suc6 met beginnen dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef revolutionx het volgende:
ok mja het was logisch dat je dit ging zeggen, dit heb ik ook op dbb gelezen ja.
Ik heb hiervoor 2 jaar aan bb gedaan dus dat zit wel goed lijkt mij. Mijn voedingsschema is in orde en trainigsschema begint weer te komen. Aangezien ik 2 maanden niets gedaan heb moet ik de goede zwaarte van gewichten weer even aanvoelen. ik ben niet van plan om nu meteen al supplementen te namen maar pas als mijn training, voeding en rust weer steady zijn.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar je kunt ook gewoon brood/noten/bananen/whatever gaan eten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef revolutionx het volgende:
ok en ik wilde graag ook een weightgainer aan toevoegen(of als aanvulling op 2e ontbijt en 2e lunch. nu heb ik even rondgestruint op xxl nuticions en puwersupplements. alleen de voedingswaarden tussen die 2 zijn verschillend.
moet ik nu naar alle voedingswaarden kijken maar de eiwitten buiten spel laten aangezien die al in de whey zitten? en daar mijn beslissing op nemen?
Je hebt recht op pauze's enzo he, en je kunt toch ook achter je pc voedsel wegwerken? Zakken met noten is ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Je kan je ook gewoon effe normaal gedragen he!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef revolutionx het volgende:
nee kerel, wat doe je trouwens hard moeilijk. ik kan geen maaltijden op men werk eten tussendoor. 2 x 2 broodjes met wat kwark en een stukje fruit gaat wel tussendoor maar ik kan bijv niet 2 x een bord spagetti eten. ik heb een kantoorbaan en ze kijken hier best streng op productiviteit. Ze lopen al te zeiken als ik die extra lunch en ontbijt naar binnen werk. daar moet dus gewoon iets snels en aanvullends bij op dat broodje met kwark. als je geen advies wilt geven en moeilijk gaat doen, flikker dan lekker op man.
Ziet er goed uit dudequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
Netjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Check hier mijn goddelijke lichaam
ow en daarmee gaan ze weg? heb wel buikspieren maar nog steeds zwembandjes en nog meer cutten lijtk me niet dat ze dan weg gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon cutten
kickjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Tommy_808 het volgende:
- een "pre-workout" drankje/versnapering, wat houdt dat in? heb het nooit gebruik in feite..
CoCquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
pre is meestal gewoon een schep whey en waterquote:
mja als post doe ik altijd 400ml melk + 1 schep whey + 1/2 schep soja + een banaan + 500mg vit C + een samsonkoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
pre is meestal gewoon een schep whey en water
en post workout is meestal een een schep whey, 30 gram dextro en aanvullen met water
Soms wordt er ook wel 2 scheppen whey gedaan ipv 1 na 't trainen, maar dat hangt denk ik van je eetschema af
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.quote:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
teeeering lijkt me een harde work-out...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
Oke, zal ze maar eens bestellen. Waar hebben ze goede straps?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.
Mijn pa heeft ook van dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Calyptus het volgende:
[..]
teeeering lijkt me een harde work-out...
Ik zat deze middag in de gym over de grote 3 tegen een trainingsbuddie bezig, begint een br33z4h steevast te vertellen over zijn biceps curl, bench press en db flyes...
Als je dan uitlegt dat het andere oefeningen zijn kwam hij met de opmerking "het noemt DEADlift voor iets, gezond kan het dus niet zijn"
Ik heb lang niet meer zo gelachen
Die chin's en pullups.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
wat zijn NO2 producten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.
Post workout; creatine, dextrose, whey.
het heeft die mannen geen windeieren gelegd. Zitten aardig brute kerels tussen volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Die chin's en pullups.![]()
Die armen raken nog 's uit de kom van dat geslinger.
Ik heb deze.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Den_Haag het volgende:
J, straps? Waar?
Mooi werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef J-Will het volgende:
Ik heb net 5*3*60 kg full squat gedaan! Dik PR op dat volume. Voor heen deed ik maximaal 3 of 4 singles op dat gewicht, met flinke pauzes
okequote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:51 schreef McGilles het volgende:
Weight ganer uurtje voor training, whey na training en voor slapen gaan. Klaar
Zit vast wel maatschep in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
okeen wat betreft de dosering van 250gram voor weight gainer? Kan dat kloppen? Dan zou ik maar 5 keer kunnen gebruiken voor 30euro, lijkt me stug
![]()
Dat heb ik ook een keer gedaan ja, zo'n gebruikers dingetje op de verpakking gevolgt, gevolg dat je echt een enorm dikke shake krijgt met 1500 kcal ofzo, niet normaal. Doe gewoon een shake met +/- 500kcal, dat is een mooi aantal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
okeen wat betreft de dosering van 250gram voor weight gainer? Kan dat kloppen? Dan zou ik maar 5 keer kunnen gebruiken voor 30euro, lijkt me stug
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:38 schreef Tommy_808 het volgende:
mja met 12 eetlepels weight gainer kan iedereen een supershake in elkaar flansen![]()
Voorlopig ff de kuiten niet trainen?quote:
Bij snowboarden heb ik geen last van me kuitenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voorlopig ff de kuiten niet trainen?
Van de week maar ff straps bestellen. Woensdag gaan we weer deadliften.
zo'n computerwasbordjequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BertV het volgende:
Haha... op DBB heb ik al de term: '300'-fysiek gezien.
Het doel voor de nieuwe aanwas...
Niks mis meequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BertV het volgende:
Haha... op DBB heb ik al de term: '300'-fysiek gezien.
Het doel voor de nieuwe aanwas...
Het beste werkt lopen op het moment dat het je uit komt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Is hardlopen 's ochtends voor het onbijt goed om droog te worden (en hoelang is het best?)
Ik zou nooit op een lege maag gaan lopen. Binnen de kortste tijd ziet het zwart voor je ogen en wordt je behoorlijk duizelig en licht in je hoofd. Dus mijn advies is om altijd iets in je maag te hebben...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Is hardlopen 's ochtends voor het onbijt goed om droog te worden (en hoelang is het best?)
Precies, ik zou dan echt flauw vallen. Eet iig even een halve banaan 30min van tevoren.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een lege maag gaan lopen. Binnen de kortste tijd ziet het zwart voor je ogen en wordt je behoorlijk duizelig en licht in je hoofd. Dus mijn advies is om altijd iets in je maag te hebben...
iddquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Frautie het volgende:
[..]
Bolle billen (en six packs), laat de zomer maar komen![]()
heejquote:
ik heb al genoeg pics gepostquote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
Anyone?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik neem iedere dag 2 eetlepels lijnzaadolie. Kan het kwaad of is het dubbelop als ik daarnaast ook visolie pillen neem?
Ben nog nergens heen geweest nee, ik had er vandaag weer last van tijdens het fietsen en trainen, dus maar geen benen getraint vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH![]()
Nope. Lijnzaad- en visolie bevatten beide weer andere omega vetzuren dacht ik.quote:
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handlesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Tommy_808 het volgende:
ik heb al genoeg pics gepost
nu is't jou beurt!![]()
![]()
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteīnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piņa colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteīnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piņa colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezen
Ik zou een nieuwe pot aanschaffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef sugarJay het volgende:
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.![]()
Ik post hem volgens mij 3x per topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
Hoeveel is 6lb omgerekend in kilo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |