hier een klein beetje, met veel wolken.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef Freshthinking het volgende:
Hier schijnt de zon.
dan komt die sneeuw dus allemaal 'mijn' kant opquote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef Freshthinking het volgende:
Hier schijnt de zon.
Ik denk het ookquote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan komt die sneeuw dus allemaal 'mijn' kant op![]()
nu wel een leuke film/serie aan het kijken?quote:
mooie taalquote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef DaFan het volgende:
Ik ook nog steeds met die presentatie vertalen naar het Engels...lastiger dan ik dacht
ja ik heb ook druk, met mijn logboek van week 6. Ik had hem aan mijn praktijkopleider gegeven zodat hij hem kon ondertekenen. Hij zegt dat het heeft teruggeven, maar ik heb niks ontvangen. En ik heb hem niet meer digitaal...ik ben hem kwijt,quote:
Ik wil wel helpen, geef me een lap tekstquote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef DaFan het volgende:
Ik ook nog steeds met die presentatie vertalen naar het Engels...lastiger dan ik dacht
ja, als ik ook wat kan doen, dan hoor ik het wel DaFanquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, geef me een lap tekst
ik wil ook wel helpen, ik ben toevallig vrij goed in talen..dus als je wilt, kom maar op met die tekst.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, als ik ook wat kan doen, dan hoor ik het wel DaFan
Gaat ons geen zak aan.. Niet zo he!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef DaFan het volgende:
Nee ik red me wel en trouwens, wat er in die presentatie staat gaat jullie geen zak aanDenk niet dat mn 'baas' het op prijs stelt als ik een leverancierspresentatie onder een paar studenten ga verspreiden hehe. Hoef nog maar 2 sheets trouwens dus ben over een uurtje wel klaar, en tis wel leuk om te doen
Noordzeeklimaatquote:Op maandag 19 maart 2007 12:05 schreef Goover het volgende:
TVPtje
Hier sneeuwde het daarnet ook mega vlokken, nu komt de zon een beetje doorHollands weer
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef MichielPH het volgende:
Tering he, gaat het zonnetje eindelijk schijnen, gaan de automatische zonnewering naar beneden..
hierzo ook. Nog 15 min. tot de pauzequote:
Nee 4 is genoeg ?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:13 schreef francis997 het volgende:
[..]
hierzo ook. Nog 15 min. tot de pauze, neem vandaag ong. 45 min. pauze en ga kijken de stad in, kijken of ik een t-shirt kan vinden, aangezien ik vorige week 1 tshirt heb verknald met chloor, en nu nog maar 3 shirts heb voor de zomer.
die 4 zijn over van vorige zomer, de rest heb ik helemaal kapot gedragen. En een paar zijn te klein nu. Dus ga ik maar weer op zoek. En op mijn stage zijn ze super relaxt, dus neem ik ff langere pauzequote:
Boemquote:
had mijn post al aangepastquote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boem, k sta trouwens al best wat delen in de OP, loop al stage sinds januari.
Ah toe, in de zomer draag je geen shirtsquote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb echt wel ietsje () meer dan 4 shirts in de kast liggen, en heb toch nog wel 3 nieuwe nodig
wat denken de mensen hier trouwens, gaan we de #100 redden voor het einde van het schooljaar???(zeg maar eind juni)
Al dat het deze zomer anders zal wezen door veel werk, is het anders niksquote:
fotoquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, even wat snoep gehaald bij de Etos om deze zware middag toch wat draaglijker te maken.
Van die zure matjesquote:
/Jaloers.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, even wat snoep gehaald bij de Etos om deze zware middag toch wat draaglijker te maken.
Zo'n Connexxion lijnbus. Ja, van die rode matjes! Superlekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 12:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan was het wel een enorme bus ofniet
en zure matjes met aardbei-smaak?
Dat wisten we, houd eens op met herrinderen..quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
het is heel makkelijk te merken wanneer iedereen lunch heeftik ga pas over 30 minuten, maar ben over 3 uur ook al weer klaar hier
en bruine en blauwequote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, van die rode matjes! Superlekker
waar komt die d vandaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat wisten we, houd eens op met herrinderen..![]()
Kom even zo'n matje halen dan. Metro naar Bijlmer Arena, dan langs de HMH en je loopt zo tegen ons mooie gele SMM gebouw aanquote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
en bruine en blauwe![]()
ik heb vandaag niets lekkers bij![]()
nooit gezienquote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Kom even zo'n matje halen dan. Metro naar Bijlmer Arena, dan langs de HMH en je loopt zo tegen ons mooie gele SMM gebouw aan![]()
Gebouw valt ook niet op tussen al die andere lelijke gebouwen hier... Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
nooit gezien
Misschien kom ik een ander keertje![]()
inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 13:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gebouw valt ook niet op tussen al die andere lelijke gebouwen hier... Allemaal één pot nat.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
waar komt die d vandaan?![]()
Ik kan me niet herinneren dat die erbij hoort
lienelien ziet allesquote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Zover alles nog gezien, ik moet maar eens wat minder opvallende fouten gaan maken![]()
en nu moet je afkicken?quote:
gaarnequote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Zover alles nog gezien, ik moet maar eens wat minder opvallende fouten gaan maken![]()
jaquote:Op maandag 19 maart 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lienelien ziet alles
[..]
en nu moet je afkicken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu baal ik ook, want ik heb niks bij me om je te 'pesten'
Mijn collega heeft net koekjes gehaaldquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu baal ik ook, want ik heb niks bij me om je te 'pesten'
pfff, koekjesquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijn collega heeft net koekjes gehaald
ik troost me met het feit dat jij mij (en de rest hier) vandaag niet jaloers kunt maken met een kijk-eens-wat-voor-lekkers-ik-bij-me-heb-actiequote:
chocolaquote:
eetsequote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
chocola
en nu heb ik dan ook EIN-DE-LIJK lunch/dart-pauzetot 14.00 mensen
tum tummetjes..quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb tum-tum bij me!!
Zo vergadering
Ken je tum-tummetjes niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
tum tum?
ik zou de zak verstoppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, bij mij vreten ze m'n hele zak snoep leeg. Schooiers
en dan om de zoveel tijd even rondgaan met het zakje. Om ervoor te zorgen dat niet alles in 1x op is.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef Freshthinking het volgende:
Dan krijg ik het verwijt niet collegiaal te zijn
tot morgen..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ga naar huis! Heb echt geen zin meer![]()
Tot morgen!!
ik moet nog 1:39quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ga naar huis! Heb echt geen zin meer![]()
Tot morgen!!
Maar jij wint elke dag al met zielig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef lienelien het volgende:
niet zo zeiken, ik zit hier toch langer.
Ik heb aardbeientaartquote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar jij wint elke dag al met zielig zijnGeen snoepjes, lange werkdagen enzo
Ik schud je de hand, ik ook..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef lienelien het volgende:
niet zo zeiken, ik zit hier toch langer.
hmm.. mwa...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan ben je vandaag ook niet zielig meer
Gelukkig is er voor lienelien morgen weer een dagquote:Op maandag 19 maart 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, vandaag is lienelien officieel niet zielig![]()
gemeen.. wil ik ook..quote:
was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevondenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom is het vandaag zo rustig hier?je gaat me toch niet vertellen dat de helft van de mensen gewoon druk aan het werk is
ik was het nieuws aan het lezen, en een of andere enquete waar je zogenaamd een prijs mee kon winnen aan het invullen, maar ik geloof er geen drol van dat je wat kunt winnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom is het vandaag zo rustig hier?je gaat me toch niet vertellen dat de helft van de mensen gewoon druk aan het werk is
Kom maar doorquote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevonden![]()
suc6 met zoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevonden![]()
Raar, het CMS achter de website werkt perfect.. en ik maar denken dat het niet zo gaan werken..quote:
ahh, mauwerd. Ik zit hier tot 18uquote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef Sok41 het volgende:
@ Lien
Tot 5u officeel maar dan wachten op vervoer en dan nog fietsen.. Voordat ik dan eenmaal thuis ben,
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Wil ik met de rest gaan beginnen.. BSOD!!
dat is vervelend. En nu?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Raar, het CMS achter de website werkt perfect.. en ik maar denken dat het niet zo gaan werken..
nu de rest nog..
Wil ik met de rest gaan beginnen.. BSOD!!
Herstarten.. en toen werkte de pc weer.. Had dus echt geen zin om de hele middag mijn pc te gaan repareren.quote:
Grrrquote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 13 minuutjesen de zon schijnt hier weer, heb de hele dag nog geen sneeuw gezien
niet dat de zon warm is ofzo, meer zo'n waterig geval, maar hij is er iggquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Grrr
Ik heb hier eerst bewolkt gezien, daarna dikke sneeuw vlokken, een beetje regen en nu volle zon![]()
Chelsea vs Spursquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Jenny_ het volgende:
Mijn scriptie is goedgekeurd! Applaus voor mij... vandaag ook begonnen met mijn afstudeer activiteiten wat redelijk goed verliep. Nog 12 weken!![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Jenny_ het volgende:
Mijn scriptie is goedgekeurd! Applaus voor mij... vandaag ook begonnen met mijn afstudeer activiteiten wat redelijk goed verliep. Nog 12 weken!![]()
ik heb ook al gegeten, heb moeten afwassen en ben naar de bouwmarkt geweestquote:
haiquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef lienelien het volgende:
ja, en ik zit d'r nog, ja.
tukker in da huisquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TVP!
Dagje schoolhangen gedaan, wel een 8 voor mijn mondeling![]()
![]()
vandaag ook op school gezeten? of gewoon de hele dag vrij gehad?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooi.
Zo morgen school, woensdag en donderdag stage. Maar eens een boek vragen, want de hele dag thee drinken komt nu ook wel mn neus uit
heule dag vrij. maandag en vrijdag vrij, dinsdag school en donderdag en woensdag stagequote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag ook op school gezeten? of gewoon de hele dag vrij gehad?
Da dacht ik toggg!!!! Damzkieee had een 7quote:Op maandag 19 maart 2007 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tukker in da huismooi cijfertje kerel!
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Da dacht ik toggg!!!! Damzkieee had een 7![]()
![]()
Tot mogguh, waar we weer fris en fruitig aan een nieuwe dag beginnen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, beetje ons jaloers maken ofzo ! Dat zijn geen grappen !
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:18 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!
Ben vanaf gisteren ook bezig met het afstuderen. Voer (lees: ben aanwezig) een marktonderzoek uit bij een bedrijf in de waterbranche. Heb mezelf zojuist in de OP gezet en vanaf nu ben ik dus officieel een actieve gebruiker van dit topic![]()
Ben btw een bekende van Damzkie en Roycoooooo!![]()
quote:
KOEKKOEKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Whehe, ik ben diegene die aankomende zaterdag alle frikandellen op jouw verjaardagsfeestje op gaat eten![]()
Voornaam: Jeroenquote:
Haal ook maar een pak voor mij danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
KOEKKOEK!
Is goed joh vreetkanon, zal wel een extra pak delletjes halen!
Ken m wel hoor, was maar een grapjequote:
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de autoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Als je dit weekend in Overijssel bent ben je bij deze uitgenodigd..
Haaksbergen, daar praten ze zo verrotquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de auto![]()
![]()
![]()
goedemorgen trouwenswe hebben hier (al)weer een zonnetje
Heerlijk weertje inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de auto![]()
![]()
![]()
goedemorgen trouwenswe hebben hier (al)weer een zonnetje
Noem eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haaksbergen, daar praten ze zo verrot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende TT: Iedereen zaterdag naar Roycoooooo voor frikandellen
Wierden city. Roycooooo mansionquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef DaFan het volgende:
Waar is dat frikandellenvreetfestijn precies?
quote:
ja, ben ik dan ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Noem eens een voorbeeld?
quote:
Goed te doen met de treinquote:
Aah dan heb ik idd geen behoefte om een laveloze DaFan in huis te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef DaFan het volgende:
Weet ik maar kheb zaterdag nog andere 'verplichtingen' (Lees: me vol laten lopen tot 5 uur in Enschede)
ik woon in Haaksbergen, is nog ietsje verder wegquote:
is dat goed te doen met OV dan???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Damzkieee het volgende:
Taxi rijdt vanaf Borne-West carpoolplaats
Zekersquote:
ik ga gewoon met de bus naar Enschede en vanaf daar weten jullie de weg welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ZekersAlleen vanaf Haaksbergen is weinig goed te doen per OV
![]()
zolang moet ik nog wachten op eenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:01 schreef Freshthinking het volgende:
Net een uur binnen, tijd voor koffiepauze!
hoezo? hebben julie geen automaat of keukentje op de afdeling waar je kan gaan halen als je zin hebt in een bakkie?quote:
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stomquote:
Dat klinkt als een indirecte belediging aan het adres van ons accentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stom
Je kunt het ook op en top Twents noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stom
Gebruiker komt bij zijn pc: "huw, waar is mijn muis heenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:00 schreef francis997 het volgende:
ik ben weer lekker bezig, logboeken bijgewerkt, heb ff wat apparatuur verwijderd bij gebruikers. En zit nu lekkker aan de koffie![]()
Nee, hoor. Behoorlijk direct eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een indirecte belediging aan het adres van ons accent![]()
automaat staat helemaal beneden bij de balie, we kunnen wel gewoon een bakkie halen wanneer we willen, maar meestal drinken we alleen ff wat in de pauzequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:06 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoezo? hebben julie geen automaat of keukentje op de afdeling waar je kan gaan halen als je zin hebt in een bakkie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Behoorlijk direct eigenlijk![]()
Hoe ver is helemaal beneden? Hier is dat 1 trap namelijk, maar de automaat staat boven (en ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
automaat staat helemaal beneden bij de balie, we kunnen wel gewoon een bakkie halen wanneer we willen, maar meestal drinken we alleen ff wat in de pauze
Gelukkig wordt hier regelmatig koffie gehaald door iedereen. En ik ben natuurlijk zo sociaal om het ook wel eens aan te biedenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
automaat staat helemaal beneden bij de balie, we kunnen wel gewoon een bakkie halen wanneer we willen, maar meestal drinken we alleen ff wat in de pauze
Goed dat wordt ruzie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Behoorlijk direct eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed dat wordt ruzie.
Tukkers verzamel'n
![]()
zo klinkt het niet alleen, het is gewoon een indirecte belediging van ons accentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een indirecte belediging aan het adres van ons accent![]()
kerel, het is --> Haaksbergen: De Ster Van Twentequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het ook op en top Twents noemenHaaksbergen is niet voor niets ster in Twente
om het ff te zeggen volgens MacBeth van Herman 'Fillekers' Finkers:quote:
MacBethquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om het ff te zeggen volgens MacBeth van Herman 'Fillekers' Finkers:
(waarbij MacBeth vervangen is door lienelien)
lienelien, ik sloa oe hartstikke dood, ik zal oe een lik an de bek gee'm, dat stikt in oe eig'n taa'n
die van de Albert Heyn hebben een beetje aarde-nasmaak.. van de Hoogvliet heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Gebruiker komt bij zijn pc: "huw, waar is mijn muis heen"
Heeft iemand ervaring met de wannabe Sultana koekjes van de Hoogvliet (het merk: 'Perfect') is dat. Ik heb de smaak naturel.
dat is ff lopen, bij mij is het de kamer uit lopen, 1 kamer verderop de hoek om, en dan ff paar tellen rechtdoor en dan ben je er zowat. dus het is lekker dichtbij...hier haalt iedereen meestal zo'n 2x per dag drinken..dus dan heb je iig meer dan genoeg vocht binnen op 1 dag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo klinkt het niet alleen, het is gewoon een indirecte belediging van ons accent
[..]
kerel, het is --> Haaksbergen: De Ster Van Twente![]()
@ Goover + Freshthinking: automaat is 2 kantoren door, dan de kantine door, de trap af, klein stukje de bocht om en dan staat hij bij de baliemaar meestal doen wij alleen een bakkie in de pauzes
Mij mij is het gang uitlopen, de hoek om, nog een gang uitlopen en de kantine inslaan. Als mijn TomTom heb binnen deed had ik ff gekeken hoe ver het wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:23 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat is ff lopen, bij mij is het de kamer uit lopen, 1 kamer verderop de hoek om, en dan ff paar tellen rechtdoor en dan ben je er zowat. dus het is lekker dichtbij...hier haalt iedereen meestal zo'n 2x per dag drinken..dus dan heb je iig meer dan genoeg vocht binnen op 1 dag.
ac·cent (het ~, ~en)quote:
Bij ons is het de de deur uit links. 5 meter van onze werkplekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Mij mij is het gang uitlopen, de hoek om, nog een gang uitlopen en de kantine inslaan. Als mijn TomTom heb binnen deed had ik ff gekeken hoe ver het was
Das wel heel dichtbij! Ik moet toch zeker 5 meter verder!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij ons is het de de deur uit links. 5 meter van onze werkplek![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ac·cent (het ~, ~en)
1 [taalk.] klemtoon
2 [muz.] beklemtoning van tonen of maatdelen
3 klemtoonteken of soortgelijk teken om een onderscheid aan te geven => accentteken
4 nadruk
5 eigenaardige persoonlijke of regionale uitspraakwijze => tongval
6 kenmerk in een wijze van zich uiten dat wijst op een bepaalde eigenschap of toestand => toon
quote:di·a·lect (het ~, ~en)
1 de bijzondere taal van een streek of plaats, voor zover deze afwijkt van de algemene landstaal => gewesttaal, patois, plat, streektaal
Een andere tongval of iets andere uitspraak, niet complete woorden verbouwen en anders gebruikenquote:5 eigenaardige persoonlijke of regionale uitspraakwijze => tongval
Wehehehe dertig centquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Das wel heel dichtbij! Ik moet toch zeker 5 meter verder!Moet hier trouwens voor Cup-a-soup 30 cent betalen, stelletje kniepkottels! (o met puntjes)
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Das wel heel dichtbij! Ik moet toch zeker 5 meter verder!Moet hier trouwens voor Cup-a-soup 30 cent betalen, stelletje kniepkottels! (o met puntjes)
![]()
in die cup a soup zitten volgens mij ontzettend veel caloriën. tel daarbij de uren die je op je luie ass zit bij op en je kunt wel nagaan dat je daar in no-time echt vet van wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]thee,koffie,chocolademelk en cup a soup in verschillende smaken kost geen drol bij ons.
ik drink ook geen cup a soupquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
in die cup a soup zitten volgens mij ontzettend veel caloriën. tel daarbij de uren die je op je luie ass zit bij op en je kunt wel nagaan dat je daar in no-time echt vet van wordt.
Precies, ik drink mijn koffie en thee ook zwart hoor. Probeer zoveel mogelijk suikers of andere vetten te vermijden... Anders groei je dichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik drink ook geen cup a soupIk vind het goor. Ik dronk de eerste 2 dagen enorm veel thee. Met een schep suiker
nu enkel thee zonder suiker
ik neem ook meestal thee zonder suikerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Precies, ik drink mijn koffie en thee ook zwart hoor. Probeer zoveel mogelijk suikers of andere vetten te vermijden... Anders groei je dicht![]()
Ik draai op suiker..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Precies, ik drink mijn koffie en thee ook zwart hoor. Probeer zoveel mogelijk suikers of andere vetten te vermijden... Anders groei je dicht![]()
Dat dacht ik ook altijd.. Tot ik op mijn 24e een buikje begon te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik draai op suiker..Wat ik ook eet aan vetten en suikers, en ik kom echt geen grammetje aan...
ik ook.. vroeger nam ik er altijd 3..quote:
mwaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind 1 zo'n stick (of 2 klontjes) genoeg voor 1 bekertje
Ik neem altijd 2 klontjes in mijn thee met vanillesmaak, lekkahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind 1 zo'n stick (of 2 klontjes) genoeg voor 1 bekertje
tukkers think alike, vanillequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik neem altijd 2 klontjes in mijn thee met vanillesmaak, lekkah![]()
mijn vetpercentage ligt ook te laag.. maar soms moet je daar je ook niet op blindstaren. Ik ken gasten die 15 a 20 kilo meer wegen (en iets langer zijn), en een lagere vetpercentage hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef Sok41 het volgende:
Comment op CupaSoup:
Ik heb niet veel anders hier en ik kan opzich nog wel wat vet gebruiken, mn % ligt te laag voor mn lengte en broeken zakken wel eens van mn kont
hint?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef Sok41 het volgende:
Comment op CupaSoup:
Ik heb niet veel anders hier en ik kan opzich nog wel wat vet gebruiken, mn % ligt te laag voor mn lengte en broeken zakken wel eens van mn kont
Comment op Thee/Koffie
Zonder suiker aangezien ik t veel drink en dan word ik beverig, en als je het eenmaal aangeleerd heb is het toch wel lekkerder ook.
@Lien, hint hint
Mijn bmi wil ik niet eens wetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weeg 71/72 kilo en ben 1.85 ofzo... vind ik zelf prima (BMI is 20/21 dacht ik) en vetpercentage was ook goed
Denk dat hij bedoelt dat je minder suiker in je thee moet doenquote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weeg 71/72 kilo en ben 1.85 ofzo... vind ik zelf prima (BMI is 20/21 dacht ik) en vetpercentage was ook goed
kan ik jou bijna de hand schudden. Weeg 70 (fitness nuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
heb het nog ff nagerekend, BMI is 20/21quote:
ik heb het een aantal weken nog gemeten met zo'n ding bij de sportschool, was dacht ik iets van 13%...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kan ik jou bijna de hand schudden. Weeg 70 (fitness nu) en ben ook zo rond de 1.85!
Denk dat vetpercentage iets te laag is bij mij, ben niet al te breed...
Joh, ik ben 1,66m en ik weeg 52kgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat je minder suiker in je thee moet doen
BMI: 18. Nog net niet in de groene zonequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het nog ff nagerekend, BMI is 20/21
[..]
ik heb het een aantal weken nog gemeten met zo'n ding bij de sportschool, was dacht ik iets van 13%...
dan heb je een BMI van 19quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh, ik ben 1,66m en ik weeg 52kg
Ik ga me niet druk maken om een bergje suiker![]()
Ik zag het ja, daarom maak ik me ook nergens druk omquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je een BMI van 19is nog in het vakje 'Gezond', maar op de grens van 'Te licht'
@ PieterBas: dat is best wel laag idd
Kom zaterdag dan ook maar frikandellen eten @ roycoooooquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het ja, daarom maak ik me ook nergens druk om![]()
in tukkersland zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zaterdag dan ook maar frikandellen eten @ roycooooo![]()
Ja, ik weet het... maar het is mijn bouw lang en smal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je een BMI van 19is nog in het vakje 'Gezond', maar op de grens van 'Te licht'
@ PieterBas: dat is best wel laag idd
Die vooroordelen bevallen me niet. Misschien moest je maar eens een keer komen kijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
in tukkersland zeker?
Ik heb wel wat beters te doen dan![]()
Geldt die uitnodiging voor alle zieltjes die hier meer dan tien posts per dag doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zaterdag dan ook maar frikandellen eten @ roycooooo![]()
Van mij ook! Krijg je ook met 3x per week intensief voetbal/ nu 3x per week fitness. Liever zo dan dat ik moet vechten tegen mijn gewichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... maar het is mijn bouw lang en smal.
Van mij mag je, delletjes genoegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geldt die uitnodiging voor alle zieltjes die hier meer dan tien posts per dag doen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geldt die uitnodiging voor alle zieltjes die hier meer dan tien posts per dag doen?
Hmmm.... neuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die vooroordelen bevallen me niet. Misschien moest je maar eens een keer komen kijken.![]()
Jij mag alleen komen, omdat we (aap en ik) anders geen geschikte BOB hebbenquote:
preciesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van mij ook! Krijg je ook met 3x per week intensief voetbal/ nu 3x per week fitness. Liever zo dan dat ik moet vechten tegen mijn gewicht![]()
Frikandelletjesquote:
+1. Daar heb je een punt Cuckooquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij mag alleen komen, omdat we (aap en ik) anders geen geschikte BOB hebbenDenk je nou echt dat Roycooooo jou normaal gesproken ook nog op zaterdag wil zien, na de hele week al met je opgescheept te hebben gezeten.
![]()
btw Damzkieee, wijzig je ondertitel eens! 18 maart Heracles - AZ is alweer bijna een decennium geleden man!
En 5 uur is het in zuid-siberië nog niet eens dus zelf ben je ook niet echt up to datequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
btw Damzkieee, wijzig je ondertitel eens! 18 maart Heracles - AZ is alweer bijna een decennium geleden man!
mijne ook niet (ben ook niet breed) sommigen vinden mij mager, maar ik dat zo negatief klinken, zeg maar gewoon slankquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... maar het is mijn bouw lang en smal.
Ik ben denk ik niet van de partijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maarmaarmaar we hebben zaterdag dus een Fok! Stage SC-delletjes meeting bij Roycoooooo?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maarmaarmaar we hebben zaterdag dus een Tukker-Fok! Stage SC-delletjes meeting bij Roycoooooo?
Niet?quote:
waarom dat nou weer dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |