in de rust.quote:1-0 AZ, Cziommer
Welcome back dude,quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Foute tussenstand, ban voor koningdavid
Tot een paar dagen geledenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welcome back dude,
Hoe lang duurde die ban?
Okee, en doorposten met een kloon, maar het was een vriendelijke kloonquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Alleen voor die tussenstand? Dat is dan wel intriest.
Net zo makkelijk over denken als de voorgaande keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt me best lullig voor jullie, met een dikke nederlaag te moeten beginnen
Ach...klein slippertje; iedereen zat al met zijn hoofd bij de oliebollen van die avondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Net zo makkelijk over denken als de voorgaande keer.
KUT NEEEEEEEEEE!quote:
Ergens wel begrijpelijk. Maar aangezien zijn spel vóór het missen van alle prijzen ook niet altijd even goed (eerste helft seizoen was ie geweldig) geloof ik niet helemaal dat het alleen aan het missen van de prijzen ligt...quote:De Haan: 'Jenner is een beetje voetbalmoe'
14/6/2007 23:23
Julian Jenner lijkt voorlopig genoegen te moeten nemen met een bijrol in Jong Oranje. De rechtsbuiten van AZ is niet in de juiste toestand om tot een topprestatie te komen op het EK Onder-21.
'Hij is een beetje voetbalmoe', legde bondscoach Foppe de Haan uit op Tien. 'Julian heeft moeite de knop om te draaien. Of hij nog een kans krijgt? Hij moet eerst maar eens goed gaan trainen.'
Jenner heeft er een zwaar seizoen op zitten bij AZ. De 22-jarige dribbelaar knokte zich in de basis bij de Alkmaarders maar greep naast alle prijzen. 'Ik had een beetje het gevoel alsof er iemand overleden was', omschreef hij in Voetbal International wat er in zijn hoofd omging.
Op het EK gaf De Haan hem twee keer een basisplaats. Tegen Jong Israël werd hij een kwartier voor tijd gewisseld voor Daniël de Ridder. Tegen Jong Portugal sneuvelde Jenner in de rust voor Roy Beerens.
In 2010 dus even de CL winnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:
15 juni 2007De Zeeuw bezegelt nieuw contract met handtekening
ALKMAAR- Een maand nadat Demy de Zeeuw AZ zijn jawoord gaf over een verlengd verblijf (2011) in Alkmaar zette de international vrijdag zijn handtekening. De middenvelder is sinds 2005 in dienst van AZ. Toch had het weinig gescheeld of hij had niet in Alkmaar gespeeld, zo bekent De Zeeuw in de nieuwe AZ Spreekt.
In de zomer van 2005 stond De Zeeuw namelijk op het punt een contract te tekenen bij FC Groningen. Een oefenwedstrijd tegen AZ deed Van Gaal, op advies van Overmars, besluiten een gok te wagen. De Zeeuw werd voor een ton gekocht om zich te bewijzen in Alkmaar.
[afbeelding]
Nice!![]()
De trainer zei me dat ze, mede door blessures, zo’n spelers als ik miste in de ploeg. Ik werd een beetje gehaald als vervanger van Denny Landzaat. Maar het had niets gescheeld of ik had al getekend bij Groningen. Ik begreep ’s avonds van mijn zaakwaarnemer dat Marcel Brands zich gemeld had. Het was dat de voorzitter van Groningen ’s ochtends niet aanwezig was, anders had ik daar die dag al getekend.
Gaat goed zo met het verlengen van de contracten, Martens, Dembele, de Zeeuw, Waterman, Jenner, en Donk staan nu allemaal tot 2011 vast!
Uhh.... wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
en gaat Feyenoord op korte termijn een visje uitgooien bij de Rijnmonder.
Ja wist je dat niet? Koevermans is eigenlijk een kat. En als je een visje uitgooit en die trek je vervolgens voorzichtig naar Rotterdam, dan vang je hem in de kuip en dan heb je Koevermans!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Koevermans is eigenlijk een kat. En als je een visje uitgooit en die trek je vervolgens voorzichtig naar Rotterdam, dan vang je hem in de kuip en dan heb je Koevermans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |