De enige reden dat ze bij AZ niet fluiten is omdat het zo verdomd lastig blaast op die klappertjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Correctie: jullie fluiten je team altijd uit als het slecht gaat. Ik hoop natuurlijk dat dat niet meer gaat gebeuren.
Klappertjes FTW!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Blight het volgende:
[..]
De enige reden dat ze bij AZ niet fluiten is omdat het zo verdomd lastig blaast op die klappertjes.
lekkere meid wel die ernaast zit.quote:
Is dat niet gewoon de vriendin van Demy?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
lekkere meid wel die ernaast zit.![]()
Volgens mij wel maar dan kan VS het toch wel een lekkere meid vinden of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de vriendin van Demy?
Zeg ik dat dat niet kan danquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar dan kan VS het toch wel een lekkere meid vinden of niet?![]()
Nou, ik ben toch wel een stuk minder hitsig als een half uurtje geleden nu ik weet dat de Zeeuw met zijn lepel in dat potje roert.quote:
Zag zoiets ook in de Spits staan vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....
In "De Standaard" staat dat Pocognoli voor 2,75Miljoen naar AZ is gegaan. Contract van 5 jaar.
Mooie opvolger voor de Cler.
Eindelijk definitief
When does the hurting stopquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch zonde he, als je ziet dat Waterman er 3 tegenhoud tegen Engeland en hij net geschorst was tegen Ajax....
Na de titel, dus CL en de beker volgend seizoen pas.quote:
Ik denk dat je glazen bol kapot is, fuckbuddy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na de titel, dus CL en de beker volgend seizoen pas.
3 van de 16 en 1 van de eerste 5.. niet zo heel boeiend dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
In "De Standaard" staat dat Pocognoli voor 2,75Miljoen naar AZ is gegaan. Contract van 5 jaar.
Mooie opvolger voor de Cler.
Eindelijk definitief
Als invaller was Salmon vaak dramtisch (bij FCG). Het is niet echt een speler die een wedstrijd kan openbreken. Ik zou het in iedergeval een hele slechte aankoop vinden. Maar ik denk ook niet dat het zover komt.quote:
Tegen Sinouh kan je de hele dag penalties nemen, hij stopt er echt geen 1.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Archiee het volgende:
[..]
3 van de 16 en 1 van de eerste 5.. niet zo heel boeiend dus![]()
Zijn stats zijn zowiezo niet zo denderend. Maar het zou mij niet verbazen als Salmon bij AZ tekent hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als invaller was Salmon vaak dramtisch (bij FCG). Het is niet echt een speler die een wedstrijd kan openbreken. Ik zou het in iedergeval een hele slechte aankoop vinden. Maar ik denk ook niet dat het zover komt.
Amen brother...amen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tegen Sinouh kan je de hele dag penalties nemen, hij stopt er echt geen 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |