Dat dacht ik 2 geleden ook! Wat een toeval!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe er nog eentje en dan is het bedtijd.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Echt waar, en hij is nu zo ongeveer op dus ga hem uitdrukken en de laptop dichtklappen.
Ja helaas is dat voor mij uitslapen! Moet altijd om zeven uur op. Dus kwart over negen is dan uitslapen. En ik lag al om 12 uur in bed dus toch 9 uur geslapen he..........quote:
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.quote:
ik heb die van mij goed afgericht hoor. Die slaapt netjes de klok rond. Dus als ze niet naar school hoeft (zoals vandaag) pleur ik haar gewoon later in bed 's avonds, dan weet ik dus zeker dat ik de volgende dag 'uit'kan slapen (ben ik nu een slechte moeder)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.
Heerlijk beroep!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
Moeder lijkt me best tof beroep, lekker uitslapen en spelletjes spelen.
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Glas weggebracht, en gekeken of ze al een spel hadden wat ik wou.
Doei Tezzquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!
Tot laterz.....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef maaike1987 het volgende:
middag iedereen![]()
het is me gister echt een latertje geworden zeg![]()
Zo grappig.. jongen zegt dat hij met me wil zoenen, maar niet in het openbaar.. dus hij zegt ik hoop dat je zo achter me aan komt...
hij gaat naar buiten... ik ga de andere kant op![]()
Hij vond het niet zo leuk![]()
Nieuwe halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
beterschapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef Tezz het volgende:
En ik ben ook snipverkouden.
Nog een keer kutterdekut dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
quote:
ranzigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Man heeft seks met dode hond.
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
arme tafelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
Lekker zo'n goor bericht voor mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
ja hoorquote:
dat hebben wij ook net gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met peuken in kantoor.
restecpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet de man wel nageven, als ik ooit een dode hond zou neuken, ik zou het ook voor een kinderdagverblijf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |