Kom even zo'n matje halen dan. Metro naar Bijlmer Arena, dan langs de HMH en je loopt zo tegen ons mooie gele SMM gebouw aanquote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
en bruine en blauwe![]()
ik heb vandaag niets lekkers bij![]()
nooit gezienquote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Kom even zo'n matje halen dan. Metro naar Bijlmer Arena, dan langs de HMH en je loopt zo tegen ons mooie gele SMM gebouw aan![]()
Gebouw valt ook niet op tussen al die andere lelijke gebouwen hier... Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
nooit gezien
Misschien kom ik een ander keertje![]()
inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 13:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gebouw valt ook niet op tussen al die andere lelijke gebouwen hier... Allemaal één pot nat.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
waar komt die d vandaan?![]()
Ik kan me niet herinneren dat die erbij hoort
lienelien ziet allesquote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Zover alles nog gezien, ik moet maar eens wat minder opvallende fouten gaan maken![]()
en nu moet je afkicken?quote:
gaarnequote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Zover alles nog gezien, ik moet maar eens wat minder opvallende fouten gaan maken![]()
jaquote:Op maandag 19 maart 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lienelien ziet alles
[..]
en nu moet je afkicken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu baal ik ook, want ik heb niks bij me om je te 'pesten'
Mijn collega heeft net koekjes gehaaldquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu baal ik ook, want ik heb niks bij me om je te 'pesten'
pfff, koekjesquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijn collega heeft net koekjes gehaald
ik troost me met het feit dat jij mij (en de rest hier) vandaag niet jaloers kunt maken met een kijk-eens-wat-voor-lekkers-ik-bij-me-heb-actiequote:
chocolaquote:
eetsequote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
chocola
en nu heb ik dan ook EIN-DE-LIJK lunch/dart-pauzetot 14.00 mensen
tum tummetjes..quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb tum-tum bij me!!
Zo vergadering
Ken je tum-tummetjes niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
tum tum?
ik zou de zak verstoppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, bij mij vreten ze m'n hele zak snoep leeg. Schooiers
en dan om de zoveel tijd even rondgaan met het zakje. Om ervoor te zorgen dat niet alles in 1x op is.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef Freshthinking het volgende:
Dan krijg ik het verwijt niet collegiaal te zijn
tot morgen..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ga naar huis! Heb echt geen zin meer![]()
Tot morgen!!
ik moet nog 1:39quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ga naar huis! Heb echt geen zin meer![]()
Tot morgen!!
Maar jij wint elke dag al met zielig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef lienelien het volgende:
niet zo zeiken, ik zit hier toch langer.
Ik heb aardbeientaartquote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar jij wint elke dag al met zielig zijnGeen snoepjes, lange werkdagen enzo
Ik schud je de hand, ik ook..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef lienelien het volgende:
niet zo zeiken, ik zit hier toch langer.
hmm.. mwa...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan ben je vandaag ook niet zielig meer
Gelukkig is er voor lienelien morgen weer een dagquote:Op maandag 19 maart 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, vandaag is lienelien officieel niet zielig![]()
gemeen.. wil ik ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |