Iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Anne04 het volgende:
Ik vind dat de nieuwe van Arctic Monkeys wel megahit mag worden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kennelijk door iemand die het forum nog niet zo goed snapt
quote:
Da's altijd het gevalquote:Sorry hoor, hij stond verkeerd in mijn Documenten.
Alleen die plaatjes zijn fucked up.
Dat ookquote:
Maak je ook iets voor mij klaar? Ben er nog niet aan toegekomen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga maar eens ff iets te eten maken.
Wellicht tot straks
Deze er misschien voor in de plek?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Haj
Het plaatje waar Gerard en Michiel het Fok!-forum checken is stuk.![]()
Nieuwe Megahit is denk ik Just Jack, Coen en Sander zijn inmiddels ook om. En je had al Gerard, Michiel en vast nog wel een aantal dj's. De Megahit van deze week is inderdaad top!
Ik denk dat Just Jack al te lang op 3FM te horen is (en deze week al op hoge rotatie staat, aldus Domien) om nog Megahit te worden. Ik verwacht dat het toch een nieuwe nummer zal worden. Dennis - Today misschien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Haj
Het plaatje waar Gerard en Michiel het Fok!-forum checken is stuk.![]()
Nieuwe Megahit is denk ik Just Jack, Coen en Sander zijn inmiddels ook om. En je had al Gerard, Michiel en vast nog wel een aantal dj's. De Megahit van deze week is inderdaad top!
Wat denk je: even een studio mee in de handbagage?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Michiel morgen in Londen...! Kan je geen mobiele studio meenemen?![]()
Even een NOB-er met de lokatiestudio naar de spoortunnel Calais-Dover laten rijden, moet lukken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat denk je: even een studio mee in de handbagage?![]()
Hier ook traag inderdaad, al valt 3fm.nl erg mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef Toad het volgende:
Zijn alle sites die onder omroep.nl vallen erg traag? Of ligt het aan mij....?
Staat er ook nog niequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Cee het volgende:
Ik kan die badeend gewoon niet vinden!![]()
*zoekt verder op de webcams*
Oh.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Staat er ook nog nieGaan ze straks misschien doen
Kan wel hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef dennisscho het volgende:
Jammer dat je dan geen 4 cam's tegelijk kan xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |