Is ook niet goed, hij moet nog wel kunnen rennen en een conditie hebben héquote:
quote:‘Koenders maakt overstap naar AZ’
Milano Koenders zal zo goed als zeker naar AZ verkassen. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.
De Alkmaarders zouden zelfs al een principe-akkoord hebben bereikt met de verdediger van RKC Waalwijk. Naar verluidt verlopen de gesprekken tussen beide clubs ook voorspoedig en zal de transfer naar verwachting op korte termijn afgerond kunnen worden.
De 20-jarige Amsterdammer leek in eerste instantie voor FC Twente te kiezen, maar de afkoopsom bleek de Tukkers uiteindelijk te gortig. Koenders was in het afgelopen teleurstellende seizoen een lichtpuntje bij RKC.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is ook niet goed, hij moet nog wel kunnen rennen en een conditie hebben hé
Hoewel ik Koenders goed vond spelen denk ik dat het bij AZ qua balans een beetje teveel richting de jonkies uitslaat. Straks speel je met Steinsson, Donk, Koenders, Pocognoli achterin. Dat komt de ervaring niet ten goede.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:33 schreef thewishmaster het volgende:
Ze hebben bij AZ een verdediger nodig van het type Jaap Stam/Alex, iemand die echt angst inboezemt.
Dat is inderdaad een groot probleem, want iemand zoals Boulahrouz gaat echt niet naar Alkmaar komen.quote:
Wat voor afgunst bedoel je ?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:00 schreef El-Salvador het volgende:
En weer een ex-Ajacied naar Alkmaar. De afgunst is groot naar alles wat met Ajax te maken heeft maar wel elke zomer een oud-Ajacied halen, apart.
Majstorovic?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een groot probleem, want iemand zoals Boulahrouz gaat echt niet naar Alkmaar komen.
Als het aan mijn ligt: verhuren of verkopen. Zo'n beetje iedere verdediger in de selectie van AZ staat nog hoger in de pikorde dan hij....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Grulez het volgende:
Wat zou er met Luirink gebeuren? Helemaal nu ze ook Koenders willen halen.
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Grulez het volgende:
Wat zou er met Luirink gebeuren? Helemaal nu ze ook Koenders willen halen.
Terugkopen voor een miljoenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
Het zou wat zijn, en dan over een jaar of twee weer verkopen voor een miljoen of 4, Dat is nog eens winst maken.quote:
Zonde inderdaad, want het is op zich best een goede verdediger. Maar ik merkte wel in het veld dat hij té hard zijn best wilde doen en daardoor soms flink wat steken liet vallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef venomsnake het volgende:
Die had nooit naar AZ moeten gaan maar nog een jaartje of twee in Groningen moeten blijven.
Nu zit ie mooi met de gebakken peren daar in Alkmaar. Doodzonde natuurlijk.
Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denkenquote:'Ook PSV en AZ in de markt voor Nigel de Jong'
Naast de belangstelling van Aston Villa, komt er ook interesse voor Nigel de Jong uit de Nederlandse markt op gang. De Jong ging 18 maanden geleden voor 1,2 miljoen euro van Ajax naar de Hamburger SV. In Nederland worden PSV en AZ in verband gebracht met een mogelijke transfer. Bij de club uit de Bundesliga is de middenvelder de best betaalde speler. Per week ontvangt hij 60 duizend euro. Gezien dit salaris zal het toch wel Engeland worden.
Steinsson kan ploeggenoot Boateng wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef BobRooney het volgende:
Middelsborough heeft intresse in Steinson...
Voor 6miljoen zou ik hem zeker verkopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Steinsson kan ploeggenoot Boateng worden
12/6/2007 8 :40
Middlesbrough heeft zich bij AZ gemeld voor de overname van Gretar Steinsson. De IJslandse rechtsback heeft wel oren naar een Engels avontuur.
'Gretar heeft het enorm naar zijn zin in Alkmaar, maar zijn ultieme droom is in Engeland te spelen', vertelde zaakwaarnemer Jerry de Koning aan Voetbal International. 'De Engelse voetbalopvatting is misschien ook wat meer de zijne.'
Steinsson zou voor zes miljoen euro mogen vertrekken uit Alkmaar. AZ plukte de IJslander twee jaar geleden weg bij het Zwitserse BSC Young Boys. De negentienvoudig international (drie goals) speelde tot dusverre 45 competitieduels in Alkmaarse dienst en scoorde vijf keer.
Middlesbrough eindigde het afgelopen seizoen als twaalfde in het Premiership. De Nederlander George Boateng staat al vijf seizoenen onder contract in het Riverside Stadium.
Met alle respect, spelers van het kaliber Nigel de Jong zijn toch echt het maximaal haalbare voor AZ op dit moment. Spelers die beter zijn zullen echt niet komen, of het moeten 30 plussers zijn die af willen bouwen. Als AZ Nigel de Jong binnen zou kunnen halen (waarom eigenlijk, met de spelers die jullie hebben) zou dat een opzienbarende en goede aankoop zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat ze voor komend seizoen minstens 1 echte topper binnen zouden halen, zat ik nou niet direct aan Nigel De Jong te denken
Dan blijf ik nog ff langer thuis hijsen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef BobRooney het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)eel_alkmaar_bij.html
Alcoholverbod
Ik wilde het net posten. Sterkte er mee, heren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef BobRooney het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)eel_alkmaar_bij.html
Alcoholverbod
Zou goed kunnen als Klose vertrekt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
werder bremen
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Nog meer goed nieuws
Nieuwe AZ-spits Ari staat in Zweden nog op nul
KALMAR - Ari da Silva Ferreira had zich in één wedstrijd tot topscorer van de Zweedse voetbalcompetitie kunnen kronen. De nieuwe spits van AZ kreeg gisteravond tegen Helsingborg (2-0 winst) veel kansen, maar scoorde niet. Hij staat na negen duels nog steeds 'droog', terwijl de beste schutter al zes streepjes achter zijn naam heeft staan.
De 21-jarige Braziliaan komt nog drie keer uit voor de ploeg die de koppositie deelt in Zweden. Zaterdag doet Ari mee tegen IFK Göteborg en op 26 juni is hij ook nog beschikbaar voor de topper tegen de andere lijstaanvoerder Malmö. Op maandag 2 juli neemt de Braziliaan in het eigen Frederiksskans Stadion tegen Örebro afscheid van het thuispubliek om zich drie dagen later voor de eerste training van AZ te melden.
Ari is in de Zweedse havenplaats Kalmar de grote lieveling van de fans. Hij kreeg gisteravond een minuut voor tijd een publiekswissel al was de Braziliaan vooral opgevallen door het missen van kansen. Met een bal op de lat was hij nog het dichtst bij succes geweest. Daarnaast was hij wel betrokken bij de eerste goal van zijn landgenoot Cesar, de andere spits die beide treffers voor zijn rekening nam.
Toen Ari als laatste naar de kleedkamer ging, liet hij niettemin tal van teleurgestelde supporters achter zonder handtekening. Ze moesten het doen met zijn innemende lach. ,,Het publiek houdt van Ari. En ik ook'', aldus coach Nanne Bergstrand. Dat zijn spits dit seizoen nog niet heeft gescoord baart hem geen zorgen. ,,Hij speelt ook heel goed in dienst van het team. En als die eerste goal er eenmaal is gaan ze weer achter elkaar vallen. Want dát is het beetje zelfvertrouwen dat een spits nu eenmaal nodig heeft.''
Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
Dus die gozer is al moe ( scoort niet meer ) En krijgt van de zomer ook geen rust omdat hij gelijk moet beginnen met AZ. Hendig.
Das waar maar misschien gaat het toch tellen aan het eind van het seizoen. We zullen zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
Hij zit nog steeds op de bankquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, Koevermans was ook hondsmoe na de eerste paar weken trainen bij AZ. En zie wat er van die gozer is terechtgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |