Ja, lekker zonnetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:45 schreef dvunz het volgende:
heerlijk zo middagdutje in het zonnetje...pff eerst maar eens een peukie
niet als je op de bank in de zon 8er glas ligt...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lekker zonnetje.
Maar de wind blaast je wel ff van die luie stoel af..
moet je naar buiten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef dvunz het volgende:
[..]
niet als je op de bank in de zon 8er glas ligt...![]()
hey jongedame..beetje bijgekome?ps fotos ???quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet je naar buiten gaan.zoals nar het speeltuintje of zo
![]()
hoi trouwens![]()
haha daar moet op gerookt wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al meer dan een week niet meer gemasturbeerd heb
Hoe was je gothicfeestje?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet je naar buiten gaan.zoals nar het speeltuintje of zo
![]()
hoi trouwens![]()
haha ga zo kijken of de foto's er al op staan.. die van mijn vriendinnen duren nog wel evenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef dvunz het volgende:
[..]
hey jongedame..beetje bijgekome?ps fotos ???
hmz..en dan weggewaaid worden zeker...enne is zo ongezellie in je 1tje daar nu he![]()
stille hint??d8 dat ik tog wel erg duidelijk ben geweest??quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ga zo kijken of de foto's er al op staan.. die van mijn vriendinnen duren nog wel even![]()
haha is dat laatste een stille hint of zo![]()
en mijn gothic feeste was opzich wel leuk. Mooie pakken om te zienalleen daarna in amsterdam was minder
![]()
Moet je ook naar de goede tenten gaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef Sebasser het volgende:
Amsterdam is rondom kut, om uit te gaan dan.
Ik bedoel maar, ze hebben daar fucking tenten.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je ook naar de goede tenten gaan natuurlijk.
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachtenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef dvunz het volgende:
[..]
stille hint??d8 dat ik tog wel erg duidelijk ben geweest??![]()
tja adam ken leuk zijn...ligt eraan waar en met wie...
Wtfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachten![]()
en hoe je deed.. tja zou nou niet echt zeggen dat ik door je gedrag zou denkem dat je nog eens een date wil![]()
en tja door snel daarna te beginnen over levenssappen smsen.. scoor je niet echt plus punten![]()
verder vond ik je wel een aardige jongen hoor![]()
ga me zo lekker peukie doen![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou ja je bent een man en die veranderen nogwel eens van gedachten![]()
en hoe je deed.. tja zou nou niet echt zeggen dat ik door je gedrag zou denkem dat je nog eens een date wil![]()
en tja door snel daarna te beginnen over levenssappen smsen.. scoor je niet echt plus punten![]()
verder vond ik je wel een aardige jongen hoor![]()
ga me zo lekker peukie doen![]()
Een beetje een vage post. Een beetje maar...quote:
kan ook vaag zijn, krijg je als je zo laat pas gaat slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje een vage post. Een beetje maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |