Nu gaat je kind doodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:03 schreef Tezz het volgende:
Kwam er net in de supermarkt achter dat mijn geld alweer op is. Dat is wel behoorlijk kut want de maand nog niet!
Ach de koelkast en de diepvries zijn vol dus ik red het wel een weekje hihiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:04 schreef dvunz het volgende:
is meestal zo he
maand is langer dan me salaris is..
't was een flauw grapje, klopt. Maar ik dacht dat d'r man dan nog wel geld zou hebben...quote:
Als je dit soort zinnen uitspreekt tegen een moeder komt er automatisch dit soor taal uit hoor. Daar kunnen wij moeders niets aan doen, tis een instinct.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was een flauw grapje, klopt. Maar ik dacht dat d'r man dan nog wel geld zou hebben...
Maar moeders die zulke taal bezigen....
Te laat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Tezz het volgende:
Heej Sebasser, fijn voor je zeg !Was het laat vannacht?
Hehe, heb de hele dag heerlijk genixt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef Tezz het volgende:
Heb de hele dag vriendjes van dochterlief over de vloer gehad, pfffffff ben bekaf.......
Kids van rond de 8?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
Ze vonden je zeker een milf.
nee die kids niet maar de buurman wel. ( het waren de buurkindjes)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
en trouwens als ik de buurman was zou ik de buurvrouw (ik dus hihihi) ook een milf vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
en trouwens als ik de buurman was zou ik de buurvrouw (ik dus hihihi) ook een milf vinden
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
Al mijn vrienden waren net hier om naar een feestje te gaan en ikke (hernia-technisch dan) mocht niet mee..............snif.............nu ben ik helemaal alleen met slechts afstandsbediening en internet........
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
2 verschillende sokken dragen is leet.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
Leuk, een smileys reeks!
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
(altijd al een keer willen plaatsen maar nooit geen geschikt moment voor geweest)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
interessante conversatie hebben wij.
ik ben lekker tv aan het kijkenquote:
Die lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben lekker tv aan het kijken
Ga zometeen Norbit kijken (die nieuwe comedy met Eddie Murphy). Heb ik in ieder geval wat te doen!
Ik zal straks verslag uit brengen.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben je met je bijna-vriendinnetje aan het chatten?
Wilde gokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |