Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindpost, met de hartelijke felicitaties aan Muck en Muck-papa!
O ja, en ik vind dat de meet er toch echt van moet komen, heb al een datum ook: 30 juni of 1 juli (2007!!)
31 juni had mijn voorkeur maar die datum blijkt niet te bestaan(bedankt Vava voor het melden
)
De kaart is net geregistreerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef Vava het volgende:
Die persoon uit Brazilië, waar mijn kaart naartoe gaat, had niks in zijn profiel staan en pas 1 verstuurde kaart. Daar is een kaartje van onderop de stapel heenZal mij benieuwen of die kaart geregistreerd gaat worden....
Hier ook niet vandaag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Ik zal de OP vanavond thuis aanpassenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef Tammymara het volgende:
Ik sta trouwens nog steeds niet in de OP
Ik ga het niet doen idd.quote:
Omdat Vava het al gaat doen.quote:
Ik zou zeggen lees wat vorige topics door, kijk op de postcrossingsite en vraag alvast het inschrijfformulier voor de Anonieme Postcrossers aan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Om even op dit topic in te haken; wat is er zo verschrikkelijk verslavend aan ?
*op zoek is naar bezigheidstherapien*
Taggen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees wat vorige topics door, kijk op de postcrossingsite en vraag alvast het inschrijfformulier voor de Anonieme Postcrossers aan.![]()
Alvast een pre-waarschuwing: taggen is NOG verslavender dan postcrossen !![]()
Wie was dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik weet niet wie er laatst zo te spreken was over Americangoodies maar ik heb er vorige week ook wat besteld. Dinsdag kreeg ik per mail te horen dat het woensdag zou worden verstuurd. Tot op heden niks. Twee keer gemaild met de vraag om een 3S code, ook geen gehoor.
Nu wel! En ook in de Wiki.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef Tammymara het volgende:
Ik sta trouwens nog steeds niet in de OP
Wat zijn we toch fanatieke postcrossers voor zo'n klein landquote:Originally posted by ingiegirl
NL-39996 naar Finland
NL-39997 naar South Africa
NL-40001 naar Finland
*meldt*quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Fannetje het volgende:
Als iemand trouwens nog wat Reese's Peanut Butter Cups wil... ik heb er nog aardig wat en ze zijn maar tot 19 april houdbaar... en aangezien ik nu aan het lijnen ben...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:06 schreef QTPi het volgende:
Kaart NL-40000 is vergeven!!![]()
![]()
[..]
Wat zijn we toch fanatieke postcrossers voor zo'n klein land
Dat wordt dooreten dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Fannetje het volgende:
Als iemand trouwens nog wat Reese's Peanut Butter Cups wil... ik heb er nog aardig wat en ze zijn maar tot 19 april houdbaar... en aangezien ik nu aan het lijnen ben...
Heeft Klonk dat geschreven? Niet te lezen.quote:
Nieuwe mag natuurlijk ook weer naar Finland. Schijt-Finland.quote:Good news Jesus!
The user Torahime received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Thanks for the card!
dank je! en jij ook sonjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:17 schreef Jaguarized het volgende:
Gefeliciteerd Mück! Wat ga je doen voor betaalde arbeid?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Muck het volgende:
ik weet ook niet waarom ie er zo lang over doet ijsmeis
juichen jullie met me mee? ik heb een niewe baan!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef Sonja27 het volgende:
Vava je schriftje is klaar. Gaat uiterlijk morgen in de brievenbus![]()
Even bellen dan maar?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
Geen PC post en nog steeds geen Americangoodies mailtje + pakketje.
Nuttig voor behoud van de inhoud van het pakketje!quote:
Jij staat er niet eens inquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Geen dank Vava!
Welkomquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Dit klinkt erg leuk, ik denk dat ik me ook maar ga aanmelden
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:
1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!
In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:20 schreef Tammymara het volgende:
De "suikeroom"van mijn man is gisteren overleden,dus dit zal even de laatste post zijn die ik de komende tijd doeheb een druk weekje voor de boeg.
Welkom! Waar mogen je eerste kaarten heenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Dit klinkt erg leuk, ik denk dat ik me ook maar ga aanmelden
NL 40325 gaat ook naar Finland. Kaartje naar Duitsland was namelijk aangekomen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:17 schreef Vava het volgende:
NL-40324 gaat naar Finland, het schiet op!
Ik heb een sterk vermoeden jaquote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm ...waar denk je dat zijn eerste kaarten naartoe mogen ?![]()
Daar ga ik ook voorquote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Smittend het volgende:
Ik vraag morgen pas een nieuw adres aan..ik ga voor de NL-40404![]()
Dan wacht ik nog ff.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef Vava het volgende:
In dit tempo zouden we morgenochtend rond 8:15 uur bij ID-40404 moeten zijn
Ik heb nu nog twee kansen, daar wacht ik ook mee maar ik zal nog wel slapen om die tijdquote:
Foeiquote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
een kaartje uit finland en eentje uit... Japan
en ijsmeis, ik weet waar je schriftje is....
omdat ik weer een tijdje bij mijn ouders woonde vanwege wat problemen, heb ik hem aan mijn moeder mee gegeven onder het motto van "ah doe eens posten voor mij als je toch naar het postkantoor gaat"
en jawel, ik heb hem na veel gemopper op de tnt en gezoek uit haar boodschappentas gevist![]()
![]()
sorry
deze week komt ie er echt aan
Nee het zijn zelfklevende memoblokken en briefpapier met enveloppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Vava het volgende:
Dat met Vistaprint had ik ook, mijn bestelling werd in twee delen verzonden. Het eerste deel was er al voordat ik een mailtje kreeg dat het verstuurd zou zijn en het tweede deel kwam pas een paar dagen later. Is het toevallig ook een adresstempel?
Gratis my ass...als je kijkt naar de verzendkosten en btw dan zijn post-its veel goedkoper.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef Vava het volgende:
Memoblokjes zijn idd niet zo heel groot maar ach, ze zijn gratis!
Jawel maar die zijn saai geelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:33 schreef Smittend het volgende:
[..]
Gratis my ass...als je kijkt naar de verzendkosten en btw dan zijn post-its veel goedkoper.
't Werd tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.Wel na 2 weken eindelijk het American Goodies pakketje.
Lekker danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ben gevraagd om moderator te worden in de Gallery omdat ik daar de meeste kaarten in heb zitten. Maar ik heb vriendelijk bedankt voor de eer toen ik vernam van de soms zeer hatelijke berichten die moderators daar schijnen te krijgen van users.....
Zit wel alles er in wat je besteld had?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.Wel na 2 weken eindelijk het American Goodies pakketje.
Ja dat wel. Mag ook wel na 2 weken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Zit wel alles er in wat je besteld had?
ik ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Fannetje het volgende:
Vava, ik moet zo wennen aan jouw plaatje... Ik denk de hele tijd dat er iemand anders aan het posten is!
Ik was dat andere plaatje nogal zat maar over deze ben ik ook nog niet tevredenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef Fannetje het volgende:
Vava, ik moet zo wennen aan jouw plaatje... Ik denk de hele tijd dat er iemand anders aan het posten is!
Geen PC post vandaag! Maar er was nog helemaal geen post, dus het kan nog komen!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:42 schreef Tammymara het volgende:
Nog iets leuks aangekomen vandaag:
Mijn zusje heeft een baby gekregeneen jongetje
Gefeliciteerd! Is het de eerste keer dat je tante wordt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:42 schreef Tammymara het volgende:
Derde keer..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is het de eerste keer dat je tante wordt?Nichtjes en neefjes zijn erg leuk!
Hoe heet 'ie?
Ook alquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:45 schreef Fannetje het volgende:
Overleden met 11 maanden, dat is wel heel erg
Ik word in september voor de derde keer tante
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:42 schreef Tammymara het volgende:
Dat is zo irritantquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef Tammymara het volgende:
Pakje van vistaprint ( Jeej) , kaartje uit Finland,en een (lege) envelop uit Amerika voor de "girly-tag"
Opengescheurd.
Kutpost.
oeh roemeniëquote:
Cool !quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, onze brievenbus. Van metaal overigens in plaats van plastic. En zelf meegenomen uit de Steets.
[afbeelding]
Weet je hoe groot die dingen zijn?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Cool !
neem je de volgende keer er ook een voor mij mee.![]()
Extra kofferquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die dingen zijn?!![]()
Voor Utrecht of Rotterdam dus.quote:NH Hoteles
Shop till you drop in de leukste steden! Kies uit Groningen, Utrecht of Rotterdam en geniet bij NH van een overnachting met uitgebreid ontbijtbuffet. Nu voor maar 42.50.
Pics, specs, verslag?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Allan24 het volgende:
BTW, vandaag weer terug gekomen uit Barcelona(aaaaaa)... wat een geweldige stad!
Hip.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef Allan24 het volgende:
Verslag komt nog, en pics staan zometeen op m'n Livejournal
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Allan24 het volgende:
IKEA en Postcrossing verenigd in één topic... I think my work here is done
Er is al een cursus Zweeds, misschien komt er ooit ook nog een cursus Finsquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ok. Dit is wel interessant:
[..]
Voor Utrecht of Rotterdam dus.
Leuke foto's Marcelonaquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef Allan24 het volgende:
Verslag komt nog, en pics staan zometeen op m'n Livejournal
Idem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Mocht je verslaafd raken, je bent niet alleenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo mijn eerste twee kaarten zijn overgekomen; dit was de reactie op de eerste kaart die ik opgestuurd heb![]()
--
Hi !
I was so happy to have your card! First of all, I received my previous card about a month ago. I don't receive cards too often, because the Finnish addresses seem to be standing on the line. But when a card arrives, it is most welcome.
It was also fun to have your card, because it was your first postcossing-card to send out.
About Memento: I have seen the movie, but I'd like to see it again! So, thanks for reminding. You are right, it is different from the usual thrillers you see, that's why I liked it so much.
One more thing: Nice idea to tell about the weather the way you did! That way you don't have to use the precious space on a card to weather reporting:). I might use that idea (I hope that's ok).
Take care,
Minna
--
Toch leuk zo'n reactie![]()
Dit topic moet eigenlijk voorzien zijn van een mogelijke kans op ernstige verslaving waarschuwing![]()
![]()
Voor jou nog best een eind weg!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Tsjechië aangekomen, nieuwe mag naar België.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Idem.
@ Sonja, wat voor afbeelding staat er op de kaart uit China?
Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo mijn eerste twee kaarten zijn overgekomen; dit was de reactie op de eerste kaart die ik opgestuurd heb![]()
Toch leuk zo'n reactie![]()
Dit topic moet eigenlijk voorzien zijn van een mogelijke kans op ernstige verslaving waarschuwing![]()
![]()
In de OP staat ook al dat er wat mensen verslaafd zijn geraaktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.
Heb je het aanmeldingsformulier voor de P.A. ( Postcrossers Anonymous) niet aangevraagd dan ?![]()
De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef Tammymara het volgende:.
en gisteren: een envelop uit turkije met heel wat gekleurde enveloppen,een paar muntjes, een paar zakjes thee en een polsbandje.Geen idee voor welke tag dat was,maar het was wel leuk
Klopt! je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?
Wat eenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Klopt! je hebt gelijk!
Ik had al antwoord op mijn u2utje met bedankje.
Trouwens, Ik heb het raadsel van de adressen die ik maar niet in mijn mail kreeg opgelost.Niet lachen...
Ik heb twee mailadressen, allebei van andere provider. Eentje is wildthing en de andere wild.thing
Had ik de provider verwisseld...Dus al die post is naar iemand anders gegaan ( want wildthing zonder punt bestond al bij de provider mét punt) Nou ja, Nu heb ik alles kunnen aanvragen. Je zou denken dat ik een behoorlijk potje blond ben!
Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!
![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wat eenreactie Tammymara! Ik vind altijd dat je gewoon blij moet zijn met wat je krijgt, het gaat niet alleen om de kaarten maar ook om de moeite die iemand neemt om er een te sturen. "Ik vind wat jij stuurt niet leuk, te standaard"... pshah!
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag vier hele gave customized maps van Disneyworld, die een Amerikaanse PC'er voor me heeft ontvangen (ze werden alleen naar US adressen verstuurd) en vervolgens heeft doorgestuurd
Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......quote:[b]
Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!
Het is nou niet zo dat ik ineens kan toveren hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg!![]()
Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Kan je een kleine tip van de sluier oplichten mbt haar naam ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......
Waar kan onze Mod iets aan doen vraag ik me afquote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg!![]()
Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Het zijn grote kaarten (groter dan A3) van heel stevig papier. Je kon je voorkeuren voor attracties online aangeven, en die attracties zijn goudgeel gekleurd op de kaart. Alle andere attracties zijn ook aangegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Tja, Als ik haar niet mag taggen dan blijft er weinig te taggen over want zij tagt elke keer iedereen...En wil ik ook "iets krijgen"zal ik haar moeten taggen om getagged te worden ( Snap je het nogquote:Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
Zo denk ik er ook over. Je kan mensen moeilijk verbieden om daar te taggen maar met een beetje fatsoen zou ze toch moeten kunnen begrijpen dat er meer mensen zijn die aan zo'n tag mee willen doenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
quote:
Het is dus nog voor niemand duidelijk, waarschijnlijk een wijziging in de software en er was niet verwacht dat het zoveel users op zou vallen. Hopelijk binnenkort wel een antwoord, daar wordt nog steeds op gewacht.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:25 schreef Vava het volgende:
Op het forum was er iig nog geen antwoord op maar ik zag dat een mod de vraag "achter de schermen" gesteld heeft. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord, blijf het vreemd vinden namelijk.
hoe kun je dat zien?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef QTPi het volgende:
hebben jullie gezien dat er een Chinees 5x geregistreerd heeft (postcard1 t/m 5)
Ja da's zeker k*tquote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Na een jaar.Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
lekker danquote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Na een jaar.Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
ah, ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Troel het volgende:
Muck
Wat een superlief kaartje van je, dank je wel
geen idee wie dat is...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:58 schreef Whiskers het volgende:
iemand met taggen ervaringen met dragon_g? Reageert niet op u2u's, dus ik begin mij zorgen te maken...
Met een ongeldig postcard IDquote:
Kan ik me indenken, helaas ken ik deze persoon niet. Kent iemand TingeZ, zelfde verhaal als bij Whiskers.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:58 schreef Whiskers het volgende:
iemand met taggen ervaringen met dragon_g? Reageert niet op u2u's, dus ik begin mij zorgen te maken...
Nieuwe kaartje mag naar IJsland!quote:thank you for the card.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |