je topic.
Doe normaal mafkees, het enige wat jij in VBL loopt te doen is trollen. Ik post waar ik wil en zolang ik me aan de eisen hou heb ik daar ook het recht toe.
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:34:58 #243
15600 BB-King
Long live the King!
pi_50747603
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef thewishmaster het volgende:
Hij komt uit een echte Feyenoordfamilie en was altijd voor Feyenoord, daarom heeft hij jarenlang bij Ajax gespeeld natuurlijk.
Ze noemden hem bij Ajax wel "de Feyenoorder", aldus Jan van Halst.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:40:05 #244
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50747736


Welkom aan boord
Confidence through competence
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:16:47 #245
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50757071
Hij is zeker niet minder dan Tim de Cler.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:47:10 #246
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50759197
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef BB-King het volgende:

[..]

Ze noemden hem bij Ajax wel "de Feyenoorder", aldus Jan van Halst.
Clubliefde speelt ook geen enkele rol meer tegenwoordig natuurlijk.
pi_50762660
Zal AZ op dag 1 van komend seizoen de score van dag 1 van afgelopen seizoen gaan evenaren of verbeteren? De tegenstander lijkt er ideaal voor....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:12:27 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50762868
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:16 schreef Grulez het volgende:
Hij is zeker niet minder dan Tim de Cler.
Dat weet ik niet, maar het lijkt me een goeie. Ik ben alleen benieuwd hoe Van Gaal het gaat managen met al die jonge spelers, om er nog maar eens een uitspraak uit te gooien. Zeker als zo'n Koenders ook nog komt en de laatste beetjes ervaring vertrekken / aan het einde van hun Latijn zitten. De balans lijkt me een beetje zoek te raken bij AZ, want zelfs het Ajax van Van Gaal had her en der nog wel de nodige ervaring staan.
pi_50763040
Van Gaal houdt toch niet zo van ervaren spelers, dus dat is niet zo'n probleem. Die jonkies kan hij nog helemaal naar eigen inzicht kneden. Hoewel hij natuurlijk wel een paar meer ervaren jongens nodig heeft. Nu heeft hij nog Barry Opdam, maar dat lijkt me niet echt het ideale leiderstype. En Shota Arveladze, als die doorgaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50775616
Cool shirt voor Donk Donk Kont Kont Bont Bont
  zondag 24 juni 2007 @ 00:24:33 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50775897
Fijn voor Waterman en Donk dat ze toch een prijs hebben. Ze waren achterin wel enorm belangrijk voor dit Jong Oranje.

Enne, stuur Jenner op vakantie, volgend seizoen mag ie weer kapper spelen.
Confidence through competence
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:51:37 #252
52871 Blight
Supersized.
pi_50848890
quote:
'Nürnberg brengt nieuw bod uit op Koevermans'

26/6/2007 8 :36

AZ heeft een nieuw bod van 1. FC Nürnberg op Danny Koevermans ontvangen. Volgens De Telegraaf hebben de Duitsers inmiddels drie miljoen euro geboden voor de enkelvoudig international.
Koevermans staat open voor een transfer. Maar volgens De Telegraaf heeft hij van de clubleiding van AZ te horen gekregen, dat hij pas mag vertrekken als de Alkmaarders een vervanger voor hem hebben gevonden.

Bij AZ heeft de 28-jarige Koevermans te maken met drie concurrenten: Shota Arveladze, Moussa Dembele en de onlangs aangetrokken Braziliaan Ari.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50849102
3 Miljoen......geen lager bod dan 5 miljoen accepteren hoor (ondanks dat 3 miljoen nog steeds een fikse winst is....).
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:17:29 #254
52871 Blight
Supersized.
pi_50849501
Volgens mij kan AZ wel meer voor hem vangen dan 3 miljoen. Wel opvallend dat Koevermans weg wil omdat hij bang is op de bank te belanden, maar AZ aangeeft dat ze hem niet laten gaan tot er een vervanger is. Als Koevermans een toekomst als bankzitter tegemoet gaat, waarom laat AZ hem dan niet gaan? Er zijn toch vervangers genoeg te vinden onder de jeugdige AZ spelers? Ik vraag me af of de club en de speler nu wel of niet dezelfde visie hebben op Koevermans' rol in de ploeg van aankomend seizoend.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50849588
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef Blight het volgende:
Volgens mij kan AZ wel meer voor hem vangen dan 3 miljoen. Wel opvallend dat Koevermans weg wil omdat hij bang is op de bank te belanden, maar AZ aangeeft dat ze hem niet laten gaan tot er een vervanger is. Als Koevermans een toekomst als bankzitter tegemoet gaat, waarom laat AZ hem dan niet gaan? Er zijn toch vervangers genoeg te vinden onder de jeugdige AZ spelers? Ik vraag me af of de club en de speler nu wel of niet dezelfde visie hebben op Koevermans' rol in de ploeg van aankomend seizoend.
De enige enigszins volwaardige jeugdspits die AZ heeft is Jermaine Lens. En laat die nou net verhuurd zijn voor komend seizoen.....daarentegen is wel een Braziliaan genaamd Ari gecontracteerd. Schijnt een goede te zijn, maar of vier spitsen voldoende zijn voor van Gaal....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:21:24 #256
52871 Blight
Supersized.
pi_50849605
Ah. Ik wist niet dat Lens verhuurd was.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50849637
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn voor Waterman en Donk dat ze toch een prijs hebben.
Waterman heeft nou niet echt een goed tournooi gekeept vind ik.

[ Bericht 38% gewijzigd door El_Bassie op 26-06-2007 11:28:23 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:49:07 #258
148059 Pritt
Atheïst
pi_50850359
Blijkbaar houdt Koevermans er rekening mee dat Shota nog een jaartje doorgaat.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:49:57 #259
52871 Blight
Supersized.
pi_50850385
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef Pritt het volgende:
Blijkbaar houdt Koevermans er rekening mee dat Shota nog een jaartje doorgaat.
Ja, vreemd dus. De berichten spreken elkaar zo tegen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50853025
Ik denk gewoon dat hij volgend seizoen weer in de basis staat. Arveladze wordt te oud, of houd het niet te hele wedstrijd vol. Dembele staat ook in de basis, en van die Ari moet ik het nog maar zien.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:17:19 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50853275
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:22 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Waterman heeft nou niet echt een goed tournooi gekeept vind ik.
Onzin, op beslissende momenten Oranje erdoor gesleept. Denk alleen al aan de penalties en de geweldige reflex toen het 1-1 kon worden in de Finale. Alleen in de Finale maakte hij een paar opzichtige foutjes, maar de rest van het tournooi was hij terecht eerste keeper, en niet onbelangrijk voor de uiteindelijke titel.
Confidence through competence
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:08:41 #262
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50870884
Weer een grote aankoop binnen:
quote:
DSB Bank haalt Zalm binnen

Reken maar dat Dirk Scheringa een gevoel van triomf niet kon onderdrukken toen Gerrit Zalm toezegde Chief Economist van DSB Bank te worden. Scheringa lag jaren onder vuur van de Consumentenbond en haalt nu de man binnen die als minister de leenreclames aan banden legde.

Bron: http://www.quotenet.nl/2007/06/26/114202.php
Hopen dat ie veel scoort
Confidence through competence
  woensdag 27 juni 2007 @ 01:50:10 #263
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50884754
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weer een grote aankoop binnen:
[..]

Hopen dat ie veel scoort
Had ik niet verwacht van Zalm...
pi_50887432
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:50 schreef Grulez het volgende:
Had ik niet verwacht van Zalm...
Ik wel; heb hem wel vaker gesignaleerd in het (oude) AZ-stadion
pi_50896073
Voetbalzone:
quote:
Koevermans blijft bij AZ
FC Nürnberg moet op zoek naar een nieuwe kandidaat voor de spitspositie. De Duitsers verhoogden onlangs hun bod op Danny Koevermans, maar AZ wil zijn spits niet kwijt. De Alkmaarders hebben de nummer zes van de Bundesliga laten weten dat de aanvaller niet mag vertrekken.

Nürnberg had Koevermans op de korrel nadat deze had aangegeven wel wat te voelen voor een vertrek uit het DSB Stadion. De Koef mist het vertrouwen van coach Louis van Gaal en is bang dat hij volgend seizoen op weinig speelminuten hoeft te rekenen. Ook het Oekraïnse Shakhtar Donetsk meldde zich voor de eenmalig international, maar evenals Nürnberg vingen ook Oost-Europeanen bot.

De Alkmaarders willen Koevermans namelijk onder geen beding laten vertrekken. "Omdat er in de selectie geen adequate vervanger aanwezig is", legde Brands uit. "En het is niet makkelijk om zo snel een gelijkwaardige spits te vinden die, zoals Koevermans vorig seizoen, goed is voor zo'n dertig goals.'' Dat Koevermans niet in de plannen van Van Gaal zou passen wordt door de directeur tegengesproken.

Naast Koevermans beschikt AZ momenteel over de spitsen Moussa Dembele en de nieuw aangetrokken Ari da Silva. AZ zoekt nog naar een vierde spits, omdat de equipe er ernstig rekening mee houdt dat Shota Arveladze zijn carrière gaat beëindigen. Glenn Salmon staat echter niet meer op de Alkmaarse shortlist. De leiding van AZ is van mening dat de Zuid-Afrikaan niet over voldoende kwaliteiten bezit.
pi_50896107
Hoera voor Koevermans (hopelijk blijft ie wel gemotiveerd) & hoera voor Salmon. Salmon leek mij gedoemd te mislukken bij AZ
pi_50896164
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoera voor Koevermans (hopelijk blijft ie wel gemotiveerd) & hoera voor Salmon. Salmon leek mij gedoemd te mislukken bij AZ
Precies wat ik ook verwachtte. Leuk dat Koevermans blijft, al had ik hem ook graag bij Feyenoord gezien
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:18:42 #268
52871 Blight
Supersized.
pi_50896184
Salmon had een domme aankoop geweest ja. Ik ben benieuwd hoe het AZ zal vergaan volgend seizoen. Voorspellen is altijd giswerk, maar Feyenoord lijkt toch op krachten te kunnen komen om misschien AZ weer gewoon voor bij te streven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:22:25 #269
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50896326
Koefie

Geef die gozer speeltijd man. In tegenstelling tot Dembele scoort hij wel
Confidence through competence
pi_50896357
Ik ben ook echt benieuwd naar volgend seizoen. Feyenoord die een aantal hele goede aankopen doet en dus weer lekker mee kan strijden met de top. Een echte top 4....kan heerlijk spannend worden

Maar met Koevermans erbij heb ik in ieder geval nog steeds het idee dat het aanvallend gezien bij AZ wel prima blijft
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:25:56 #271
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50896454
Hebben we eigenlijk al een linksbuiten
Confidence through competence
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:26:22 #272
52871 Blight
Supersized.
pi_50896466
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
Koefie

Geef die gozer speeltijd man. In tegenstelling tot Dembele scoort hij wel
Ik snap Koevermans keuze om weg te willen ook niet zo. Arveladze zal toch sowieso niet een volledig seizoen in de basis vol kunnen maken? Bovendien moet Ari zich eerst nog maar eens bewijzen. En Dembele, Ari en hijzelf in een roulatiesysteem lijkt me niet ondenkbaar, wel?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50896492
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we eigenlijk al een linksbuiten
nope. Tenzij je Martens als veredelde linksbuiten op wil stellen
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:27:42 #274
52871 Blight
Supersized.
pi_50896510
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we eigenlijk al een linksbuiten
Jammer dat Boukhari geen contract heeft gekregen, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:34:27 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50896733
Hm, twee seizoenen op zoek naar een linksbuiten maar geen linksbuiten gevonden.... volgens mij wil Van Gaal door met 4-4-2 dan.

Arme Cruijff
Confidence through competence
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:39:00 #276
52871 Blight
Supersized.
pi_50896887
4-4-2 is gewoon reeel. Er zijn gewoon te weinig buitenspelers. Had AZ nou ook interesse getoond in Roy Beerens of verzin ik dit ter plekke?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:40:38 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50896942
Niets gehoord van interesse in Beerens. Wel geruchten over Rigters

Nog ff en dan kan die Surinaamse vlag uit, he
Confidence through competence
pi_50897046
TVKoevermans!
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:45:15 #279
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50897080
Komt Salmon nog?
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:39:17 #280
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50899148
Beerens, Salmon. Ik dacht dat Dirk Scheringa topspelers ging binnenhalen.
pi_50931328
quote:
'Arveladze overweegt vertrek, Koevermans moet blijven'
Uitgegeven: 28 juni 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 28 juni 2007 09:03

AMSTERDAM - AZ dreigt Shota Arveladze kwijt te raken. De ervaren Georgiër zegt een clausule in zijn contract te hebben waarin hij deze zomer transfervrij de club mag verlaten, meldt het Algemeen Dagblad.

Het contract van Arveladze loopt nog een seizoen door. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Cohen hoeft de aanvaller niet per se weg. "Maar de mogelijkheid bestaat dat hij wat anders wil. Bij AZ gaan er dingen veranderen. Dat geeft te denken. AZ heeft al de Braziliaanse spits Ari gekocht."

Zijn zaakwaarnemer twijfelt of de oud-Ajacied nog doorgaat met voetballen. "Het afgelopen seizoen moest hij op zijn tandvlees spelen. Hij had moeite met het drukke programma. Dan heb je gauw de neiging om te stoppen."

Koevermans

Vanwege de twijfels bij de aanvoerder van AZ, heeft Danny Koevermans te horen gekregen voorlopig in Alkmaar te moeten blijven. De Schiedammer aast op een vertrek, omdat zijn kans op speelminuten door de komst van Ari nog kleiner lijkt te zijn geworden.

FC Nürnberg en Feyenoord gaven eerder aan gecharmeerd te zijn van de kersverse international.
Hoezo zijn die spitsen opeens allemaal bang om reserve twe worden . Nouja, mocht Shota echt stoppen of ergens anders gaan voetballen zou ik toch nog iemand met ervaring er bij zoeken .
pi_50931633
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hoezo zijn die spitsen opeens allemaal bang om reserve twe worden . Nouja, mocht Shota echt stoppen of ergens anders gaan voetballen zou ik toch nog iemand met ervaring er bij zoeken .
Makaay overkopen van Feyenoord?
pi_50932058
Je hebt gewoon weer 4 topclubs volgend seizoen, Feyenoord sluit weer aan. AZ heeft niet perse routine nodig, dit jaar haalden ze al op een haar na de titel, en de groep is volgend jaar weer compleet met Schaars en Mendes, plus dat de talenten alweer een jaar verder zijn. Van Gaal regelt dat wel.

Ajax wist meestal geen raad met AZ, AZ versloeg PSV, en ze speelden met Feyenoord. Dus de zorgen zijn totaal ongegrond. Ik vindt alleen de Cler een zware aderlating, die zat overal tussen en speelde vaak als laatste man bij de omschakeling als AZ aan het pressen was voorin, dan haalde hij die counter eruit of die lange bal.

Ik vind hem bovendien als verdediger veruit de beste linksback, hij liet zich slechts eenmaal dollen door Slory tegen Excelsior, verderest werd ie nimmer weggespeeld afgelopen seizoen. Met Pocognoli krijg je aanvallend veel meer power over de vleugel met zijn grotere aanvallende kwaliteiten en zuivere passing, maar ik vrees vooral het defensieve vlak bij hem. Net zoals Urby en Drenthe veel meer middenvelder dan verdediger, met meer defensieve foutjes en slippertjes. Dat had de Cler totaal niet.
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:49:57 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50944535
quote:
Milano Koenders heeft zijn handtekening gezet onder een 5-jarige verbintenis met AZ. De 20-jarige verdediger komt over van RKC Waalwijk, waar hij dit seizoen zijn debuut in het betaald voetbal maakte. Koenders: “Dit is een mooi moment in mijn carrière. Bij AZ kan ik me perfect doorontwikkelen, want ik heb nog lang niet alles laten zien wat ik in me heb.”
Bron: az.nl

Luirink gaat het nog moeilijk krijgen volgend jaar. En was ik eerst het gezeur zat dat er geen echte ervaring werd aangetrokken, nu vind ik het zelf ook een beetje veel worden met de jonkies. We moeten meer Shota's hebben.



Shota vs. Koenders
Confidence through competence
pi_50944772
Groot talent die Koenders, zou wel de nieuwe Donk kunnen worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:59:08 #286
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50944811
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Groot talent die Koenders, zou wel de nieuwe Donk kunnen worden.
Ja, of Donk de nieuwe Koenders.
Confidence through competence
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:00:01 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50944843
Okee, STEL Shota gaat niet door, wie wordt dan de nieuwe aanvoerder van AZ?

Denk dat Stijn Schaars en Kew Jaliens de beste kans maken.
Confidence through competence
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:22:23 #288
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50966135


Die kun je als pyjama gebruiken nu
Confidence through competence
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:27:51 #289
52871 Blight
Supersized.
pi_50966334
Was vast al bekend, maar toch:
quote:
'Arveladze wil met De Boer spelen in Qatar'

29/6/2007 9 :45

Shota Arveladze overweegt zijn loopbaan voort te zetten in Qatar, meldt De Telegraaf. De Georgiër zou zich niet fit genoeg voelen om nog een seizoen bij AZ te voetballen. Volgens het dagblad zou hij opgebrand zijn.
Arveladze zou nog wél met Ronald de Boer willen samenspelen. De voormalig Nederlands international kondigde eerder deze week aan nog één jaar te spelen en vervolgens zijn schoenen aan de wilgen te hangen.

De 37-jarige De Boer speelt bij Al-Shamal en zou al bij enkele sheiks in Qatar hebben gelobbyd voor de komst van de 34-jarige Arveladze, met wie hij enkele jaren samenspeelde bij Glasgow Rangers en Ajax.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50967570
vind het echt jammer dat koevermans weggaat, az mag hem niet laten gaan, hij is de beste spits voor az momenteel. en als koevermans gaat snap ik niet wat hij bij feyenoord gaat doen.
pi_50967768
Koevermans wilt niet meer voor AZ uitkomen, wat een dwaas
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50967787
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Stijn Schaars en Kew Jaliens de beste kans maken.
Dat zegt wat over de ervarenheid van de rest van het team. Waar blijven de grote, ervaren, namen waar Scheringa het over had?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:10:22 #293
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50967809
[quote]Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef denthemen het volgende:
Koevermans wilt niet meer voor AZ uitkomen, wat een dwaas
/quote]

Toch de club waar hij alles aan te danken heeft.
pi_50967844
Hij denkt dat er wat te halen valt nu Feyenoord opeens goed inkoopt, best zwak hoor van hem
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:13:56 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50967925
Dan krijgt Feyenoord wel een geweldige aanval natuurlijk.
Ben benieuwd of AZ hem laat gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:26:44 #296
52871 Blight
Supersized.
pi_50968333
Waar lezen jullie dit?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:28:34 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50968391
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Blight het volgende:
Waar lezen jullie dit?
810 Teletekst vr 29 jun
***OETBAL******************************
**** Koevermans en AZ op ramkoers
***************************************

**Danny Koevermans weigert nog langer
te spelen voor AZ.

De spits is boos,omdat de clubleiding
van de Alkmaarders niet mee wil werken
aan een transfer naar Feyenoord.Door de
komst van de Braziliaanse spits Ari is
er voor Koevermans nog minder kans op
een basisplaats bij de club van trainer
Louis van Gaal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:31:21 #298
52871 Blight
Supersized.
pi_50968479
Goed bezig. Ik ben erg benieuwd of AZ het nog een jaar vol gaat houden om bovenin mee te draaien. Er zal dan toch iets moet gebeuren op de transfermarkt. Deze selectie wordt jonger en jonger..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:37:32 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50968662
Uh oh, de Koef is boos.
Confidence through competence
pi_50968739
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Uh oh, de Koef is boos.
Hij moet een beetje dankbaar zijn, anders had hij straks lekker in de Eerste Divisie gespeeld .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:43:44 #301
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50968858
Vind ik ook wel hoor. Dat je topscorder bent en populair hoeft nog niet te betekenen dat je moet gaan janken als je moet vechten voor je basisplaats. Het is geen kinderuitje, werken voor je geld moet je.

Meneer is gehaald als pinch-hitter, heeft 1 seizoen laten zien dat hij ook kan scoren als basisspeler, en dan nu janken dat hij niet 'automatisch' een basisplaats krijgt? Ja zeg.

Neemt niet weg dat ik vind dat Koef wel in de basis moet, maar dat zei ik vorig jaar al.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')