Dat dacht ik 2 geleden ook! Wat een toeval!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe er nog eentje en dan is het bedtijd.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Echt waar, en hij is nu zo ongeveer op dus ga hem uitdrukken en de laptop dichtklappen.
Ja helaas is dat voor mij uitslapen! Moet altijd om zeven uur op. Dus kwart over negen is dan uitslapen. En ik lag al om 12 uur in bed dus toch 9 uur geslapen he..........quote:
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.quote:
ik heb die van mij goed afgericht hoor. Die slaapt netjes de klok rond. Dus als ze niet naar school hoeft (zoals vandaag) pleur ik haar gewoon later in bed 's avonds, dan weet ik dus zeker dat ik de volgende dag 'uit'kan slapen (ben ik nu een slechte moeder)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen toch? Dan mag je denk al blij zijn dat je uberhaupt al slaap krijgt.
Heerlijk beroep!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
Moeder lijkt me best tof beroep, lekker uitslapen en spelletjes spelen.
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Glas weggebracht, en gekeken of ze al een spel hadden wat ik wou.
Doei Tezzquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga nu met man en kind winkelen en ik ga Buzz Junior (voor de PS2) voor haar kopen! Joepie, aapjesspel doen!!!!!!
Tot laterz.....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef maaike1987 het volgende:
middag iedereen![]()
het is me gister echt een latertje geworden zeg![]()
Zo grappig.. jongen zegt dat hij met me wil zoenen, maar niet in het openbaar.. dus hij zegt ik hoop dat je zo achter me aan komt...
hij gaat naar buiten... ik ga de andere kant op![]()
Hij vond het niet zo leuk![]()
Nieuwe halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
beterschapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef Tezz het volgende:
En ik ben ook snipverkouden.
Nog een keer kutterdekut dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Tezz het volgende:
kutterdekut, heb ik voor mijn lieftallige dochter (en ook voor mezelf natuurlijk) Buzz junior gekocht, doet die usb-stekker het niet. Ik krijg hem niet aan de praat, mijn PS2 herkent het gewoon niet!
Baal als een (usb)stekker......
quote:
ranzigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Man heeft seks met dode hond.
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
arme tafelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
Lekker zo'n goor bericht voor mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
ja hoorquote:
dat hebben wij ook net gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met peuken in kantoor.
restecpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik moet de man wel nageven, als ik ooit een dode hond zou neuken, ik zou het ook voor een kinderdagverblijf doen.
amersfoort, zwaar gestoordquote:
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef Tezz het volgende:
snif snotter kut.
oke oke ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?![]()
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een natte kut hebt?![]()
kmoet er echt niet aan denken momenteel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.
Dan krijg je toch een natte kut?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
ik ga in bad, misschien helpt dat.
Pwnd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:37 schreef AbeSapien het volgende:
Bah, ik een mooi flash dingetje gemaakt, vergeet ik op te slaan
Foei.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
kmoet er echt niet aan denken momenteel.
Maar mijn fantasieen over broekpaling zijn doorgaans wel aangenaam hoor.
Ah, jij moet die ene zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft ze vast wel dankzij jou broekmans.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik heb vandaag geld verdiend, en tijdens werktijd beetje wijn gedronken en gerookt![]()
Ik heb vandaag niet eens het huis verlatenquote:
PI?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gebruik je nooit een PI?
Is goed voor je libido.
Post Icon, jewaids.quote:

Aha.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Post Icon, jewaids.
[afbeelding][afbeelding]
Machtig spul!
Toe danquote:
Wil jij het me leren?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kan je beter zelf ook gaan roken![]()
ikke ga ook zo het huis uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
Und strakjes ga ik wel uit huis enzuut.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ikke ga ook zo het huis uitlekker naar een vriendin..
Ja ze zegt wel "lekker"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Of niet?
mijn ogen wat doe jequote:
een pakje vloei dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Kan er geen rokershoekje in boekvorm worden uitgebracht?
wat boeken op vloei formaat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee! Patent op aanvragen!
hahaaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat boeken op vloei formaat?
henadig
roken en leren tegelijk, hoe ironisch
een cursus stoppen met roken op vleoi gdrukt
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kastquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaje zit vol ideeen! Ik zit nog over een afwasmachine te denken die alles ook meteen weer in de kastjes zet. Heb je daar nog een idee van?
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kast
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?
Nee ik draai hem elke dag. En elke dag zit hij bomvol.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoon
op een gegeven moment heb je weer alles vuil aanzetten en alles i sweer schoon
perfect systeem
beterschapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
Ik ben snotvrij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |