Je kunt beter andere dingen rukken manquote:Op zondag 18 maart 2007 19:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil ook weer deadliften.
Zit nog steeds met mijn linkerknie te rukken, voelde het vandaag ook weer opspelen toen ik de auto uit stapte. Lijk wel een fucking bejaarde. Ik wil even 240 halen eind van dit jaar maar op deze manier schiet het niet op.
Goed bezig, blijf je nu zelf op hetzelfde gewicht? Of word je langzaamaan iets zwaarder?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Frautie het volgende:Trainen ging goed vandaag
Met bankdrukken een nieuw PR 60 kg, 8 hh
Begon met 40 kg, daarna 50 en 55 kg. 55 ging niet zo. Maar 4 hh zelf kunnen doen, daarna moest mijn maatje me over mijn dode punt heen helpen. Maar ik moest nog 1 setje en eigenlijk durfde ik de 60 niet aan. Maar mijn maatje zei van probeer 't eens, al heb je 1 hh dan weet je iig hoe 't voelt.
Dus dapper geweest en 't maar gewoon gaan doen. En die ene hh was te doen, dus ik had zoiets van kijken of we er een setje van kunnen maken. En dat is gelukt
En cable flies ook zwaarder kunnen pakken, zit nu op 7,5 kg
Ik ben ah cutten, dus ik val langzaam maar zeker af. Daar moet ik wel bij zeggen dat er ook wel wat vanaf mag....love handles enzoquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef ivosnivo het volgende:
Goed bezig, blijf je nu zelf op hetzelfde gewicht? Of word je langzaamaan iets zwaarder?
voor een halve seconde had ik de neiging om vol in de verdediging te gaan op je reply.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:43 schreef J-Will het volgende:
Ik vind het wel 'raar'... 4 herhalingen op 55 kg maar wel een setje op 60 kunnen doen? No offence maar was die spotter dan flink mee aan het tillen? Ik druk 5*55 makkelijk, 5*60 misschien nét maar 8*60 echt niet.
Tja , de vraag lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef mitt het volgende:
liever even hier verder: [Centraal]Bodybuilding topic deel 59
Al 59 delen het middelpunt van dit soort postskopieer het even daarheen svp
En dan pas je je post ook niet ff aanquote:Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef J-Will het volgende:
hehe dacht al dat het zo over zou komenMaar knap dat je het kunt, zonder meer. Ik bedoelde het echt niet verkeerd maar bij die 55 kg deed je dan toch iets fout, zul je met me eens zijn.
En dat ben je na een jaar stilstaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
Tja , de vraag lijkt me duidelijk.
Ik ben zelf kortgeleden weer begonnen met bodybuilding na een lange pauze van zo,n jaar.
Persoonlijk geeft het me een gigantisch lekker gevoel als je aan het trainen bent, en vooral als je klaar bent lekker de pomp in je armen en benen dat is echt super en dan in de spiegel kijkt naar het resultaat.
[afbeelding]
J voelt hem kleinquote:
Waarom was je zo lang gestopt,bij mij gaat het al jeuken als ik drie dagen niet in de gym geweest ben.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
Ik ben zelf kortgeleden weer begonnen met bodybuilding na een lange pauze van zo,n jaar.
Persoonlijk geeft het me een gigantisch lekker gevoel als je aan het trainen bent, en vooral als je klaar bent lekker de pomp in je armen en benen dat is echt super en dan in de spiegel kijkt naar het resultaat.
[afbeelding]
Nee hoor, ik vraag het mij gewoon af.quote:
Het is denk ik ook niet echt, die sjaak heeft zich net vanmiddag 1 minuut voor de post aangemeld op fok en gelijk deze foto erop donderen. Maar ja, wie weet is het wel echt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag het mij gewoon af.
Zo'n fysiek zie je normaal op een NK nl.
Whaha monster biceps, "bodybuilder"quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef bodybuilder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi werkquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Frautie het volgende:
@ Ivo: Mijn lichaam is wel erg veranderd. Buik is platter, ik schijn een rondere kont te hebben, heb een gespierdere rug gekregen -> ook mijn onderrug. Ik begin een aftekening te krijgen tussen mijn schouders en mijn biceps.
Triceps is nog steeds ruk, achterkant schouders loopt achter en ronde schouders heb ik ook al niet....nog genoeg te doen dus
Maar ik trainvrolijk verder![]()
Horizontale hoogtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef J-Will het volgende:
ik ga zo ver mogelijk omhoog, geen idee of dat moet eigenlijk.
Ledzep?
Ziet eruit als een meesterlijk apparaat, alleen word het een stuk lastiger als je stopt als je rug krom is en als je hem strekt.quote:
Ik zou liever een half uur voor het trainen niet al te zwaar gaan tafelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar als je nu vlak voor het trainen (denk aan een half uur ofzo) bijvoorbeeld aardig wat kipfilet naar binnen werkt?
ok, plat 32kg is voor mij al genoeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
er zijn genoeg websites waar je het goedkoop kan bestellen.
Gisteren was weer een BBB-dag (borst/biceps/buik). Het ging eindelijk weer lekker. Spierpijn van het autoongeluk is verdwenen. En merk weer dat ik mogelijk van sportschool moet switchen. De dumbells gaan tot 40kg en dat begint voor de inclined dumbell-press te weinig te worden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
er zijn genoeg websites waar je het goedkoop kan bestellen.
Gisteren was weer een BBB-dag (borst/biceps/buik). Het ging eindelijk weer lekker. Spierpijn van het autoongeluk is verdwenen. En merk weer dat ik mogelijk van sportschool moet switchen. De dumbells gaan tot 40kg en dat begint voor de inclined dumbell-press te weinig te worden.
Nee, en dat is ook volstrekt onnodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Drumpie het volgende:
LedZep heb jij en foto van je lichaam?
probeer eens quarter BP (een probeerseltje van mij)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef J-Will het volgende:
Bench 5*50/54/54/54/56. De allerlaatste rep stond m'n spotter echt zo van: 'kom aan pussy' en ik vroeg echt om hulp. Hij zei: kan best. Dus ik gaf het alles wat ik had, echt licht in mijn kop werd ik er van maar het lukte wel. NiceWel pussy weights, ik zou elk setje wel 56 moeten kunnen pakken.
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).quote:
Ging niet om het streepjequote:Op woensdag 21 maart 2007 07:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, moet een streepje tussen. In de auto van achteren aangereden door een vrachtauto. Daar krijg je wat spierpijn van in je nek en schouders (wervels verkeerd geschoten en daar reageren de spieren weer op).
Net zo lang doortrainen totdat je unbreakable bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ging niet om het streepjePfff dat is verrot, daar ben ik nou ook bang voor. Dat ik een keer een ongeluk krijg of iets breek waardoor ik niet meer kan trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |