Hey, remlof?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
Sebasser vindt het altijd leuk om de volgnummers te fucken.... Best sneu
Maar is gefixt.
Helaas niet.quote:
Nu kan ik nooit meer m'n gelijk halenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander, die liegen altijd!
jawel hoor, gewoon bij de albert hein, 3 voor 5 euroquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer m'n gelijk halen
lieve schat spijt me toch echt maar heb ze al langquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat ontdek je nog wel als je ze krijgt.
Ja?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lieve schat spijt me toch echt maar heb ze al lang![]()
snap alleen niet waarom mannen er zo gek op zijn..
best irritant hoor.. die mannen die naar je borsten staren![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en wat vind je er dan van om te beffen?
Op die van jou.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar wacht je op?? mannen die naar je borsten staren?
of op mijn borsten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Kinkycouple het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
voor meer foto's moet je maar even goed zoeken.. en komt omdat ik de ene kant wat naar beneden had gedaan om die plaatjes goed te laten zien..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
En je rechtertiet lijkt een halve slag groter dan je linker.
haha van jou weet ik het alquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Kinkycouple het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
wat roken met borsten te maken heeft?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:04 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens wat hebben borsten met roken te maken....
dus om maar on topic te gaan.. heeft iemand sigaretje voor me? die van mij zijn bijna op![]()
alleen aan een tepel zuigen is gezonderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat roken met borsten te maken heeft?
simpel?
aan een sigaret trrek/zuig net zoals je aan tepels zou doen
klaar
vind ik tis gezonder en lekkerderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
alleen aan een tepel zuigen is gezonder![]()
maar denk dat ik zo toch maar een sigaret pak.. kom net niet bij me tepels![]()
moet daar nog iemand voor zoeken
tis ook heel lekker als iemand het doetquote:
wrs geheel terecht dat een blauwtje liepquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis ook heel lekker als iemand het doet![]()
maar ja daar heb je een ander voor nodig.![]()
tja die jongen die een blauwtje liep dinsdag die wilde ook wel zoiets.. maar ja ik liep de andere kant op![]()
o ja zeker weten.. hij zat opeens aan mijn borsten.. nou sorry hoor maar daarna maakt een jongen echt geen kans meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrs geheel terecht dat een blauwtje liep
das idd redelijk kansloosquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o ja zeker weten.. hij zat opeens aan mijn borsten.. nou sorry hoor maar daarna maakt een jongen echt geen kans meer![]()
sowieso maakt momenteel geen enkele man kans bij mij, maar met zo een actie al helemaal niet![]()
scheelt dat het niet in mijn kroeg was geweest.. anders was die jongen voorlopig niet meer binnen gekomen![]()
die sukkel dacht echt dat ik achter hem aan naar buiten zou lopen.. ben mooi de andere kant op gelopen..
nou ik werd kwaad en zei van ik grijp jou toch ook niet bij je ballen en toen sloeg ik hem daar..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
das idd redelijk kansloos_!
hehe wrom sloeg je hem niet?
ergste is nog wel dat hij daarna zei dat hij me wildequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
das idd redelijk kansloos_!
hehe wrom sloeg je hem niet?
wat een mappy heequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ergste is nog wel dat hij daarna zei dat hij me wilde![]()
zelfs nadat ik hem had geslagen![]()
hij had nu gevoeld en wilde het daarom hebben, en hij kreeg altijd wat hij wilde....
nu niet dus![]()
Zoeken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
alleen aan een tepel zuigen is gezonder![]()
maar denk dat ik zo toch maar een sigaret pak.. kom net niet bij me tepels![]()
moet daar nog iemand voor zoeken
Niks, maar dat maakt heul niet uit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:04 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens wat hebben borsten met roken te maken....
nee en ja!quote:Op zondag 11 maart 2007 09:27 schreef Tezz het volgende:
Goh wat lag iedereen vroeg in bed gister zeg.....dat zou betekenen dat jullie nu allemaal wakker zijn om gezellig mee te komen posten hier!
nou vertel eens iets spannends Pezu, ik heb dringend behoefte aan iets spannends zo op de vroege ochtend.quote:
weinig spannendsquote:Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou vertel eens iets spannends Pezu, ik heb dringend behoefte aan iets spannends zo op de vroege ochtend.
Oei! Ik kan op zich wel slapen als er iemand naast me ligt, maar niet als het mijn dochter is (die draait en snurkt als een gek), dus vandaar dat ook ik vroeg wakker ben.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig spannends_!
gewoon weinig geslapen ivm het bezoeken ik kan niet zo goed slapen als er iemand naast me ligt dus ben ik er nu al weer 1,5 uur uit
kwestie van gewenning denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 09:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei! Ik kan op zich wel slapen als er iemand naast me ligt, maar niet als het mijn dochter is (die draait en snurkt als een gek), dus vandaar dat ook ik vroeg wakker ben.
Ik ga maar ff leuke linkjes zoeken in TRU of zo, om spannende dingen te vinden dan........
ja dat is waar, en doorgaans levert het alleen maar voordelen op als er iemand naast je ligt!quote:
ik wil gewoon mijn grote lekkere bed niet delenquote:Op zondag 11 maart 2007 09:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat is waar, en doorgaans levert het alleen maar voordelen op als er iemand naast je ligt!![]()
Of ff delen in de avond en dan alleen in slaap vallen zekerquote:Op zondag 11 maart 2007 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil gewoon mijn grote lekkere bed niet delen_!
Heej Broekie! Lekker geslapen jongen?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben gewoon voor 1 uur wakker.
HOI TEZZ :dd:D;Dd:d:d:dd:1:!!1:!1!!1
Tis hier in Brabant heerlijk weer hoor, niets mis mee!quote:Op zondag 11 maart 2007 10:24 schreef PeZu het volgende:
hee ze headden lekker voorspeld
waar blijft dat nu dan heh
Heej Abe! Alles OK???quote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef AbeSapien het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
ja daar heb ik hier weinig aanquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis hier in Brabant heerlijk weer hoor, niets mis mee!
op het moment dat ik dit post begint de zon hier keihard te pwnenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan kom je ff op de koffie zou ik zeggen.
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het moment dat ik dit post begint de zon hier keihard te pwnen![]()
dus ik liegquote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:12 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?![]()
Zonnetje schijnt, alles is goed![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!
ik zit te wachten totdat het een christelijk tijdstip is om mijn ouders te bellen om te vragen of ze mijn kind op willen komen halen om te gaan fietsen of zo. Kan ik terug naar bed.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:16 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder ook al, fijn nu zo met dit weer![]()
Griep in je kut?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!
ik ben gelukkig niet de enige.. ik kan dan ook niet slapen.. Of het word in ieder geval moeilijker..maar vind het wel lekker samen tegen elkaar aan te kruipen..quote:Op zondag 11 maart 2007 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig spannends_!
gewoon weinig geslapen ivm het bezoeken ik kan niet zo goed slapen als er iemand naast me ligt dus ben ik er nu al weer 1,5 uur uit
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik weer een lach op Tezz kunnen toveren?![]()
heb er al een halve dag opzitten, maar toch: mogguh terug !quote:
Ja, en ik ben net wakkerstquote:Op zondag 11 maart 2007 13:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
heb er al een halve dag opzitten, maar toch: mogguh terug !
en dat is speciaal want?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zojuist 2 posts op een heul speciale tijd geplaatst.![]()
![]()
omdat jij zomaar een halve dag in bed kan blijven liggen en ik niet .quote:
Stoer hoor, Hoe durf je op die tijd te postenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zojuist 2 posts op een heul speciale tijd geplaatst.![]()
![]()
Haha!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat jij zomaar een halve dag in bed kan blijven liggen en ik niet .
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!quote:
Uhuh, Nou, Veel plezier.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!![]()
![]()
En ik heb 2 keer gepost, kan je nagaan hoe elite ik ben.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer hoor, Hoe durf je op die tijd te posten
Dat is alleen voor de elite![]()
1= l 3 = e 7 = t.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
13:37 is voor sommige "leet" of "elite" tijd ofzo.![]()
Die zal ook niet graag op d'r jeugd terug kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!![]()
![]()
Wel op de vroege ochtend, ik snap 'm nu wel, MAAR JE HAD BETER EEN ENTER VOOR IEDERE LETTER KUNNEN GEBRUIKEN!quote:
konijntjes zijn liefquote:Op zondag 11 maart 2007 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Gedouched heeft*
ik ben nu heerlijk aan 't genieten van 't weer buiten en aan 't kijken hoe het konijn in alle rust door de tuin huppelt.![]()
Eerst roken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
konijntjes zijn liefIk ga me nu even lekker douchen. en daarna peukie roken.. of eerst peukie roken en dan douchen
![]()
Ons konijn is al 9 jaar oudtdtd.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
konijntjes zijn liefIk ga me nu even lekker douchen. en daarna peukie roken.. of eerst peukie roken en dan douchen
![]()
heb ook lekker gerookt netquote:Op zondag 11 maart 2007 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst roken.
Dan douchen.
Dan roken.
Als je gewoon niet ieder weekend naar ze toe gaat heb je ook niet zoveel problemen natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb ook lekker gerookt net![]()
eerste peukie van vandaag. hou niet zo van dat commentaar iedere keer.. ouders![]()
ga me nu lekker douchen![]()
Je bedoelt vorig jaar in o.a. Rotterdam?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef Sebasser het volgende:
Hey herman dinges, ben jij toevallig naar dat volvo ocean race geweest?
Zo ergens in 2005 ofzoot?
ga ik normaal ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je gewoon niet ieder weekend naar ze toe gaat heb je ook niet zoveel problemen natuurlijk
Veel plezier bij het douchen
Ik krijg ook echt een hekel aan het reizen enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ga ik normaal ook niet![]()
vorige x is ook al weer 2 a 3 weken geleden..
Douchen was heerlijk.. ben nu lekker ontspannen en helemaal fris![]()
nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg ook echt een hekel aan het reizen enzo
Wel laat gedouched zegOf ben je pas net wakker...?
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchen![]()
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...
Dan valt het inderdaad wel mee ja hoe laat het is. Ga je vanavond alweer terug of morgen pas?
Dat is wel lang zeg... Maar meerijden is inderdaad beter dan treinen...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..
dan kan ik tenminste weer roken wanneer ik wil en kan ik lekker naar de keuken gaan en hoef ik niet naar buiten
Ook guttenmittag.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
MWEHEHEHEHEHEHEHAHHAHAHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA
Dat is zuurquote:Op zondag 11 maart 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben vannacht van de dijk gereden![]()
En toen was m'n zadel gebroken![]()
En heb ik een gat in m'n broek van 3 dagen die er eigenlijk best hip uit ziet
Neuh, ik had de tijd van m'n levenquote:
Ah, geneukt dus?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, ik had de tijd van m'n leven![]()
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??quote:
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepostquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??
alsof je als man alleen daar maar van kan genieten![]()
en op de fiets zeker? net zoals dat liedje.. seks op de fiets.. maar dan zonder zadel..
hoezo oud![]()
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Neuh niet geneukt, maar wel drie nieuwe nummers in m'n telefoon![]()
Zoiets, maar dan anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?
inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepost
Zomaar iemand neuken die je die avond hebt opgepikt is vaak heul niet boeiend
hey hey niks tegen vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja, drie nieuwe nummers. Alleen heten ze allemaal ongeveer hetzelfde
Ik ga ze maar eens wissen denk ik, ander ga ik er straks nog dronken naar bellen. Kutwijven
Nou, de meeste zijn niet echt bijster interessant als ze de mond open doenquote:
Jah, standaard! En dan de volgende dag al die nummers zien en je afvraagt wat je godsnaan besproken hebt. Vaak komt dan het worst case scenario bij je opquote:dus als jij dronken bent bel je mensen uit je telefoon?
Perfectie combo, maar je raakt er zo fucking vol van, dat je het nooit meer wilt etenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben moe van de zalm en tagliatelli![]()
For real?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Wow, ik heb nu iets vet zeg!
Een programme waar je van je toetsenbord een gitaar maakt![]()
Dan moet je 'm dus zo ondersteboven als een gitaar in je handen houden en kan je vet jammen.
*zet gitaar op marktplaats
Rick.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is dus een vis, en ben nu al 5 minuten bezig om er achter te komen hoe die heet.
Maar het lukt niet![]()
En windows is voor mensen die dinsdag een patch verwachten, vanwege dat die dinsdag de normale patchdag is.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
Linux is voor nerds en mensen die hun bakkebaarden laten staan zonder dat het kan.
jaquote:Op zondag 11 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
Skippy en Sebasser hebben het rokershoekje overgenomen.....
Nog geslapen?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
Skippy en Sebasser hebben het rokershoekje overgenomen.....
gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 11 maart 2007 18:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, de meeste zijn niet echt bijster interessant als ze de mond open doen
[..]
Oke oke daar moet ik je gelijk in geven.. er zijn inderdaad vrouwen die niet veel inhoud hebben.. maar er zijn er ook die dat wel hebben (zoals ik)
Jah, standaard! En dan de volgende dag al die nummers zien en je afvraagt wat je godsnaan besproken hebt. Vaak komt dan het worst case scenario bij je op![]()
Over worst case scenario gesproken, ik luister nu dEUS![]()
ja, uiteindelijk wel heel ff! Hang nu wat voor de tv en in de reclames wat fokken...saaie avond....quote:
Arme Tezz, morgen nog werken ook?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk wel heel ff! Hang nu wat voor de tv en in de reclames wat fokken...saaie avond....
Oei, da's een lastige!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
P.OV.N
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Arme Tezz, morgen nog werken ook?![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
(maar dan eentje die niet vrolijk kijkt)
Ik heb een leuke baan (als managementassistente bij een stichting) maar er zitten een paar dingen tegen:quote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik zeg je moet een andere baan, iedere keer als je zegt dat je gaat werken komt er een negatoef woord/smilie achter.![]()
Ik wil met een smile naar m'n werk kunnen gaan over een paar jaar, alleen het opstaan ik kut maargoed...![]()
Ik wil dus in een studio werken, lekker met muziek en apparetuur bezig zijn, van je hobby je werk maken.![]()
Geen idee wat dat werk inhoud, maargoed, als jij het maar naar je zin hebt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een leuke baan (als managementassistente bij een stichting) maar er zitten een paar dingen tegen:
a: rugpijn
b: griepje
c: mooi weer en dan ben ik liever thuis
d: veel te hoge stapels werk waar ik als een berg tegen opzie.
En dan in die volgorde van 'belangrijkheid'.
nou kijk tis heel simpel: als managementassistente assisteer ik het managementquote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee wat dat werk inhoud, maargoed, als jij het maar naar je zin hebt.
En tja, een berg werk, beter als naar je werk gaan en niks doen?![]()
Ok je krijgt ervoor betaald, maar thuis kan je veel relaxter niks doen, toch?
Hehequote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou kijk tis heel simpel: als managementassistente assisteer ik het management.(agendabeheer, notulen, allerlei klusjes voor het managementteam, correspondentie etc. etc. ik ben zeg maar de slaaf op kantoor). Nee dat laatste is een geintje, ik heb echt leuk werk.
Ik ga weer verder ff op de bank hangen broek! Tot laterz!![]()
moet jij nog niet naar bedquote:
Wat zijn dat voor praatjes?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet jij nog niet naar bed![]()
doei tezz![]()
Ik ben film aan te kijken.. Harry potter.. heb hem al wel eens gezien maar ach..
Ouders naar bed dus kan zo ook gewoon naar buiten sigaret roken![]()
ahhhquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor praatjes?![]()
![]()
Ik ga altijd rond 1 uur, tot een uur of 12 tv kijken en heel misschien internet, dan in m'n bed naar muziek luisteren tot 1 uur of een boek lezen, in dit geval een boek van Metallica, andere boeken intereseren me niet.![]()
Als ik deze uit heb wil ik 't andere boek van Metallica "So What".
Alles zou niet weten waar 'ie te koop is in nederland.![]()
Je stampt me wel de grond in hea?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ahhh![]()
Ik ga zo weer lekker verder de film kijken.. en een peukie roken..
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden isquote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je stampt me wel de grond in hea?![]()
Op die manier.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden is![]()
heyy pezu...
hoi!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden is![]()
heyy pezu...
wooow goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi!
hee psst ik ben gestopt met roken, helmaal zelfs![]()
ja ik heb ook besloten om tijdens het uitgaan ook niks meer te roken, nooti meer!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wooow goed bezigik heb vandaag maar 2 sigaretjes gerookt.. terwijl ik normaal bijna een pakje rook..
ben best trots op mezelf![]()
alhoewel ik nummer 3 zo nog wel ga roken![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi!
hee psst ik ben gestopt met roken, helmaal zelfs![]()
Inderdaad, want van stoppen met roken ga je uit je bek meuren...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ook veel water drinken trouwens. En veel je tanden poetsen haha
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, want van stoppen met roken ga je uit je bek meuren...
Nee het schijnt dat je na het tandenpoetsen geen zin in een peuk hebt. Een lekkere frisse mond willen houden dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ook veel water drinken trouwens. En veel je tanden poetsen haha
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, probeer te minderen, maar onder de 10 setjes ben ik nog niet gekomenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wooow goed bezigik heb vandaag maar 2 sigaretjes gerookt.. terwijl ik normaal bijna een pakje rook..
ben best trots op mezelf![]()
alhoewel ik nummer 3 zo nog wel ga roken![]()
haha nou ben nu bij mijn ouders.. en die kijken me iedere keer kwaad aan als ik ga roken.. dat helpt welquote:Op maandag 12 maart 2007 00:02 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, probeer te minderen, maar onder de 10 setjes ben ik nog niet gekomen![]()
PeZu, succes met niet herstarten
Ja zo kan ik t ook, als ik werk of bij mijn thuis ben, rook ik ook zo goed als nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou ben nu bij mijn ouders.. en die kijken me iedere keer kwaad aan als ik ga roken.. dat helpt welben ook niet uit geweest vandaag.. helpt ook..
en verder.. weet wel dat als ik weer gewoon thuis ben ik waarschijnlijk toch wel weer wat meer ga roken![]()
bijna iedereen waar ik mee om ga rookt.. dan ga je al snel gezellig mee roken..
OMG! Jij bent Jody Bernalquote:Op maandag 12 maart 2007 11:11 schreef -skippybal- het volgende:
Goed idee, ik ga ook even bij de peuterspeelzaal kijken![]()
![]()
Da's kut ja...en die vraag kan ook andersom gesteld worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:24 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het lekker weer als ik moet werken..
Ja, gatver.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef Tezz het volgende:
pfffffff ben niet gaan werken vandaag en wordt nu dus pas wakker. Ik heb koorts en het is buiten stralend weer. Wat een straf...
beterschapquote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef Tezz het volgende:
pfffffff ben niet gaan werken vandaag en wordt nu dus pas wakker. Ik heb koorts en het is buiten stralend weer. Wat een straf...
inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een weer, zonde om naar school/werk te gaan op zulke dagen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
snotter snif snotter het gaat maar niet OVER ik word er gek van!
dat is echt een rampquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef DeRCT14 het volgende:
Mijn sigaretten zijn bijna op en mijn geld ook![]()
ik heb nog maar 1quote:Op maandag 12 maart 2007 18:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is echt een rampIk heb gelukkig nog sigaretten..
Pwnd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net een pakje Pall Mall moeten kopen wegens blutheid.
Had je L&M moeten nemenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net een pakje Pall Mall moeten kopen wegens blutheid.
Upload lager zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
mijn man is weer eens met torrents aan het spelen en godver wat wordt computertje daar langzaam van zeg. Surfen is bijna onmogelijk!
Kom nou, een beetje huisvrouw heeft haar man toch onder de duim.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
mijn man is weer eens met torrents aan het spelen en godver wat wordt computertje daar langzaam van zeg. Surfen is bijna onmogelijk!
maar het uppen gaat al zo tering langzaam! Film is meestal wel zo binnen maar dan daarna dat duurt pas lang!quote:
ja maar ik wil die films ook kijken dus tja kan er weinig van zeggen he...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kom nou, een beetje huisvrouw heeft haar man toch onder de duim.
N i e u w s g r o e p e n ! !quote:Op maandag 12 maart 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar het uppen gaat al zo tering langzaam! Film is meestal wel zo binnen maar dan daarna dat duurt pas lang!
wrom ben je daar danquote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef maaike1987 het volgende:
oudersIk ben blij als ik morgen weer naar mijn eigen huisje ga
![]()
ik heb er eentje!!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Een bubbelbad...
Metallica komt live ook niet altijd goed uit de verf. Niet altijd zeg ikquote:Op maandag 12 maart 2007 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
Beste drumkit zeg.![]()
Ik vind 't alleen wel bagger, ze spelen niet vloeiend.![]()
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb er eentje!!
(en champagne is zo gehaald en siga's heb ik altijd dus...)
Heej Tezz ! Deze site al bekeken ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)
Hoi.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)
Hier geen last.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
FOK! heeft kuren. Maar het is dan ook maandagavond![]()
ben net wakker. Hoesten wordt wat minder, maar het niezen niet. En niezen met een hernia =quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Naar bed jij, je bent heul erg ziek.![]()
thx (heb hem vanmiddag gevonden, ga morgen ff checken).quote:
Auw !quote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ben net wakker. Hoesten wordt wat minder, maar het niezen niet. En niezen met een hernia =![]()
oh ik dacht dat het aan mij lag. Niet dus. Ik mag dus niet helemaal de torrents de schuld geven...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
FOK! heeft kuren. Maar het is dan ook maandagavond![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het aan mij lag. Niet dus. Ik mag dus niet helemaal de torrents de schuld geven...
FOK!ken is niet leuk zoquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Op één of andere duistere manier is FOK! op maandagavond doomed !
Traag enzow...
![]()
Gelukkig ligt de postfrequentie relatief laag in dit topic momenteel...dus je mist niet zo gauw ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
FOK!ken is niet leuk zoZit ik eindelijk eens ff rechtop, krijgen we dit gedoe weer!
geluksvogelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb er eentje!!
(en champagne is zo gehaald en siga's heb ik altijd dus...)
Ook na een week vakantie had ik niet het idee dat ik wat gemist had hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de postfrequentie relatief laag in dit topic momenteel...dus je mist niet zo gauw iets![]()
Hard werken of een rijke vent trouwen!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
geluksvogelhet is ook een droom die te behalen is..
ga er niet van dromen om top model te worden![]()
heb net lekker peukie gedaan met muziek op.. echt heerlijk![]()
Probeerde laatst even een stoptijd van een bus op te zoeken op de site van Connexion...het bleek uiteindelijk sneller om even naar de halte te lopenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ook na een week vakantie had ik niet het idee dat ik wat gemist had hoor!![]()
Ik probeer wat op te zoeken op de site van de NS. volgens mij spant deze site samen met FOK! (qua traagheid).
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hard werken of een rijke vent trouwen!
Topmodel, ach, je hoeft er niet knap voor te zijn zo te zien!
ja dat zal best, ha ha!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Probeerde laatst even een stoptijd van een bus op te zoeken op de site van Connexion...het bleek uiteindelijk sneller om even naar de halte te lopen![]()
Nou zeg ! Wat een verbittering toch..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnen![]()
Hard werken komt wel goed.. rijke vent.. misschien een rijke oude vent trouwen en dan hopen dat het snel voor hem voorbij is![]()
liefde geloof ik niet meer zo erg in..
Ach meiske toch! Als je nu al niet meer in de liefde gelooft, dan krijg je het nog zwaar hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnen![]()
Hard werken komt wel goed.. rijke vent.. misschien een rijke oude vent trouwen en dan hopen dat het snel voor hem voorbij is![]()
Je bent 18quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
..
Wel leuk met de kleinequote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat zal best, ha ha!
Ik wil bij mijn broer op visite (die woont 150 km verderop) en wil een keer met dochterlief in de trein. Ik zoek kortingsmogelijkheden maar die zoekfunctie werkt niet. Bellen zal ook wel een hel zijn dus ik zie het allemaal op het station wel...
Als we met de auto naar mijn broer gaan begint ze op de hoek van de straat al te vragen of we er zijn....(en ze weet hoe ver het is). Maar dan valt ze in slaap en maken we haar ergens bij Schiphol wakker en dan maar hopen dat er een groot vliegtuig over komt......uitstapje geslaagd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel leuk met de kleineEen "wereldreis"
![]()
Ja internet kan heel handig zijn![]()
bijna 20quote:
Nee vroeger bleef men gewoon bij elkaar 'het was een schande'. En sloegen ze elkaar vervolgens de hersenen in. Da's pas fijn...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
bijna 20![]()
Maar zie gewoon zoveel mensen die vreemdgaan en echtscheidingen![]()
Zeg ook niet dat ik er niet meer in geloof.. maar heb soms gewoon mijn twijfels.
Ik kan me namelijk niet voorstellen als je echt van iemand houd dat je vreemd kan gaan![]()
Morgen weer naar huis en dan kan ik weer roken wanneer ik wil![]()
Vraagt jouw dochter ook of de radio harder mag ? Wat voor muziek er ook opstaat ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als we met de auto naar mijn broer gaan begint ze op de hoek van de straat al te vragen of we er zijn....(en ze weet hoe ver het is). Maar dan valt ze in slaap en maken we haar ergens bij Schiphol wakker en dan maar hopen dat er een groot vliegtuig over komt......uitstapje geslaagd.
Maar met de trein, tja, dat is een heel ander verhaal voor zo'n ukkie, ha ha!
Zie hier de kern van 't probleem...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen als je echt van iemand houd dat je vreemd kan gaan![]()
True !quote:Op maandag 12 maart 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee vroeger bleef men gewoon bij elkaar 'het was een schande'. En sloegen ze elkaar vervolgens de hersenen in. Da's pas fijn...
Ik word echt helemaal gek van FOK!, ik moet gewoon een minuut wachten voordat een pagina geladen is!
wat een flauwekul! Sex is sex en liefde is liefde. Je kunt best vreemd gaan voor de sex, maar toch ontzettend veel van een ander houden.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat een flauwekul! Sex is sex en liefde is liefde. Je kunt best vreemd gaan voor de sex, maar toch ontzettend veel van een ander houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |