Ik zie het..quote:
Is al gefixedquote:
ja zegquote:Maar ik ga lekker slapen..Nog veel plezier allemaal en weltrusten voor straks!
![]()
sorry maar vind er niet veel aan vandaag..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef D.Rose het volgende:
ja zeg
Blijf ik hier om jou een plezier te doen, ga je naar bed.
Dan ga ik ook maar
quote:beste band
Bløf
Di-rect
Johan
Racoon
Within Temptation
Beste Zanger
Bart van der Weide (Racoon)
Jan Smit
Marco Borsato
Paskal Jakobsen (Bløf)
VanVelzen
Beste Zangeres
Anouk
Ilse DeLange
Jacqueline Govaert (Krezip)
Sharon den Adel (Within Temptation)
Stevie Ann
Beste artiest pop
Bløf
Ilse DeLange
I.O.S.
Racoon
VanVelzen
Beste ariest ROck
Anouk
Di-rect
Kane
The Sheer
Within Temptation
Beste Artiest Dance
Armin van Buuren
Fedde le Grand
Gregor Salto
Kraak & Smaak
Tiësto
BEste artiest hip hop
Lange Frans & Baas B
Opgezwolle
Ali B
The Partysquad
Postman
Beste Single
Fedde le Grand – Put your hands up for Detroit
Ilse DeLange – The great escape
Marco Borsato – Rood
VanVelzen – Baby get higher
Within Temptation (ft. Keith Caputo) – What have you done
Beste Album
Bløf – Umoja
Johan – THX JHN
Stevie Ann – Away from here
Within Temptation – The heart of everything
Beste live act
Bløf
Di-rect
Jovink & de Voederbietels
Kane
Marco Borsato
Beste nieuwkomer
A balladeer
Coparck
Fedde le Grand
Seven
VanVelzen
quote:beste band
Bløf
Di-rect
Johan
Racoon
Within Temptation
Beste Zanger
Bart van der Weide (Racoon)
Jan Smit
Marco Borsato
Paskal Jakobsen (Bløf)
VanVelzen
Beste Zangeres
Anouk
Ilse DeLange
Jacqueline Govaert (Krezip)
Sharon den Adel (Within Temptation)
Stevie Ann
Beste artiest pop
Bløf
Ilse DeLange
I.O.S.
Racoon
VanVelzen
Beste ariest ROck
Anouk
Di-rect
Kane
The Sheer
Within Temptation
Beste Artiest Dance
Armin van Buuren
Fedde le Grand
Gregor Salto
Kraak & Smaak
Tiësto
BEste artiest hip hop
Lange Frans & Baas B
Opgezwolle
Ali B
The Partysquad
Postman
Beste Single
Fedde le Grand – Put your hands up for Detroit
Marco Borsato – Rood
VanVelzen – Baby get higher
Within Temptation (ft. Keith Caputo) – What have you done
Beste Album
Bløf – Umoja
Johan – THX JHN
Stevie Ann – Away from here
Within Temptation – The heart of everything
Beste live act
Bløf
Di-rect
Jovink & de Voederbietels
Kane
Marco Borsato
Beste nieuwkomer
A balladeer
Coparck
Fedde le Grand
Seven
VanVelzen
en dat bestaat uit een stuk tafelrand?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb zojuist mijn flessenopener van Ekstra Weekend ontvangen![]()
![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat bestaat uit een stuk tafelrand?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
Het is een echte opener, met 'iets' eraan vast
*wel een keer een foto zal maken
Herhaling F1 om 13:55 op RTL 7 !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
Het is een echte opener, met 'iets' eraan vast
*wel een keer een foto zal maken
Erg leuk voor hem! al blijf ik de McLaren rijders nu toch wat meer supporten, maar ik gun het Kimi wel als ex-McLaren rijder.quote:
JAAAAA Cascada!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef borisz het volgende:
zal Shakira het alweer afblazen ?![]()
tijd voor BREEZAH muziek![]()
Nu maar hopen dat het ook nog gezellig is als over enkele maanden dequote:
iedereen gaat tegelijk op vakantie?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het ook nog gezellig is als over enkele maanden de
[afbeelding]
aanbreekt en iedereen op vakantie gaat (als dit topic dan nog bestaat).
Anders zit je in je eentje naar
[afbeelding]
te luisteren.
Ik ga dit jaar niet op zomervakantie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het ook nog gezellig is als over enkele maanden de
[afbeelding]
aanbreekt en iedereen op vakantie gaat (als dit topic dan nog bestaat).
Anders zit je in je eentje naar
[afbeelding]
te luisteren.
Ah ok danquote:
Was in Martiniplaza waar Hanzevast Capitals (Donar) moest spelen tegen de Astronauts uit Amsterdam. Donderdag werd Nijmegen verslagen, vandaag was Amsterdam aan de beurt om met 0 punten huiswaarts te keren.quote:
Ik in elk geval niet..quote:Ow en gaan er hier nog mensen naar de 3fm awards ? .
Welke sport ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was in Martiniplaza waar Hanzevast Capitals (Donar) moest spelen tegen de Astronauts uit Amsterdam. Donderdag werd Nijmegen verslagen, vandaag was Amsterdam aan de beurt om met 0 punten huiswaarts te keren.![]()
![]()
Morgen weer lekker naar 3FM luisteren, het wordt immers toch klote weer...
Okquote:[..]
Ik in elk geval niet..
Is er iets te regelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jazeker, 3FM awards zal ik present zijn. Zakelijk gezien
Je kunt kaarten winnen op mijn sitequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is er iets te regelenIk wil er ook wel "zakelijk" gezien zijn
.
Is dat met of zonder backstagequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt kaarten winnen op mijn site
Ehum, neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef DaMook het volgende:
Ow en als ik invul dat ik je van fok ken is zeker geen goede reden.
Ik heb hem net ingevuldquote:
Gezellig hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Kijk je ff niet, is er ineens allemaal volk hier
Ik heb de tv aanstaan, niet dat daar veel aan isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gezellig heZo hoort het ook
. Nu trouwens best relaxete (/) muziek
.
Ik ook maar is idd niet denderendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb de tv aanstaan, niet dat daar veel aan is
Ah Basketball is wel leuk opzich, maar ik houd het bij ijshockeyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Basketball.![]()
Tjee, het topic gaat ineens erg hard.
Jippiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook maar is idd niet denderend. Net was Sita wel nog even bij hvnl
.
een zanger(es) van een groep zingt toch, en een cover is evengoed een singlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook maar eens even op wat awards stemmen. Vind het wel altijd raar als leadzangers/zangeressen van groepen ook meedingen naar 'Beste Zanger(es)'. En als er een coverplaat bij 'Beste Single' zit.![]()
Ja maar een zanger speelt ook altijd met een band en dat is dan toch ook geen Beste Groep?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een zanger(es) van een groep zingt toch, en een cover is evengoed een single
Mogelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar een zanger speelt ook altijd met een band en dat is dan toch ook geen Beste Groep?![]()
Sita is echt cutequote:
Ik deel je mening nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sita is echt cute!
Ow en ik heb bij dat ztemmen voor de 3fm awards overal waar kon op ilse gestemt, zij is echt goed
.
Die van Sitaquote:
beidequote:Op zondag 18 maart 2007 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van Sitaniet of die van ilse
niet
. Of beide
.
Di-rect heb ik ook gemedenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb niet echt favorieten, maar heb bij het stemmen overal behalve op Ilse en Di-rect gestemd.Smaken verschillen!
Sitaquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beide
Ze zijn allebei 'wel aardig' hoor, maar niet meer dan dat
Nee hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:31 schreef DaMook het volgende:
Goh metsita
en ilse
heb ik iedereen weggejaagd
.
quote:
Gelukkig er zijn er nogquote:
Neuh, daar moet je zwaarder geschut voor meebrengenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:31 schreef DaMook het volgende:
Goh metsita
en ilse
heb ik iedereen weggejaagd
.
Gelukkigquote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, daar moet je zwaarder geschut voor meebrengen
en daarna F1?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik moet zometeen toch maar gaanOver 1 uur kom ik nergens meer binnen hier
.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik stem niet, heb er niets aan en vind er niets aan
Als ik het dan nog trek kijk ik dat dan jaquote:
Ik neem de race op en kijk die zodra ik wakker benquote:Op zondag 18 maart 2007 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik het dan nog trek kijk ik dat dan ja, maar ik heb nu al het gevoel dat ik het met de herhaling moet gaan doen
.
Ook een optiequote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik neem de race op en kijk die zodra ik wakker ben
Op de hh wachten duurt me te lang
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef DaMook het volgende:
Nog 1 flesje (nummer 12) en dan ga ik echt nog even weg![]()
.
Erg hequote:
da's juist het ergequote:Op zondag 18 maart 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erg he![]()
.
Het is trouwens echt mijn 12e flesje dommelsche, ik heb ze nageteld.
Trustequote:Op zondag 18 maart 2007 01:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's juist het erge
anyway, ik ben er vandoor
Buh nu weet ik het alquote:
vooruitziende blikquote:Op zondag 18 maart 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Buh nu weet ik het al. Maar good to know
.
Leuk!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef -Hans- het volgende:
http://antiroos.com/page/log/43923/Love+and+Marriage
Veenstra is terug in het land.![]()
Da's idd niet heel slecht gedaanquote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Op de weblog van Rudy Mackay staat een uitvoering van Pearl Jam's - Jeremy, maar dan wel de uitvoering gedaan door de Nederlandse band SEVEN. Het is zeker de moeite waard om het even te checken want het klinkt gewoon erg goed. De zanger moet in het begin wat warm draaien (logisch), maar eenmaal warm gedraaid is het echt![]()
![]()
klik hier voor het fragment
D.Rose had jij geen moeite met het bekijken van het fragment? bij mij werkt het fragment op de site van Rudy ineens niet meer.quote:Coen & Sander Show in doelgroep groter dan Ruud de Wild
De Coen & Sander Show scoorde bij de laatste luistercijfers voor het eerst beter dan Ruud de Wild in de belangrijke doelgroep mensen tussen de 20 en 34 jaar. Het middagprogramma van 3FM komt uit op 19,4% en dat is 1,4% hoger dan de concurrent op Radio 538. Beide zenders hebben een groot gat geslagen met nummer drie Q-music, want hun middagjock Menno Barreveld komt uit op 9,7%.
Het is voor het eerst sinds jaren dat Ruud de Wild niet bovenaan staat in deze voor adverteerders interessante doelgroep. Toen hij nog op 3FM de middagshow deed was hij met afstand de koning van de middag
Heb het inmiddels ook gelezen, erg leuk inderdaad. btw; ook de angrypics zijn wel leuk.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
Leuk!
Ik zie dat ook Veenstra zelf in z'n eigen blog weer heeft geschreven.
Behalve dat mijn pc erg traag is had ik er geen moeite meequote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose had jij geen moeite met het bekijken van het fragment? bij mij werkt het fragment op de site van Rudy ineens niet meer.
[..]
Mogguhquote:
Iddquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
Roel, gefeliciteerd!
Thanx!quote:
Komisch iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef rubbereend het volgende:hij gaat ook echt de chauffeur vragen
Jeah, bij jou ook al? Te erg...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Toad het volgende:
Feli Roel.
Bij mij is het letterlijk langzaamaandag vandaag zeg.
Hier dus ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:43 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben vrij en moet veel voor school doen. Nog geen fuck gedaan
Ik ben gisteren voor de 4e keer naar Bloodhound Gang geweestquote:Op maandag 19 maart 2007 14:50 schreef JeroenV het volgende:
Ja, was wel vet
Uitverkocht en leuke muziek...
Hoe was het?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor de 4e keer naar Bloodhound Gang geweest.
Ja tof. Van de vier concerten werd hier het meest gebaggerd met bierquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef Againzender het volgende:
Doe hoes is The Lexicon of Love van ABC volgens mij.
10 puntenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef Againzender het volgende:
Doe hoes is The Lexicon of Love van ABC volgens mij.
Waar was dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor de 4e keer naar Bloodhound Gang geweest.
ik kreeg even niet zo snel een SMS'je de deur uitquote:
Het was in Haarlemquote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar was dat?
Wil ik opzich ook nog wel een keer heen.
Alleen leek het mij altijd meer een show dan muziek![]()
dit is dan weer een beetje jammer, kutnummer.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb volgens mij alleen nog maar goede nummers gehoord nu bij Paul vandaag.
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Patronaat dus, mijn bus rijdt er dagelijks bijna langs.
Maar het ligt dus gewoon aan de productie, die verzuimen om duidelijk te maken wat voor interview het is (en vermelden niet eens een adres).quote:
Een van de betere platen ooit!quote:
Hier werkt het inmiddels ook weer. Het ging direct goed onder Mozilla, vervolgens kon ik het filmpje ook weer bekijken onder IE.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
Behalve dat mijn pc erg traag is had ik er geen moeite mee
Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.quote:[b]Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef -Hans-
Keane - A Bad Dream...... Nadeel van Kean vind ik dat de muziek wel erg veel op elkaar lijkt, zo ook deze plaat. Ik ben er dan ook niet echt weg van.
* Sirolf verwacht zometeen een reactie van Michiel of Maricha op bovenstaande foto.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.
Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
Niet het goede topic, maar deze wilde ik toch even met jullie delen.
[afbeelding]
Dan ga ik voor Bloc Party.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Sirolf het volgende:
Praatje, plaatje!
Sander: Bloc Party - I Still Remember
Coen: Urban Dance Squad - (titel kon ik niet verstaan)
Af en toe Keane trek ik nog wel aardig, maar maak hun nieuwe plaat ajb GEEN MEGAHIT.. 't is toch wel veel van hetzelfde, en bij mij gaat dit soort muziek toch wel snel vervelen. Bedshaped is inderdaad een topnummer.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:46 schreef JeroenV het volgende:
Keane was ik tijdens het eerste album helemaal weg van. De tweede heb ik amper geluisterd, en de eerste kan ik nu eigenlijk ook niet meer horen. Op Bedshaped na, dat is wel een topnummer.
Toch is het wel lekker om af en toe langs te horen komen op de radio.
Ken de plaat niet, maar ik hoop dat het niet zo'n std. Keane song is.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.
Suc6 met het schrijven van het verslag, leuke foto!quote:Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
[afbeelding]
Jullie zijn er weer!!quote:
Goedenavond stiekemerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Hi guys & gals!
Makkie, geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Die 10.000 zullen we nu vast wel overheen zijn.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Hi guys & gals!
En hoeveel maanden geleden dat is.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Ik zat me net af te vragen hoe/ of jij je vriendin te trouwen hebt gevraagd..
Over de zomer gesproken... Waar heeft die zich nu weer verstopt? Vorige week was 'ie er nog...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Impry het volgende:
Morcheeba! Lekker zomers nummertje, gebruikt onder een video van vakantie met m'n vrienden!
Graaf eens in je geheugen (of kijk naar eerdere pagina's in dit topic). Je zal dan ene 'Roel_Jewel' tegenkomen.quote:
o diequote:Op maandag 19 maart 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Graaf eens in je geheugen (of kijk naar eerdere pagina's in dit topic). Je zal dan ene 'Roel_Jewel' tegenkomen.
en ook dat kan je een paar topicsterug vinden..quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlikj?
22 jaartjes al weer.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
alsof ik alles teruglees als ik er een weekend niet benquote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
en ook dat kan je een paar topicsterug vinden..om je toch een beetje tegemoet te komen.. ik ben 30
In het weekend wordt niet zoveel gepost hoor. Dit topic is zaterdagnacht geoopend.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik alles teruglees als ik er een weekend niet benik ben 19
Mijn weekend is iets langer, werk donderdag en vrijdag avond, hele dagen op school, zaterdag en zondag bezig met van alles en nog watquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend wordt niet zoveel gepost hoor. Dit topic is zaterdagnacht geoopend.
Dit is wel zo`n beetje de leukste hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
Seraphina, geweldige foto! Post even een link als al je foto's online staan ik ben zeer nieuwsgierig!
WOEI!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
TheVulture![]()
http://www.noordpool.fm ligt helemaal plat.
edit: inmiddels werkt het weer, al gaat het nog niet echt van harte.
Echt super goed nieuws, dit is voor jullie natuurlijk echt een lekker begin van de week!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
WOEI!![]()
Wat een gaaf nieuws om na een weekje vrij mee terug te komen! We zijn helemaal blij!
En het klopt dat de site het moeilijk heeft....maar hij doet het op zich wel gelukkig!
Ja supergaaf en gezellig. We hebben de aflevering met Sander, Paul eeennnnnn Inge gekeken (en nog een boel andere mensen waaronder medewerkers van WIDM)quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
Maricha, hoe was het eigenlijk nog afgelopen donderdag? Je WIDM avondje met Paul en andere 3FM collegae?
Klink idd. tof!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja supergaaf en gezellig. We hebben de aflevering met Sander, Paul eeennnnnn Inge gekeken (en nog een boel andere mensen waaronder medewerkers van WIDM)
Was echt super, ook om na afloop Inge te kunnen ondervragen. En Paul ook natuurlijk!
Veel media-aandacht hequote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Noordpool.FM is nu toch echt onbereikbaar geworden.
Althans, ik kom er niet op.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel media-aandacht he
http://www.rtl.nl/(/actue(...)319_1930_Michiel.xml
http://www.bnr.nl/ShowANPNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C2%2C0%7CS%7C14847bd9b5148154&id=83478
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C76A4F24EB3091.html
http://news.google.nl/nwshp?sourceid=navclient&ie=UTF-8&ncl=1134646122&hl=nl
19quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Ah, toen Maricha de telefoon overnam zag ik dat ze 'm snel weer ver weg hield, er werd zeker nog even keihard geschreeuwd?
Wat is daar te doen dan? Ik moet wel even zeker weten dat er wat te doen is, woon namelijk niet om de hoek.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die morgen naar de Peperbus gaan?
Ik verwacht eigenlijk van niet, maar je weet nooit...
Dat beschouw ik als een nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan? Ik moet wel even zeker weten dat er wat te doen is, woon namelijk niet om de hoek.
Grunn.
oohh, nee dan heb ik echt wat anders te doen. WT leuke band hoor, maar ik moet gewoon werken.. Een tijdje geleden is er toch gesproken over een MetMichiel / EKSTRA weekend BBQ? Dat lijkt mij best lachen!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een nee.
Morgen is de Within Temptation-Minigig (en ze zitten sowieso al de hele dag daar in de studio).
Hoorde ik inderdaad ook, als die er zou komen zal dat wel ergens in de zomer zijn (juni ofzo). We zullen zien...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh, nee dan heb ik echt wat anders te doen. WT leuke band hoor, maar ik moet gewoon werken.. Een tijdje geleden is er toch gesproken over een MetMichiel / EKSTRA weekend BBQ? Dat lijkt mij best lachen!
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie de komende tijd nog wel vaker voorbij zal komen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef Seraphina het volgende:
Aaaaaaw heb ik the Feeling gemist! Is zo`n vet nummer!
Afwachten dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Hoorde ik inderdaad ook, als die er zou komen zal dat wel ergens in de zomer zijn (juni ofzo). We zullen zien...
Ik hoop het ook! Wat een leuk nummer!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie de komende tijd nog wel vaker voorbij zal komen...
Zeg, alsof ik zoveel postquote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[edit]
Ik lijk wel op D.Rose zo... Kom op dames en heren, meeposten!![]()
Ze staan ook nog gewoon op Dossier: Red het 3FM kuikenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Iemand nog belang bij de wallpaper ' Red het 3FM kuiken ' ? dan gooi 'm nog even online.
Geweldig, die had ik nog niet gezien. Thanks man, leuk om straks even door te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze staan ook nog gewoon op Dossier: Red het 3FM kuiken
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
oja, mocht iemand zich afvragen of het lekker weer is om in je korte broek te gaan mountainbiken dan kan ik je vertellen dat het nog iets te koud is
29 sinds vanmorgen zeven uurquote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
oja, mocht iemand zich afvragen of het lekker weer is om in je korte broek te gaan mountainbiken dan kan ik je vertellen dat het nog iets te koud is
Leuk bedacht.quote:
Als je nu Wham met Last Christmas aanvraagt wordt je nog steeds raar aangekeken hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef Impry het volgende:
Leuk dat een week of 2 terug ik nog raar aangekeken werd dat ik een plaat met Akon aanvroeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |