Ik sport nu ook alweer een jaar alleen het laatste half jaar een sinds oktober weer
wat zwaarder aan het trainen.
Ik sport 3x per week maandag avond,woensdag avond, vrijdag middag.
Dus alleen vrijdag eet ik echt naar het sporten andere dagen iets van fruit ofzo.
Gebruik creatine en dat slaat erg goed aan voor het sporten na het sporten een glas.
Heb sinds gisteren een weight cainer gekocht omdat ik tegen zwaar irritante problemen aanloop
waar de doktor ook niks op weet.
Ik ben elke dag helemaal kapot moe, het lijkt zowat wel pfeiffer ofzo maar op getest is het niet.
Dacht eerst mischien teveel suiker gegeten laatste half jaar was vaak namelijk zak chips elke dag etc op me werk. Maar dat een periode stop te hebben gezet mocht ook niet helpen.
Gestopt met roken
![]()
maar is ook niet het geen wat tot nu toe het probleem heeft verholpen en uit eindelijk weer begonnen
Die weight gainer geeft me wel wat extra energie maar zoals gisteren na het sporten goed eten en een shake, toen wezen stappen tot 3 uur slapen 10 uur er uit.
Ben helemaal gebroken, door de weeks als ik gewoon 10 uur ga slapen 7 uur eruit ook zelfde verhaal rond 12 uur @ 1 uur helemaal gebroken wil ik gewoon slapen.
Heb een klant gesproken van ons bedrijf die zit in zo gezondsheids winkel die zegt je suikerspiegel gaat springen omdat je sport dus je moet beter eten.
Ik eet:
S'morgens 8 uur: 2 Boterhammen met kaas (bruin)
S'morgens 10 uur: Sultana/Fruit
S'middags 12uur: 2 tot 4 boterhammen met kaas + fruit
S'middags 3 uur: Fruit/Sultana
S'avonds 6 uur: Avond eten, groente aardappelen, vlees
S'avonds 10 uur: Fruit/Sultana
Is het dat ik echt te weinig eet of waar kan het van komen, creatine die wel goed aanslaat maar verkeerde combinatie? omdat ik natuurlijk in het weekend natuurlijk ook wel is een biertje drink
Wie weet het probleem want om nu vanavond weg te kunnen moet ik eerst een uur slapen dat is gewoon klote de hele dag al kapot.
Zag vanmiddag ook van die zwarte streepjes voor me ogen zweven zo af en toe.
Ze zeggen dat het komt door het sporten dus vandaar dat ik hem hier stel me vraag want hier zitten ook mensen die hard trainen dus mischien ervaring mee
![]()
PS. ik zit in de ict dus een beetje de hele dag achter de computer hangen dus niet echte verbranding, en fiets er elke ochtend half uur heen door de polder en weer terug dus dan verbrand je mischien ook weer een groot deel?
Vrijdag overigens na het sporten weer helemaal nergens last van en ben ik in de meeste avonden zo fit als wat de enigste avond of dag in de week dat ik me goed voel de rest is gewoon flink moe en zwaar kut
20 Jaar
68 kilo
1.78
[ Bericht 3% gewijzigd door Ab-Normaal op 24-03-2007 18:39:50 ]