260 nog ondertussen....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:57 schreef Whiskers het volgende:
btw nog 269 tot 40.000
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:58 schreef Vava het volgende:
Iemand van ons moet het 40.000e kaartje hebben![]()
Er zijn er nog 233 te gaan. Dus dat zou zomaar kunnen als je een ID opvraagtquote:Op maandag 12 maart 2007 08:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 maart 2007 08:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?![]()
leuk voor je vader Muck..... die krijg je niet zomaarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
dank jullie
er is een kaartje aangekomen in Amerika en de nieuwe mag naar finland
hmmm, wel iemand die bier-artikelen verzameld... misschien leuk om die niewe 3d-kaart van de grolsch te sturen, die je nu bij het kratje krijgt?
overigens heeft mijn vader zaterdagavond tijdens het jaarlijkse concert van ons harmonie-orkest een koninklijke onderscheiding gekregen![]()
gisteren een feestje gehouden voor alle familie en vrienden
ik ben kapot, maar het feit dat mijn vader zo ontzettend gelukkig is, was het zeker waard
nee, dat kloptquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef wendytje het volgende:
[..]
leuk voor je vader Muck..... die krijg je niet zomaar![]()
Als ik jou was zou ik die kaart niet opsturen..zonde van je geld.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.postcrossing.com/user/jacqiwil
Die gaat vandaag ofzo weg, al 3 maand niet meer ingelogd.
Weg in de zin van: delete van Postcrossing.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die kaart niet opsturen..zonde van je geld.![]()
@ Muck..gefeliciteerd
![]()
En kaart NL-39786 gaat naar......................................................Finland.![]()
en (nog) geen post.![]()
Ow..ok...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weg in de zin van: delete van Postcrossing.
Dat is echt je beloning voor al die kaarten naar Finlandquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje aangekomen in Portugal, nieuwe mag naar Iran!![]()
![]()
Idd, na al die kutkaarten naar Finland eindelijk eens een écht kaartje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is echt je beloning voor al die kaarten naar Finland![]()
Wat is het ID-nummer? Dat is nu, bij het naderen van de 40.000 verstuurde kaarten, ook wel relevant
Ik vond het adres al zo vaag. Geen postcode ofzo. Naja, misschien is het gewoon eerste grot links ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Vava het volgende:
Als hij nu maar aankomt
Het zal nu wel drukker zijn met de post in Iran, ze hebben daar een soort nieuwjaarsfeest binnenkort
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vond het adres al zo vaag. Geen postcode ofzo. Naja, misschien is het gewoon eerste grot links ofzo.![]()
Ik ben heel erg benieuwd nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef Sonja27 het volgende:
Vava ik ga je schriftje afronden. Ik had nog iets in gedachten maar dat lukt niet helemaal omdat ik niet kan vinden wat ik zochtMaar al bij al is het wel heel leuk aan het worden en hoop ik dat je er ooit zelf eens heen gaat ha ha!
Hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef Smittend het volgende:
Ik had vandaag een kaartje uit Texas.
Hello from Texas ! Was het enige wat erop stond.![]()
Dus ik heb als dank : "Thanks from Holland" geschreven![]()
Hier gaat echt mijn lelijkste view card heen.quote:I collect postcards (viewcards that show countries, cities & places - single view or multiview... but, PLEASE, DO NOT SEND me cards with animals, flowers, art, cartoons, self-made, free & add cards cards!!)I would really like to widen my collection of viewcards & Postcrossing is really good way to do it...Once again, I'm interested only in VIEWCARDS !!
I also like penpalling & making new friends... So, you may drop me a line about you & your life !!
If you are from Finland, please, could you not send landscape/nature cards if possible. I have many of them... Or if you want to send landscape/nature card, could you possibly send it blank in envelope ?? Thanks a lot !!
Ik zou een kaart met een schattig hondje erop sturen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Sonja27 het volgende:
Kijk ik heb in mijn profiel ook wel staan dat ik niet zo een liefhebber ben van Ad cards en kaarten met bloemen, maar dit slaat echt alles:
[..]
Hier gaat echt mijn lelijkste view card heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |