[moedermodus]quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef McGilles het volgende:
Hoe laat jij zo'n bloedonderzoek doen en kost dat nog iets?
Volgens google heeft het niks met krachttraining te maken maar met een (lichte) leverbeschadiging.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
...alleen licht verhoogde SGPT waarde, maar dat komt door de krachttraing zelf...
Doe eerst maar foto's van je armen, benen en je (t.z.t.) six-packquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de cut....en 't gaat gestaag. Dus ik ben nog steeds zacht, fluffy, including love handles![]()
Misschien dat ik tegen de zomer wel ff een picca doe van mijn rug.
Mijn ass ga ik echt niet op de foto/een forum zetten![]()
Geen beschadiging maar een verhoging van de enzymactiviteit wat een beschadiging kan zijn. Maar krachtsporters hebben door de training al een verhoogde enzymactiviteit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Volgens google heeft het niks met krachttraining te maken maar met een (lichte) leverbeschadiging.
Je kan ook wel gewoon zeggen dat je wil weten hoe ik eruit zie...want daar komt 't gewoon op neer nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Videopac het volgende:
Doe eerst maar foto's van je armen, benen en je (t.z.t.) six-pack![]()
Post je eetschema eens?quote:Over cutten gesproken:
Ik ben het afgelopen jaar ruim 11 kilo aangekomen, alleen is mijn BF ook wat gestegen
. Nu is dit wel gemeten met een weegschaal, maar het geeft wel een indicatie van het relatieve verloop, toch?
03-03-2006: 79,0kg ??% BF
28-04-2006: 82,2kg 12,3% BF
30-06-2006: 82,5kg 12,8% BF
11-08-2006: 84,2kg 13,2% BF
06-10-2006: 86,1kg 14,4% BF
01-12-2006: 88,5kg 15,2% BF
23-03-2006: 90,6kg 15,6% BF
Met de weegschaal op de "sport"-stand geeft ie 7,9% BF aan, maar zo droog ben ik echt niet. Mijn lange-termijn doel is 100kg met iets van 12% BF (ik ben 1.90m). Op korte termijn wil ik iets cutten, niet zo zeer qua gewicht maar wel qua BF. Echter: ik ben een redelijke ecto (er gaat per dag zo'n 4500 kCal in) en let goed op mijn voeding. Hoe verlaag ik mijn BF iets zonder spiermassa in te leveren?
Ik zet veelal losse nummers op mijn ipod. Maar meestal iets van Linkin Park, SOAD, Evanescence, Guana Apes, Greenday, Daft Punk, RATM en ik vergeet de Foo Fighters haastquote:Verder ben ik van plan om mijn mp3 speler te gaan gebruiken tijdens het trainen.
@ ivosnivo: welke nr's van Sepultura gebruik jij tijdens het trainen?
(en heeft iemand anders nog muziek die je goed opfokt tijdens het trainen?)
Ik kan het gelukkig via mijn huisarts en mijn werk laten doen. Werk als adviseur in de chemische industrie en mag elk jaar een gezondheidsonderzoek laten doen. Bloed/urine-waarden, hartfunctie enz. Ben erg blij met die regeling (ookal kuur ik niet)quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef Mr.J het volgende:
Als je het via je huisarts kan regelen niet nee.
Die van mij ging mij er niet mee helpen dus ik heb het zelf moeten regelen. En dat kost wat geld. Je hebt voor 80 a 90,- standaard onderzoeken, maar daar nemen ze niet hormoonspiegels mee. Dan moet je dus echt richting privekliniek. Ik was er 180,- voor kwijt. Maar goed, eens per 2 jaar dat bedrag om een goed beeld te hebben wat er allemaal gaande is vind ik wel te doen.
ik vind die benen welquote:
Even een vraagje:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Fugie het volgende:
140kg 2x gedeadlift
10 weken geleden met een nieuwe 5x5 schema als doel gesteld om nu 300kg op de powerlift te hebben en dat heb ik dus gehaald
Squat = 95kg
Deadlift = 140kg
Benchpress = 65kg
Om het verschil aan te geven even mijn werkgewichten van 10 weken terug en van nu:
squat was 55kg is 77.5kg
deadlift was 90kg is 115kg
benchpress was 42,5 is 52,5 kg
Ben wel redelijk tevreden over het schema, alleen merk ik pas de laatste weken ook echt dat ik meer massa krijg. Vannacht eindelijk een weekje rust en daarna mijn schema ff bekijken, waarschijnlijk ga ik iest van 3x5 ofzo doen om wat korter te trainen en dan wat cardio om de cut lichtjes in te zetten.
Squats waarbij je uitgaat van een bepaald rm, bv 10rm. Dan ga je nog 10 reps erbij squatten en doe je daarn net zo lang over als je zelf wilt. Dus vanaf rep10 squat je, adem je diep tussen de reps totdat je bij de 20 bent. Deze squats zijn bv onderdeel van het "20 rep squat schema" en geven een goede shock aan je lichaam, gruwelijk zwaar ook dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef Tommy_808 het volgende:
wat zijn "breathing squats"? :s
Echt niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vind die benen welDie gespierde uitstulping hoort enkel op een man
Daar zijn we mannen voor he. Eerst afwachten of het vanzelf over gaat, en daarna zelf voor dokter spelen (ibuprofen).quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
heej
Ik had 't over de mannelijke variant heDus ik weet niet of je nog steeds pics wil
@McGilles: Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je al 2 maanden last hebt van je knie en dat je niet naar een (sport) arts bent geweest? WTH![]()
Dan gaat het nog meer schuimenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bij mij staan op de potten wel altijd houdbaarheidsdata. Meestal is dat ongeveer tot 2 / 2,5 jaar na aankoop.
Wat er mee gebeurt als het over de datum is weet ik niet.
En hoeveel kg heb je er door gewonnen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek terug gekregen.
Alles helemaal perfect in orde. Cholesterol zwaar ok, hormoonspiegels normaal, leverfuncties ok (alleen licht verhoogde SGPT waarde, maar dat komt door de krachttraing zelf) en een lichte verhoging bij de ureum waarde van mijn nieren, maar dat komt door 300 gram eiwitten per dag en is dus ook niets om je druk over te maken.
Allemaal toppie dus.
ben je ook in '99 begonnen ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
^^quote:
Daar hoef je echt geen man voor te zijn. Ik ben ook geen fan van de huisarts...dus als 't zeer doet, dan loop ik er gewoon mee door.... Aspirine en ibo zijn de magische middeltjes...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:41 schreef ivosnivo het volgende:
Daar zijn we mannen voor he. Eerst afwachten of het vanzelf over gaat, en daarna zelf voor dokter spelen (ibuprofen).
Ziet er goed uit, zelfs met brakke camquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
Voor die ene keer per 2 jaar dat ik er een foto mee maak? Neuh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
En je loopt altijd te miepen over die cam...investeer dan eens in een nieuwe![]()
what the fuck?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
....
Ik heb nog nooit een powerlift-1-RM gedaan op alle oefeningen, maar mijn getallen zijn:
Squat: 120 kg (6 reps)
Deadlift: 120 kg (2 reps)
Benchpress: 100 kg (2-3 reps)
Volgens mij kloppen de verhoudingen bij mij wel redelijk, heb ooit eens gelezen dat je squat 1.5x je benchpress moet zijn en jj deadlift ongeveer 2x je bench. En ik train nu iets langer dan een jaar en een half jaar serieus ongeveer. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd op voetbal heb gezeten en met mijn persoonlijke bouw, mijn bovenlichaam heeft altijd achter gelopen op mijn onderlichaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
En wat houdt dat 5x5-schema precies in? 5 series van 5 reps? (ik doe zelf meestal 5 series van 6 reps)
Ik gaf al aan dat ik deadliften een lastige oefening vind. Wat dat betreft zit ik ook op een kutschool, want ik ben de enige die squat en deadlift. Ik doe het zelf pas een paar maanden en heb dus ook geen voorbeeld van de goede techniek. Ik denk inderdaad dat ik nog veel meer kan deadliften, als ik de goede techniek zou hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef J-Will het volgende:
[..]
what the fuck?
Lijkt me duidelijk dat je borst al wat langer traint dan vandaagMaar dat deadliften en squatten snap ik écht niet. Ikzelf deadlift 110 easy en 120 denk ik ook wel, parallel squat ligt (misschien) op 75 kg. Ik squat 66 kg full en 70 waarschijnlijk ook als ik van tevoren geen noemenswaardige setjes doe. Maar deze verhoudingen zijn echt raar in mijn optiek
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
^^
@ Calyptus: Denk nou eens niet zo in hokjes man![]()
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon zeggen dat je wil weten hoe ik eruit zie...want daar komt 't gewoon op neer nu
1. Ontbijtquote:[..]
Post je eetschema eens?
Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jouw probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vind die benen welDie gespierde uitstulping hoort enkel op een man
Zeg je dat ook als je bv. in de sauna naast een (in jouw ogen) mooie vrouw staat of ligt? Of erger: in de rechtbank als je een vrouw aangerand of erger hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.
En die zegt, laat maar...Srry, ik heb weinig controle over mn lul, die zwaffelt er meestal maar wat op los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |