is dit nou ambitie of arrogantie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:34 schreef BobRooney het volgende:
Gelukkig ziet Scheringa zelf ook in dat 60.000 niet echt reëel is
Ik krijg een dejavuquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
is dit nou ambitie of arrogantie?
Echte Amsterdammers zullen nooit naar AZ gaan. Maar zoveel echte Amsterdammers zitten er ook niet in de Arena. Ajax heeft gewoon fans door heel NL.quote:
van sport.fok.nlquote:Als het collectieve tv-contract volgend jaar afloopt, wil AZ alles in eigen boezem exploiteren. Collega-clubs zullen met nieuwsgierigheid toekijken, maar Scheringa denkt met deze manier weer een stap in de goede richting te kunnen maken. ‘’We hebben alle expertise in huis. De Alkmaarse club zal niet rigoureus veranderen qua selectie. De huidige onderhandelingen zijn redelijk duidelijk. De overgang van Tim de Cler naar PSV is overigens nog lang niet zeker. Er zijn onderhand vier clubs in binnen- en buitenland, die hem willen contracteren. Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen", aldus Scheringa.
In technisch opzicht wordt er ook het een en ander aangepast aan Jong AZ, daar zullen geen spelers van het eerste elftal meer in actie komen. Maar daar wordt voornamelijk een ambitieus team opgebouwd dat mee moet strijden om de titel.
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voor mijn begrip...is Jong AZ hetzelfde als AZ 2?
Praktisch wel degelijk uitvoerbaar (bij de bouw van het stadion is juist rekening gehouden met mogelijke grote uitbreidingen), maar van 16.000 naar 60.000 in één keer uitbreiden is té snel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef El-Salvador het volgende:
jongens even serieus, az met een stadioncapaciteit van 60.000. Dan kan je als supporter gaan liggen tijdens de wedstrijd.
AZ heeft een te kleine doelgroep om die capaciteit volledig te benutten en hoe kan je nou een stadion van 16.000 naar 60.000 uitbreiden, theoretisch en praktisch onhaalbaar.
Ik vrees alleen maar dat dirkie de concurrenten bang wilt maken.
Dan heb je het over een termijn van 20 a 30 jaar en als dirkie de pijp uit is voorzie ik weinig groei meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Praktisch wel degelijk uitvoerbaar (bij de bouw van het stadion is juist rekening gehouden met mogelijke grote uitbreidingen), maar van 16.000 naar 60.000 in één keer uitbreiden is té snel.
Mocht AZ jáááárenlang meedraaien in de top, dan zie ik de 60.000 dan nog wel reeel worden.....
AZ heeft Dirk Scheringa zijn geld nu al niet meer nodig. Ze draaien voor het eerst sinds jaren nl winst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan heb je het over een termijn van 20 a 30 jaar en als dirkie de pijp uit is voorzie ik weinig groei meer.
Ik denk eerder dat de financiele armslag van de familie Scheringa, waar het geld naartoe zal gaan, aan AZ verbonden blijft. Maargoed, tenzij die man onder een vrachtwagen komt gaat hij de eerstkomende 25 jaar niet dood.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:31 schreef BobRooney het volgende:
En Als Dirk de pijp uit gaat, gaat al het geld toch naar AZstaat in zijn testament.
Ja inderdaad, laten we maar gewoon een stadion van 60.000 plaatsen neerzetten zonder dat mensen de auto kwijt kunnen of er aan de bereikbaarheid is gewerkt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef Atyla het volgende:
60.000 is wat te vroeg idd, ik denk eerder aan 30.000 omdat er nu al 5000 mensen op de wachtlijst staan.
Ik geef Scheringa helemaal gelijk, wat een gezeur toch altijd in Nederland met die regels. Dit soort waardecreerende initiatieven moeten juist gesteund worden door de politiek!
quote:Lens naar huis gestuurd bij Oranje Onder -21
Jeremain Lens is om disciplinaire redenen voortijdig naar huis gestuurd vanuit Toulon. De aanvaller van AZ moest het laatste groepsduel van Oranje Onder -21 daardoor missen. Lens ging op de trainingen onder meer regelmatig tegen de opdrachten van coach Hans Schrijver in.
Zonder Lens slaagden de Nederlandse beloften er niet in zich te plaatsen voor de halve finale van het Festival International Espoirs. Een overwinning op Portugal was nodig, maar na tachtig minuten strandde een beter Oranje op 0-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |