quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
woooow!
In 1 keer goed! *Applaus voor mezelf*
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch niet?
![]()
En jij hebt de herhalingen gezien !![]()
Done, dit deeltje in de lijst geplant...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb jij dat nu net gedaan? of mis ik weer wat.
Belangrijk inzicht...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
Het is eigenlijk zo simpel. Wat kan een mens moeilijk doen.
Vrouwen kunnen dan sommige dingen wel weer beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.
Ja vrouwen kunnen natuurlijk alles beter! hahaa We gaan de wereld overnemen let maar op!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:39 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan sommige dingen wel weer beter
En ik heb liever vrouwen !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik heb liever vrouwen !Vrouwen onder elkaar in bed...
![]()
En Sebasser is OK volgens mij...maar ik wordt niet nat van 'm![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.
Een neef van me die eigenlijk een nicht is, is getrouwd met een andere nicht die geen familie is overigens. Het is overigens een neef van mijn vriend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je het over een relatie krijgen hebt dan wordt het lastiger denk ik ja
![]()
Two babes and a brain...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
What are we gonna do tomorrow brain? Tomorrow we're gonna take over the world.
Is het niet gewoon een keuze denk je? Je kiest ervoor om op beide te vallen, of alleen op de vrouw of alleen op de man?quote:
Google, ik weet anders niet waar je 't over hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja nu heb je het over jezelf he!
Ja precies, ik heb de keuze gemaakt om het bij een man te houden. Vrouwen zijn ook mooi. Heb je niet een voorkeur? Een mens is gewoon een mens natuurlijk. Mijn vriend is soms ook net een vrouw hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Rhanna het volgende:
Nee.
Geloof me, dat is het niet.
Ik heb ongeveer 3 jaar gdacht dat ik lesbisch was.. tot er een iemand langskwam die geen vrouw was.
Sindsdien besef ik dat ik beide kan waarderen. Ik zou met allebei de geslachten een relatie kunnen hebben, huisje boompje beestje.
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb de keuze gemaakt om het bij een man te houden. Vrouwen zijn ook mooi. Heb je niet een voorkeur? Een mens is gewoon een mens natuurlijk. Mijn vriend is soms ook net een vrouw hahaha
Ervaring dus...maar hoe zie je de toekomst dan ? Moet je kiezen, of een relatie zoeken waar beide mogelijk is....lijkt me idd niet simpel !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Rhanna het volgende:
Nee.
Geloof me, dat is het niet.
Ik heb ongeveer 3 jaar gdacht dat ik lesbisch was.. tot er een iemand langskwam die geen vrouw was.
Sindsdien besef ik dat ik beide kan waarderen. Ik zou met allebei de geslachten een relatie kunnen hebben, huisje boompje beestje.
De zevensprong! Ken je dat nog? en achterwerk in de kast. Theo en Thea! Die goeie ouwe tijd.. tegenwoordig is het alleen maar bagger op de tv hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Google, ik weet anders niet waar je 't over hebt![]()
Ken 't wel, maar details blijven niet altijd hangenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De zevensprong! Ken je dat nog? en achterwerk in de kast. Theo en Thea! Die goeie ouwe tijd.. tegenwoordig is het alleen maar bagger op de tv hahaha
Wat raar eigenlijk. Kan een vrouw je meer geven dan een man? een bad kan je al meer geven hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.
Ik draaf weer door. Als ik drank op heb ga ik bazelen. Doe maar net alsof je naar de vogeltjes aan het kijken bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ken 't wel, maar details blijven niet altijd hangen![]()
Ik vind het erg interessant. Ik denk wel dat het allemaal tussen je oren zit. je kan verliefd worden op wie je wilt wanneer je wilt. Als ik verliefd op iemand anders wil worden dan word ik dat. Je kan van zoveel mensen houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.
Als je qua seks meer met vrouwen hebt zou je zeggen dat als je een klik met zowel mannen als vrouwen kan hebben, je eerder een vrouw zoekt. Anders blijft het op sexueel gebied toch complex, als het om vaste relaties gaat dan hè. Tenzij je geen vaste relatie zoekt...maargoed, toch lastig..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol he! hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je qua seks meer met vrouwen hebt zou je zeggen dat als je een klik met zowel mannen als vrouwen kan hebben, je eerder een vrouw zoekt. Anders blijft het op sexueel gebied toch complex, als het om vaste relaties gaat dan hè. Tenzij je geen vaste relatie zoekt...maargoed, toch lastig..![]()
Erg rationeel benaderd oranjekoek...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind het erg interessant. Ik denk wel dat het allemaal tussen je oren zit. je kan verliefd worden op wie je wilt wanneer je wilt. Als ik verliefd op iemand anders wil worden dan word ik dat. Je kan van zoveel mensen houden.
Ik kan best verliefd worden. Verliefd zijn is heerlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Erg rationeel benaderd oranjekoek...Zo werkt 't niet in de praktijk imo..
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol he! haha
Iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik probeer weer eens te serieus in ONZ te zijn...
![]()
WTF !!!![]()
![]()
hahahaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik probeer weer eens te serieus in ONZ te zijn...
![]()
WTF !!!![]()
![]()
Je hebt groot gelijk meid....je bent nog jong zatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:08 schreef Rhanna het volgende:
Ik val gewoon op allebei. Dat is zo. Ooit maak ik een keuze voor wat ik ga, maar als ik er teveel bij blijf stilstaan, maak ik mezelf gek. Dus ik kijk gewoon rond
Hier een lekkere link voor jouw dan. Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Is het ondertussen al een beetje duidelijk dat ik zo geil als boter ben?
Wat doe jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Maak me gek !!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Ik was ook even naar buiten geglipt. Het waait hier best hard! Ga je echt naar buiten? Ik blijf achter in het halletje staan met de deur open.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff on-topic. Ik ben even een sigaretje doen.![]()
Buiten...maar dat zeg ik er niet meer bij![]()
Nu ligt ze naakt op een kleedje op je te wachten en dan kom je met zoiets!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !!!![]()
Kon er niet dikker bovenopMaar meende wel wat ik zei hoor, don't get me wrong. Maar genoeg daarover
![]()
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze is goed op weg gek ! sssstttt !!!![]()
Ja, ik rook niet binnen...hou dat al 3 jaar vol inmiddelsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was ook even naar buiten geglipt. Het waait hier best hard! Ga je echt naar buiten? Ik blijf achter in het halletje staan met de deur open.
Hoi zeg! Ik hoor dat je een l;ekker ding bent. Een grunnings lekker ding dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
Diepe shit hier zeg, zolang je maar dope bent, met je handen in de lucht.
Ja alles wentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik rook niet binnen...hou dat al 3 jaar vol inmiddels![]()
![]()
Woonplaats Frieslandquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi zeg! Ik hoor dat je een l;ekker ding bent. Een grunnings lekker ding dat wel.
Wiet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja alles wentbehalve jeweetwel. Buiten roken vind ik niet lekker als het koud is
Heb je wat uitgvreten in de 3 gezusters?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Want ik ben net terug, en ik ben zo weer weg.
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nu ligt ze naakt op een kleedje op je te wachten en dan kom je met zoiets!![]()
Daar ben ik nog maar 1 keer geweest in 2006 alsmede 2007quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je wat uitgvreten in de 3 gezusters?
Thx man.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnen![]()
Brave ik..![]()
Je had al een dealer zag ik! Het zal wel familie van me zijn.quote:
hahahaa Ja je hebt al een vriendin! of ben je getrouwd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnen![]()
Brave ik..![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je had al een dealer zag ik! Het zal wel familie van me zijn.
Heb een vriendin en samen hebben we een dochter van 3quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa Ja je hebt al een vriendin! of ben je getrouwd?
ja dat is familie van mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dealer is de koffieshop, en voor de rest heb ik geen dealer.
Ik doe geen harddrugs, behalve 1 keer een xtc pilletje, en nu heb ik nog 2 over.
Was wel een toffe ervaring btw.
Nu high on XTC ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dealer is de koffieshop, en voor de rest heb ik geen dealer.
Ik doe geen harddrugs, behalve 1 keer een xtc pilletje, en nu heb ik nog 2 over.
Was wel een toffe ervaring btw.
aww liefquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een vriendin en samen hebben we een dochter van 3![]()
* BeeDee smelt
Ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja dat is familie van meNee voor XTC ben ik een beetje huiverig
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu high on XTC ?![]()
Veel gedaan vroegah![]()
Nee, wel veul wietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu high on XTC ?![]()
Veel gedaan vroegah![]()
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.
Zijn ze te groot?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Geen idee, het heeft me altijd tegengestaan.
Ja vast! Ik heb geen idee. Mijn vriend rookt niet namelijk.Zelf heb ik heel weinig wiet gerookt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?
Ja toch?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.
hahahaaa dat lijkt me heel mafquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Sebasser het volgende:
Want ik heb serieus geen geheugen, ik heb soms gewoon dat ik totaal niet meer weet wat ik 5 minuten geleden heb gedaan, of gisteren, of waar ik ben geweest
Blowen doe ik nog regelmatig....helpt je korte termijn geheugen niet..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?
Ja toch?
laatst werldt ik beschuldigt van dat ik afkeek op een scherm ergens, en ik was het gewoon vergeten.quote:
Nee ik heb ze nooit gehad. Het slikken lijkt me geen probleem. Misschien om de verhalen die je erover hoort.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn ze te groot?
Doorslikken met een beetje water.
Mzl ! Have fun !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Ze staan voor de deur, ik ben weer weg![]()
I LOVE YOU![]()
Chaotisch ben ik ook, de laatste tijd is het heel erg. Ik wil ook veel te veel tegelijk doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Laat me weleens in de steek, maar ben altijd al een chaoot geweest.
![]()
hahahahhahahaaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
laatst werldt ik beschuldigt van dat ik afkeek op een scherm ergens, en ik was het gewoon vergeten.
Terwijl ik echt voorovergeboden stond te kijken
Maar ze wachten ik ben weg
Je moet toch een PI hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moet toch een PI hebbenOh...Okeej !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Sebasser was een beetje hyper van je./quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Rhanna het volgende:
Sjiez... f5 topic.
haha en ben je daar trots op?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net gekotst![]()
Echt waar. Maar dat kwam volgens mij door frikandellen
Boeiend, de laatste keer was zomer 2006. Weet ik ook weer hoe het voelt.quote:
Ik vind je wel liev...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Rhanna het volgende:
Kennelijk ben ik tof om mee te praten.
Nee misselijk door eten is een hele andere belevenis dan drankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend, de laatste keer was zomer 2006. Weet ik ook weer hoe het voelt.
En dat niet door de alcohol![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net m'n gitaar vallen terwijl 'ie aan stond![]()
Iedereen in de straat gelijk wakker....
Je moet hem ook niet zo hard zetten op dit uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net m'n gitaar vallen terwijl 'ie aan stond![]()
Iedereen in de straat gelijk wakker....
Ja, daar wordt je niet duizelig van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee misselijk door eten is een hele andere belevenis dan drank
Nee! Vertel eens?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef Kwarkie het volgende:
is er al ergens zoeen topic over de Pearle advertenties in de kranten van gisteren?
Nou! Inderdaad! Het duizelige is niet zo erg, maar als ik mijn ogen dicht doe haat ik het!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet duizelig van.
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stond je distortion ook toevallig aan ? En...hals gebroken ?
![]()
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts doorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo hard zetten op dit uur.![]()
hahahaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
Ik zou het niet weten eigenlijk. Staat ie niet ergens op youtube? Youtube heeft akkes toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Kwarkie het volgende:
er was echt een hele brute advert van Pearle omdat Hans Anders 25 jaar bestaat en Pearle bijna 50 jaar en dat Pearle veeeeel beter is.
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Rhanna het volgende:
Kennelijk ben ik tof om mee te praten.
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
1 2 3 4 5 6 | B:---6-8-10--10-8-6---| G:-7----------------7-| D:--------------------| A:--------------------| E:--------------------| |
haha ja ik kan het niet helemaal meer bijbenen. Mijn lichaam ligt eigenlijk al in bed of had al in bed moeten liggen.quote:
Een Fenderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...![]()
Ga eind van de maand een goeie akoestische kopen![]()
Maar is vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hebbie al gepost ergens...is het nog ergens van ? Die tab ? Gewoon een loopje![]()
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een strat dus ? Mijne is ook een Fender btw...American Standard Strat![]()
Daarom ga ik ook een goeie akoestische kopen, is niet zoveel anders/moeilijk. Maar je hebt gelijk...electrische gitaren spelen nou eenmaal iets lichterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Mits electrisch, akoustisch is te anders/moeilijk![]()
Jammen is leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan goed trommelen, mag dat ook? *trommel* gaan we een bandje beginnen.
Is goed genoeg...zit ook niet te wachten op een perfecte kopie van een "vintage" model van 3500 Euriquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die heb ik ook!![]()
Tenminste, het enige wat ik weet deat het een Standard Strat is.
Moet natuurlijk niet te duur worden
Een vriend van mij heeft een goeie akoestische, maar dat is echt vaag als je electrisch bent gewend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook een goeie akoestische kopen, is niet zoveel anders/moeilijk. Maar je hebt gelijk...electrische gitaren spelen nou eenmaal iets lichter![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een goeie akoestische, maar dat is echt vaag als je electrisch bent gewend.
Ineens heel hard strijken om een beetje geluid te krijgen![]()
En je kan niet met een versterker fucken met je tenen tijdens het spelen
Of niet dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:02 schreef FerryB het volgende:
Ja toch
Truste oranjekoek...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Morgenvroeg heb ik weer spijt dat ik laat naar bed ben gegaan.
Slaap lekker allemaal! Ga maar een hit maken![]()
![]()
![]()
Welterusten!
Welterusten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:04 schreef Rhanna het volgende:
Ik zing. Weltrusten, oranjekoek.
Weet ik..heb in je fobo gespiektquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:04 schreef Rhanna het volgende:
Ik zing. Weltrusten, oranjekoek.
Ietwat gedateerd....maar wel ok.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:07 schreef FerryB het volgende:
Anders luister ik even Snap - I've got the Power snoei hard.
Wat blijft dat toch lekker!
Wie?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
zozo ik heb nog veel gemist zie ik![]()
heb vandaag iemand van fok ontmoet..
Ga nu lekker met me vriendin film kijken![]()
Ja, username graag !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
en was het wat ???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
Doe dat...ik doe meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:19 schreef dvunz het volgende:
steek er nog maar 1 op..
onderhand 2e pakje van vandaag..ehm sinse gisteren..quote:
1 2 3 4 5 6 | -----------------------------------------------| ----------------11--9--------------------------| --7-7-9-9-11----------11--9--7--9--11----------| -----------------------------------------------| -----------------------------------------------| |
1 2 3 4 5 6 | ------------------------------------------------| ------------------------------------------------| ------------------------------------------------| ---7--7---9------11---9---7---------------------| ------------------------------------------------| |
weet niet wat jij rooktt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is vet:
[ code verwijderd ]
En dan dit na een tijdje:
[ code verwijderd ]
Tabakquote:
puur of ??dat je bezig bent met streepjes en nummersquote:
Dat zijn gitaartabs, jeweetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:27 schreef dvunz het volgende:
[..]
puur of ??dat je bezig bent met streepjes en nummers
dat lijkt er meer op...ag ben ook maar een leek daarin maar togquote:
Moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik gaf aan wat ik momenteel probeer te spelen..net als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ? de koffie of sigs ?quote:
lekker, dan neem ik nog eeb roodje met zalmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef Tezz het volgende:
heu. Ik ga ook ff koffie zetten. Iemand een kaasbroodje er bij uit de oven???
lekker....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef Tezz het volgende:
heu. Ik ga ook ff koffie zetten. Iemand een kaasbroodje er bij uit de oven???
Nu gaat je kind doodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:03 schreef Tezz het volgende:
Kwam er net in de supermarkt achter dat mijn geld alweer op is. Dat is wel behoorlijk kut want de maand nog niet!
Ach de koelkast en de diepvries zijn vol dus ik red het wel een weekje hihiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:04 schreef dvunz het volgende:
is meestal zo he
maand is langer dan me salaris is..
't was een flauw grapje, klopt. Maar ik dacht dat d'r man dan nog wel geld zou hebben...quote:
Als je dit soort zinnen uitspreekt tegen een moeder komt er automatisch dit soor taal uit hoor. Daar kunnen wij moeders niets aan doen, tis een instinct.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was een flauw grapje, klopt. Maar ik dacht dat d'r man dan nog wel geld zou hebben...
Maar moeders die zulke taal bezigen....
Te laat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Tezz het volgende:
Heej Sebasser, fijn voor je zeg !Was het laat vannacht?
Hehe, heb de hele dag heerlijk genixt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef Tezz het volgende:
Heb de hele dag vriendjes van dochterlief over de vloer gehad, pfffffff ben bekaf.......
Kids van rond de 8?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Ze vonden je zeker een milf.
nee die kids niet maar de buurman wel. ( het waren de buurkindjes)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
en trouwens als ik de buurman was zou ik de buurvrouw (ik dus hihihi) ook een milf vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
en trouwens als ik de buurman was zou ik de buurvrouw (ik dus hihihi) ook een milf vinden
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
Al mijn vrienden waren net hier om naar een feestje te gaan en ikke (hernia-technisch dan) mocht niet mee..............snif.............nu ben ik helemaal alleen met slechts afstandsbediening en internet........
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
2 verschillende sokken dragen is leet.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
Leuk, een smileys reeks!
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
(altijd al een keer willen plaatsen maar nooit geen geschikt moment voor geweest)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
interessante conversatie hebben wij.
ik ben lekker tv aan het kijkenquote:
Die lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben lekker tv aan het kijken
Ga zometeen Norbit kijken (die nieuwe comedy met Eddie Murphy). Heb ik in ieder geval wat te doen!
Ik zal straks verslag uit brengen.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben je met je bijna-vriendinnetje aan het chatten?
Wilde gokquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wilde gok
(en natuurlijk die kwijlende smileys bij je posts)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ga Norbit de dvd in knallen. Lig op de bank met dekentje en peuken/chips/appelsap binnen handbereik dus de kans dat ik in slaap val is aanwezig.
Sleeeeechtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ga Norbit de dvd in knallen. Lig op de bank met dekentje en peuken/chips/appelsap binnen handbereik dus de kans dat ik in slaap val is aanwezig.
hoi Maaike, ik was al wakker dus.....quote:Op zondag 18 maart 2007 09:02 schreef maaike1987 het volgende:
Nou ik ben net terug uit amsterdamer waren mensen met zulke mooie maskers.. sta ook heel vaak op de foto
![]()
Ben nu heel moe, dus duik nu lekker mijn bedje in...
Waarschijnlijk ben ik de enige.. dus voor degene die al wakker is.. goedemorgen![]()
Hehehe... WIst het welquote:Op zondag 18 maart 2007 08:41 schreef Tezz het volgende:
Shit...........wat een KUT film was dat gisteravond zeg. Tis dat er werkelijk waar niets anders op was, dus ik heb hem maar afgekeken maar tjeezus wat een slechte film. Blegh. Zaterdagavond was toch al verknald maar Eddie deed er nog ff een schepje bovenop.
alweer Broek??quote:
Dank!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef BeeDee het volgende:
Sloooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwchat...![]()
Issie vol of niet als ik vanavond weer thuiskom. [afbeelding]![]()
Groeten iedereen ! En beterschap Broek![]()
* BeeDee weer werken gaat... [afbeelding]
Moneytrain was op TVquote:Op zondag 18 maart 2007 08:41 schreef Tezz het volgende:
Shit...........wat een KUT film was dat gisteravond zeg. Tis dat er werkelijk waar niets anders op was, dus ik heb hem maar afgekeken maar tjeezus wat een slechte film. Blegh. Zaterdagavond was toch al verknald maar Eddie deed er nog ff een schepje bovenop.
jaja waswel van plan wat pics te laten zienquote:Op zondag 18 maart 2007 09:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoi Maaike, ik was al wakker dus.....![]()
Trusten meid, fijn dat je het leuk hebt gehad! (krijgen wij ook nog pics te zien?)
Ja, lekker zonnetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:45 schreef dvunz het volgende:
heerlijk zo middagdutje in het zonnetje...pff eerst maar eens een peukie
niet als je op de bank in de zon 8er glas ligt...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lekker zonnetje.
Maar de wind blaast je wel ff van die luie stoel af..
moet je naar buiten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef dvunz het volgende:
[..]
niet als je op de bank in de zon 8er glas ligt...![]()
hey jongedame..beetje bijgekome?ps fotos ???quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet je naar buiten gaan.zoals nar het speeltuintje of zo
![]()
hoi trouwens![]()
haha daar moet op gerookt wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al meer dan een week niet meer gemasturbeerd heb
Hoe was je gothicfeestje?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet je naar buiten gaan.zoals nar het speeltuintje of zo
![]()
hoi trouwens![]()
haha ga zo kijken of de foto's er al op staan.. die van mijn vriendinnen duren nog wel evenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef dvunz het volgende:
[..]
hey jongedame..beetje bijgekome?ps fotos ???
hmz..en dan weggewaaid worden zeker...enne is zo ongezellie in je 1tje daar nu he![]()
stille hint??d8 dat ik tog wel erg duidelijk ben geweest??quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ga zo kijken of de foto's er al op staan.. die van mijn vriendinnen duren nog wel even![]()
haha is dat laatste een stille hint of zo![]()
en mijn gothic feeste was opzich wel leuk. Mooie pakken om te zienalleen daarna in amsterdam was minder
![]()
Moet je ook naar de goede tenten gaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef Sebasser het volgende:
Amsterdam is rondom kut, om uit te gaan dan.
Ik bedoel maar, ze hebben daar fucking tenten.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je ook naar de goede tenten gaan natuurlijk.
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachtenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef dvunz het volgende:
[..]
stille hint??d8 dat ik tog wel erg duidelijk ben geweest??![]()
tja adam ken leuk zijn...ligt eraan waar en met wie...
Wtfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachten![]()
en hoe je deed.. tja zou nou niet echt zeggen dat ik door je gedrag zou denkem dat je nog eens een date wil![]()
en tja door snel daarna te beginnen over levenssappen smsen.. scoor je niet echt plus punten![]()
verder vond ik je wel een aardige jongen hoor![]()
ga me zo lekker peukie doen![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachten![]()
en hoe je deed.. tja zou nou niet echt zeggen dat ik door je gedrag zou denkem dat je nog eens een date wil![]()
en tja door snel daarna te beginnen over levenssappen smsen.. scoor je niet echt plus punten![]()
verder vond ik je wel een aardige jongen hoor![]()
ga me zo lekker peukie doen![]()
Een beetje een vage post. Een beetje maar...quote:
kan ook vaag zijn, krijg je als je zo laat pas gaat slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje een vage post. Een beetje maar...
mannen en tietenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
Tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |