nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg ook echt een hekel aan het reizen enzo
Wel laat gedouched zegOf ben je pas net wakker...?
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou lag er rond kwart over 4 in.. half 11 wilden mijn ouders eten.. daarna weer even liggen.. en toen douchen![]()
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, chill is dat inderdaad om dan weer even terug te gaan...
Dan valt het inderdaad wel mee ja hoe laat het is. Ga je vanavond alweer terug of morgen pas?
Dat is wel lang zeg... Maar meerijden is inderdaad beter dan treinen...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dinsdag pas.. kan dan met mijn ouders mee rijden.. anders moet ik dat hele eind weer met die *** trein..
dan kan ik tenminste weer roken wanneer ik wil en kan ik lekker naar de keuken gaan en hoef ik niet naar buiten
Ook guttenmittag.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
MWEHEHEHEHEHEHEHAHHAHAHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA
Dat is zuurquote:Op zondag 11 maart 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben vannacht van de dijk gereden![]()
En toen was m'n zadel gebroken![]()
En heb ik een gat in m'n broek van 3 dagen die er eigenlijk best hip uit ziet
Neuh, ik had de tijd van m'n levenquote:
Ah, geneukt dus?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, ik had de tijd van m'n leven![]()
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??quote:
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepostquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waarom moet iemand geneukte hebben als hij de tijd van zijn leven heeft??
alsof je als man alleen daar maar van kan genieten![]()
en op de fiets zeker? net zoals dat liedje.. seks op de fiets.. maar dan zonder zadel..
hoezo oud![]()
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Neuh niet geneukt, maar wel drie nieuwe nummers in m'n telefoon![]()
Zoiets, maar dan anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vrienden hadden een 3 halen 2 betalen actie gevonden?
inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, zoiets had'ie gisteravond gepost
Zomaar iemand neuken die je die avond hebt opgepikt is vaak heul niet boeiend
hey hey niks tegen vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja, drie nieuwe nummers. Alleen heten ze allemaal ongeveer hetzelfde
Ik ga ze maar eens wissen denk ik, ander ga ik er straks nog dronken naar bellen. Kutwijven
Nou, de meeste zijn niet echt bijster interessant als ze de mond open doenquote:
Jah, standaard! En dan de volgende dag al die nummers zien en je afvraagt wat je godsnaan besproken hebt. Vaak komt dan het worst case scenario bij je opquote:dus als jij dronken bent bel je mensen uit je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |