Ik zeg niet dat 't erg is, kan alleen niet zo goed tegen 't eromheengedraai.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef Videopac het volgende:
Ja; so what? Dat geldt voor meer mensen hier, maar ik kom er tenminste voor uit.
(en beter zo dan dat niemand wil weten hoe je eruit ziet, toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua eetschema:
Echt schoon is dit niet. Kan je geen ontbijt nemen met havermout of brinta?
Qua kwark vind ik die van de appie huismerk eigenlijk alleen lekkerWeet niet of je die al geprobeerd hebt? Noten zijn altijd goed
Pre workout zou je denk ik nog wel een eiwit shake kunnen nemen. En de jongens zullen vast meer op/aanmerkingen hebben.Niks mis mee, maar duursporten wil niet automatisch zeggen dat je meer vet gaat verbranden......quote:Ik ben overigens van plan om nu het weer wat beter wordt om naar mijn werk te gaan racefietsen (40km enkele reis).
Ik moet dan wel eten van te voren. Ik heb nu al dat als ik 's ochtends wakker word ik direct moet eten, anders val ik flauw...^^quote:Dat vind ik er een in de categorie "een vrouw mag wel gespierd zijn, maar niet zo gespierd als ik", net als: "een vrouw mag wel werken, maar niet meer verdienen dan ik" of: "een vrouw mag wel gestudeerd hebben maar niet slimmer zijn dan ik" of (laatste vb): "een vrouw mag best in een auto rijden, zolang haar auto maar minder groot is dan de mijne". Als je moeite hebt met sterkere/gespierdere, slimmere of rijkere vrouw is dat echt jou probleem, hoor! (idd: denk niet zo in hokjes).Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
2x multivitamine: omdat ik meer geloof ik 2x niet al te hoge dosering dan 1x een hele boel (je lichaam kan toch niet alles in 1x opnemen, dan).quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
waarom twee multivitamine tabletten op een dag? is dat in het kader van twee ons groente en twee stuks fruit?fruit eet je helemaal niet?
get real manquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef Semargofni het volgende:
Ik zou je boterhammen toch echt anders beleggen, dingen als muisjes/hagelslag kan echt niet imo.
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef koejoeloek het volgende:
Wat hebben jullie nog op te merken over mijn (zuivel-loze) voedingsschema, heb lactose intollerantie dus mag geen melk of aanverwante producten. Overigens aangezien ik zwaarder wil worden nu best veel weight gainer, die word over paar weekjes vervangen door whey shakes. Ik ben 1.72 en weeg 68 kilo.
9:00/10:00
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet (3 plaatjes magere kipfilet)
1 Weightgainer
10:00 / 11:00 training
Direct na training Whey Shake
Middageten 12:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Bord spaghetti (zonder saus)
Derde Maaltijd 15:00uur
3 bruine boterhammen dubbel gesmeerd met Kipfilet
Avondeten
Wat de pot schaft, iig altijd groente, aardappels vlees of pasta.
Tussendoor
rond 21:00 spaghetti
voor het slapen gaan 1 weight gainer
vers fruit
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef Frautie het volgende:
[..]Love handlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tonijn en wth, maar 3 plakjes kipfilet op brood?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.
Whey + dextrose..quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Alessandro het volgende:
Mensen na het sporten wat moet ik dan eten?>? Ik doe nu kwark met een beetje magere yoghurt. Maar is dat goed?
kwarkquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:48 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En als ik dat niet wil(ik haat whey)![]()
ik doe altijd twee boterhammen op elkaar met twee plakjes er tussen, da's toch zat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Frautie het volgende:
[..]
tonijn en wth, maar 3 plakjes kipfilet op brood?Dat vind ik weinig
![]()
nog meer eiwit? Heb het idee dat ik dat al behoorlijk wat binnenkrijg, aangezien ik normaal dus die weight gainer vervang door whey, kan natuurlijk wel wat meer kipfilet er tussen proppenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer in je eiwitten gaan zitten i.p.v. carbs.
Kzou het ook niet volhouden, alleen maar zoete troep op mijn brood.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
get real man
dat hou je nooit vol![]()
ik eet graag ~2u voor ik ga trainen spek met eieren![]()
ps: chocolade is trouwens uitstekend bulkvoer!
ik 4quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik doe altijd twee boterhammen op elkaar met twee plakjes er tussen, da's toch zat?
boeit niet, tate is er ook groot van gewordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Kzou het ook niet volhouden, alleen maar zoete troep op mijn brood.
quote:
quote:
Wat zijn behalve whey shakes,kipfilet en cashewnootjes aanraders qua lactose/melk-loze voedingsmiddelen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Die dingen zijn hardnekkig![]()
Bovenlichaam begint nu wat droger te worden....en de rest is work in progress
En overmorgen weer vetjes meten![]()
@Koeloejoek: groeien is meer eten en spiermassa aanzetten is hoog in eiwitten zitten. Als je alleen hoog in je carbs gaat, dan word je vadsig en da's toch niet de bedoeling?
stuur dat filmpje de wereld rond!! alle vrouwen willen stevige billen en zo zal er meer vrouwvolk naar de sportschool én het krachthonk komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Semargofni het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AyzydQyu0Ak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |