Hey, remlof?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
Sebasser vindt het altijd leuk om de volgnummers te fucken.... Best sneu
Maar is gefixt.
Helaas niet.quote:
Nu kan ik nooit meer m'n gelijk halenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander, die liegen altijd!
jawel hoor, gewoon bij de albert hein, 3 voor 5 euroquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer m'n gelijk halen
lieve schat spijt me toch echt maar heb ze al langquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat ontdek je nog wel als je ze krijgt.
Ja?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lieve schat spijt me toch echt maar heb ze al lang![]()
snap alleen niet waarom mannen er zo gek op zijn..
best irritant hoor.. die mannen die naar je borsten staren![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en wat vind je er dan van om te beffen?
Op die van jou.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar wacht je op?? mannen die naar je borsten staren?
of op mijn borsten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Kinkycouple het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
voor meer foto's moet je maar even goed zoeken.. en komt omdat ik de ene kant wat naar beneden had gedaan om die plaatjes goed te laten zien..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
En je rechtertiet lijkt een halve slag groter dan je linker.
haha van jou weet ik het alquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Kinkycouple het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
wat roken met borsten te maken heeft?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:04 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens wat hebben borsten met roken te maken....
dus om maar on topic te gaan.. heeft iemand sigaretje voor me? die van mij zijn bijna op![]()
alleen aan een tepel zuigen is gezonderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat roken met borsten te maken heeft?
simpel?
aan een sigaret trrek/zuig net zoals je aan tepels zou doen
klaar
vind ik tis gezonder en lekkerderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
alleen aan een tepel zuigen is gezonder![]()
maar denk dat ik zo toch maar een sigaret pak.. kom net niet bij me tepels![]()
moet daar nog iemand voor zoeken
tis ook heel lekker als iemand het doetquote:
wrs geheel terecht dat een blauwtje liepquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis ook heel lekker als iemand het doet![]()
maar ja daar heb je een ander voor nodig.![]()
tja die jongen die een blauwtje liep dinsdag die wilde ook wel zoiets.. maar ja ik liep de andere kant op![]()
o ja zeker weten.. hij zat opeens aan mijn borsten.. nou sorry hoor maar daarna maakt een jongen echt geen kans meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrs geheel terecht dat een blauwtje liep
das idd redelijk kansloosquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o ja zeker weten.. hij zat opeens aan mijn borsten.. nou sorry hoor maar daarna maakt een jongen echt geen kans meer![]()
sowieso maakt momenteel geen enkele man kans bij mij, maar met zo een actie al helemaal niet![]()
scheelt dat het niet in mijn kroeg was geweest.. anders was die jongen voorlopig niet meer binnen gekomen![]()
die sukkel dacht echt dat ik achter hem aan naar buiten zou lopen.. ben mooi de andere kant op gelopen..
nou ik werd kwaad en zei van ik grijp jou toch ook niet bij je ballen en toen sloeg ik hem daar..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
das idd redelijk kansloos_!
hehe wrom sloeg je hem niet?
ergste is nog wel dat hij daarna zei dat hij me wildequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
das idd redelijk kansloos_!
hehe wrom sloeg je hem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |