Wiki was weer gespamd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef Sirolf het volgende:
Slome.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat je 'm gequote hebt uit het vorige topic waarschijnlijk. Da's altijd zo als je wat quote.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom doen de plaatjes bij mij het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan het begin van het vorige topic heb ik al uitgelegd dat dat erg simpel te verhelpen is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wiki was weer gespamd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I know, maar ik zat een beetje te kloten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan het begin van het vorige topic heb ik al uitgelegd dat dat erg simpel te verhelpen is.
Wat is het goede antwoord?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, zijn we weer.
Die noordpool.fm vraag had ik vandaag ook fout btw.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is de vraag ook weer?
quote:"Die TT"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is fout.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een rare zinsconstructie, dat ten 1e. Maar volgens mij onwaar.
Adapters in stopcontact die al dan niet opladen, gebruiken altijd stroom, toch?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef Impry het volgende:
[..]
Tesselom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:15 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die is fout.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tessel ziet er goed uit vandaag jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaah de traditionele poepgesprekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb mijn antwoord maar aangepastquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef Glacier het volgende:
Beetje rare zin, maar ik antwoordde ja..en dat klopteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mensen ik ga tot half 10 ongeveer weer college volgen
fijna avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop