ben je ook in '99 begonnen ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
^^quote:
Daar hoef je echt geen man voor te zijn. Ik ben ook geen fan van de huisarts...dus als 't zeer doet, dan loop ik er gewoon mee door.... Aspirine en ibo zijn de magische middeltjes...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:41 schreef ivosnivo het volgende:
Daar zijn we mannen voor he. Eerst afwachten of het vanzelf over gaat, en daarna zelf voor dokter spelen (ibuprofen).
Ziet er goed uit, zelfs met brakke camquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Mr.J het volgende:
Ik maak bijna nooit foto's, maar zojuist rugshotje gemaakt met mijn brakke cam (aanschaf '99 ofzo).
[afbeelding]
Voor die ene keer per 2 jaar dat ik er een foto mee maak? Neuh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
En je loopt altijd te miepen over die cam...investeer dan eens in een nieuwe![]()
what the fuck?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
....
Ik heb nog nooit een powerlift-1-RM gedaan op alle oefeningen, maar mijn getallen zijn:
Squat: 120 kg (6 reps)
Deadlift: 120 kg (2 reps)
Benchpress: 100 kg (2-3 reps)
Volgens mij kloppen de verhoudingen bij mij wel redelijk, heb ooit eens gelezen dat je squat 1.5x je benchpress moet zijn en jj deadlift ongeveer 2x je bench. En ik train nu iets langer dan een jaar en een half jaar serieus ongeveer. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd op voetbal heb gezeten en met mijn persoonlijke bouw, mijn bovenlichaam heeft altijd achter gelopen op mijn onderlichaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:17 schreef isVuur het volgende:
[..]
En wat houdt dat 5x5-schema precies in? 5 series van 5 reps? (ik doe zelf meestal 5 series van 6 reps)
Ik gaf al aan dat ik deadliften een lastige oefening vind. Wat dat betreft zit ik ook op een kutschool, want ik ben de enige die squat en deadlift. Ik doe het zelf pas een paar maanden en heb dus ook geen voorbeeld van de goede techniek. Ik denk inderdaad dat ik nog veel meer kan deadliften, als ik de goede techniek zou hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef J-Will het volgende:
[..]
what the fuck?
Lijkt me duidelijk dat je borst al wat langer traint dan vandaagMaar dat deadliften en squatten snap ik écht niet. Ikzelf deadlift 110 easy en 120 denk ik ook wel, parallel squat ligt (misschien) op 75 kg. Ik squat 66 kg full en 70 waarschijnlijk ook als ik van tevoren geen noemenswaardige setjes doe. Maar deze verhoudingen zijn echt raar in mijn optiek
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
^^
@ Calyptus: Denk nou eens niet zo in hokjes man![]()
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon zeggen dat je wil weten hoe ik eruit zie...want daar komt 't gewoon op neer nu
1. Ontbijtquote:[..]
Post je eetschema eens?
Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jouw probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vind die benen welDie gespierde uitstulping hoort enkel op een man
Zeg je dat ook als je bv. in de sauna naast een (in jouw ogen) mooie vrouw staat of ligt? Of erger: in de rechtbank als je een vrouw aangerand of erger hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik denk niet in hokjes, mn lul doet dat.
En die zegt, laat maar...Srry, ik heb weinig controle over mn lul, die zwaffelt er meestal maar wat op los.
Ik zeg niet dat 't erg is, kan alleen niet zo goed tegen 't eromheengedraai.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef Videopac het volgende:
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.
(en beter zo dan dat niemand wil weten hoe je eruit ziet, toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua eetschema:
Echt schoon is dit niet. Kan je geen ontbijt nemen met havermout of brinta?
Qua kwark vind ik die van de appie huismerk eigenlijk alleen lekkerWeet niet of je die al geprobeerd hebt? Noten zijn altijd goed
Pre workout zou je denk ik nog wel een eiwit shake kunnen nemen. En de jongens zullen vast meer op/aanmerkingen hebben.Niks mis mee, maar duursporten wil niet automatisch zeggen dat je meer vet gaat verbranden......quote:Ik ben overigens van plan om nu het weer wat beter wordt om naar mijn werk te gaan racefietsen (40km enkele reis).
Ik moet dan wel eten van te voren. Ik heb nu al dat als ik 's ochtends wakker word ik direct moet eten, anders val ik flauw...^^quote:Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jou probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
2x multivitamine: omdat ik meer geloof ik 2x niet al te hoge dosering dan 1x een hele boel (je lichaam kan toch niet alles in 1x opnemen, dan).quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
waarom twee multivitamine tabletten op een dag? is dat in het kader van twee ons groente en twee stuks fruit?fruit eet je helemaal niet?
get real manquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef Semargofni het volgende:
Ik zou je boterhammen toch echt anders beleggen, dingen als muisjes/hagelslag kan echt niet imo.
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef koejoeloek het volgende:
Wat hebben jullie nog op te merken over mijn (zuivel-loze) voedingsschema, heb lactose intollerantie dus mag geen melk of aanverwante producten. Overigens aangezien ik zwaarder wil worden nu best veel weight gainer, die word over paar weekjes vervangen door whey shakes. Ik ben 1.72 en weeg 68 kilo.
9:00/10:00
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet (3 plaatjes magere kipfilet)
1 Weightgainer
10:00 / 11:00 training
Direct na training Whey Shake
Middageten 12:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Bord spaghetti (zonder saus)
Derde Maaltijd 15:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Avondeten
Wat de pot schaft, iig altijd groente, aardappels vlees of pasta.
Tussendoor
rond 21:00 spaghetti
voor het slapen gaan 1 weight gainer
vers fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |