abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50333062
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef venomsnake het volgende:
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
Zonde inderdaad, want het is op zich best een goede verdediger. Maar ik merkte wel in het veld dat hij té hard zijn best wilde doen en daardoor soms flink wat steken liet vallen.
pi_50335383
Koenders gaat mogelijk ook voor de rechtsback plek meestrijden achter Steinsson. Van Gaal schoolt hem wel om. Dat geschuif met Jaliens uit het centrum naar rechts zal dan afgelopen zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:44:17 #128
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50363040
Zo weer terug uit de USA...

Schaars heeft net zijn contract tot 2010 verlengd bij AZ.
Dus dat gerucht kan ook weer van tafel.

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=21084
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_50363400
Middelsborough heeft intresse in Steinson...
pi_50363633
quote:
'Ook PSV en AZ in de markt voor Nigel de Jong'

Naast de belangstelling van Aston Villa, komt er ook interesse voor Nigel de Jong uit de Nederlandse markt op gang. De Jong ging 18 maanden geleden voor 1,2 miljoen euro van Ajax naar de Hamburger SV. In Nederland worden PSV en AZ in verband gebracht met een mogelijke transfer. Bij de club uit de Bundesliga is de middenvelder de best betaalde speler. Per week ontvangt hij 60 duizend euro. Gezien dit salaris zal het toch wel Engeland worden.
Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denken
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:17:08 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50363975
Voor de rechtsback positie als Steinsson vertrekt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:41:52 #132
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50364684
60mille per week?
Ik weet dat er dik betaald word bij AZ, maar ik geloof niet dat hij dit zal krijgen van AZ (indien hij gaat)
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:48:52 #133
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50364906
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef BobRooney het volgende:
Middelsborough heeft intresse in Steinson...
Steinsson kan ploeggenoot Boateng worden

12/6/2007 8 :40

Middlesbrough heeft zich bij AZ gemeld voor de overname van Gretar Steinsson. De IJslandse rechtsback heeft wel oren naar een Engels avontuur.
'Gretar heeft het enorm naar zijn zin in Alkmaar, maar zijn ultieme droom is in Engeland te spelen', vertelde zaakwaarnemer Jerry de Koning aan Voetbal International. 'De Engelse voetbalopvatting is misschien ook wat meer de zijne.'

Steinsson zou voor zes miljoen euro mogen vertrekken uit Alkmaar. AZ plukte de IJslander twee jaar geleden weg bij het Zwitserse BSC Young Boys. De negentienvoudig international (drie goals) speelde tot dusverre 45 competitieduels in Alkmaarse dienst en scoorde vijf keer.

Middlesbrough eindigde het afgelopen seizoen als twaalfde in het Premiership. De Nederlander George Boateng staat al vijf seizoenen onder contract in het Riverside Stadium.
pi_50367586
Verkopen zou ik zeggen
pi_50368812
6m . Voor 2,5 zou ik hem al met ticktet naar Engeland sturen . Hoewel het wel een cultvoetballer is en verdedigend z'n mannetje staat zou een topper op rechts niet verkeerd zijn .
pi_50400480
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Steinsson kan ploeggenoot Boateng worden

12/6/2007 8 :40

Middlesbrough heeft zich bij AZ gemeld voor de overname van Gretar Steinsson. De IJslandse rechtsback heeft wel oren naar een Engels avontuur.
'Gretar heeft het enorm naar zijn zin in Alkmaar, maar zijn ultieme droom is in Engeland te spelen', vertelde zaakwaarnemer Jerry de Koning aan Voetbal International. 'De Engelse voetbalopvatting is misschien ook wat meer de zijne.'

Steinsson zou voor zes miljoen euro mogen vertrekken uit Alkmaar. AZ plukte de IJslander twee jaar geleden weg bij het Zwitserse BSC Young Boys. De negentienvoudig international (drie goals) speelde tot dusverre 45 competitieduels in Alkmaarse dienst en scoorde vijf keer.

Middlesbrough eindigde het afgelopen seizoen als twaalfde in het Premiership. De Nederlander George Boateng staat al vijf seizoenen onder contract in het Riverside Stadium.
Voor 6miljoen zou ik hem zeker verkopen
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:56:29 #137
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50411426
Ik denk dat AZ het slimmer speelt dan Ajax. Ze vragen 6 en verkopen hem voor 4.
Ajax vraagt 15 en moet minimaal 15 hebben...
pi_50411834
Nog meer goed nieuws

Nieuwe AZ-spits Ari staat in Zweden nog op nul

KALMAR - Ari da Silva Ferreira had zich in één wedstrijd tot topscorer van de Zweedse voetbalcompetitie kunnen kronen. De nieuwe spits van AZ kreeg gisteravond tegen Helsingborg (2-0 winst) veel kansen, maar scoorde niet. Hij staat na negen duels nog steeds 'droog', terwijl de beste schutter al zes streepjes achter zijn naam heeft staan.

De 21-jarige Braziliaan komt nog drie keer uit voor de ploeg die de koppositie deelt in Zweden. Zaterdag doet Ari mee tegen IFK Göteborg en op 26 juni is hij ook nog beschikbaar voor de topper tegen de andere lijstaanvoerder Malmö. Op maandag 2 juli neemt de Braziliaan in het eigen Frederiksskans Stadion tegen Örebro afscheid van het thuispubliek om zich drie dagen later voor de eerste training van AZ te melden.

Ari is in de Zweedse havenplaats Kalmar de grote lieveling van de fans. Hij kreeg gisteravond een minuut voor tijd een publiekswissel al was de Braziliaan vooral opgevallen door het missen van kansen. Met een bal op de lat was hij nog het dichtst bij succes geweest. Daarnaast was hij wel betrokken bij de eerste goal van zijn landgenoot Cesar, de andere spits die beide treffers voor zijn rekening nam.

Toen Ari als laatste naar de kleedkamer ging, liet hij niettemin tal van teleurgestelde supporters achter zonder handtekening. Ze moesten het doen met zijn innemende lach. ,,Het publiek houdt van Ari. En ik ook'', aldus coach Nanne Bergstrand. Dat zijn spits dit seizoen nog niet heeft gescoord baart hem geen zorgen. ,,Hij speelt ook heel goed in dienst van het team. En als die eerste goal er eenmaal is gaan ze weer achter elkaar vallen. Want dát is het beetje zelfvertrouwen dat een spits nu eenmaal nodig heeft.''
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:35:55 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50413152
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denken
Met alle respect, spelers van het kaliber Nigel de Jong zijn toch echt het maximaal haalbare voor AZ op dit moment. Spelers die beter zijn zullen echt niet komen, of het moeten 30 plussers zijn die af willen bouwen. Als AZ Nigel de Jong binnen zou kunnen halen (waarom eigenlijk, met de spelers die jullie hebben) zou dat een opzienbarende en goede aankoop zijn.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:56:55 #141
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50413901
quote:
Dan blijf ik nog ff langer thuis hijsen...
Golden Tulip zal ook wel balen, daar zit je altijd zo mooi.

En hoe gaan ze dat dan in het wok restaurant doen?
Onhaalbare kaart
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:14:22 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_50414485
quote:
Ik wilde het net posten. Sterkte er mee, heren!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50438074
AZ wil veel geld voor Koevermans

AZ is bereid om Danny Koevermans te verkopen, maar wil wel een groot bedrag voor de spits ontvangen. Dit meldt het Algemeen Dagblad in haar jongste editie.

Een groot aantal buitenlandse clubs heeft inmiddels interesse getoond voor de Schiedamse aanvaller. Volgens de ochtendkrant heeft een Duitse club deze week een bod gedaan op de Oranje-international.

“Daar is een tegenbod van AZ op gekomen”, bevestigde zaakwaarnemer Bas van Noortwijk. De Duitsers zouden echter geschrokken zijn van het miljoenenbedrag. Oof Feyenoord volgt de ontwikkelingen, maar de financiële huishouding is heden ten dage niet het sterkste punt van de Rotterdammers.

Ben benieuwd naar de clubs. Rangers had intresse. Feyenoord blijkbaar ook. Welke Duitse club zou er intresse hebben? En ik kan me niet voorstellen dat Koevermans zoveel moet kosten. Hij is al op leeftijd.

was een copy/past van voetbalzone....niet de betrouwbaarste...maar goed

[ Bericht 8% gewijzigd door BobRooney op 14-06-2007 08:15:19 (bron vergeten) ]
pi_50439290
werder bremen
pi_50441131
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
werder bremen
Zou goed kunnen als Klose vertrekt.
pi_50441369
dat was idd mijn redenatie
pi_50447072
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Nog meer goed nieuws

Nieuwe AZ-spits Ari staat in Zweden nog op nul

KALMAR - Ari da Silva Ferreira had zich in één wedstrijd tot topscorer van de Zweedse voetbalcompetitie kunnen kronen. De nieuwe spits van AZ kreeg gisteravond tegen Helsingborg (2-0 winst) veel kansen, maar scoorde niet. Hij staat na negen duels nog steeds 'droog', terwijl de beste schutter al zes streepjes achter zijn naam heeft staan.

De 21-jarige Braziliaan komt nog drie keer uit voor de ploeg die de koppositie deelt in Zweden. Zaterdag doet Ari mee tegen IFK Göteborg en op 26 juni is hij ook nog beschikbaar voor de topper tegen de andere lijstaanvoerder Malmö. Op maandag 2 juli neemt de Braziliaan in het eigen Frederiksskans Stadion tegen Örebro afscheid van het thuispubliek om zich drie dagen later voor de eerste training van AZ te melden.

Ari is in de Zweedse havenplaats Kalmar de grote lieveling van de fans. Hij kreeg gisteravond een minuut voor tijd een publiekswissel al was de Braziliaan vooral opgevallen door het missen van kansen. Met een bal op de lat was hij nog het dichtst bij succes geweest. Daarnaast was hij wel betrokken bij de eerste goal van zijn landgenoot Cesar, de andere spits die beide treffers voor zijn rekening nam.

Toen Ari als laatste naar de kleedkamer ging, liet hij niettemin tal van teleurgestelde supporters achter zonder handtekening. Ze moesten het doen met zijn innemende lach. ,,Het publiek houdt van Ari. En ik ook'', aldus coach Nanne Bergstrand. Dat zijn spits dit seizoen nog niet heeft gescoord baart hem geen zorgen. ,,Hij speelt ook heel goed in dienst van het team. En als die eerste goal er eenmaal is gaan ze weer achter elkaar vallen. Want dát is het beetje zelfvertrouwen dat een spits nu eenmaal nodig heeft.''
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.
pi_50447301
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.
Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
pi_50450773
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
Das waar maar misschien gaat het toch tellen aan het eind van het seizoen. We zullen zien.
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:57:46 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50450819
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hij zit nog steeds op de bank
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')