Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Haha, ik ben ook altijd in de war met 6 en 9quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:50 schreef Skazminko het volgende:
[Centraal]Bodybuilding topic deel 56
Kut, verkeerde TT.![]()
wat wil je hier dan leren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:26 schreef Koepert het volgende:
Tiptechnische tvp, zonder echt bodybuilding te willen gaan doen
Kwam dit toevallig tegen, en de tips over voeding en manier van trainen zijn op zich ook wel bruikbaar als je gewoon wat wil afvallen/strakker worden, en spieren trainen.......Maar voornamelijk te lui om n ander trainingstopic te zoekenquote:
ik wilde al bijna het sonja bakker topic in LIF aanradenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kwam dit toevallig tegen, en de tips over voeding en manier van trainen zijn op zich ook wel bruikbaar als je gewoon wat wil afvallen/strakker worden, en spieren trainen.......Maar voornamelijk te lui om n ander trainingstopic te zoeken
Haha...Zo Drastisch hoeft ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde al bijna het sonja bakker topic in LIF aanraden
* J-Will is geïnteresseerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Fugie het volgende:
140kg 2x gedeadlift
10 weken geleden met een nieuwe 5x5 schema als doel gesteld om nu 300kg op de powerlift te hebben en dat heb ik dus gehaald
Squat = 95kg
Deadlift = 140kg
Benchpress = 65kg
Om het verschil aan te geven even mijn werkgewichten van 10 weken terug en van nu:
squat was 55kg is 77.5kg
deadlift was 90kg is 115kg
benchpress was 42,5 is 52,5 kg
Ben wel redelijk tevreden over het schema, alleen merk ik pas de laatste weken ook echt dat ik meer massa krijg. Vannacht eindelijk een weekje rust en daarna mijn schema ff bekijken, waarschijnlijk ga ik iest van 3x5 ofzo doen om wat korter te trainen en dan wat cardio om de cut lichtjes in te zetten.
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef J-Will het volgende:
* J-Will is geïnteresseerdWat heb je gedaan? Best flinke gains in tien weken. Vooral op de squat is het massive
Dan geef je die jongen 1 simpele opdracht...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Skazminko het volgende:
Shit, verkeerde TT, ik heb een topic report geplaatst, hopelijk wordt het zo snel mogelijk veranderd.
Sorry Godfather, het zal niet weer gebeuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan geef je die jongen 1 simpele opdracht...
Laten we het hopen voor je.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Sorry Godfather, het zal niet weer gebeuren.![]()
ik geraak er ook niet opquote:
Nee hoor. Moved naar andere host.quote:
De mijne is lekker sneller.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor. Moved naar andere host.
Kwestie van tijd tot ook jouw ISP de nieuwe DNS records binnenheeft.
k, ik heb voor het eerst 95kg gedrukt, 5 kg meer dan voorheen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef McGilles het volgende:
Gisteren de 1x 137,5 op bankdrukken net mislukt.... echt kut, had het gevoel dat ie erin zat.
Verder had ik zoveel gegeten die dag dat ik lekker heb lopen nekken![]()
![]()
verhoogd het groeihormoon op kleine dosissen van 2-3ml door diepere en betere kwaliteit van slaap.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zijn er ook mensen met ervaringen met GHB en trainen??..
Ik heb al vaker gelezen dat er bb'ers zijn die dit doen/ geprobeerd hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:58 schreef Calyptus het volgende:
verhoogd het groeihormoon op kleine dosissen van 2-3ml door diepere en betere kwaliteit van slaap.
Tijdens de training zou ik het niet doen :p
okee... ja maar er word ook beweerd dat het cortisolspeiegel omhoog gooit, waardoor het effect van het groeihormoon weer teniet word gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:58 schreef Calyptus het volgende:
[..]
verhoogd het groeihormoon op kleine dosissen van 2-3ml door diepere en betere kwaliteit van slaap.
Tijdens de training zou ik het niet doen :p
GHB is in principe niet schadelijk voor de gezondheid hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 10:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gelezen dat er bb'ers zijn die dit doen/ geprobeerd hebben.
'T enige wat ik dan denk ik is WTH is er mis met jeFriggin headcase
![]()
Hierin staat ook dat GHB 'a powerful growth hormone inducer' is.quote:GHB - Gamma Hydroxybutyrate
Most users find that GHB induces a pleasant state of relaxation and tranquility. Frequent effects are placidity, sensuality, mild euphoria, and a tendency to verbalize. Anxieties and inhibitions tend to dissolve into a feeling of emotional warmth, wellbeing, and pleasant drowsiness. The "morning after" effects of GHB lack the unpleasant or debilitating characteristics associated with alcohol and other relaxation-oriented drugs. In fact, many users report feeling particularly refreshed, even energized, the next day. The effects of GHB can generally be felt within five to twenty minutes after ingestion. They usually last no more than one and a half to three hours, although they can be indefinitely prolonged through repeated dosing.
GHB is probably the best substance for inducing sleep, the quickest and best anti-depressant and anti-anxiety agent, the best therapy for narcolepsy, highly useful in alcohol or drug withdrawal, a possible aphrodisiac, a powerful growth hormone inducer, and it facilitates communication and social interaction. Moreover, it is essentially non-toxic and by far the safest substance for these conditions. Incredibly, it has been deliberately misrepresented, demonized and illegally outlawed!
Dat is de reden dat de hoeveelheid max 2-3ml is. Alles daarboven brengt de cortisol teveel omhoog.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
okee... ja maar er word ook beweerd dat het cortisolspeiegel omhoog gooit, waardoor het effect van het groeihormoon weer teniet word gedaan.
Maar niemand hier die kan zeggen...GHB improved my BB ??
Je kent GABA vast wel, is er familie van(werkt op dezelfde receptoren) en wordt ook door veel BBers gebruikt(toch in de VS). Ik heb trouwens ergens een heeeeeeeele lange post op dbb over ghb gemaakt, over de waarheden en mythesquote:Op zondag 18 maart 2007 13:11 schreef Mr.J het volgende:
Geen ervaring mee.
Als je buiten supplementen 'iets' wilt nemen ben je imo beter af met AAS dan met GH en IGF's.
Ik wil ook weer deadliften.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:11 schreef ivosnivo het volgende:
Morgen weer lekker deadliften, ga proberen 200kg 3x3 te doen
Cutten.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben even het woord vergeten, tegen overgestelde van bulken
Je kunt beter andere dingen rukken manquote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil ook weer deadliften.
Zit nog steeds met mijn linkerknie te rukken, voelde het vandaag ook weer opspelen toen ik de auto uit stapte. Lijk wel een fucking bejaarde. Ik wil even 240 halen eind van dit jaar maar op deze manier schiet het niet op.
Goed bezig, blijf je nu zelf op hetzelfde gewicht? Of word je langzaamaan iets zwaarder?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Frautie het volgende:Trainen ging goed vandaag
Met bankdrukken een nieuw PR 60 kg, 8 hh
Begon met 40 kg, daarna 50 en 55 kg. 55 ging niet zo. Maar 4 hh zelf kunnen doen, daarna moest mijn maatje me over mijn dode punt heen helpen. Maar ik moest nog 1 setje en eigenlijk durfde ik de 60 niet aan. Maar mijn maatje zei van probeer 't eens, al heb je 1 hh dan weet je iig hoe 't voelt.
Dus dapper geweest en 't maar gewoon gaan doen. En die ene hh was te doen, dus ik had zoiets van kijken of we er een setje van kunnen maken. En dat is gelukt
En cable flies ook zwaarder kunnen pakken, zit nu op 7,5 kg
Ik ben ah cutten, dus ik val langzaam maar zeker af. Daar moet ik wel bij zeggen dat er ook wel wat vanaf mag....love handles enzoquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef ivosnivo het volgende:
Goed bezig, blijf je nu zelf op hetzelfde gewicht? Of word je langzaamaan iets zwaarder?
voor een halve seconde had ik de neiging om vol in de verdediging te gaan op je reply.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:43 schreef J-Will het volgende:
Ik vind het wel 'raar'... 4 herhalingen op 55 kg maar wel een setje op 60 kunnen doen? No offence maar was die spotter dan flink mee aan het tillen? Ik druk 5*55 makkelijk, 5*60 misschien nét maar 8*60 echt niet.
Tja , de vraag lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef mitt het volgende:
liever even hier verder: [Centraal]Bodybuilding topic deel 59
Al 59 delen het middelpunt van dit soort postskopieer het even daarheen svp
En dan pas je je post ook niet ff aanquote:Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef J-Will het volgende:
hehe dacht al dat het zo over zou komenMaar knap dat je het kunt, zonder meer. Ik bedoelde het echt niet verkeerd maar bij die 55 kg deed je dan toch iets fout, zul je met me eens zijn.
En dat ben je na een jaar stilstaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
Tja , de vraag lijkt me duidelijk.
Ik ben zelf kortgeleden weer begonnen met bodybuilding na een lange pauze van zo,n jaar.
Persoonlijk geeft het me een gigantisch lekker gevoel als je aan het trainen bent, en vooral als je klaar bent lekker de pomp in je armen en benen dat is echt super en dan in de spiegel kijkt naar het resultaat.
[afbeelding]
J voelt hem kleinquote:
Waarom was je zo lang gestopt,bij mij gaat het al jeuken als ik drie dagen niet in de gym geweest ben.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
Ik ben zelf kortgeleden weer begonnen met bodybuilding na een lange pauze van zo,n jaar.
Persoonlijk geeft het me een gigantisch lekker gevoel als je aan het trainen bent, en vooral als je klaar bent lekker de pomp in je armen en benen dat is echt super en dan in de spiegel kijkt naar het resultaat.
[afbeelding]
Nee hoor, ik vraag het mij gewoon af.quote:
Het is denk ik ook niet echt, die sjaak heeft zich net vanmiddag 1 minuut voor de post aangemeld op fok en gelijk deze foto erop donderen. Maar ja, wie weet is het wel echt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag het mij gewoon af.
Zo'n fysiek zie je normaal op een NK nl.
Whaha monster biceps, "bodybuilder"quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi werkquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Frautie het volgende:
@ Ivo: Mijn lichaam is wel erg veranderd. Buik is platter, ik schijn een rondere kont te hebben, heb een gespierdere rug gekregen -> ook mijn onderrug. Ik begin een aftekening te krijgen tussen mijn schouders en mijn biceps.
Triceps is nog steeds ruk, achterkant schouders loopt achter en ronde schouders heb ik ook al niet....nog genoeg te doen dus
Maar ik trainvrolijk verder![]()
Horizontale hoogtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef J-Will het volgende:
ik ga zo ver mogelijk omhoog, geen idee of dat moet eigenlijk.
Ledzep?
Ziet eruit als een meesterlijk apparaat, alleen word het een stuk lastiger als je stopt als je rug krom is en als je hem strekt.quote:
Ik zou liever een half uur voor het trainen niet al te zwaar gaan tafelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar als je nu vlak voor het trainen (denk aan een half uur ofzo) bijvoorbeeld aardig wat kipfilet naar binnen werkt?
ok, plat 32kg is voor mij al genoeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
er zijn genoeg websites waar je het goedkoop kan bestellen.
Gisteren was weer een BBB-dag (borst/biceps/buik). Het ging eindelijk weer lekker. Spierpijn van het autoongeluk is verdwenen. En merk weer dat ik mogelijk van sportschool moet switchen. De dumbells gaan tot 40kg en dat begint voor de inclined dumbell-press te weinig te worden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
er zijn genoeg websites waar je het goedkoop kan bestellen.
Gisteren was weer een BBB-dag (borst/biceps/buik). Het ging eindelijk weer lekker. Spierpijn van het autoongeluk is verdwenen. En merk weer dat ik mogelijk van sportschool moet switchen. De dumbells gaan tot 40kg en dat begint voor de inclined dumbell-press te weinig te worden.
Nee, en dat is ook volstrekt onnodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Drumpie het volgende:
LedZep heb jij en foto van je lichaam?
probeer eens quarter BP (een probeerseltje van mij)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef J-Will het volgende:
Bench 5*50/54/54/54/56. De allerlaatste rep stond m'n spotter echt zo van: 'kom aan pussy' en ik vroeg echt om hulp. Hij zei: kan best. Dus ik gaf het alles wat ik had, echt licht in mijn kop werd ik er van maar het lukte wel. NiceWel pussy weights, ik zou elk setje wel 56 moeten kunnen pakken.
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).quote:
Ging niet om het streepjequote:Op woensdag 21 maart 2007 07:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).
Net zo lang doortrainen totdat je unbreakable bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ging niet om het streepjePfff dat is verrot, daar ben ik nou ook bang voor. Dat ik een keer een ongeluk krijg of iets breek waardoor ik niet meer kan trainen.
suc6 met beginnen dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef revolutionx het volgende:
ok mja het was logisch dat je dit ging zeggen, dit heb ik ook op dbb gelezen ja.
Ik heb hiervoor 2 jaar aan bb gedaan dus dat zit wel goed lijkt mij. Mijn voedingsschema is in orde en trainigsschema begint weer te komen. Aangezien ik 2 maanden niets gedaan heb moet ik de goede zwaarte van gewichten weer even aanvoelen. ik ben niet van plan om nu meteen al supplementen te namen maar pas als mijn training, voeding en rust weer steady zijn.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar je kunt ook gewoon brood/noten/bananen/whatever gaan eten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef revolutionx het volgende:
ok en ik wilde graag ook een weightgainer aan toevoegen(of als aanvulling op 2e ontbijt en 2e lunch. nu heb ik even rondgestruint op xxl nuticions en puwersupplements. alleen de voedingswaarden tussen die 2 zijn verschillend.
moet ik nu naar alle voedingswaarden kijken maar de eiwitten buiten spel laten aangezien die al in de whey zitten? en daar mijn beslissing op nemen?
Je hebt recht op pauze's enzo he, en je kunt toch ook achter je pc voedsel wegwerken? Zakken met noten is ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Je kan je ook gewoon effe normaal gedragen he!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Ziet er goed uit dudequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
Netjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
ow en daarmee gaan ze weg? heb wel buikspieren maar nog steeds zwembandjes en nog meer cutten lijtk me niet dat ze dan weg gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon cutten
kickjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Tommy_808 het volgende:
- een "pre-workout" drankje/versnapering, wat houdt dat in? heb het nooit gebruik in feite..
CoCquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
pre is meestal gewoon een schep whey en waterquote:
mja als post doe ik altijd 400ml melk + 1 schep whey + 1/2 schep soja + een banaan + 500mg vit C + een samsonkoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
pre is meestal gewoon een schep whey en water
en post workout is meestal een een schep whey, 30 gram dextro en aanvullen met water
Soms wordt er ook wel 2 scheppen whey gedaan ipv 1 na 't trainen, maar dat hangt denk ik van je eetschema af
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.quote:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
teeeering lijkt me een harde work-out...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
Oke, zal ze maar eens bestellen. Waar hebben ze goede straps?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.
Mijn pa heeft ook van dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Calyptus het volgende:
[..]
teeeering lijkt me een harde work-out...
Ik zat deze middag in de gym over de grote 3 tegen een trainingsbuddie bezig, begint een br33z4h steevast te vertellen over zijn biceps curl, bench press en db flyes...
Als je dan uitlegt dat het andere oefeningen zijn kwam hij met de opmerking "het noemt DEADlift voor iets, gezond kan het dus niet zijn"
Ik heb lang niet meer zo gelachen
Die chin's en pullups.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
wat zijn NO2 producten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.
Post workout; creatine, dextrose, whey.
het heeft die mannen geen windeieren gelegd. Zitten aardig brute kerels tussen volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Die chin's en pullups.![]()
Die armen raken nog 's uit de kom van dat geslinger.
Ik heb deze.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Den_Haag het volgende:
J, straps? Waar?
Mooi werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef J-Will het volgende:
Ik heb net 5*3*60 kg full squat gedaan! Dik PR op dat volume. Voor heen deed ik maximaal 3 of 4 singles op dat gewicht, met flinke pauzes
okequote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:51 schreef McGilles het volgende:
Weight ganer uurtje voor training, whey na training en voor slapen gaan. Klaar
Zit vast wel maatschep in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
okeen wat betreft de dosering van 250gram voor weight gainer? Kan dat kloppen? Dan zou ik maar 5 keer kunnen gebruiken voor 30euro, lijkt me stug
![]()
Dat heb ik ook een keer gedaan ja, zo'n gebruikers dingetje op de verpakking gevolgt, gevolg dat je echt een enorm dikke shake krijgt met 1500 kcal ofzo, niet normaal. Doe gewoon een shake met +/- 500kcal, dat is een mooi aantal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
okeen wat betreft de dosering van 250gram voor weight gainer? Kan dat kloppen? Dan zou ik maar 5 keer kunnen gebruiken voor 30euro, lijkt me stug
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:38 schreef Tommy_808 het volgende:
mja met 12 eetlepels weight gainer kan iedereen een supershake in elkaar flansen![]()
Voorlopig ff de kuiten niet trainen?quote:
Bij snowboarden heb ik geen last van me kuitenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voorlopig ff de kuiten niet trainen?
Van de week maar ff straps bestellen. Woensdag gaan we weer deadliften.
zo'n computerwasbordjequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BertV het volgende:
Haha... op DBB heb ik al de term: '300'-fysiek gezien.
Het doel voor de nieuwe aanwas...
Niks mis meequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BertV het volgende:
Haha... op DBB heb ik al de term: '300'-fysiek gezien.
Het doel voor de nieuwe aanwas...
Het beste werkt lopen op het moment dat het je uit komt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Is hardlopen 's ochtends voor het onbijt goed om droog te worden (en hoelang is het best?)
Ik zou nooit op een lege maag gaan lopen. Binnen de kortste tijd ziet het zwart voor je ogen en wordt je behoorlijk duizelig en licht in je hoofd. Dus mijn advies is om altijd iets in je maag te hebben...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Is hardlopen 's ochtends voor het onbijt goed om droog te worden (en hoelang is het best?)
Precies, ik zou dan echt flauw vallen. Eet iig even een halve banaan 30min van tevoren.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een lege maag gaan lopen. Binnen de kortste tijd ziet het zwart voor je ogen en wordt je behoorlijk duizelig en licht in je hoofd. Dus mijn advies is om altijd iets in je maag te hebben...
iddquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Frautie het volgende:
[..]
Bolle billen (en six packs), laat de zomer maar komen![]()
heejquote:
ik heb al genoeg pics gepostquote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
Anyone?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik neem iedere dag 2 eetlepels lijnzaadolie. Kan het kwaad of is het dubbelop als ik daarnaast ook visolie pillen neem?
Ben nog nergens heen geweest nee, ik had er vandaag weer last van tijdens het fietsen en trainen, dus maar geen benen getraint vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH![]()
Nope. Lijnzaad- en visolie bevatten beide weer andere omega vetzuren dacht ik.quote:
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handlesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Tommy_808 het volgende:
ik heb al genoeg pics gepost
nu is't jou beurt!![]()
![]()
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezen
Ik zou een nieuwe pot aanschaffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef sugarJay het volgende:
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.![]()
Ik post hem volgens mij 3x per topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
Hoeveel is 6lb omgerekend in kilo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
ja maar.. ik was destijds erg tevreden over ON. en dan blijf ik er bij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef Adelante het volgende:
xtreme pro whey van de link van mr.J is er wel in pina coladalijkt me de meest ranzige smaak however
uit mijn hoofd 2,8 kgquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Hoeveel is 6lb omgerekend in kilo?
Die misvormde borsten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef Semargofni het volgende:
Ok thanx, dan houd ik het toch maar bij mijn vertrouwde whey.
Wel fijn dat we weer een pagina verder zijn, die top van pag4 begon me toch op te breken![]()
Same here lol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef Semargofni het volgende:
Ok thanx, dan houd ik het toch maar bij mijn vertrouwde whey.
Wel fijn dat we weer een pagina verder zijn, die top van pag4 begon me toch op te breken![]()
Als ik het in de OP zet is deze weer nieuw en klopt het zinnetje weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef Videopac het volgende:
Zet het in de OP; dan kan meteen dat "Nu met vernieuwde OP" eruit.
Hoe laat jij zo'n bloedonderzoek doen en kost dat nog iets?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek terug gekregen.
Alles helemaal perfect in orde. Cholesterol zwaar ok, hormoonspiegels normaal, leverfuncties ok (alleen licht verhoogde SGPT waarde, maar dat komt door de krachttraing zelf) en een lichte verhoging bij de ureum waarde van mijn nieren, maar dat komt door 300 gram eiwitten per dag en is dus ook niets om je druk over te maken.
Allemaal toppie dus.
[moedermodus]quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef McGilles het volgende:
Hoe laat jij zo'n bloedonderzoek doen en kost dat nog iets?
Volgens google heeft het niks met krachttraining te maken maar met een (lichte) leverbeschadiging.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
...alleen licht verhoogde SGPT waarde, maar dat komt door de krachttraing zelf...
Doe eerst maar foto's van je armen, benen en je (t.z.t.) six-packquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handles![]()
Misschien dat ik tegen de zomer wel ff een picca doe van mijn rug.
Mijn ass ga ik echt niet op de foto/een forum zetten![]()
Geen beschadiging maar een verhoging van de enzymactiviteit wat een beschadiging kan zijn. Maar krachtsporters hebben door de training al een verhoogde enzymactiviteit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Volgens google heeft het niks met krachttraining te maken maar met een (lichte) leverbeschadiging.
Je kan ook wel gewoon zeggen dat je wil weten hoe ik eruit zie...want daar komt 't gewoon op neer nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Videopac het volgende:
Doe eerst maar foto's van je armen, benen en je (t.z.t.) six-pack![]()
Post je eetschema eens?quote:Over cutten gesproken:
Ik ben het afgelopen jaar ruim 11 kilo aangekomen, alleen is mijn BF ook wat gestegen
. Nu is dit wel gemeten met een weegschaal, maar het geeft wel een indicatie van het relatieve verloop, toch?
03-03-2006: 79,0kg ??% BF
28-04-2006: 82,2kg 12,3% BF
30-06-2006: 82,5kg 12,8% BF
11-08-2006: 84,2kg 13,2% BF
06-10-2006: 86,1kg 14,4% BF
01-12-2006: 88,5kg 15,2% BF
23-03-2006: 90,6kg 15,6% BF
Met de weegschaal op de "sport"-stand geeft ie 7,9% BF aan, maar zo droog ben ik echt niet. Mijn lange-termijn doel is 100kg met iets van 12% BF (ik ben 1.90m). Op korte termijn wil ik iets cutten, niet zo zeer qua gewicht maar wel qua BF. Echter: ik ben een redelijke ecto (er gaat per dag zo'n 4500 kCal in) en let goed op mijn voeding. Hoe verlaag ik mijn BF iets zonder spiermassa in te leveren?
Ik zet veelal losse nummers op mijn ipod. Maar meestal iets van Linkin Park, SOAD, Evanescence, Guana Apes, Greenday, Daft Punk, RATM en ik vergeet de Foo Fighters haastquote:Verder ben ik van plan om mijn mp3 speler te gaan gebruiken tijdens het trainen.
@ ivosnivo: welke nr's van Sepultura gebruik jij tijdens het trainen?
(en heeft iemand anders nog muziek die je goed opfokt tijdens het trainen?)
Ik kan het gelukkig via mijn huisarts en mijn werk laten doen. Werk als adviseur in de chemische industrie en mag elk jaar een gezondheidsonderzoek laten doen. Bloed/urine-waarden, hartfunctie enz. Ben erg blij met die regeling (ookal kuur ik niet)quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef Mr.J het volgende:
Als je het via je huisarts kan regelen niet nee.
Die van mij ging mij er niet mee helpen dus ik heb het zelf moeten regelen. En dat kost wat geld. Je hebt voor 80 a 90,- standaard onderzoeken, maar daar nemen ze niet hormoonspiegels mee. Dan moet je dus echt richting privekliniek. Ik was er 180,- voor kwijt. Maar goed, eens per 2 jaar dat bedrag om een goed beeld te hebben wat er allemaal gaande is vind ik wel te doen.
ik vind die benen welquote:
Even een vraagje:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Fugie het volgende:
140kg 2x gedeadlift
10 weken geleden met een nieuwe 5x5 schema als doel gesteld om nu 300kg op de powerlift te hebben en dat heb ik dus gehaald
Squat = 95kg
Deadlift = 140kg
Benchpress = 65kg
Om het verschil aan te geven even mijn werkgewichten van 10 weken terug en van nu:
squat was 55kg is 77.5kg
deadlift was 90kg is 115kg
benchpress was 42,5 is 52,5 kg
Ben wel redelijk tevreden over het schema, alleen merk ik pas de laatste weken ook echt dat ik meer massa krijg. Vannacht eindelijk een weekje rust en daarna mijn schema ff bekijken, waarschijnlijk ga ik iest van 3x5 ofzo doen om wat korter te trainen en dan wat cardio om de cut lichtjes in te zetten.
Squats waarbij je uitgaat van een bepaald rm, bv 10rm. Dan ga je nog 10 reps erbij squatten en doe je daarn net zo lang over als je zelf wilt. Dus vanaf rep10 squat je, adem je diep tussen de reps totdat je bij de 20 bent. Deze squats zijn bv onderdeel van het "20 rep squat schema" en geven een goede shock aan je lichaam, gruwelijk zwaar ook dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef Tommy_808 het volgende:
wat zijn "breathing squats"? :s
Echt niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vind die benen welDie gespierde uitstulping hoort enkel op een man
Daar zijn we mannen voor he. Eerst afwachten of het vanzelf over gaat, en daarna zelf voor dokter spelen (ibuprofen).quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH![]()
Dan gaat het nog meer schuimenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.
Wat er mee gebeurt als het over de datum is weet ik niet.
En hoeveel kg heb je er door gewonnen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek terug gekregen.
Alles helemaal perfect in orde. Cholesterol zwaar ok, hormoonspiegels normaal, leverfuncties ok (alleen licht verhoogde SGPT waarde, maar dat komt door de krachttraing zelf) en een lichte verhoging bij de ureum waarde van mijn nieren, maar dat komt door 300 gram eiwitten per dag en is dus ook niets om je druk over te maken.
Allemaal toppie dus.
ben je ook in '99 begonnen ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
^^quote:
Daar hoef je echt geen man voor te zijn. Ik ben ook geen fan van de huisarts...dus als 't zeer doet, dan loop ik er gewoon mee door.... Aspirine en ibo zijn de magische middeltjes...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:41 schreef ivosnivo het volgende:
Daar zijn we mannen voor he. Eerst afwachten of het vanzelf over gaat, en daarna zelf voor dokter spelen (ibuprofen).
Ziet er goed uit, zelfs met brakke camquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
Voor die ene keer per 2 jaar dat ik er een foto mee maak? Neuh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
En je loopt altijd te miepen over die cam...investeer dan eens in een nieuwe![]()
what the fuck?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
....
Ik heb nog nooit een powerlift-1-RM gedaan op alle oefeningen, maar mijn getallen zijn:
Squat: 120 kg (6 reps)
Deadlift: 120 kg (2 reps)
Benchpress: 100 kg (2-3 reps)
Volgens mij kloppen de verhoudingen bij mij wel redelijk, heb ooit eens gelezen dat je squat 1.5x je benchpress moet zijn en jj deadlift ongeveer 2x je bench. En ik train nu iets langer dan een jaar en een half jaar serieus ongeveer. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd op voetbal heb gezeten en met mijn persoonlijke bouw, mijn bovenlichaam heeft altijd achter gelopen op mijn onderlichaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
En wat houdt dat 5x5-schema precies in? 5 series van 5 reps? (ik doe zelf meestal 5 series van 6 reps)
Ik gaf al aan dat ik deadliften een lastige oefening vind. Wat dat betreft zit ik ook op een kutschool, want ik ben de enige die squat en deadlift. Ik doe het zelf pas een paar maanden en heb dus ook geen voorbeeld van de goede techniek. Ik denk inderdaad dat ik nog veel meer kan deadliften, als ik de goede techniek zou hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef J-Will het volgende:
[..]
what the fuck?
Lijkt me duidelijk dat je borst al wat langer traint dan vandaagMaar dat deadliften en squatten snap ik écht niet. Ikzelf deadlift 110 easy en 120 denk ik ook wel, parallel squat ligt (misschien) op 75 kg. Ik squat 66 kg full en 70 waarschijnlijk ook als ik van tevoren geen noemenswaardige setjes doe. Maar deze verhoudingen zijn echt raar in mijn optiek
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
^^
@ Calyptus: Denk nou eens niet zo in hokjes man![]()
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon zeggen dat je wil weten hoe ik eruit zie...want daar komt 't gewoon op neer nu
1. Ontbijtquote:[..]
Post je eetschema eens?
Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jouw probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vind die benen welDie gespierde uitstulping hoort enkel op een man
Zeg je dat ook als je bv. in de sauna naast een (in jouw ogen) mooie vrouw staat of ligt? Of erger: in de rechtbank als je een vrouw aangerand of erger hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.
En die zegt, laat maar...Srry, ik heb weinig controle over mn lul, die zwaffelt er meestal maar wat op los.
Ik zeg niet dat 't erg is, kan alleen niet zo goed tegen 't eromheengedraai.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef Videopac het volgende:
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.
(en beter zo dan dat niemand wil weten hoe je eruit ziet, toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua eetschema:
Echt schoon is dit niet. Kan je geen ontbijt nemen met havermout of brinta?
Qua kwark vind ik die van de appie huismerk eigenlijk alleen lekkerWeet niet of je die al geprobeerd hebt? Noten zijn altijd goed
Pre workout zou je denk ik nog wel een eiwit shake kunnen nemen. En de jongens zullen vast meer op/aanmerkingen hebben.Niks mis mee, maar duursporten wil niet automatisch zeggen dat je meer vet gaat verbranden......quote:Ik ben overigens van plan om nu het weer wat beter wordt om naar mijn werk te gaan racefietsen (40km enkele reis).
Ik moet dan wel eten van te voren. Ik heb nu al dat als ik 's ochtends wakker word ik direct moet eten, anders val ik flauw...^^quote:Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jou probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
2x multivitamine: omdat ik meer geloof ik 2x niet al te hoge dosering dan 1x een hele boel (je lichaam kan toch niet alles in 1x opnemen, dan).quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
waarom twee multivitamine tabletten op een dag? is dat in het kader van twee ons groente en twee stuks fruit?fruit eet je helemaal niet?
get real manquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef Semargofni het volgende:
Ik zou je boterhammen toch echt anders beleggen, dingen als muisjes/hagelslag kan echt niet imo.
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef koejoeloek het volgende:
Wat hebben jullie nog op te merken over mijn (zuivel-loze) voedingsschema, heb lactose intollerantie dus mag geen melk of aanverwante producten. Overigens aangezien ik zwaarder wil worden nu best veel weight gainer, die word over paar weekjes vervangen door whey shakes. Ik ben 1.72 en weeg 68 kilo.
9:00/10:00
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet (3 plaatjes magere kipfilet)
1 Weightgainer
10:00 / 11:00 training
Direct na training Whey Shake
Middageten 12:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Bord spaghetti (zonder saus)
Derde Maaltijd 15:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Avondeten
Wat de pot schaft, iig altijd groente, aardappels vlees of pasta.
Tussendoor
rond 21:00 spaghetti
voor het slapen gaan 1 weight gainer
vers fruit
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef Frautie het volgende:
[..]Love handlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tonijn en wth, maar 3 plakjes kipfilet op brood?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.
Whey + dextrose..quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Alessandro het volgende:
Mensen na het sporten wat moet ik dan eten?>? Ik doe nu kwark met een beetje magere yoghurt. Maar is dat goed?
kwarkquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:48 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En als ik dat niet wil(ik haat whey)![]()
ik doe altijd twee boterhammen op elkaar met twee plakjes er tussen, da's toch zat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Frautie het volgende:
[..]
tonijn en wth, maar 3 plakjes kipfilet op brood?Dat vind ik weinig
![]()
nog meer eiwit? Heb het idee dat ik dat al behoorlijk wat binnenkrijg, aangezien ik normaal dus die weight gainer vervang door whey, kan natuurlijk wel wat meer kipfilet er tussen proppenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.
Kzou het ook niet volhouden, alleen maar zoete troep op mijn brood.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
get real man
dat hou je nooit vol![]()
ik eet graag ~2u voor ik ga trainen spek met eieren![]()
ps: chocolade is trouwens uitstekend bulkvoer!
ik 4quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik doe altijd twee boterhammen op elkaar met twee plakjes er tussen, da's toch zat?
boeit niet, tate is er ook groot van gewordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Kzou het ook niet volhouden, alleen maar zoete troep op mijn brood.
quote:
quote:
Wat zijn behalve whey shakes,kipfilet en cashewnootjes aanraders qua lactose/melk-loze voedingsmiddelen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Die dingen zijn hardnekkig![]()
Bovenlichaam begint nu wat droger te worden....en de rest is work in progress
En overmorgen weer vetjes meten![]()
@Koeloejoek: groeien is meer eten en spiermassa aanzetten is hoog in eiwitten zitten. Als je alleen hoog in je carbs gaat, dan word je vadsig en da's toch niet de bedoeling?
stuur dat filmpje de wereld rond!! alle vrouwen willen stevige billen en zo zal er meer vrouwvolk naar de sportschool én het krachthonk komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Semargofni het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AyzydQyu0Ak
Is een bekend probleem hoor. Bij mij is het een klein buikje wat er niet afgaat. Zelfs niet toen ik 88kg woog (meer conditie en duur toe ivm de sport). Maar houdt ons op de hoogte van de voortgang, met de foto's natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Die dingen zijn hardnekkig![]()
Bovenlichaam begint nu wat droger te worden....en de rest is work in progress
En overmorgen weer vetjes meten![]()
Buikjes kunnen ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
Is een bekend probleem hoor. Bij mij is het een klein buikje wat er niet afgaat. Zelfs niet toen ik 88kg woog (meer conditie en duur toe ivm de sport). Maar houdt ons op de hoogte van de voortgang, met de foto's natuurlijk![]()
ja, poseren.quote:
was nt slecht bedoelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:40 schreef Frautie het volgende:
[..]
ja, poseren.
Voor die wedstrijd die ik wil gaan doen, volgens mij is dag 1 al dat je de vleeskeuring krijgt en dat je in je bikini voor een jury rond mag lopen.
Waarom zou het niet slim zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:19 schreef Vampz het volgende:
Ff een vraagje...
Ik train nu al aardig lang, zo'n 6 jaar. Maar sinds een jaartje pas puur op massa. Ik train nu elke spiergroep 1 keer per week, dus brost + triceps / rug + biceps en schouders + benen. Gelukkig let ik nu ook sinds een half jaar heel goed op mijn eten en ik kan niet anders zeggen dat het allemaal prima gaat! Deze week ben ik begonnen met proteïne, elke keer na de training 1 shaq. Heeft het veel nut om ook nog voor de training creatine te nemen of is dat niet slim?
Volgens mij in Pumping Iron, zie je Schwarzenegger les krijgen van een balletmeisje. Ziet er zo leuk uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:40 schreef Frautie het volgende:
[..]
ja, poseren.
Voor die wedstrijd die ik wil gaan doen, volgens mij is dag 1 al dat je de vleeskeuring krijgt en dat je in je bikini voor een jury rond mag lopen.
Dus doe eens ff niet zo denigerend![]()
Thanks. Soms komt 't niet helemaal goed over hoe je 't bedoelt...en ik hap soms iets te snelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:02 schreef Tommy_808 het volgende:
was nt slecht bedoel![]()
wist niet dat je wedstrijden ging doen, veel succes meid![]()
Dat is het ook, het lijkt makkelijk. In praktijk valt 't nog weleens tegenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:33 schreef ivosnivo het volgende:
Volgens mij in Pumping Iron, zie je Schwarzenegger les krijgen van een balletmeisje. Ziet er zo leuk uit
Maar het ziet er vaak makkelijk uit dat poseren, maar het is een hele kunst (bij sommigen tenminste).
Liefquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef Skazminko het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)n-thuis-leren-85543/
Deze had ik nog tussen mijn favorieten staan, misschien heb je er wat aan, Frautie.
Ik heb al een hele tijd last van mijn knie, denk niet dat het zo makkelijk weg gaat. Maar geen benen trainen (iig niet serieus) is echt frustrerend.... beetje met 130kg deadliften...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag record gezet op me fullsquat
Eerst
100 12x
110 10x
120 8x
130 5x
140 3x
Had tijdje terug weer is last van me pols, maar na 2 dagen ibuprofen was het weg. Zoiets helpt zeker niet tegen stukke knieen?
blessures?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:29 schreef Semargofni het volgende:
Zo al 2 weken niet meer getraind, hij gaat lekker!
Das nie goe.quote:Op zondag 1 april 2007 12:34 schreef Semargofni het volgende:
Ja laatste tijd de een na de ander. Het irritante is dat het nog eens niet door de trainingen lijkt te komen. Aangezien ik al een tijd geen fatsoenlijke meer heb neer kunnen zetten. Heb nu pijn in het midden van mijn rug. (spinae erector) Ben al naar de fysio gegaan en heb nu wat oefeningen gekregen die nog niet helpen....
quote:Op maandag 2 april 2007 09:56 schreef Frautie het volgende:
Vanmorgen ff de papieren erbij gezocht
Ben begin februari begonnen met cutten...en toen waren mijn vetjes 36%Friggin vet op mijn heupen
![]()
En zaterdag zat ik net onder de 30% Gaat lekker dus![]()
Nog een weekje zwaar trainen, dan weer over op supersets en ik ga volgende week over op een ander eetschema. Ben zeer benieuwd wat dat in gaat houden![]()
Op naar de 25%![]()
Hm, mijn spiegel zegt nu ook dat de massa ook op de verkeerde plekken gaat zitten.quote:Op maandag 2 april 2007 09:56 schreef Frautie het volgende:
Vanmorgen ff de papieren erbij gezocht
Op naar de 25%![]()
Klinkt als een bulk gone wrongquote:Op maandag 2 april 2007 10:00 schreef BertV het volgende:
Hm, mijn spiegel zegt nu ook dat de massa ook op de verkeerde plekken gaat zitten.
Ik ga nu niet echt cutten maar kijken of ik net wat minder moet gaan eten.
Heb de laatste tijd niet alleen mijn schema gevolgd maar er ook extra bij gegeten.![]()
Is maar net of je ochtend of avondmens bent en hoe goed je discipline isquote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik wil over 1 maand gaan cutten, en dan 2 binnen 2 maanden 3/4 kilo's vet kwitj te raken.
Alleen zit ik nog te twijfelen over hoe ik dit ga doen. Of ik elke dag (5x per week) na de training een half uur/ 3 kwartier ga lopen/ fietsen. Of dat ik elke ochtend voor het ontbijt een half uurtje ga hardlopen. Iemand enig idee?
Wat voor vlees eet je bij je avondeten?quote:En qua eiwitverhoging. Ik zit nu op 2 bakken kwark, 3 shakes, 5 eieren, stuk of 6 plakken kipfilet per dag. Hoe kan ik dit verhogen?
Vlees is verschillend (wat moeder op tafel zetquote:Op maandag 2 april 2007 10:40 schreef Frautie het volgende:
Is maar net of je ochtend of avondmens bent en hoe goed je discipline is
Ik loop 3x pw 's ochtends....omdat ik geen zin heb om nog na 't trainen te moeten lopen. Dan wil ik douchen en eten![]()
En 5 keer per week cardio vind ik veel...je lichaam went er snel aan. En je moet 't maar leuk vinden
[..]
Wat voor vlees eet je bij je avondeten?![]()
En je kan extra tonijn eten, gewoon uit blik
Metingen met vetpercentage-meter bij de sportschool;quote:Op maandag 2 april 2007 10:40 schreef Frautie het volgende:
[..]
Klinkt als een bulk gone wrong![]()
Naja, weer ff goed op je eten letten en dan komt 't wel weer goed
Hoe hoog is trouwens je vetpercentage?![]()
[..]
euhh.. meer gaan trainen?quote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef NotoriousJw het volgende:
En qua eiwitverhoging. Ik zit nu op 2 bakken kwark, 3 shakes, 5 eieren, stuk of 6 plakken kipfilet per dag. Hoe kan ik dit verhogen?
whahaha, nee daar heb je wat aan!!!quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef BertV het volgende:
[..]
M'n vriendin stelde me gerust (op haar manier )door te zeggen dat ik gespierder was dan Brad Pitt.![]()
![]()
Poseren doe ik niet aan. Train niet voor wedstrijden of zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef Frautie het volgende:
[..]
Buikjes kunnen ookzijn. D'r mag van mij wel wat spek aan zitten, mits in verhouding.
Wat zijn je stats nu?
En foto's , wie weet. Eerst maar eens leren om goed te poseren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |