Nee, en dat is ook volstrekt onnodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Drumpie het volgende:
LedZep heb jij en foto van je lichaam?
probeer eens quarter BP (een probeerseltje van mij)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef J-Will het volgende:
Bench 5*50/54/54/54/56. De allerlaatste rep stond m'n spotter echt zo van: 'kom aan pussy' en ik vroeg echt om hulp. Hij zei: kan best. Dus ik gaf het alles wat ik had, echt licht in mijn kop werd ik er van maar het lukte wel. NiceWel pussy weights, ik zou elk setje wel 56 moeten kunnen pakken.
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).quote:
Ging niet om het streepjequote:Op woensdag 21 maart 2007 07:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).
Net zo lang doortrainen totdat je unbreakable bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ging niet om het streepjePfff dat is verrot, daar ben ik nou ook bang voor. Dat ik een keer een ongeluk krijg of iets breek waardoor ik niet meer kan trainen.
suc6 met beginnen dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef revolutionx het volgende:
ok mja het was logisch dat je dit ging zeggen, dit heb ik ook op dbb gelezen ja.
Ik heb hiervoor 2 jaar aan bb gedaan dus dat zit wel goed lijkt mij. Mijn voedingsschema is in orde en trainigsschema begint weer te komen. Aangezien ik 2 maanden niets gedaan heb moet ik de goede zwaarte van gewichten weer even aanvoelen. ik ben niet van plan om nu meteen al supplementen te namen maar pas als mijn training, voeding en rust weer steady zijn.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar je kunt ook gewoon brood/noten/bananen/whatever gaan eten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef revolutionx het volgende:
ok en ik wilde graag ook een weightgainer aan toevoegen(of als aanvulling op 2e ontbijt en 2e lunch. nu heb ik even rondgestruint op xxl nuticions en puwersupplements. alleen de voedingswaarden tussen die 2 zijn verschillend.
moet ik nu naar alle voedingswaarden kijken maar de eiwitten buiten spel laten aangezien die al in de whey zitten? en daar mijn beslissing op nemen?
Je hebt recht op pauze's enzo he, en je kunt toch ook achter je pc voedsel wegwerken? Zakken met noten is ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Je kan je ook gewoon effe normaal gedragen he!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Ziet er goed uit dudequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
Netjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |