en dat is speciaal want?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zojuist 2 posts op een heul speciale tijd geplaatst.![]()
![]()
omdat jij zomaar een halve dag in bed kan blijven liggen en ik niet .quote:
Stoer hoor, Hoe durf je op die tijd te postenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zojuist 2 posts op een heul speciale tijd geplaatst.![]()
![]()
Haha!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat jij zomaar een halve dag in bed kan blijven liggen en ik niet .
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!quote:
Uhuh, Nou, Veel plezier.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!![]()
![]()
En ik heb 2 keer gepost, kan je nagaan hoe elite ik ben.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer hoor, Hoe durf je op die tijd te posten
Dat is alleen voor de elite![]()
1= l 3 = e 7 = t.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
13:37 is voor sommige "leet" of "elite" tijd ofzo.![]()
Die zal ook niet graag op d'r jeugd terug kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
maaaaaarrrr ik heb zojuist mijn kindje zo gek gekregen dat ze ff met mij terug naar bed gaat!![]()
![]()
Wel op de vroege ochtend, ik snap 'm nu wel, MAAR JE HAD BETER EEN ENTER VOOR IEDERE LETTER KUNNEN GEBRUIKEN!quote:
konijntjes zijn liefquote:Op zondag 11 maart 2007 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Gedouched heeft*
ik ben nu heerlijk aan 't genieten van 't weer buiten en aan 't kijken hoe het konijn in alle rust door de tuin huppelt.![]()
Eerst roken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
konijntjes zijn liefIk ga me nu even lekker douchen. en daarna peukie roken.. of eerst peukie roken en dan douchen
![]()
Ons konijn is al 9 jaar oudtdtd.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
konijntjes zijn liefIk ga me nu even lekker douchen. en daarna peukie roken.. of eerst peukie roken en dan douchen
![]()
heb ook lekker gerookt netquote:Op zondag 11 maart 2007 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst roken.
Dan douchen.
Dan roken.
Als je gewoon niet ieder weekend naar ze toe gaat heb je ook niet zoveel problemen natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb ook lekker gerookt net![]()
eerste peukie van vandaag. hou niet zo van dat commentaar iedere keer.. ouders![]()
ga me nu lekker douchen![]()
Je bedoelt vorig jaar in o.a. Rotterdam?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef Sebasser het volgende:
Hey herman dinges, ben jij toevallig naar dat volvo ocean race geweest?
Zo ergens in 2005 ofzoot?
ga ik normaal ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je gewoon niet ieder weekend naar ze toe gaat heb je ook niet zoveel problemen natuurlijk
Veel plezier bij het douchen
Ik krijg ook echt een hekel aan het reizen enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ga ik normaal ook niet![]()
vorige x is ook al weer 2 a 3 weken geleden..
Douchen was heerlijk.. ben nu lekker ontspannen en helemaal fris![]()
nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg ook echt een hekel aan het reizen enzo
Wel laat gedouched zegOf ben je pas net wakker...?
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchen![]()
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...
Dan valt het inderdaad wel mee ja hoe laat het is. Ga je vanavond alweer terug of morgen pas?
Dat is wel lang zeg... Maar meerijden is inderdaad beter dan treinen...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..
dan kan ik tenminste weer roken wanneer ik wil en kan ik lekker naar de keuken gaan en hoef ik niet naar buiten
Ook guttenmittag.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
MWEHEHEHEHEHEHEHAHHAHAHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA
Dat is zuurquote:Op zondag 11 maart 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben vannacht van de dijk gereden![]()
En toen was m'n zadel gebroken![]()
En heb ik een gat in m'n broek van 3 dagen die er eigenlijk best hip uit ziet
Neuh, ik had de tijd van m'n levenquote:
Ah, geneukt dus?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, ik had de tijd van m'n leven![]()
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??quote:
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepostquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??
alsof je als man alleen daar maar van kan genieten![]()
en op de fiets zeker? net zoals dat liedje.. seks op de fiets.. maar dan zonder zadel..
hoezo oud![]()
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Neuh niet geneukt, maar wel drie nieuwe nummers in m'n telefoon![]()
Zoiets, maar dan anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?
inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepost
Zomaar iemand neuken die je die avond hebt opgepikt is vaak heul niet boeiend
hey hey niks tegen vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja, drie nieuwe nummers. Alleen heten ze allemaal ongeveer hetzelfde
Ik ga ze maar eens wissen denk ik, ander ga ik er straks nog dronken naar bellen. Kutwijven
Nou, de meeste zijn niet echt bijster interessant als ze de mond open doenquote:
Jah, standaard! En dan de volgende dag al die nummers zien en je afvraagt wat je godsnaan besproken hebt. Vaak komt dan het worst case scenario bij je opquote:dus als jij dronken bent bel je mensen uit je telefoon?
Perfectie combo, maar je raakt er zo fucking vol van, dat je het nooit meer wilt etenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben moe van de zalm en tagliatelli![]()
For real?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Wow, ik heb nu iets vet zeg!
Een programme waar je van je toetsenbord een gitaar maakt![]()
Dan moet je 'm dus zo ondersteboven als een gitaar in je handen houden en kan je vet jammen.
*zet gitaar op marktplaats
Rick.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is dus een vis, en ben nu al 5 minuten bezig om er achter te komen hoe die heet.
Maar het lukt niet![]()
En windows is voor mensen die dinsdag een patch verwachten, vanwege dat die dinsdag de normale patchdag is.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
Linux is voor nerds en mensen die hun bakkebaarden laten staan zonder dat het kan.
jaquote:Op zondag 11 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
Skippy en Sebasser hebben het rokershoekje overgenomen.....
Nog geslapen?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
Skippy en Sebasser hebben het rokershoekje overgenomen.....
gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 11 maart 2007 18:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, de meeste zijn niet echt bijster interessant als ze de mond open doen
[..]
Oke oke daar moet ik je gelijk in geven.. er zijn inderdaad vrouwen die niet veel inhoud hebben.. maar er zijn er ook die dat wel hebben (zoals ik)
Jah, standaard! En dan de volgende dag al die nummers zien en je afvraagt wat je godsnaan besproken hebt. Vaak komt dan het worst case scenario bij je op![]()
Over worst case scenario gesproken, ik luister nu dEUS![]()
ja, uiteindelijk wel heel ff! Hang nu wat voor de tv en in de reclames wat fokken...saaie avond....quote:
Arme Tezz, morgen nog werken ook?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk wel heel ff! Hang nu wat voor de tv en in de reclames wat fokken...saaie avond....
Oei, da's een lastige!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
P.OV.N
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Arme Tezz, morgen nog werken ook?![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
(maar dan eentje die niet vrolijk kijkt)
Ik heb een leuke baan (als managementassistente bij een stichting) maar er zitten een paar dingen tegen:quote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik zeg je moet een andere baan, iedere keer als je zegt dat je gaat werken komt er een negatoef woord/smilie achter.![]()
Ik wil met een smile naar m'n werk kunnen gaan over een paar jaar, alleen het opstaan ik kut maargoed...![]()
Ik wil dus in een studio werken, lekker met muziek en apparetuur bezig zijn, van je hobby je werk maken.![]()
Geen idee wat dat werk inhoud, maargoed, als jij het maar naar je zin hebt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een leuke baan (als managementassistente bij een stichting) maar er zitten een paar dingen tegen:
a: rugpijn
b: griepje
c: mooi weer en dan ben ik liever thuis
d: veel te hoge stapels werk waar ik als een berg tegen opzie.
En dan in die volgorde van 'belangrijkheid'.
nou kijk tis heel simpel: als managementassistente assisteer ik het managementquote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee wat dat werk inhoud, maargoed, als jij het maar naar je zin hebt.
En tja, een berg werk, beter als naar je werk gaan en niks doen?![]()
Ok je krijgt ervoor betaald, maar thuis kan je veel relaxter niks doen, toch?
Hehequote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou kijk tis heel simpel: als managementassistente assisteer ik het management.(agendabeheer, notulen, allerlei klusjes voor het managementteam, correspondentie etc. etc. ik ben zeg maar de slaaf op kantoor). Nee dat laatste is een geintje, ik heb echt leuk werk.
Ik ga weer verder ff op de bank hangen broek! Tot laterz!![]()
moet jij nog niet naar bedquote:
Wat zijn dat voor praatjes?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
moet jij nog niet naar bed![]()
doei tezz![]()
Ik ben film aan te kijken.. Harry potter.. heb hem al wel eens gezien maar ach..
Ouders naar bed dus kan zo ook gewoon naar buiten sigaret roken![]()
ahhhquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor praatjes?![]()
![]()
Ik ga altijd rond 1 uur, tot een uur of 12 tv kijken en heel misschien internet, dan in m'n bed naar muziek luisteren tot 1 uur of een boek lezen, in dit geval een boek van Metallica, andere boeken intereseren me niet.![]()
Als ik deze uit heb wil ik 't andere boek van Metallica "So What".
Alles zou niet weten waar 'ie te koop is in nederland.![]()
Je stampt me wel de grond in hea?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ahhh![]()
Ik ga zo weer lekker verder de film kijken.. en een peukie roken..
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden isquote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je stampt me wel de grond in hea?![]()
Op die manier.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden is![]()
heyy pezu...
hoi!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoezo..? heb gewoon medelijden dat jou boek hier niet te vinden is![]()
heyy pezu...
wooow goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi!
hee psst ik ben gestopt met roken, helmaal zelfs![]()
ja ik heb ook besloten om tijdens het uitgaan ook niks meer te roken, nooti meer!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wooow goed bezigik heb vandaag maar 2 sigaretjes gerookt.. terwijl ik normaal bijna een pakje rook..
ben best trots op mezelf![]()
alhoewel ik nummer 3 zo nog wel ga roken![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi!
hee psst ik ben gestopt met roken, helmaal zelfs![]()
Inderdaad, want van stoppen met roken ga je uit je bek meuren...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ook veel water drinken trouwens. En veel je tanden poetsen haha
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, want van stoppen met roken ga je uit je bek meuren...
Nee het schijnt dat je na het tandenpoetsen geen zin in een peuk hebt. Een lekkere frisse mond willen houden dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Ook veel water drinken trouwens. En veel je tanden poetsen haha
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, probeer te minderen, maar onder de 10 setjes ben ik nog niet gekomenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wooow goed bezigik heb vandaag maar 2 sigaretjes gerookt.. terwijl ik normaal bijna een pakje rook..
ben best trots op mezelf![]()
alhoewel ik nummer 3 zo nog wel ga roken![]()
haha nou ben nu bij mijn ouders.. en die kijken me iedere keer kwaad aan als ik ga roken.. dat helpt welquote:Op maandag 12 maart 2007 00:02 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, probeer te minderen, maar onder de 10 setjes ben ik nog niet gekomen![]()
PeZu, succes met niet herstarten
Ja zo kan ik t ook, als ik werk of bij mijn thuis ben, rook ik ook zo goed als nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou ben nu bij mijn ouders.. en die kijken me iedere keer kwaad aan als ik ga roken.. dat helpt welben ook niet uit geweest vandaag.. helpt ook..
en verder.. weet wel dat als ik weer gewoon thuis ben ik waarschijnlijk toch wel weer wat meer ga roken![]()
bijna iedereen waar ik mee om ga rookt.. dan ga je al snel gezellig mee roken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |