Hoi.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)
Hier geen last.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
FOK! heeft kuren. Maar het is dan ook maandagavond![]()
ben net wakker. Hoesten wordt wat minder, maar het niezen niet. En niezen met een hernia =quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Naar bed jij, je bent heul erg ziek.![]()
thx (heb hem vanmiddag gevonden, ga morgen ff checken).quote:
Auw !quote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ben net wakker. Hoesten wordt wat minder, maar het niezen niet. En niezen met een hernia =![]()
oh ik dacht dat het aan mij lag. Niet dus. Ik mag dus niet helemaal de torrents de schuld geven...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
FOK! heeft kuren. Maar het is dan ook maandagavond![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het aan mij lag. Niet dus. Ik mag dus niet helemaal de torrents de schuld geven...
FOK!ken is niet leuk zoquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Op één of andere duistere manier is FOK! op maandagavond doomed !
Traag enzow...
![]()
Gelukkig ligt de postfrequentie relatief laag in dit topic momenteel...dus je mist niet zo gauw ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
FOK!ken is niet leuk zoZit ik eindelijk eens ff rechtop, krijgen we dit gedoe weer!
geluksvogelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb er eentje!!
(en champagne is zo gehaald en siga's heb ik altijd dus...)
Ook na een week vakantie had ik niet het idee dat ik wat gemist had hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de postfrequentie relatief laag in dit topic momenteel...dus je mist niet zo gauw iets![]()
Hard werken of een rijke vent trouwen!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
geluksvogelhet is ook een droom die te behalen is..
ga er niet van dromen om top model te worden![]()
heb net lekker peukie gedaan met muziek op.. echt heerlijk![]()
Probeerde laatst even een stoptijd van een bus op te zoeken op de site van Connexion...het bleek uiteindelijk sneller om even naar de halte te lopenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ook na een week vakantie had ik niet het idee dat ik wat gemist had hoor!![]()
Ik probeer wat op te zoeken op de site van de NS. volgens mij spant deze site samen met FOK! (qua traagheid).
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hard werken of een rijke vent trouwen!
Topmodel, ach, je hoeft er niet knap voor te zijn zo te zien!
ja dat zal best, ha ha!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Probeerde laatst even een stoptijd van een bus op te zoeken op de site van Connexion...het bleek uiteindelijk sneller om even naar de halte te lopen![]()
Nou zeg ! Wat een verbittering toch..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnen![]()
Hard werken komt wel goed.. rijke vent.. misschien een rijke oude vent trouwen en dan hopen dat het snel voor hem voorbij is![]()
liefde geloof ik niet meer zo erg in..
Ach meiske toch! Als je nu al niet meer in de liefde gelooft, dan krijg je het nog zwaar hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee he.. alhoewel ik heel blij ben dat danielle ANTM heeft gewonnen![]()
Hard werken komt wel goed.. rijke vent.. misschien een rijke oude vent trouwen en dan hopen dat het snel voor hem voorbij is![]()
Je bent 18quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
..
Wel leuk met de kleinequote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat zal best, ha ha!
Ik wil bij mijn broer op visite (die woont 150 km verderop) en wil een keer met dochterlief in de trein. Ik zoek kortingsmogelijkheden maar die zoekfunctie werkt niet. Bellen zal ook wel een hel zijn dus ik zie het allemaal op het station wel...
Als we met de auto naar mijn broer gaan begint ze op de hoek van de straat al te vragen of we er zijn....(en ze weet hoe ver het is). Maar dan valt ze in slaap en maken we haar ergens bij Schiphol wakker en dan maar hopen dat er een groot vliegtuig over komt......uitstapje geslaagd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wel leuk met de kleineEen "wereldreis"
![]()
Ja internet kan heel handig zijn![]()
bijna 20quote:
Nee vroeger bleef men gewoon bij elkaar 'het was een schande'. En sloegen ze elkaar vervolgens de hersenen in. Da's pas fijn...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
bijna 20![]()
Maar zie gewoon zoveel mensen die vreemdgaan en echtscheidingen![]()
Zeg ook niet dat ik er niet meer in geloof.. maar heb soms gewoon mijn twijfels.
Ik kan me namelijk niet voorstellen als je echt van iemand houd dat je vreemd kan gaan![]()
Morgen weer naar huis en dan kan ik weer roken wanneer ik wil![]()
Vraagt jouw dochter ook of de radio harder mag ? Wat voor muziek er ook opstaat ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als we met de auto naar mijn broer gaan begint ze op de hoek van de straat al te vragen of we er zijn....(en ze weet hoe ver het is). Maar dan valt ze in slaap en maken we haar ergens bij Schiphol wakker en dan maar hopen dat er een groot vliegtuig over komt......uitstapje geslaagd.
Maar met de trein, tja, dat is een heel ander verhaal voor zo'n ukkie, ha ha!
Zie hier de kern van 't probleem...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen als je echt van iemand houd dat je vreemd kan gaan![]()
True !quote:Op maandag 12 maart 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee vroeger bleef men gewoon bij elkaar 'het was een schande'. En sloegen ze elkaar vervolgens de hersenen in. Da's pas fijn...
Ik word echt helemaal gek van FOK!, ik moet gewoon een minuut wachten voordat een pagina geladen is!
wat een flauwekul! Sex is sex en liefde is liefde. Je kunt best vreemd gaan voor de sex, maar toch ontzettend veel van een ander houden.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat een flauwekul! Sex is sex en liefde is liefde. Je kunt best vreemd gaan voor de sex, maar toch ontzettend veel van een ander houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |