quote:Op maandag 12 maart 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
snotter snif snotter het gaat maar niet OVER ik word er gek van!
dat is echt een rampquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef DeRCT14 het volgende:
Mijn sigaretten zijn bijna op en mijn geld ook![]()
ik heb nog maar 1quote:Op maandag 12 maart 2007 18:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is echt een rampIk heb gelukkig nog sigaretten..
Pwnd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net een pakje Pall Mall moeten kopen wegens blutheid.
Had je L&M moeten nemenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Net een pakje Pall Mall moeten kopen wegens blutheid.
Upload lager zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
mijn man is weer eens met torrents aan het spelen en godver wat wordt computertje daar langzaam van zeg. Surfen is bijna onmogelijk!
Kom nou, een beetje huisvrouw heeft haar man toch onder de duim.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
mijn man is weer eens met torrents aan het spelen en godver wat wordt computertje daar langzaam van zeg. Surfen is bijna onmogelijk!
maar het uppen gaat al zo tering langzaam! Film is meestal wel zo binnen maar dan daarna dat duurt pas lang!quote:
ja maar ik wil die films ook kijken dus tja kan er weinig van zeggen he...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kom nou, een beetje huisvrouw heeft haar man toch onder de duim.
N i e u w s g r o e p e n ! !quote:Op maandag 12 maart 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar het uppen gaat al zo tering langzaam! Film is meestal wel zo binnen maar dan daarna dat duurt pas lang!
wrom ben je daar danquote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef maaike1987 het volgende:
oudersIk ben blij als ik morgen weer naar mijn eigen huisje ga
![]()
ik heb er eentje!!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Een bubbelbad...
Metallica komt live ook niet altijd goed uit de verf. Niet altijd zeg ikquote:Op maandag 12 maart 2007 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
Beste drumkit zeg.![]()
Ik vind 't alleen wel bagger, ze spelen niet vloeiend.![]()
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb er eentje!!
(en champagne is zo gehaald en siga's heb ik altijd dus...)
Heej Tezz ! Deze site al bekeken ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, maar ben echt een leek op dit vlak. Ik snap er geen reet van! (maar dat komt nog wel, ik ga net zo lang door totdat ik het snap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |