was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevondenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom is het vandaag zo rustig hier?je gaat me toch niet vertellen dat de helft van de mensen gewoon druk aan het werk is
ik was het nieuws aan het lezen, en een of andere enquete waar je zogenaamd een prijs mee kon winnen aan het invullen, maar ik geloof er geen drol van dat je wat kunt winnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom is het vandaag zo rustig hier?je gaat me toch niet vertellen dat de helft van de mensen gewoon druk aan het werk is
Kom maar doorquote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevonden![]()
suc6 met zoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was ff op zoek naar een fout in een aantal regels code... en nog niet gevonden![]()
Raar, het CMS achter de website werkt perfect.. en ik maar denken dat het niet zo gaan werken..quote:
ahh, mauwerd. Ik zit hier tot 18uquote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef Sok41 het volgende:
@ Lien
Tot 5u officeel maar dan wachten op vervoer en dan nog fietsen.. Voordat ik dan eenmaal thuis ben,
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Wil ik met de rest gaan beginnen.. BSOD!!
dat is vervelend. En nu?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Raar, het CMS achter de website werkt perfect.. en ik maar denken dat het niet zo gaan werken..
nu de rest nog..
Wil ik met de rest gaan beginnen.. BSOD!!
Herstarten.. en toen werkte de pc weer.. Had dus echt geen zin om de hele middag mijn pc te gaan repareren.quote:
Grrrquote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 13 minuutjesen de zon schijnt hier weer, heb de hele dag nog geen sneeuw gezien
niet dat de zon warm is ofzo, meer zo'n waterig geval, maar hij is er iggquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Grrr
Ik heb hier eerst bewolkt gezien, daarna dikke sneeuw vlokken, een beetje regen en nu volle zon![]()
Chelsea vs Spursquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Jenny_ het volgende:
Mijn scriptie is goedgekeurd! Applaus voor mij... vandaag ook begonnen met mijn afstudeer activiteiten wat redelijk goed verliep. Nog 12 weken!![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Jenny_ het volgende:
Mijn scriptie is goedgekeurd! Applaus voor mij... vandaag ook begonnen met mijn afstudeer activiteiten wat redelijk goed verliep. Nog 12 weken!![]()
ik heb ook al gegeten, heb moeten afwassen en ben naar de bouwmarkt geweestquote:
haiquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef lienelien het volgende:
ja, en ik zit d'r nog, ja.
tukker in da huisquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TVP!
Dagje schoolhangen gedaan, wel een 8 voor mijn mondeling![]()
![]()
vandaag ook op school gezeten? of gewoon de hele dag vrij gehad?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooi.
Zo morgen school, woensdag en donderdag stage. Maar eens een boek vragen, want de hele dag thee drinken komt nu ook wel mn neus uit
heule dag vrij. maandag en vrijdag vrij, dinsdag school en donderdag en woensdag stagequote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag ook op school gezeten? of gewoon de hele dag vrij gehad?
Da dacht ik toggg!!!! Damzkieee had een 7quote:Op maandag 19 maart 2007 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tukker in da huismooi cijfertje kerel!
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Da dacht ik toggg!!!! Damzkieee had een 7![]()
![]()
Tot mogguh, waar we weer fris en fruitig aan een nieuwe dag beginnen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, beetje ons jaloers maken ofzo ! Dat zijn geen grappen !
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:18 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!
Ben vanaf gisteren ook bezig met het afstuderen. Voer (lees: ben aanwezig) een marktonderzoek uit bij een bedrijf in de waterbranche. Heb mezelf zojuist in de OP gezet en vanaf nu ben ik dus officieel een actieve gebruiker van dit topic![]()
Ben btw een bekende van Damzkie en Roycoooooo!![]()
quote:
KOEKKOEKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Whehe, ik ben diegene die aankomende zaterdag alle frikandellen op jouw verjaardagsfeestje op gaat eten![]()
Voornaam: Jeroenquote:
Haal ook maar een pak voor mij danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
KOEKKOEK!
Is goed joh vreetkanon, zal wel een extra pak delletjes halen!
Ken m wel hoor, was maar een grapjequote:
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de autoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Als je dit weekend in Overijssel bent ben je bij deze uitgenodigd..
Haaksbergen, daar praten ze zo verrotquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de auto![]()
![]()
![]()
goedemorgen trouwenswe hebben hier (al)weer een zonnetje
Heerlijk weertje inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen is errug dichtbij hoor, goed te doen met de auto![]()
![]()
![]()
goedemorgen trouwenswe hebben hier (al)weer een zonnetje
Noem eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haaksbergen, daar praten ze zo verrot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende TT: Iedereen zaterdag naar Roycoooooo voor frikandellen
Wierden city. Roycooooo mansionquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef DaFan het volgende:
Waar is dat frikandellenvreetfestijn precies?
quote:
ja, ben ik dan ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Noem eens een voorbeeld?
quote:
Goed te doen met de treinquote:
Aah dan heb ik idd geen behoefte om een laveloze DaFan in huis te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef DaFan het volgende:
Weet ik maar kheb zaterdag nog andere 'verplichtingen' (Lees: me vol laten lopen tot 5 uur in Enschede)
ik woon in Haaksbergen, is nog ietsje verder wegquote:
is dat goed te doen met OV dan???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Damzkieee het volgende:
Taxi rijdt vanaf Borne-West carpoolplaats
Zekersquote:
ik ga gewoon met de bus naar Enschede en vanaf daar weten jullie de weg welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ZekersAlleen vanaf Haaksbergen is weinig goed te doen per OV
![]()
zolang moet ik nog wachten op eenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:01 schreef Freshthinking het volgende:
Net een uur binnen, tijd voor koffiepauze!
hoezo? hebben julie geen automaat of keukentje op de afdeling waar je kan gaan halen als je zin hebt in een bakkie?quote:
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stomquote:
Dat klinkt als een indirecte belediging aan het adres van ons accentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stom
Je kunt het ook op en top Twents noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, geen idee zo hoor. Het vriendje van het zusje van m´n exvriendje komt daar vandaag aan die praatte altijd zo uhhhh stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |