WOEI!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
TheVulture![]()
http://www.noordpool.fm ligt helemaal plat.
edit: inmiddels werkt het weer, al gaat het nog niet echt van harte.
Echt super goed nieuws, dit is voor jullie natuurlijk echt een lekker begin van de week!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
WOEI!![]()
Wat een gaaf nieuws om na een weekje vrij mee terug te komen! We zijn helemaal blij!
En het klopt dat de site het moeilijk heeft....maar hij doet het op zich wel gelukkig!
Ja supergaaf en gezellig. We hebben de aflevering met Sander, Paul eeennnnnn Inge gekeken (en nog een boel andere mensen waaronder medewerkers van WIDM)quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
Maricha, hoe was het eigenlijk nog afgelopen donderdag? Je WIDM avondje met Paul en andere 3FM collegae?
Klink idd. tof!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja supergaaf en gezellig. We hebben de aflevering met Sander, Paul eeennnnnn Inge gekeken (en nog een boel andere mensen waaronder medewerkers van WIDM)
Was echt super, ook om na afloop Inge te kunnen ondervragen. En Paul ook natuurlijk!
Veel media-aandacht hequote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Noordpool.FM is nu toch echt onbereikbaar geworden.
Althans, ik kom er niet op.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel media-aandacht he
http://www.rtl.nl/(/actue(...)319_1930_Michiel.xml
http://www.bnr.nl/ShowANPNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C2%2C0%7CS%7C14847bd9b5148154&id=83478
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C76A4F24EB3091.html
http://news.google.nl/nwshp?sourceid=navclient&ie=UTF-8&ncl=1134646122&hl=nl
19quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlikj?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Ah, toen Maricha de telefoon overnam zag ik dat ze 'm snel weer ver weg hield, er werd zeker nog even keihard geschreeuwd?
Wat is daar te doen dan? Ik moet wel even zeker weten dat er wat te doen is, woon namelijk niet om de hoek.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die morgen naar de Peperbus gaan?
Ik verwacht eigenlijk van niet, maar je weet nooit...
Dat beschouw ik als een nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan? Ik moet wel even zeker weten dat er wat te doen is, woon namelijk niet om de hoek.
Grunn.
oohh, nee dan heb ik echt wat anders te doen. WT leuke band hoor, maar ik moet gewoon werken.. Een tijdje geleden is er toch gesproken over een MetMichiel / EKSTRA weekend BBQ? Dat lijkt mij best lachen!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een nee.
Morgen is de Within Temptation-Minigig (en ze zitten sowieso al de hele dag daar in de studio).
Hoorde ik inderdaad ook, als die er zou komen zal dat wel ergens in de zomer zijn (juni ofzo). We zullen zien...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh, nee dan heb ik echt wat anders te doen. WT leuke band hoor, maar ik moet gewoon werken.. Een tijdje geleden is er toch gesproken over een MetMichiel / EKSTRA weekend BBQ? Dat lijkt mij best lachen!
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie de komende tijd nog wel vaker voorbij zal komen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef Seraphina het volgende:
Aaaaaaw heb ik the Feeling gemist! Is zo`n vet nummer!
Afwachten dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Hoorde ik inderdaad ook, als die er zou komen zal dat wel ergens in de zomer zijn (juni ofzo). We zullen zien...
Ik hoop het ook! Wat een leuk nummer!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie de komende tijd nog wel vaker voorbij zal komen...
Zeg, alsof ik zoveel postquote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[edit]
Ik lijk wel op D.Rose zo... Kom op dames en heren, meeposten!![]()
Ze staan ook nog gewoon op Dossier: Red het 3FM kuikenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Iemand nog belang bij de wallpaper ' Red het 3FM kuiken ' ? dan gooi 'm nog even online.
Geweldig, die had ik nog niet gezien. Thanks man, leuk om straks even door te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze staan ook nog gewoon op Dossier: Red het 3FM kuiken
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
oja, mocht iemand zich afvragen of het lekker weer is om in je korte broek te gaan mountainbiken dan kan ik je vertellen dat het nog iets te koud is
29 sinds vanmorgen zeven uurquote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlikj?
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
oja, mocht iemand zich afvragen of het lekker weer is om in je korte broek te gaan mountainbiken dan kan ik je vertellen dat het nog iets te koud is
Leuk bedacht.quote:
Als je nu Wham met Last Christmas aanvraagt wordt je nog steeds raar aangekeken hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef Impry het volgende:
Leuk dat een week of 2 terug ik nog raar aangekeken werd dat ik een plaat met Akon aanvroeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |