quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
woooow!
In 1 keer goed! *Applaus voor mezelf*
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch niet?
![]()
En jij hebt de herhalingen gezien !![]()
Done, dit deeltje in de lijst geplant...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb jij dat nu net gedaan? of mis ik weer wat.
Belangrijk inzicht...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
Het is eigenlijk zo simpel. Wat kan een mens moeilijk doen.
Vrouwen kunnen dan sommige dingen wel weer beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.
Ja vrouwen kunnen natuurlijk alles beter! hahaa We gaan de wereld overnemen let maar op!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:39 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan sommige dingen wel weer beter
En ik heb liever vrouwen !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb toch liever mannen hoor. Vrouwen onder elkaar zijn krengen.
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik heb liever vrouwen !Vrouwen onder elkaar in bed...
![]()
En Sebasser is OK volgens mij...maar ik wordt niet nat van 'm![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha voor mij een stapelbed dan! Je leven word alleen maar moeilijker als je op beide geslachten gaat vallen.
Een neef van me die eigenlijk een nicht is, is getrouwd met een andere nicht die geen familie is overigens. Het is overigens een neef van mijn vriend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je het over een relatie krijgen hebt dan wordt het lastiger denk ik ja
![]()
Two babes and a brain...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
What are we gonna do tomorrow brain? Tomorrow we're gonna take over the world.
Is het niet gewoon een keuze denk je? Je kiest ervoor om op beide te vallen, of alleen op de vrouw of alleen op de man?quote:
Google, ik weet anders niet waar je 't over hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja nu heb je het over jezelf he!
Ja precies, ik heb de keuze gemaakt om het bij een man te houden. Vrouwen zijn ook mooi. Heb je niet een voorkeur? Een mens is gewoon een mens natuurlijk. Mijn vriend is soms ook net een vrouw hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Rhanna het volgende:
Nee.
Geloof me, dat is het niet.
Ik heb ongeveer 3 jaar gdacht dat ik lesbisch was.. tot er een iemand langskwam die geen vrouw was.
Sindsdien besef ik dat ik beide kan waarderen. Ik zou met allebei de geslachten een relatie kunnen hebben, huisje boompje beestje.
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb de keuze gemaakt om het bij een man te houden. Vrouwen zijn ook mooi. Heb je niet een voorkeur? Een mens is gewoon een mens natuurlijk. Mijn vriend is soms ook net een vrouw hahaha
Ervaring dus...maar hoe zie je de toekomst dan ? Moet je kiezen, of een relatie zoeken waar beide mogelijk is....lijkt me idd niet simpel !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Rhanna het volgende:
Nee.
Geloof me, dat is het niet.
Ik heb ongeveer 3 jaar gdacht dat ik lesbisch was.. tot er een iemand langskwam die geen vrouw was.
Sindsdien besef ik dat ik beide kan waarderen. Ik zou met allebei de geslachten een relatie kunnen hebben, huisje boompje beestje.
De zevensprong! Ken je dat nog? en achterwerk in de kast. Theo en Thea! Die goeie ouwe tijd.. tegenwoordig is het alleen maar bagger op de tv hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Google, ik weet anders niet waar je 't over hebt![]()
Ken 't wel, maar details blijven niet altijd hangenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De zevensprong! Ken je dat nog? en achterwerk in de kast. Theo en Thea! Die goeie ouwe tijd.. tegenwoordig is het alleen maar bagger op de tv hahaha
Wat raar eigenlijk. Kan een vrouw je meer geven dan een man? een bad kan je al meer geven hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.
Ik draaf weer door. Als ik drank op heb ga ik bazelen. Doe maar net alsof je naar de vogeltjes aan het kijken bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ken 't wel, maar details blijven niet altijd hangen![]()
Ik vind het erg interessant. Ik denk wel dat het allemaal tussen je oren zit. je kan verliefd worden op wie je wilt wanneer je wilt. Als ik verliefd op iemand anders wil worden dan word ik dat. Je kan van zoveel mensen houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik val gewoon heel erg op karakter, en een klik. En die heb ik met mannen of vrouwen. Maar qua seks heb ik meer met vrouwen.
Als je qua seks meer met vrouwen hebt zou je zeggen dat als je een klik met zowel mannen als vrouwen kan hebben, je eerder een vrouw zoekt. Anders blijft het op sexueel gebied toch complex, als het om vaste relaties gaat dan hè. Tenzij je geen vaste relatie zoekt...maargoed, toch lastig..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol he! hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je qua seks meer met vrouwen hebt zou je zeggen dat als je een klik met zowel mannen als vrouwen kan hebben, je eerder een vrouw zoekt. Anders blijft het op sexueel gebied toch complex, als het om vaste relaties gaat dan hè. Tenzij je geen vaste relatie zoekt...maargoed, toch lastig..![]()
Erg rationeel benaderd oranjekoek...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind het erg interessant. Ik denk wel dat het allemaal tussen je oren zit. je kan verliefd worden op wie je wilt wanneer je wilt. Als ik verliefd op iemand anders wil worden dan word ik dat. Je kan van zoveel mensen houden.
Ik kan best verliefd worden. Verliefd zijn is heerlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Erg rationeel benaderd oranjekoek...Zo werkt 't niet in de praktijk imo..
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol he! haha
Iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik probeer weer eens te serieus in ONZ te zijn...
![]()
WTF !!!![]()
![]()
hahahaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik probeer weer eens te serieus in ONZ te zijn...
![]()
WTF !!!![]()
![]()
Je hebt groot gelijk meid....je bent nog jong zatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:08 schreef Rhanna het volgende:
Ik val gewoon op allebei. Dat is zo. Ooit maak ik een keuze voor wat ik ga, maar als ik er teveel bij blijf stilstaan, maak ik mezelf gek. Dus ik kijk gewoon rond
Hier een lekkere link voor jouw dan. Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Is het ondertussen al een beetje duidelijk dat ik zo geil als boter ben?
Wat doe jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Maak me gek !!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oeh. Kleed me uit
Ik was ook even naar buiten geglipt. Het waait hier best hard! Ga je echt naar buiten? Ik blijf achter in het halletje staan met de deur open.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff on-topic. Ik ben even een sigaretje doen.![]()
Buiten...maar dat zeg ik er niet meer bij![]()
Nu ligt ze naakt op een kleedje op je te wachten en dan kom je met zoiets!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !!!![]()
Kon er niet dikker bovenopMaar meende wel wat ik zei hoor, don't get me wrong. Maar genoeg daarover
![]()
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze is goed op weg gek ! sssstttt !!!![]()
Ja, ik rook niet binnen...hou dat al 3 jaar vol inmiddelsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was ook even naar buiten geglipt. Het waait hier best hard! Ga je echt naar buiten? Ik blijf achter in het halletje staan met de deur open.
Hoi zeg! Ik hoor dat je een l;ekker ding bent. Een grunnings lekker ding dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
Diepe shit hier zeg, zolang je maar dope bent, met je handen in de lucht.
Ja alles wentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik rook niet binnen...hou dat al 3 jaar vol inmiddels![]()
![]()
Woonplaats Frieslandquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi zeg! Ik hoor dat je een l;ekker ding bent. Een grunnings lekker ding dat wel.
Wiet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja alles wentbehalve jeweetwel. Buiten roken vind ik niet lekker als het koud is
Heb je wat uitgvreten in de 3 gezusters?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Want ik ben net terug, en ik ben zo weer weg.
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nu ligt ze naakt op een kleedje op je te wachten en dan kom je met zoiets!![]()
Daar ben ik nog maar 1 keer geweest in 2006 alsmede 2007quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je wat uitgvreten in de 3 gezusters?
Thx man.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnen![]()
Brave ik..![]()
Je had al een dealer zag ik! Het zal wel familie van me zijn.quote:
hahahaa Ja je hebt al een vriendin! of ben je getrouwd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om haar Sebas te gunnen![]()
Brave ik..![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je had al een dealer zag ik! Het zal wel familie van me zijn.
Heb een vriendin en samen hebben we een dochter van 3quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa Ja je hebt al een vriendin! of ben je getrouwd?
ja dat is familie van mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dealer is de koffieshop, en voor de rest heb ik geen dealer.
Ik doe geen harddrugs, behalve 1 keer een xtc pilletje, en nu heb ik nog 2 over.
Was wel een toffe ervaring btw.
Nu high on XTC ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dealer is de koffieshop, en voor de rest heb ik geen dealer.
Ik doe geen harddrugs, behalve 1 keer een xtc pilletje, en nu heb ik nog 2 over.
Was wel een toffe ervaring btw.
aww liefquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb een vriendin en samen hebben we een dochter van 3![]()
* BeeDee smelt
Ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja dat is familie van meNee voor XTC ben ik een beetje huiverig
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu high on XTC ?![]()
Veel gedaan vroegah![]()
Nee, wel veul wietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu high on XTC ?![]()
Veel gedaan vroegah![]()
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.
Zijn ze te groot?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Geen idee, het heeft me altijd tegengestaan.
Ja vast! Ik heb geen idee. Mijn vriend rookt niet namelijk.Zelf heb ik heel weinig wiet gerookt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?
Ja toch?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend ook! Heb je ook last met je geheugen? Ik geef de pillen de schuld namelijk.
hahahaaa dat lijkt me heel mafquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Sebasser het volgende:
Want ik heb serieus geen geheugen, ik heb soms gewoon dat ik totaal niet meer weet wat ik 5 minuten geleden heb gedaan, of gisteren, of waar ik ben geweest
Blowen doe ik nog regelmatig....helpt je korte termijn geheugen niet..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als XTC je geheugen aantast, doet wiet dat dan ook?
Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |