ow en daarmee gaan ze weg? heb wel buikspieren maar nog steeds zwembandjes en nog meer cutten lijtk me niet dat ze dan weg gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon cutten
kickjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Tommy_808 het volgende:
- een "pre-workout" drankje/versnapering, wat houdt dat in? heb het nooit gebruik in feite..
CoCquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
pre is meestal gewoon een schep whey en waterquote:
mja als post doe ik altijd 400ml melk + 1 schep whey + 1/2 schep soja + een banaan + 500mg vit C + een samsonkoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
pre is meestal gewoon een schep whey en water
en post workout is meestal een een schep whey, 30 gram dextro en aanvullen met water
Soms wordt er ook wel 2 scheppen whey gedaan ipv 1 na 't trainen, maar dat hangt denk ik van je eetschema af
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.quote:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Het ging lekker vandaag. Alleen bij het 'deadliften' (met gebogen knieen, doe het voor de onderrug) kwam in niet verder dan 130kg. Kon het halter niet meer vast houden qua grip. Gripbanden kopen of iets dergelijks?
teeeering lijkt me een harde work-out...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
Oke, zal ze maar eens bestellen. Waar hebben ze goede straps?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
Je kan straps overwegen. Ik gebruik ze zelf ook wanneer mijn grip eerder zal failen dan de spier die ik probeer te trainen.
Mijn pa heeft ook van dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Calyptus het volgende:
[..]
teeeering lijkt me een harde work-out...
Ik zat deze middag in de gym over de grote 3 tegen een trainingsbuddie bezig, begint een br33z4h steevast te vertellen over zijn biceps curl, bench press en db flyes...
Als je dan uitlegt dat het andere oefeningen zijn kwam hij met de opmerking "het noemt DEADlift voor iets, gezond kan het dus niet zijn"
Ik heb lang niet meer zo gelachen
Die chin's en pullups.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef NotoriousJw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PMp9orjb_RI
wat zijn NO2 producten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
NO2 producten, creatine en whey zijn de meest gangbare Pre work out producten.
Post workout; creatine, dextrose, whey.
het heeft die mannen geen windeieren gelegd. Zitten aardig brute kerels tussen volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Die chin's en pullups.![]()
Die armen raken nog 's uit de kom van dat geslinger.
Ik heb deze.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Den_Haag het volgende:
J, straps? Waar?
Mooi werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef J-Will het volgende:
Ik heb net 5*3*60 kg full squat gedaan! Dik PR op dat volume. Voor heen deed ik maximaal 3 of 4 singles op dat gewicht, met flinke pauzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |