abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47681323
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Frautie het volgende:

[..]

Bolle billen (en six packs), laat de zomer maar komen
idd

wel pics posten dan hee

Only when close to death, you really feel alive
pi_47683504
Vanavond maar weer eens trainen voor de verandering.

Heb net aangegeven op werk dat ik niet meer de maandagavond wil werken dus met een beetje geluk kan ik weer in de toekomst maandagavond sporten. Lekker door de week werken sochtends is veel gezelliger.

Voor de rest nog steeds last van mij knie, misschien nu na 2 maanden last maar eens naar de huis/sport arts gaan om te kijken wat er mis is, een squat/deadlift zit er echt niet in nu met die kutpijn. Misschien wel iets kapot in die knie...

Vanavond rug/borst, even setjes met 120 duwen en daarna mijn dwergenkracht met rug laten zien.....
  maandag 26 maart 2007 @ 19:59:50 #183
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47684459
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:41 schreef Tommy_808 het volgende:
idd
wel pics posten dan hee
heej

Ik had 't over de mannelijke variant he Dus ik weet niet of je nog steeds pics wil

@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_47691495
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:

[..]

heej

Ik had 't over de mannelijke variant he Dus ik weet niet of je nog steeds pics wil
ik heb al genoeg pics gepost

nu is't jou beurt!

Only when close to death, you really feel alive
pi_47693335
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik neem iedere dag 2 eetlepels lijnzaadolie. Kan het kwaad of is het dubbelop als ik daarnaast ook visolie pillen neem?
Anyone?
pi_47693448
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:

[..]

heej

@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH
Ben nog nergens heen geweest nee, ik had er vandaag weer last van tijdens het fietsen en trainen, dus maar geen benen getraint vandaag.

Ik ben van plan volgende week langs een huisarts te gaan om te kijken wat er mis is.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:32:56 #187
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47695082
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Anyone?
Nope. Lijnzaad- en visolie bevatten beide weer andere omega vetzuren dacht ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_47696556
hoi. ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat.

toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo ! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen ! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op.

het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk.

ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo?

ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada! (en ik drink geen alcohol ) iemand die hier iets van weet misschien?

[ Bericht 2% gewijzigd door sugarJay op 27-03-2007 16:52:20 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:48:58 #189
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47702222
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Tommy_808 het volgende:
ik heb al genoeg pics gepost
nu is't jou beurt!
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handles

Misschien dat ik tegen de zomer wel ff een picca doe van mijn rug.

Mijn ass ga ik echt niet op de foto/een forum zetten
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi. ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo ! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen ! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada! (en ik drink geen alcohol ) iemand die hier iets van weet misschien?
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezen
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:28:57 #190
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_47703392
net van 9 tot 10 getraint, ga ik eens vaker doen smorgens trainen is echt heerlijk, lekker rustig, en als je klaar bent ben je heel opgewekt + je hebt meer energie voor je training omdat je nog niet veel gedaan hebt.

Volgens Sjappie de fitnessinstructeur was het enige wat je smorgesn vroeg moet optillen een kop koffie, en dat is dan fitnessinstructeur
pi_47709985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi. ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo ! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen ! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada! (en ik drink geen alcohol ) iemand die hier iets van weet misschien?
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.
Wat er mee gebeurt als het over de datum is weet ik niet.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_47717080
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:

[..]

Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezen
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:24:25 #193
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47718114
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef sugarJay het volgende:
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.
Ik zou een nieuwe pot aanschaffen.

Ik weet niet hoe je 'm bewaard hebt of hoelang 't houdbaar is. Maar als ie bijv. niet goed afgesloten is geweest of in zonlicht of warme ruimte heeft gestaan, dan gaat de kwaliteit gewoon achteruit.

Dus nu ff niet een cheap ass zijn en die pot willen gebruiken

De jongens hier kunnen je vast wel linkjes geven met waar je goede proteine/whey vandaan kan halen voor een leuk prijsje
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:28:37 #194
19479 Mr.J
pi_47718987
Zet die link gewoon in je sig, Mr.J ,dat scheelt geloof ik wel wat type werk.
pi_47720348
haha toevallig. het is deze (maar dan in een antiek model pot).

en ja wanneer ik weer begin met trainen koop ik ook echt wel nieuw spul. maar het ging er me meer om of dit wat ik hier heb staan nog geschikt is voor consumptie of dat ik er ziek van word. het staat hier toch wel een jaar of drie ongeveer denk ik. als ik het nu neem is het gewoon omdat ik het lekker vind .

wat zie ik nu?! ze hebben nu die heerlijke piña colada smaak niet meer .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:52:56 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_47721023
xtreme pro whey van de link van mr.J is er wel in pina colada lijkt me de meest ranzige smaak however
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:53:40 #198
19479 Mr.J
pi_47721044
quote:
Ik post hem volgens mij 3x per topic.

't Lijkt net of ik er aandelen in heb ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_47725462
Zet het in de OP; dan kan meteen dat "Nu met vernieuwde OP" eruit.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')