wat een mappy heequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ergste is nog wel dat hij daarna zei dat hij me wilde![]()
zelfs nadat ik hem had geslagen![]()
hij had nu gevoeld en wilde het daarom hebben, en hij kreeg altijd wat hij wilde....
nu niet dus![]()
Zoeken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
alleen aan een tepel zuigen is gezonder![]()
maar denk dat ik zo toch maar een sigaret pak.. kom net niet bij me tepels![]()
moet daar nog iemand voor zoeken
Niks, maar dat maakt heul niet uit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:04 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens wat hebben borsten met roken te maken....
nee en ja!quote:Op zondag 11 maart 2007 09:27 schreef Tezz het volgende:
Goh wat lag iedereen vroeg in bed gister zeg.....dat zou betekenen dat jullie nu allemaal wakker zijn om gezellig mee te komen posten hier!
nou vertel eens iets spannends Pezu, ik heb dringend behoefte aan iets spannends zo op de vroege ochtend.quote:
weinig spannendsquote:Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou vertel eens iets spannends Pezu, ik heb dringend behoefte aan iets spannends zo op de vroege ochtend.
Oei! Ik kan op zich wel slapen als er iemand naast me ligt, maar niet als het mijn dochter is (die draait en snurkt als een gek), dus vandaar dat ook ik vroeg wakker ben.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig spannends_!
gewoon weinig geslapen ivm het bezoeken ik kan niet zo goed slapen als er iemand naast me ligt dus ben ik er nu al weer 1,5 uur uit
kwestie van gewenning denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 09:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei! Ik kan op zich wel slapen als er iemand naast me ligt, maar niet als het mijn dochter is (die draait en snurkt als een gek), dus vandaar dat ook ik vroeg wakker ben.
Ik ga maar ff leuke linkjes zoeken in TRU of zo, om spannende dingen te vinden dan........
ja dat is waar, en doorgaans levert het alleen maar voordelen op als er iemand naast je ligt!quote:
ik wil gewoon mijn grote lekkere bed niet delenquote:Op zondag 11 maart 2007 09:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat is waar, en doorgaans levert het alleen maar voordelen op als er iemand naast je ligt!![]()
Of ff delen in de avond en dan alleen in slaap vallen zekerquote:Op zondag 11 maart 2007 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil gewoon mijn grote lekkere bed niet delen_!
Heej Broekie! Lekker geslapen jongen?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben gewoon voor 1 uur wakker.
HOI TEZZ :dd:D;Dd:d:d:dd:1:!!1:!1!!1
Tis hier in Brabant heerlijk weer hoor, niets mis mee!quote:Op zondag 11 maart 2007 10:24 schreef PeZu het volgende:
hee ze headden lekker voorspeld
waar blijft dat nu dan heh
Heej Abe! Alles OK???quote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef AbeSapien het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
ja daar heb ik hier weinig aanquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis hier in Brabant heerlijk weer hoor, niets mis mee!
op het moment dat ik dit post begint de zon hier keihard te pwnenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan kom je ff op de koffie zou ik zeggen.
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het moment dat ik dit post begint de zon hier keihard te pwnen![]()
dus ik liegquote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt om een teringeind te rijden hoor.
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:12 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?![]()
Zonnetje schijnt, alles is goed![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!
ik zit te wachten totdat het een christelijk tijdstip is om mijn ouders te bellen om te vragen of ze mijn kind op willen komen halen om te gaan fietsen of zo. Kan ik terug naar bed.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:16 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder ook al, fijn nu zo met dit weer![]()
Griep in je kut?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
zonnetje schijnt, een heerlijke zondag, nog vroeg dus nog een hele dag voor me MAAR IK HEB GODVERTERINGKUT GRIEP!!!!!!!!!!!!
ik ben gelukkig niet de enige.. ik kan dan ook niet slapen.. Of het word in ieder geval moeilijker..maar vind het wel lekker samen tegen elkaar aan te kruipen..quote:Op zondag 11 maart 2007 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig spannends_!
gewoon weinig geslapen ivm het bezoeken ik kan niet zo goed slapen als er iemand naast me ligt dus ben ik er nu al weer 1,5 uur uit
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik weer een lach op Tezz kunnen toveren?![]()
heb er al een halve dag opzitten, maar toch: mogguh terug !quote:
Ja, en ik ben net wakkerstquote:Op zondag 11 maart 2007 13:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
heb er al een halve dag opzitten, maar toch: mogguh terug !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |