Ja, daar wordt je niet duizelig van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee misselijk door eten is een hele andere belevenis dan drank
Nee! Vertel eens?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef Kwarkie het volgende:
is er al ergens zoeen topic over de Pearle advertenties in de kranten van gisteren?
Nou! Inderdaad! Het duizelige is niet zo erg, maar als ik mijn ogen dicht doe haat ik het!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet duizelig van.
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stond je distortion ook toevallig aan ? En...hals gebroken ?
![]()
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts doorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo hard zetten op dit uur.![]()
hahahaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
Ik zou het niet weten eigenlijk. Staat ie niet ergens op youtube? Youtube heeft akkes toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Kwarkie het volgende:
er was echt een hele brute advert van Pearle omdat Hans Anders 25 jaar bestaat en Pearle bijna 50 jaar en dat Pearle veeeeel beter is.
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Rhanna het volgende:
Kennelijk ben ik tof om mee te praten.
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Distortion is leuk voor tussendoor, maar niet standaard. helemaal heel uiteraard.
Die jongen kan wel tegen een stootje heb ik geleerd.
[..]
Ik wou juist de koptelefoon aansluiten om op m'n schoot te pingelen tussen m'n posts door
1 2 3 4 5 6 | B:---6-8-10--10-8-6---| G:-7----------------7-| D:--------------------| A:--------------------| E:--------------------| |
haha ja ik kan het niet helemaal meer bijbenen. Mijn lichaam ligt eigenlijk al in bed of had al in bed moeten liggen.quote:
Een Fenderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat heb je voor merk ? 'K heb een strat...![]()
Ga eind van de maand een goeie akoestische kopen![]()
Maar is vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hebbie al gepost ergens...is het nog ergens van ? Die tab ? Gewoon een loopje![]()
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een strat dus ? Mijne is ook een Fender btw...American Standard Strat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |