Nee ik heb ze nooit gehad. Het slikken lijkt me geen probleem. Misschien om de verhalen die je erover hoort.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn ze te groot?
Doorslikken met een beetje water.
Mzl ! Have fun !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Ze staan voor de deur, ik ben weer weg![]()
I LOVE YOU![]()
Chaotisch ben ik ook, de laatste tijd is het heel erg. Ik wil ook veel te veel tegelijk doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Laat me weleens in de steek, maar ben altijd al een chaoot geweest.
![]()
hahahahhahahaaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
laatst werldt ik beschuldigt van dat ik afkeek op een scherm ergens, en ik was het gewoon vergeten.
Terwijl ik echt voorovergeboden stond te kijken
Maar ze wachten ik ben weg
Je moet toch een PI hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moet toch een PI hebbenOh...Okeej !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Sebasser was een beetje hyper van je./quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Rhanna het volgende:
Sjiez... f5 topic.
haha en ben je daar trots op?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net gekotst![]()
Echt waar. Maar dat kwam volgens mij door frikandellen
Boeiend, de laatste keer was zomer 2006. Weet ik ook weer hoe het voelt.quote:
Ik vind je wel liev...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Rhanna het volgende:
Kennelijk ben ik tof om mee te praten.
Nee misselijk door eten is een hele andere belevenis dan drankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend, de laatste keer was zomer 2006. Weet ik ook weer hoe het voelt.
En dat niet door de alcohol![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net m'n gitaar vallen terwijl 'ie aan stond![]()
Iedereen in de straat gelijk wakker....
Je moet hem ook niet zo hard zetten op dit uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net m'n gitaar vallen terwijl 'ie aan stond![]()
Iedereen in de straat gelijk wakker....
Ja, daar wordt je niet duizelig van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee misselijk door eten is een hele andere belevenis dan drank
Nee! Vertel eens?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef Kwarkie het volgende:
is er al ergens zoeen topic over de Pearle advertenties in de kranten van gisteren?
Nou! Inderdaad! Het duizelige is niet zo erg, maar als ik mijn ogen dicht doe haat ik het!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet duizelig van.
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stond je distortion ook toevallig aan ? En...hals gebroken ?
![]()
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts doorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo hard zetten op dit uur.![]()
hahahaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
Ik zou het niet weten eigenlijk. Staat ie niet ergens op youtube? Youtube heeft akkes toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Kwarkie het volgende:
er was echt een hele brute advert van Pearle omdat Hans Anders 25 jaar bestaat en Pearle bijna 50 jaar en dat Pearle veeeeel beter is.
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Rhanna het volgende:
Kennelijk ben ik tof om mee te praten.
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
1 2 3 4 5 6 | B:---6-8-10--10-8-6---| G:-7----------------7-| D:--------------------| A:--------------------| E:--------------------| |
haha ja ik kan het niet helemaal meer bijbenen. Mijn lichaam ligt eigenlijk al in bed of had al in bed moeten liggen.quote:
Een Fenderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...![]()
Ga eind van de maand een goeie akoestische kopen![]()
Maar is vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hebbie al gepost ergens...is het nog ergens van ? Die tab ? Gewoon een loopje![]()
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een strat dus ? Mijne is ook een Fender btw...American Standard Strat![]()
Daarom ga ik ook een goeie akoestische kopen, is niet zoveel anders/moeilijk. Maar je hebt gelijk...electrische gitaren spelen nou eenmaal iets lichterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Mits electrisch, akoustisch is te anders/moeilijk![]()
Jammen is leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan goed trommelen, mag dat ook? *trommel* gaan we een bandje beginnen.
Is goed genoeg...zit ook niet te wachten op een perfecte kopie van een "vintage" model van 3500 Euriquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die heb ik ook!![]()
Tenminste, het enige wat ik weet deat het een Standard Strat is.
Moet natuurlijk niet te duur worden
Een vriend van mij heeft een goeie akoestische, maar dat is echt vaag als je electrisch bent gewend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook een goeie akoestische kopen, is niet zoveel anders/moeilijk. Maar je hebt gelijk...electrische gitaren spelen nou eenmaal iets lichter![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een goeie akoestische, maar dat is echt vaag als je electrisch bent gewend.
Ineens heel hard strijken om een beetje geluid te krijgen![]()
En je kan niet met een versterker fucken met je tenen tijdens het spelen
Of niet dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:02 schreef FerryB het volgende:
Ja toch
Truste oranjekoek...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Morgenvroeg heb ik weer spijt dat ik laat naar bed ben gegaan.
Slaap lekker allemaal! Ga maar een hit maken![]()
![]()
![]()
Welterusten!
Welterusten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:04 schreef Rhanna het volgende:
Ik zing. Weltrusten, oranjekoek.
Weet ik..heb in je fobo gespiektquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:04 schreef Rhanna het volgende:
Ik zing. Weltrusten, oranjekoek.
Ietwat gedateerd....maar wel ok.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:07 schreef FerryB het volgende:
Anders luister ik even Snap - I've got the Power snoei hard.
Wat blijft dat toch lekker!
Wie?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
zozo ik heb nog veel gemist zie ik![]()
heb vandaag iemand van fok ontmoet..
Ga nu lekker met me vriendin film kijken![]()
Ja, username graag !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
en was het wat ???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef maaike1987 het volgende:
Doe dat...ik doe meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:19 schreef dvunz het volgende:
steek er nog maar 1 op..
onderhand 2e pakje van vandaag..ehm sinse gisteren..quote:
1 2 3 4 5 6 | -----------------------------------------------| ----------------11--9--------------------------| --7-7-9-9-11----------11--9--7--9--11----------| -----------------------------------------------| -----------------------------------------------| |
1 2 3 4 5 6 | ------------------------------------------------| ------------------------------------------------| ------------------------------------------------| ---7--7---9------11---9---7---------------------| ------------------------------------------------| |
weet niet wat jij rooktt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is vet:
[ code verwijderd ]
En dan dit na een tijdje:
[ code verwijderd ]
Tabakquote:
puur of ??dat je bezig bent met streepjes en nummersquote:
Dat zijn gitaartabs, jeweetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:27 schreef dvunz het volgende:
[..]
puur of ??dat je bezig bent met streepjes en nummers
dat lijkt er meer op...ag ben ook maar een leek daarin maar togquote:
Moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik gaf aan wat ik momenteel probeer te spelen..net als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ? de koffie of sigs ?quote:
lekker, dan neem ik nog eeb roodje met zalmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef Tezz het volgende:
heu. Ik ga ook ff koffie zetten. Iemand een kaasbroodje er bij uit de oven???
lekker....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef Tezz het volgende:
heu. Ik ga ook ff koffie zetten. Iemand een kaasbroodje er bij uit de oven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |