Wil jij het me leren?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kan je beter zelf ook gaan roken![]()
ikke ga ook zo het huis uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
Und strakjes ga ik wel uit huis enzuut.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ikke ga ook zo het huis uitlekker naar een vriendin..
Ja ze zegt wel "lekker"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Of niet?
mijn ogen wat doe jequote:
een pakje vloei dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Kan er geen rokershoekje in boekvorm worden uitgebracht?
wat boeken op vloei formaat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee! Patent op aanvragen!
hahaaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat boeken op vloei formaat?
henadig
roken en leren tegelijk, hoe ironisch
een cursus stoppen met roken op vleoi gdrukt
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kastquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaje zit vol ideeen! Ik zit nog over een afwasmachine te denken die alles ook meteen weer in de kastjes zet. Heb je daar nog een idee van?
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom dat een afwasmachine is toch al een soort kast
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar om hem te vullen moet ik hem eerst weer legen. Misschien gewoon 3 of 4 afwasmachines in de keuken?
Nee ik draai hem elke dag. En elke dag zit hij bomvol.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon een soort van verdeling maken, vuil en schoon
op een gegeven moment heb je weer alles vuil aanzetten en alles i sweer schoon
perfect systeem
beterschapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
Ik ben snotvrij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
ik heb griep........iemand medelijden met met?? Nee natuurljk niet, jullie zijn vast allemaal vrolijk en snot-vrij. Blegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |