quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
shit he, had ik zelf de lapo.
7000 posts behaald zojuist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
Maar vertel: feli waarmee?
ik spreek geen durdens .quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Yeah noqqahs!
Joow, Yler...Durden22.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Yeah noqqahs!
zorg jij dan voor het bierquote:
Je avatar doet me aan de tweenies denken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
shit he, had ik zelf de lapo.
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zorg jij dan voor het bier![]()
feli trouwens![]()
Je ligt op bed rustig na te denken...
en opeens heb je het.....
je gaat een peukie roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet online? Ik vind het best meevallen, het invullen. Als je iets niet begrijpt staat het wel ergens op de site van de belastingdienst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
ik moet zometeen de belastingpapieren gaan invullen. VRESELIJK. Ik word er altijd bloednerveus van, hoewel we meestal toch nog wel wat terugkrijgen. Nou ja, we zullen zien.
Alhoewel ik niet over het geluid heenkom met m'n acoustische gitaartje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zorg jij dan voor het bier![]()
feli trouwens![]()
Je ligt op bed rustig na te denken...
en opeens heb je het.....
je gaat een peukie rokenje dakramen openflikkeren wegens het goddelijke weer, slingert je oude versterker aan, Metallica dvd erin en meespelen met de nummers die je kent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kommunistische Partei Deutschlands, 2e hit op googlequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?
Zoals mijn naam al verraad ben ik nog een broekie in het leven, wtf is belastingaangifte?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
ik moet zometeen de belastingpapieren gaan invullen. VRESELIJK. Ik word er altijd bloednerveus van, hoewel we meestal toch nog wel wat terugkrijgen. Nou ja, we zullen zien.
En de 1ste?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kommunistische Partei Deutschlands, 2e hit op google
trouwen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kom net uit KPD zetten, trouwen?
Ja idd! AbeSapien heeft hem gemaakt, maar ik heb hem teveel moeten verkleinen om als av te gebruiken. Nu is ie niet meer zo goed zichtbaar. In mijn fobo staat de full-versie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je avatar doet me aan de tweenies denken!
Ja dat klopt ook wel, we komen er ook altijd wel uit maar ik heb er gewoon een hekel aan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Doe je dat niet online? Ik vind het best meevallen, het invullen. Als je iets niet begrijpt staat het wel ergens op de site van de belastingdienst.
Je leert het vast allemaal nog wel op school als je groot bent jochie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zoals mijn naam al verraad ben ik nog een broekie in het leven, wtf is belastingaangifte?![]()
Hoor iedereen wel is met dat ze geld terugkrijgen, of moeten betalen, maar vanwaar komt het?![]()
Okeej reserve mam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je leert het vast allemaal nog wel op school als je groot bent jochie!![]()
Ik kijk, en nu?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Kijk! Deze is speciaal voor het rokershoekje!
nu ben je een meeroker. Kijk maar uit, daar kun je dood aan gaan hoor!quote:
DOEG TEZZquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ga maar eens, moet nu toch echt aan het werk (met die belastingzooi). See you later!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
nu ben je een meeroker. Kijk maar uit, daar kun je dood aan gaan hoor!
avondquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:15 schreef BeeDee het volgende:
Gnavond !![]()
Goed idee van Tezz om die aangifte te doen. Ik was 't alweer keihard aan het vergeten.![]()
Ik krijg 65 Euri terug...![]()
En de rest is vorig jaar al uitgegeven![]()
Hoi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
avond![]()
beter iets dan niets he![]()
Ik ga mijn huisgenootje lekker verwennen met eten![]()
tja heb toch geen mannetje om te verwennen![]()
Ja, ik pak 't maar gewoon aan hè..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
avond![]()
beter iets dan niets he![]()
Ik ga mijn huisgenootje lekker verwennen met eten![]()
tja heb toch geen mannetje om te verwennen![]()
tja ze moest tot half 8 werken.. en om 8 uur begint gt/stquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik pak 't maar gewoon aan hè..![]()
Laat eten btw !![]()
![]()
Mischien heeft Broekpaling wel trek![]()
![]()
Soaps.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tja ze moest tot half 8 werken.. en om 8 uur begint gt/st![]()
FACE THE THING THAT SHOULD NOT BEEEEEEE!!quote:
Hieronder de tekst van Orion btw:quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
FACE THE THING THAT SHOULD NOT BEEEEEEE!!
Heb ik lekker live gehoord.![]()
En Orion, En Master Of Puppets, En Leper Messiah, En The New Song, en nog veul meer.![]()
Whehehe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier heb je meteen Anesthesia en The Call Of Ktulu.![]()
Zal binnenkort es die site checken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Niet moeilijk doen, www.metallica.com
Ze hebben hun eigen lyrics neergeploft op hun site.![]()
Hehe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
Maargoed...er moet weer brood op de plank komenMzl !
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Het één sluit het ander niet uit..bij mij tenminste, ik kan veel muziek waarderen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef maaike1987 het volgende:
soaps![]()
![]()
eten smaakte weer heerlijk.. jaja ik kan wel koken![]()
ga nu even lekker genieten van mijn peukie...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
Lekker met spercieboontjes en nepjus!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
okquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gebakje in jou avatar maakt me misselijk. Sorry.
Midgetgolf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Onderwerp, iemand?
Is dat huis zo groot?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een midgetgolfbaan in mijn huis, 18 holes zeg ik je!
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
Op marktplaats heb je veel bieders en op speurders veel kijkers. Ik sta nu een half jaar op een aantal van die sites en vandaag heb ik mijn eerste bod van speurders gehad. Terwijl ik elke dag tientallen van marktplaats heb. Beide ongeveer evenveel views
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Winterpeen, ik weet wel wat je daarmee van plan bent.
Nee dat bestaat al eeuwen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)
hahahaa het zal geen moeilijke baan worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.
Nou eh.. ik weet het eigenlijk niet... gewoon denk ik. Je kan er geen vinger insteken in elk geval hahahaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
Precies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, zolang het niet die van mezelf is, gratis alcohol en het wordt nog voor je gehaald ook!
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
ajam paniki, met wokgroenten en rijst.. smaakte heerlijkquote:
Wat een woord ook eigenlijk.. spuigatenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.
Nee ik heb het alweer opgegeven. Een winterpeen past niet bij een oranjekoek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maar nog een winterpeen gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |