Whehehe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier heb je meteen Anesthesia en The Call Of Ktulu.![]()
Zal binnenkort es die site checken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Niet moeilijk doen, www.metallica.com
Ze hebben hun eigen lyrics neergeploft op hun site.![]()
Hehe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
Maargoed...er moet weer brood op de plank komenMzl !
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Het één sluit het ander niet uit..bij mij tenminste, ik kan veel muziek waarderen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
red hot chilli peppers zijn beter
Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef maaike1987 het volgende:
soaps![]()
![]()
eten smaakte weer heerlijk.. jaja ik kan wel koken![]()
ga nu even lekker genieten van mijn peukie...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
Lekker met spercieboontjes en nepjus!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Aardappelpuree a la creme.
okquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gebakje in jou avatar maakt me misselijk. Sorry.
Midgetgolf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Onderwerp, iemand?
Is dat huis zo groot?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een midgetgolfbaan in mijn huis, 18 holes zeg ik je!
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
Op marktplaats heb je veel bieders en op speurders veel kijkers. Ik sta nu een half jaar op een aantal van die sites en vandaag heb ik mijn eerste bod van speurders gehad. Terwijl ik elke dag tientallen van marktplaats heb. Beide ongeveer evenveel views
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Winterpeen, ik weet wel wat je daarmee van plan bent.
Nee dat bestaat al eeuwen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bied je aan op internet, is dat nieuw, internetprostitutie?
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat was niet eens in mij opgekomen! Ik heb een whirlpool! (een bad met whirlpool)
hahahaa het zal geen moeilijke baan worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een hole heeft een doorsnede van zo'n 8cm, daar kun je er al heel wat van kwijt op de vierkante meter.
Nou eh.. ik weet het eigenlijk niet... gewoon denk ik. Je kan er geen vinger insteken in elk geval hahahaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
Precies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, zolang het niet die van mezelf is, gratis alcohol en het wordt nog voor je gehaald ook!
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
![]()
Zijn die spuitgaten een beetje groot?
ajam paniki, met wokgroenten en rijst.. smaakte heerlijkquote:
Wat een woord ook eigenlijk.. spuigatenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las spuigaten, als in spuigaten uitlopen.
Nee ik heb het alweer opgegeven. Een winterpeen past niet bij een oranjekoek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maar nog een winterpeen gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |