quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
shit he, had ik zelf de lapo.
7000 posts behaald zojuist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
Maar vertel: feli waarmee?
ik spreek geen durdens .quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Yeah noqqahs!
Joow, Yler...Durden22.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Yeah noqqahs!
zorg jij dan voor het bierquote:
Je avatar doet me aan de tweenies denken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
shit he, had ik zelf de lapo.
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zorg jij dan voor het bier![]()
feli trouwens![]()
Je ligt op bed rustig na te denken...
en opeens heb je het.....
je gaat een peukie roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet online? Ik vind het best meevallen, het invullen. Als je iets niet begrijpt staat het wel ergens op de site van de belastingdienst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
ik moet zometeen de belastingpapieren gaan invullen. VRESELIJK. Ik word er altijd bloednerveus van, hoewel we meestal toch nog wel wat terugkrijgen. Nou ja, we zullen zien.
Alhoewel ik niet over het geluid heenkom met m'n acoustische gitaartje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zorg jij dan voor het bier![]()
feli trouwens![]()
Je ligt op bed rustig na te denken...
en opeens heb je het.....
je gaat een peukie rokenje dakramen openflikkeren wegens het goddelijke weer, slingert je oude versterker aan, Metallica dvd erin en meespelen met de nummers die je kent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kommunistische Partei Deutschlands, 2e hit op googlequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?
Zoals mijn naam al verraad ben ik nog een broekie in het leven, wtf is belastingaangifte?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
ik moet zometeen de belastingpapieren gaan invullen. VRESELIJK. Ik word er altijd bloednerveus van, hoewel we meestal toch nog wel wat terugkrijgen. Nou ja, we zullen zien.
En de 1ste?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kommunistische Partei Deutschlands, 2e hit op google
trouwen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?
Ja idd! AbeSapien heeft hem gemaakt, maar ik heb hem teveel moeten verkleinen om als av te gebruiken. Nu is ie niet meer zo goed zichtbaar. In mijn fobo staat de full-versie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je avatar doet me aan de tweenies denken!
Ja dat klopt ook wel, we komen er ook altijd wel uit maar ik heb er gewoon een hekel aan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Doe je dat niet online? Ik vind het best meevallen, het invullen. Als je iets niet begrijpt staat het wel ergens op de site van de belastingdienst.
Je leert het vast allemaal nog wel op school als je groot bent jochie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zoals mijn naam al verraad ben ik nog een broekie in het leven, wtf is belastingaangifte?![]()
Hoor iedereen wel is met dat ze geld terugkrijgen, of moeten betalen, maar vanwaar komt het?![]()
Okeej reserve mam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je leert het vast allemaal nog wel op school als je groot bent jochie!![]()
Ik kijk, en nu?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Kijk! Deze is speciaal voor het rokershoekje!
nu ben je een meeroker. Kijk maar uit, daar kun je dood aan gaan hoor!quote:
DOEG TEZZquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ga maar eens, moet nu toch echt aan het werk (met die belastingzooi). See you later!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
nu ben je een meeroker. Kijk maar uit, daar kun je dood aan gaan hoor!
avondquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:15 schreef BeeDee het volgende:
Gnavond !![]()
Goed idee van Tezz om die aangifte te doen. Ik was 't alweer keihard aan het vergeten.![]()
Ik krijg 65 Euri terug...![]()
En de rest is vorig jaar al uitgegeven![]()
Hoi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
avond![]()
beter iets dan niets he![]()
Ik ga mijn huisgenootje lekker verwennen met eten![]()
tja heb toch geen mannetje om te verwennen![]()
Ja, ik pak 't maar gewoon aan hè..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
avond![]()
beter iets dan niets he![]()
Ik ga mijn huisgenootje lekker verwennen met eten![]()
tja heb toch geen mannetje om te verwennen![]()
tja ze moest tot half 8 werken.. en om 8 uur begint gt/stquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik pak 't maar gewoon aan hè..![]()
Laat eten btw !![]()
![]()
Mischien heeft Broekpaling wel trek![]()
![]()
Soaps.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tja ze moest tot half 8 werken.. en om 8 uur begint gt/st![]()
FACE THE THING THAT SHOULD NOT BEEEEEEE!!quote:
Hieronder de tekst van Orion btw:quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
FACE THE THING THAT SHOULD NOT BEEEEEEE!!
Heb ik lekker live gehoord.![]()
En Orion, En Master Of Puppets, En Leper Messiah, En The New Song, en nog veul meer.![]()
Whehehe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier heb je meteen Anesthesia en The Call Of Ktulu.![]()
Zal binnenkort es die site checken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Niet moeilijk doen, www.metallica.com
Ze hebben hun eigen lyrics neergeploft op hun site.![]()
Hehe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
Maargoed...er moet weer brood op de plank komenMzl !
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Het één sluit het ander niet uit..bij mij tenminste, ik kan veel muziek waarderen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef maaike1987 het volgende:
soaps![]()
![]()
eten smaakte weer heerlijk.. jaja ik kan wel koken![]()
ga nu even lekker genieten van mijn peukie...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
Lekker met spercieboontjes en nepjus!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
okquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gebakje in jou avatar maakt me misselijk. Sorry.
Midgetgolf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Onderwerp, iemand?
Is dat huis zo groot?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een midgetgolfbaan in mijn huis, 18 holes zeg ik je!
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
Op marktplaats heb je veel bieders en op speurders veel kijkers. Ik sta nu een half jaar op een aantal van die sites en vandaag heb ik mijn eerste bod van speurders gehad. Terwijl ik elke dag tientallen van marktplaats heb. Beide ongeveer evenveel views
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Winterpeen, ik weet wel wat je daarmee van plan bent.
Nee dat bestaat al eeuwen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)
hahahaa het zal geen moeilijke baan worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.
Nou eh.. ik weet het eigenlijk niet... gewoon denk ik. Je kan er geen vinger insteken in elk geval hahahaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
Precies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, zolang het niet die van mezelf is, gratis alcohol en het wordt nog voor je gehaald ook!
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
ajam paniki, met wokgroenten en rijst.. smaakte heerlijkquote:
Wat een woord ook eigenlijk.. spuigatenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.
Nee ik heb het alweer opgegeven. Een winterpeen past niet bij een oranjekoek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maar nog een winterpeen gevonden?
Dat dacht ik 2 geleden ook! Wat een toeval!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe er nog eentje en dan is het bedtijd.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Echt waar, en hij is nu zo ongeveer op dus ga hem uitdrukken en de laptop dichtklappen.
Ja helaas is dat voor mij uitslapen! Moet altijd om zeven uur op. Dus kwart over negen is dan uitslapen. En ik lag al om 12 uur in bed dus toch 9 uur geslapen he..........quote:
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.quote:
ik heb die van mij goed afgericht hoor. Die slaapt netjes de klok rond. Dus als ze niet naar school hoeft (zoals vandaag) pleur ik haar gewoon later in bed 's avonds, dan weet ik dus zeker dat ik de volgende dag 'uit'kan slapen (ben ik nu een slechte moeder)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.
Heerlijk beroep!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
Moeder lijkt me best tof beroep, lekker uitslapen en spelletjes spelen.
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Glas weggebracht, en gekeken of ze al een spel hadden wat ik wou.
Doei Tezzquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!
Tot laterz.....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef maaike1987 het volgende:
middag iedereen![]()
het is me gister echt een latertje geworden zeg![]()
Zo grappig.. jongen zegt dat hij met me wil zoenen, maar niet in het openbaar.. dus hij zegt ik hoop dat je zo achter me aan komt...
hij gaat naar buiten... ik ga de andere kant op![]()
Hij vond het niet zo leuk![]()
Nieuwe halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
beterschapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef Tezz het volgende:
En ik ben ook snipverkouden.
Nog een keer kutterdekut dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
quote:
ranzigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Man heeft seks met dode hond.
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
arme tafelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
Lekker zo'n goor bericht voor mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
ja hoorquote:
dat hebben wij ook net gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met peuken in kantoor.
restecpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet de man wel nageven, als ik ooit een dode hond zou neuken, ik zou het ook voor een kinderdagverblijf doen.
amersfoort, zwaar gestoordquote:
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef Tezz het volgende:
snif snotter kut.
oke oke ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?![]()
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?![]()
kmoet er echt niet aan denken momenteel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.
Dan krijg je toch een natte kut?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
ik ga in bad, misschien helpt dat.
Pwnd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:37 schreef AbeSapien het volgende:
Bah, ik een mooi flash dingetje gemaakt, vergeet ik op te slaan
Foei.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
kmoet er echt niet aan denken momenteel.
Maar mijn fantasieen over broekpaling zijn doorgaans wel aangenaam hoor.
Ah, jij moet die ene zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik heb vandaag geld verdiend, en tijdens werktijd beetje wijn gedronken en gerookt![]()
Ik heb vandaag niet eens het huis verlatenquote:
PI?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gebruik je nooit een PI?
Is goed voor je libido.
Post Icon, jewaids.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Post Icon, jewaids.
[afbeelding][afbeelding]
Machtig spul!
Toe danquote:
Wil jij het me leren?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kan je beter zelf ook gaan roken![]()
ikke ga ook zo het huis uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
Und strakjes ga ik wel uit huis enzuut.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ikke ga ook zo het huis uitlekker naar een vriendin..
Ja ze zegt wel "lekker"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Of niet?
mijn ogen wat doe jequote:
een pakje vloei dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Kan er geen rokershoekje in boekvorm worden uitgebracht?
wat boeken op vloei formaat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee! Patent op aanvragen!
hahaaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat boeken op vloei formaat?
henadig
roken en leren tegelijk, hoe ironisch
een cursus stoppen met roken op vleoi gdrukt
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kastquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaje zit vol ideeen! Ik zit nog over een afwasmachine te denken die alles ook meteen weer in de kastjes zet. Heb je daar nog een idee van?
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kast
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?
Nee ik draai hem elke dag. En elke dag zit hij bomvol.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoon
op een gegeven moment heb je weer alles vuil aanzetten en alles i sweer schoon
perfect systeem
beterschapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
Ik ben snotvrij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
quote:vr 9 maart 2007 20:46u door remlof
Jongens, als ik jullie gebagger verwijder uit het feedback topic van ONZ dan betekent dat dat het niet gewenst is en dan moet je er niet mee doorgaan als je je postrechten wil houden. Beschouw dit als een laatste waarschuwing.
groeten,
remlof
Dit bericht werd verzonden naar -skippybal-, Sebasser en ONZePM.
Vieze ONZ FB baggeraar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:00 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom?
quote:Erik ( lieverd hvj wjnmk(H))(gedachte ergens bij een meisje....:$)
En die gast ist zo 17 ofzoot.quote:Erik ( lieverd hvj wjnmk())(gedachte ergens bij een meisje....
)
Ben even gitaar wezen spelen heur.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:26 schreef Sebasser het volgende:
ja, vieze heumeau, schiet op.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ja joh, homo.
en doggystyle?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben even gitaar wezen spelen heur.![]()
Euh, 6,5 ofzo?![]()
JAMAAR, DAT BOEIT ME HEUL NIKS.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is te doen.. lekkerste blijft vrouw bovenop![]()
Het lekkerste is vol in de kont.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Gewoon droog, Bwam.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het lekkerste is vol in de kont.
het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het lekkerste is vol in de kont.
Ja. En ik vond die lurker eng.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef Sebasser het volgende:
iedereen de fok docu al gezien?
Watwatwat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef Sebasser het volgende:
Tis wel leuk om te zien, alleen ja, hij is veel te kort.quote:
Jah, maar dan zeg ik gewoon "Neen"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA, JIJ MOET NU OOK VANAVOND REMLOF ANAAL NEMEN![]()
![]()
![]()
OF HEB JE JE PM NOG NIET GEZIEN?
gotver.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah, maar dan zeg ik gewoon "Neen"
Rofl;pwndn![]()
Finkers is een ware heldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
Herman Finkers - Paranormaliteiten (tante Trees)![]()
zal zo eens kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tis wel leuk om te zien, alleen ja, hij is veel te kort.
Je kijkt eigelijk 27 minuten naar iets waarom je al weet wat het is, maar ook weer half niet, en de andere helft wel, en toch ook weer niet, maar ook weer wel, weetje?
En dan wil je meer zien, maar nee, dat is er niet.
STOM.
Waarom rook je nou minder?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zal zo eens kijken![]()
ben nog niet helemaal wakker..
omdat ik bijna een pakje per dag rook.. en dat is toch echt te veel.. en ga ook naar me ouders toe.. die vind het nooit zo leuk als ik rook..quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:08 schreef Sebasser het volgende:
Geen jager, geen neger.
Allemaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal op MP3?
Ah, jah, so...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
omdat ik bijna een pakje per dag rook.. en dat is toch echt te veel.. en ga ook naar me ouders toe.. die vind het nooit zo leuk als ik rook..
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hoe is u daaraan gekomen?
Caring is sharingquote:
film of mp3?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
Oe puik, het meisje van de slijterij is al binnen. Dat gaat even snel![]()
Em 'pee triequote:
Whehe.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JAMAAR, DAT BOEIT ME HEUL NIKS.
EN DIE KLOOTZAK IS BEZIG MET OPTREDEN MET DE JOSTIBAND OFZO
ACH JA, IK GA PEUKJE ROKEN AJ!!!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Als 4e standje ga je vragen "Pijpen?"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef Sebasser het volgende:
Hey broekpaling, laten wij eens een spelletje doen.
JAJA.
een echt spelletje.
Ik ga jou 4 standjes vragen, en jij moet daar een cijfer op geven.
Ok?
Ok.
Hier het eerste standje;
69.
welk cijfer tussen de 1 en 10 geef je dat?
Nee, die deed ik dan als derde.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 4e standje ga je vragen "Pijpen?"
En dan hoop je dat ik zeg 10 ofzo, en dan zeg jij "WHEHE, HEAMEU, JIJ VIND PIJPEN LEKKER, WHEHEHE"
Want het is in mijn geval gepijpt worden.![]()
Veulste oude grapjes......![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, die deed ik dan als derde.
En dan deed jij zo van 10
En dan vroeg ik zo van "En gepijpt worden?"
Ik was er gisteravond heul bijna ingetrapt
En zo een nieuwe gast zo, die ik nog eerder had gezien.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En zo een nieuwe gast zo, die ik nog eerder had gezien.
Die was dus zo bijna 18, maar die gast had het over fucking skullfucken.
Mén, waar de fuck was het niveau?
Ja, en we gingen zo langs de shop, komt die gast opeens weer naar buiten. "Joah, heb geen id bij me"quote:
Pwnd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en we gingen zo langs de shop, komt die gast opeens weer naar buiten. "Joah, heb geen id bij me"
En toen moest ik halen.
Fucking luie kut buitenlanders
Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en we gingen zo langs de shop, komt die gast opeens weer naar buiten. "Joah, heb geen id bij me"
En toen moest ik halen.
Fucking luie kut buitenlanders
Soms kom ik ook zo naar buiten, en dan roepen zo een paar kutkoters naar mij zo van "Hey, yo, kom eens?"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.
gewoon naar binnen gaan daar wiet kopen, dikke blow bouwen rustig opsmoken en die mappy's lekker laten wachtenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.
Ik kan die minderjarige halfscheve wietoogjes van minderjarige meisjes nauwelijks weerstaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Soms kom ik ook zo naar buiten, en dan roepen zo een paar kutkoters naar mij zo van "Hey, yo, kom eens?"
En dan moet ik gaan halen, ja, mooi niet.
Je bent zelf een buitenlander, vieze hollander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
Kan er hier op buitenlanders worden gebashed?
Doe maar niet, als je dan naar buiten komt, en de helft is zo op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon naar binnen gaan daar wiet kopen, dikke blow bouwen rustig opsmoken en die mappy's lekker laten wachten
altijd lachen
Oja, kut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent zelf een buitenlander, vieze hollander.
Gewoon iets van karton pakken, jewaidsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook geen tipjes meer verdomme.
een echte smoker kotm nooit tipo tekort, is er altijd wel een oplossingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook geen tipjes meer verdomme.
en wat vind je er dan van om te beffenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 4e standje ga je vragen "Pijpen?"
En dan hoop je dat ik zeg 10 ofzo, en dan zeg jij "WHEHE, HEAMEU, JIJ VIND PIJPEN LEKKER, WHEHEHE"
Want het is in mijn geval gepijpt worden.![]()
Veulste oude grapjes......![]()
Joah, is ook geen probleem, maar wel een post erbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon iets van karton pakken, jewaids
Whehequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joah, is ook geen probleem, maar wel een post erbij.
Jamaar, wij weten het lekker welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb er bijna 20.000. Dan ga ik een biertje drinken in de kroeg zonder onderbroek aan.
En niemand die het weet!
Dangerouz livestylezzz!
Maar jullie weten niet in welke kroeg ik dan zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |