iddquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Frautie het volgende:
[..]
Bolle billen (en six packs), laat de zomer maar komen![]()
heejquote:
ik heb al genoeg pics gepostquote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
Anyone?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik neem iedere dag 2 eetlepels lijnzaadolie. Kan het kwaad of is het dubbelop als ik daarnaast ook visolie pillen neem?
Ben nog nergens heen geweest nee, ik had er vandaag weer last van tijdens het fietsen en trainen, dus maar geen benen getraint vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH![]()
Nope. Lijnzaad- en visolie bevatten beide weer andere omega vetzuren dacht ik.quote:
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handlesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Tommy_808 het volgende:
ik heb al genoeg pics gepost
nu is't jou beurt!![]()
![]()
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef sugarJay het volgende:
hoi.ik heb zelf tot een aantal jaar terug behoorlijk serieus aan bodybuilding gedaan. omstandigheden brachten me ertoe om er (tijdelijk) mee te stoppen helaas. ik hoop in de nabije toekomst weer te beginnen. dat zal wel echt kut worden i.v.m. verloren kracht/massa en zo. maar goed, ik weet dat het nou eenmaal nooit makkelijk gaat. toen ik begon woog ik iets van 62 kilo of zo
! dat heb ik in ongeveer drie jaar naar 92 kilo en nog een beetje weten te brengen
! zonder een te hoog vetpercentage overigens. ben ik nog steeds best trots op. het enige supplement wat ik gebruikte was proteïnepoeder (stond op het punt om creatine te gaan gebruiken). dat brengt me tot mijn vraag hier eigenlijk. ik heb nog een hele pot (4,5 kilo) van dat spul staan.. en ik vraag me af of ik dat nog kan gebruiken. er staat geen datum op om een of andere reden (vorige potten van hetzelfde merk, soort etc. wel gewoon). bederft het echt? en zo ja, wat houdt dat dan in? gaat de voedingswaarde verloren? of wordt je er ziek van of zo? ik wil het eigenlijk best wel proberen. het is ook de lekkerste smaak die ik ooit heb gehad, piña colada!
(en ik drink geen alcohol
) iemand die hier iets van weet misschien?
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Als jij de moeite neemt om van deze lapt tekst alinea's te maken...dan neem ik de moeite om 't te lezen
Ik zou een nieuwe pot aanschaffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef sugarJay het volgende:
zoals u wenst. het gaat trouwens vooral om alinea 3 en 4 mocht het nog steeds te moeilijk zijn om alles te lezen.![]()
Ik post hem volgens mij 3x per topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
Hoeveel is 6lb omgerekend in kilo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |