quote:'Nürnberg brengt nieuw bod uit op Koevermans'
26/6/2007 8 :36
AZ heeft een nieuw bod van 1. FC Nürnberg op Danny Koevermans ontvangen. Volgens De Telegraaf hebben de Duitsers inmiddels drie miljoen euro geboden voor de enkelvoudig international.
Koevermans staat open voor een transfer. Maar volgens De Telegraaf heeft hij van de clubleiding van AZ te horen gekregen, dat hij pas mag vertrekken als de Alkmaarders een vervanger voor hem hebben gevonden.
Bij AZ heeft de 28-jarige Koevermans te maken met drie concurrenten: Shota Arveladze, Moussa Dembele en de onlangs aangetrokken Braziliaan Ari.
De enige enigszins volwaardige jeugdspits die AZ heeft is Jermaine Lens. En laat die nou net verhuurd zijn voor komend seizoen.....daarentegen is wel een Braziliaan genaamd Ari gecontracteerd. Schijnt een goede te zijn, maar of vier spitsen voldoende zijn voor van Gaal....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef Blight het volgende:
Volgens mij kan AZ wel meer voor hem vangen dan 3 miljoen. Wel opvallend dat Koevermans weg wil omdat hij bang is op de bank te belanden, maar AZ aangeeft dat ze hem niet laten gaan tot er een vervanger is. Als Koevermans een toekomst als bankzitter tegemoet gaat, waarom laat AZ hem dan niet gaan? Er zijn toch vervangers genoeg te vinden onder de jeugdige AZ spelers? Ik vraag me af of de club en de speler nu wel of niet dezelfde visie hebben op Koevermans' rol in de ploeg van aankomend seizoend.
Waterman heeft nou niet echt een goed tournooi gekeept vind ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn voor Waterman en Donk dat ze toch een prijs hebben.
Ja, vreemd dus. De berichten spreken elkaar zo tegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef Pritt het volgende:
Blijkbaar houdt Koevermans er rekening mee dat Shota nog een jaartje doorgaat.
Onzin, op beslissende momenten Oranje erdoor gesleept. Denk alleen al aan de penalties en de geweldige reflex toen het 1-1 kon worden in de Finale. Alleen in de Finale maakte hij een paar opzichtige foutjes, maar de rest van het tournooi was hij terecht eerste keeper, en niet onbelangrijk voor de uiteindelijke titel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waterman heeft nou niet echt een goed tournooi gekeept vind ik.
Hopen dat ie veel scoortquote:DSB Bank haalt Zalm binnen
Reken maar dat Dirk Scheringa een gevoel van triomf niet kon onderdrukken toen Gerrit Zalm toezegde Chief Economist van DSB Bank te worden. Scheringa lag jaren onder vuur van de Consumentenbond en haalt nu de man binnen die als minister de leenreclames aan banden legde.
Bron: http://www.quotenet.nl/2007/06/26/114202.php
Had ik niet verwacht van Zalm...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weer een grote aankoop binnen:
[..]
Hopen dat ie veel scoort
quote:Koevermans blijft bij AZ
FC Nürnberg moet op zoek naar een nieuwe kandidaat voor de spitspositie. De Duitsers verhoogden onlangs hun bod op Danny Koevermans, maar AZ wil zijn spits niet kwijt. De Alkmaarders hebben de nummer zes van de Bundesliga laten weten dat de aanvaller niet mag vertrekken.
Nürnberg had Koevermans op de korrel nadat deze had aangegeven wel wat te voelen voor een vertrek uit het DSB Stadion. De Koef mist het vertrouwen van coach Louis van Gaal en is bang dat hij volgend seizoen op weinig speelminuten hoeft te rekenen. Ook het Oekraïnse Shakhtar Donetsk meldde zich voor de eenmalig international, maar evenals Nürnberg vingen ook Oost-Europeanen bot.
De Alkmaarders willen Koevermans namelijk onder geen beding laten vertrekken. "Omdat er in de selectie geen adequate vervanger aanwezig is", legde Brands uit. "En het is niet makkelijk om zo snel een gelijkwaardige spits te vinden die, zoals Koevermans vorig seizoen, goed is voor zo'n dertig goals.'' Dat Koevermans niet in de plannen van Van Gaal zou passen wordt door de directeur tegengesproken.
Naast Koevermans beschikt AZ momenteel over de spitsen Moussa Dembele en de nieuw aangetrokken Ari da Silva. AZ zoekt nog naar een vierde spits, omdat de equipe er ernstig rekening mee houdt dat Shota Arveladze zijn carrière gaat beëindigen. Glenn Salmon staat echter niet meer op de Alkmaarse shortlist. De leiding van AZ is van mening dat de Zuid-Afrikaan niet over voldoende kwaliteiten bezit.
Precies wat ik ook verwachtte. Leuk dat Koevermans blijft, al had ik hem ook graag bij Feyenoord gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoera voor Koevermans (hopelijk blijft ie wel gemotiveerd) & hoera voor Salmon. Salmon leek mij gedoemd te mislukken bij AZ
Ik snap Koevermans keuze om weg te willen ook niet zo. Arveladze zal toch sowieso niet een volledig seizoen in de basis vol kunnen maken? Bovendien moet Ari zich eerst nog maar eens bewijzen. En Dembele, Ari en hijzelf in een roulatiesysteem lijkt me niet ondenkbaar, wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
Koefie
Geef die gozer speeltijd man. In tegenstelling tot Dembele scoort hij wel
nope. Tenzij je Martens als veredelde linksbuiten op wil stellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we eigenlijk al een linksbuiten
Jammer dat Boukhari geen contract heeft gekregen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we eigenlijk al een linksbuiten
Hoezo zijn die spitsen opeens allemaal bang om reserve twe wordenquote:'Arveladze overweegt vertrek, Koevermans moet blijven'
Uitgegeven: 28 juni 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 28 juni 2007 09:03
AMSTERDAM - AZ dreigt Shota Arveladze kwijt te raken. De ervaren Georgiër zegt een clausule in zijn contract te hebben waarin hij deze zomer transfervrij de club mag verlaten, meldt het Algemeen Dagblad.
Het contract van Arveladze loopt nog een seizoen door. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Cohen hoeft de aanvaller niet per se weg. "Maar de mogelijkheid bestaat dat hij wat anders wil. Bij AZ gaan er dingen veranderen. Dat geeft te denken. AZ heeft al de Braziliaanse spits Ari gekocht."
Zijn zaakwaarnemer twijfelt of de oud-Ajacied nog doorgaat met voetballen. "Het afgelopen seizoen moest hij op zijn tandvlees spelen. Hij had moeite met het drukke programma. Dan heb je gauw de neiging om te stoppen."
Koevermans
Vanwege de twijfels bij de aanvoerder van AZ, heeft Danny Koevermans te horen gekregen voorlopig in Alkmaar te moeten blijven. De Schiedammer aast op een vertrek, omdat zijn kans op speelminuten door de komst van Ari nog kleiner lijkt te zijn geworden.
FC Nürnberg en Feyenoord gaven eerder aan gecharmeerd te zijn van de kersverse international.
Makaay overkopen van Feyenoord?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoezo zijn die spitsen opeens allemaal bang om reserve twe worden. Nouja, mocht Shota echt stoppen of ergens anders gaan voetballen zou ik toch nog iemand met ervaring er bij zoeken
.
Bron: az.nlquote:Milano Koenders heeft zijn handtekening gezet onder een 5-jarige verbintenis met AZ. De 20-jarige verdediger komt over van RKC Waalwijk, waar hij dit seizoen zijn debuut in het betaald voetbal maakte. Koenders: “Dit is een mooi moment in mijn carrière. Bij AZ kan ik me perfect doorontwikkelen, want ik heb nog lang niet alles laten zien wat ik in me heb.”
Ja, of Donk de nieuwe Koenders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Groot talent die Koenders, zou wel de nieuwe Donk kunnen worden.
quote:'Arveladze wil met De Boer spelen in Qatar'
29/6/2007 9 :45
Shota Arveladze overweegt zijn loopbaan voort te zetten in Qatar, meldt De Telegraaf. De Georgiër zou zich niet fit genoeg voelen om nog een seizoen bij AZ te voetballen. Volgens het dagblad zou hij opgebrand zijn.
Arveladze zou nog wél met Ronald de Boer willen samenspelen. De voormalig Nederlands international kondigde eerder deze week aan nog één jaar te spelen en vervolgens zijn schoenen aan de wilgen te hangen.
De 37-jarige De Boer speelt bij Al-Shamal en zou al bij enkele sheiks in Qatar hebben gelobbyd voor de komst van de 34-jarige Arveladze, met wie hij enkele jaren samenspeelde bij Glasgow Rangers en Ajax.
Dat zegt wat over de ervarenheid van de rest van het team. Waar blijven de grote, ervaren, namen waar Scheringa het over had?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Stijn Schaars en Kew Jaliens de beste kans maken.
810 Teletekst vr 29 junquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Blight het volgende:
Waar lezen jullie dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |